3. Beoordelingen vakantiewoningen: Catalonië

Apartments at Different Locations, L'Eixample, 08010 Barcelona, Spanje

#519 van de 1.694 vakantiewoningen in Barcelona

Gebaseerd op 26 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 11 februari 2024

Super verblijf op een toplocatie
    • Familieappartement met 2 Slaapkamers - Passatge Maiol

Viel weinig tegen. Het is wel gehorig maar dat kun je verwachten in een appartement in Barcelona.

Locatie is fantastisch. Appartement is ruim en van alle gemakken voorzien.

• Beoordeeld op: 10 december 2023

• Studio Appartement - Vila i Vila (2 Volwassenen)

Bed had wel wat ruimer mogen zijn. Je moet over elkaar heen kruipen om erin of uit te gaan.Maar gezien de ruimte misschien niet mogelijk. Twee 1 persoons bedden is een betere optie.

Dichtbij alle bezienswaardigheden en metro

• Beoordeeld op: 9 mei 2023

Prima

Meer daglicht

• Beoordeeld op: 30 maart 2023

was uitstekend
    • Appartement met 2 Slaapkamers - Passatge Maiol

beetje schimmel in de badkamer

het meeste

• Beoordeeld op: 26 oktober 2022

• Studio Appartement - Vila i Vila (2 Volwassenen)

Het appartment is schion, maar ook wel verouderd, op de foto ziet het er veel beter uit. In de douche scheve plankjes waar alles afglijd en handdoekenrekje ook scheef zodat je handdoek iedere keer op de grond ligt. Koelkast stonk heel erg en maakte een heel vervelend geluid, de airco maakte heel veel geluid, het leek wel of het stormde. Voordeel hiervan dat je het vervelende geluid van de koelkast niet hoorde en geen geluid van buiten. Het bed is vrij klein, als je geen stel bent is dat niet fijn.

De locatie was goed, op loopafstand van de metro, de ramblas en centrum en de haven. Kortom goede uitgangspositie voor je tripjes. Check in was ook goed geregeld. Komen hun afspraken na.

• Beoordeeld op: 7 juni 2022

Geluid

Locatie

• Beoordeeld op: 30 mei 2022

Te klein bed maar op een uitstekende locatie
    • Appartement met 1 Slaapkamer - Carrer del Poeta Cabanyes

Kennelijk zijn er verschillende gradaties van een "kingsize bed” want het bed dat we hadden was erg klein voor ons tweeën (1.81 en 1.86 lang van normaal gewicht 😉) en niet comfortabel waardoor we niet lekker hebben geslapen. Verder is er niet genoeg natuurlijk licht in de woonkamer maar daar is weinig tegen te doen gezien de locatie van het appartement. Bij het incheken moesten we allebei op de smartphone van de host onze handtekening zetten “voor het huurcontract” dat we per email toegestuurd zouden krijgen maar nooit ontvangen hebben. Aangezien je niet weet waar je precies voor tekent was ik onaangenaam mee verrast. Het was logischer geweest als er bij het boeken naar de inhoud van dat contract werd gewezen.

Er zijn verschillende locaties voor deze appartementen, het is dus belangrijk om tijdens het boeken goed te kijken naar het adres van de accommodatie die je boekt. We zaten in een rustig straatje 100 meter van een gezellige straat met veel cafeetjes. De metro was ook iets van 5 minuten lopen. Het appartement had in principe alles wat het moet hebben.

• Beoordeeld op: 29 mei 2022

Ontspannen, veel gewandeld
    • Studio Appartement - Francisco Giner

Met 3 personen (zoon 12 jr) in dit appartement verbleven. Slaapbank was voor hem prima (wij waren blij met het bed). Boiler is wel leeg als je alledrie wilt douchen, dan dus even wachten of beter plannen om warm water te hebben. Appartementencomplex is wat gehorig maar geen last van gehad. Tja, je hoort af en toe iets maar oordoppen zijn diep onderin de tas gebleven.

Net buiten drukkere centrum maar wel op loopafstand! Dus wel de lusten, niet de lasten. Met 15-30min wandelen ben je bij parc Güell of Sagrada of de ramblas. Lekker tapasrestaurantje om de hoek…

• Beoordeeld op: 1 mei 2022

Een ideale centrale plek, goed bereikbaar met openbaar vervoer. Op 5min afstand van de Rambla.
    • Appartement met 2 Slaapkamers - Calle de Pelayo (4 Volwassenen)

Het is even spannend welke adres het gaat worden als je boekt. Welke foto's horen erbij etc. Het tweepersoonsbed was wat klein, slechts 1 matras maar verder prima. De andere twee (stappel)bedden waren oke. De badkamer was schoon maar door het gebruik van een sanibroyeur was er veel lawaai. De TV werkte niet er zou iemand langskomen maar toen waren wij er niet. Het is al met al wel een beetje "oude sannie" zeker voor het bedrag. Maar er zullen altijd toeristen zijn die het ervoor over hebben. De Rambla zelf valt wat tegen dan kun je beter een kleiner straatje induiken voor een betere belevenis.

Het betreft locatie Carrer de Pelai 11. Er was ruim van te voren Whatapp contact met Alfredo. Hij heeft ons prima opgevangen en kwam ons ons het appartement laten zien. Voor vragen en advies was hij prima te bereiken. De aanwezige kluis was nog afgesloten maar deze werd op verzoek alsnog opengemaakt. Op 5min afstand van de Rambla. En alles vanaf het vliegveld in iets minder dan 1 uur te bereiken met de metro. Een onbeperkte kaart voor een aantal dagen is ideaal.

• Beoordeeld op: 19 november 2021

Heel fijn verblijf waar ik graag nog een keer naar toe zou gaan
    • Familieappartement met 2 Slaapkamers - Passatge Maiol

Nauwelijks daglicht en was wel voldoende sfeerverlichting. We waren veel weg maar uitrusten met een drankje op het balkon was leuk geweest. We hadden het balkon groter verwacht.

De ligging was echt fantastisch.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2021

Kleine douche en 2e kamer met stapelbed

Zeer centraal gelegen.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2021

Goede prijs kwaliteit verhouding midden in centrum

Badkamer. Deze stinkt

Mooie uitzichten

• Beoordeeld op: 6 augustus 2021

Douche was klein

Locatie

• Beoordeeld op: 1 augustus 2021

• Appartement met 2 Slaapkamers - Calle de Pelayo (4 Volwassenen)

Tv deed het niet goed, afstandbediening was stuk. Badkamer was niet helemaal goed, slechte geur komt van afvoerput van de douche. WC papier snel op, ik moest wat kopen. De zitbank zit niet lekker. Hij valt uit elkaar.

De ligging. Het ligt in de hart van de stad . Goed gebouw, de woning is mooi en de slaapkamer is netjes. De keuken is uitstekend.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2023

We brachten alleen de nachten in t appartement. Om te slapen was t voldoende. Te weinig frisse lucht
    • Familieappartement met 2 Slaapkamers - Passatge Maiol

Appartement zelf. Ramen of eigenlijk twee deuren naar t balkon in de hoofdslaapkamer. Uitzicht op t gebouw tegenover en kleine binnenplaatsen, Woonkamer annex keuken, twee ramen niet om open te doen want ze kwamen uit op een soort binnenplaatsje (meer een smalle koker). Niet echt schoon of frisse lucht. Badkamer annex toilet, geen echte ventilatie alleen een roostertje. Na t douchen moeten de dampen naar de woonkamer. We waren met zn tweeën, laat staan met 5 personen. Tweede slaapkamertje, eigenlijk een inloopkast met stapelbed, geen ventilatie, alleen heel klein raampje welke op de trappenhuis uitkwam. Na de nacht was t een benauwde boel binnen.

De locatie. Zijstraat van Sagrada Familia Plein. Rustig straatje, supermarkt dicht bij, restaurantjes dichtbij, taxi's, Hop-on Hop-off bushalte vlakbij. Heel centraal.

• Beoordeeld op: 25 juni 2022

Barcelona blijft een mooie stad maar dit appartement verdient zeker niet de schoonheidsprijs.
    • Appartement met 2 Slaapkamers - Calle de Pelayo (4 Volwassenen)

in zijn geheel niet. Het was smerig, bedden slecht en alles wat in het appartement stond had zijn beste tijd gehad. Het ziet er in het geheel niet uit met de foto’s op de website.

De locatie

• Beoordeeld op: 15 mei 2022

ons verblijf was onrustig en niet voor herhaling vatbaar met deze partij
    • Appartement met 2 Slaapkamers - Calle de Pelayo (4 Volwassenen)

dat onduidelijk is als je boekt bij Feelathome center in Barcelona welk appartement je boek het adres staat centraal aangegeven in de buurt bij de Arc de Triumphe en pas later zagen wij dat het om een appartement ging midden in heet centrum wat voor een teleurstelling was omdat we ook de rust wilde pakken met de kids. appartement punten - je zit aan een drukke weg, appartement is niet geïsoleerd dus je krijgt letterlijk alle geluiden van buiten mee kortom al het verkeer dat maakt dat je niet rustig kunt slapen - sanitair is verschrikkelijk een toilet aangesloten op een doorspoeler als je het niet doorhebt denk je dit erbij hoort en gaat de spoeler de hele nacht door ik heb de stekker eruit gehaald en bij gebruik er weer in gedaan - er blijft een verschrikkelijk me geur hangen in het bad en toilet - woonkamer was prima ingedeeld en de slaapkamers ook daarnaast was het appartement onvoldoende schoongemaakt het rook naar chloor toen we binnenkwamen dat was schijn als je verder keek was de vloer en en de kasten onvoldoende bij gehouden - beddengoed en badhandoeken was goedgeregeld

dat het veilig was en snel bereikbaar in het centrum

• Beoordeeld op: 31 januari 2022

Teleurstellend
    • Appartement met 2 Slaapkamers - Calle de Pelayo (4 Volwassenen)

De keuken is oud en gammel, de badkamer (en daardoor het appartement) stonk naar rioollucht.

Verbleven in januari 2022

• Beoordeeld op: 24 oktober 2022

het was zeker goed genoeg !!

geen terras

locatie

• Beoordeeld op: 7 maart 2024

• Beoordeeld op: 2 augustus 2023

• Appartement met 1 Slaapkamer - Carrer del Poeta Cabanyes

• Beoordeeld op: 10 april 2023

• Beoordeeld op: 18 januari 2023

• Beoordeeld op: 23 september 2021

• Appartement met 2 Slaapkamers - Gran Vía (4 Volwassenen)