Beoordelingen over Grupotel Gran Via 678 4-sterren

Gran Via de les Corts Catalanes, 678, L'Eixample, 08010 Barcelona, Spanje

#215 van de 516 hotels in Barcelona

Genoten van het verblijf
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Raam van de kamer kon niet open. Menu in restaurant was niet goed, te vergelijken met schoolkeuken. Beter uit eten gaan.

Zeer behulpzaam personeel , alles heel net en verzorgd

• Kleine Tweepersoonskamer

1 minpuntje was dat we aan de straatkant zaten en dat het leek alsof het glas niet geluidswerend was maar we hebben toch goed geslapen.

Heel uitgebreid ontbijt. Op wandelafstand van place de catalunya en metro. Zeer vriendelijk personeel dat perfect Engels praat.

Zeer net hotel op een goede lokatie met mini zwembadje.

Het zwembad is alleen in de ochtend in de zon en belachelijk klein. Met 3 volwassen personen op 1 kamer is het wel erg krap.

De ligging en netheid, vriendelijke personeel, heerlijk ontbijt.

Vakantie om de Sagrada familia te bewonderen. Het mooiste gebouw ter wereld.

geen enkele slechte ervaring

Het hotel is perfect gelegen en is zijn vier sterren waard mooie kamers goede liften (2)( geeft nooit file) een uitgebreid ontbijtbuffet voor ieder wat wils en zeer vriendelijk personeel.

3 héérlijke dagen gehad in dit top hotel!

De kamers zijn ietwat gehorig, maar de rest is zo goed dat ik dat haast geen "minpunt" wil noemen.

De kamer (1e etage) was fantastisch met eigen terrasje. Grote badkamer en prima bedden! Het personeel was erg vriendelijk, het ontbijt was zeker prima met uitgebreid assortiment en de locatie is top! Zéker een aanrader!

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Zeer gunstige, centrale ligging

Ramen gingen niet open Zeer warm op de kamer Zoete eieren bij het ontbijt!!!!!!

De kamers waren ruim en modern ingericht Uitgebreid ontbijt Zeer goede geluidsisolatie ( geen straatlawaai )

Vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kleine kamer is zeer klein, ook het bed en de douche

Ontbijt (op weekdagen bovenop het buffet gratis pannenkoeken en spiegelei/omelet aan tafel), Vriendelijk personeel, Goede ligging

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Top hotel met vriendelijk en bulpzaam personeel!

De WiFi werkte niet goed, het viel telkens weg.

Elke ochtend een lekker ontbijt uit veel keus met vriendelijk personeel! De kamers zijn mooi, ruim en zeker hygiënisch

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Degelijk hotel met ruime badkamer.

De wifi verbinding was enorm slecht (onbestaande eigelijk). Voor Europeanen is dit nog ok (geen roaming meer), maar ik denk dat dit voor vele niet-Europeanen wel een probleem kan zijn.

De badkamer is zeer ruim en heel proper. De douche is ook zeer goed.

Prima hotel voor overnachten
    • Kleine Tweepersoonskamer

Prima comfortabele kamers, aan de achterkant uitzicht op de binnenplaats. Met in de weekenden met de raam open best veel lawaai. In 10 minuten loop je naar het centrum. In de buurt vele eet tentjes. Eten in het hotel niks bijzonders.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Blij met deze keuze. Zou er zo weer heen gaan.

Niet van toepassing.

Een uitstekend hotel! Perfect gelegen, op loopafstand van veel bezienswaardigheden en met vriendelijk en behulpzaam personeel. Absolute aanrader!

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

comfortabel verblijf in mooie buurt waar je 's ook 's avonds zonder problemen kunt wandelen.

Het raam in mijn kamer een Superior room was niet groot,waardoor ik vanuit mijn bed minder kon genieten van het zicht en de opkomende zon. Het flitsende licht van de rookdetector op het plafond boven het bed was s' nachts storend. Kon beter in de gang naast de badkamer geplaatst zijn.

Goed bed matras en beddengoed. Goede douche. Goed ontbijt, lekkere koffie en vers fruit. Vriendelijk personeel. Goede locatie mooie rustige buurt dichtbij metro en bezienswaardigheden.

We hadden een picknick gevraagd omdat we vroeg moesten vertrekken.Ze hadden beloofd dat die om 6h20 zou klaar staan.Toen we beneden kwamen en erom vroegen moest die nog in gemaakt worden .We moesten erom wachten terwijl onze taxi draaide Toen we de picknick opendeden zaten er twee sandwiches,vier potjes yoghurt ,twee kiwi's,4 pruimen en twee flesjes water in.Van een lepeltje of iets om de kiwi te schillen was er niets te bespeuren.Voor de prijs van 32 euro!!!

Fantastisch! We komen terug!
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

MINPUNT: gratis wifi overal is dus een grote leugen. Ze doen alsof ze niet afweten dat wifi niet op de kamers (verdieping) mogelijk is (terwijl je zelfde probleem hoort bij de andere gasten) Wij zaten op verdieping 5 en vanaf op kamer geen wifi meer. Was ook zo bij de gasten op verdieping 4. Daar zouden ze in deze tijden toch iets moeten aan doen, of tenminste eerlijk zijn tov de gasten. ZWEMBAD: mensen afraden handdoeken te laten liggen (ter reservatie van ligzetel) want plaatjes zijn al beperkt (begrijpelijk voor een centrum hotel) Maar deze minpunten zijn dan ook echt wel verwaarloosbaar mi. Gewoon meegegeven ter info.

Zeer ruim ontbijt, voor elk wat wils. Je kan ook vragen om een eitje te bakken of pannekoek, of andere binnen dezelfde prijs. Ook ter beschikking een nespresso toestel, gratis. Wel wat rumoerig in de zaal, dus helemaal rustig is het niet, desondanks toch ''kleiner'' hotel. De ligging is SUPER centraal en perfect als uitvalsbasis voor je vakantie en excursies. Zeer vriendelijk personeel, vriendelijke bediening (Engels begrijpen ze niet allemaal even goed), zeer proper (elke dag verse handdoeken, vers bed, ..) Bij aankomst op de kamer een fles cava gekregen, is mooie attentie vinden wij. Misschien moeten ze de mensen wel informeren dat er geen ligzetels mogen gereserveerd worden (zeer klein beperkt zwembad maar ok voor een centrum hotel) zodat iedereen kans krijgt om er te vertoeven. MINPUNT: gratis wifi overal is dus een grote leugen. Ze doen alsof ze niet afweten dat wifi niet op kamer mogelijk is (terwijl je zelfde probleem hoort bij de andere gasten) Wij zaten op verdieping 5 en vanaf op kamer geen wifi meer. Bij volgend bezoek aan Barcelona doen we zeker dit hotel terug aan, ligt super centraal, veilige buurt, vriendelijk, proper. We komen terug.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Uitstekende uitvalbasis voor je Barcelona citytrip
    • Kleine Tweepersoonskamer

Koud zwembad en ongezellig terras.

Uitermate vriendelijk personeel! Warme welkom en nette, moderne inkomhal geven je onmiddellijk een goed gevoel. Degelijke, nette kamers en goed, verzorgd ontbijt.

Prima hotel voor citytrip. Buiten drukte van centrum, maar toch binnen wandelafstand van centrum.
    • Superior Tweepersoonskamer met Terras

Niet echt veel restaurants dichtbij hotel ( of niet gevonden..)

Uitgebreid ontbijt. Leuk zwembadje. Mooie trendy kamers met terras. 10 a 15 min wandelen van centrum

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Schone kamers, personeel is zeer behulpzaam!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het bed ligt niet confortabel en was klein 135x190m;gelukkig zijn we niet al te groot dus het lag wel lekker knus.

Schone kamers, personeel is zeer behulpzaam!

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Locatie op loopafstand Plaza Catalunia en Centrum

Bed was geen tweepersoons en gleed uit elkaar en we misten een stoel in de kamer.

Locatie op loop afstand naar Plaza Catalunia en winkels, vriendelijk personeel en lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Je zult je ogen uitkijken in deze moderne jungle :-)
    • Superior Tweepersoonskamer met Terras

Er werd niks aangeboden behalve een glas water voor genius klanten. Over het luchthaven vervoer werd niks gezegd(jammer)!

De kamer(702)met zonneterras en uitzicht over Barcelona ,je kan er de torens van de kathedraal sagrada zien. De roomservice was ook goed,je kan je ontbijt laten bezorgen op je kamer(betaald)dan kun je die in alle pracht nuttigen op je dakterras! De centrale locatie was ook nuttig Rambla ligt op 20min lopen,centrum15 min lopen. Tip neem niet de metro zo mis je niet alle kleine en verstopte unieke boetiekjes en cafeetjes ! Doe goede loop schoenen aan ;-).

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Prima locatie erg centraal gelegen

Het is niet een gezellig hotel met een leuke bar... allemaal wat koud en kil. Rond de kerst elke avond een feest waardoor je in de hotel bar niet altijd terecht kon.

Prima locatie erg centraal gelegen

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Tip top in orde

Geen hairconditioner, maar al de rest was top!!!

Super uitgebreid ontbijt. Zeer vriendelijk personeel. In de badkamer was zelfs een naaisetje enzo voorzien...

• Beoordeeld op: 8 december 2016

Opgelet bij familiekamers met deuren naar de aanpalende kamers! Mogelijk geluidsoverlast!
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden een hotelkamer met een deur naar de aanpalende hotelkamer. Deze deur liet alle geluid door waardoor we alles van onze buren konden horen. Dit had als gevolg dat we zeer slecht hebben geslapen! Achteraf zeiden ze ons dat er oplossingen voor het probleem waren. Naar mijn mening hadden ze deze moeten toepassen vóór we er een nacht van wakker hebben gelegen!

Vriendelijk personeel! Uitgebreid ontbijt!

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Prettig verblijf voor 4 dagen Barcelona maar verwacht meer van een 4 sterrenhotel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Extra Bed

We lagen met 3 personen op een kamer en het 3de bed was een uittrekbare zetel die niet geschikt was voor een volwassene om op te slapen vanwege het dunne matrasje, dat heb ik dan gemeld de volgende dag en ze hebben er dan 2 dekbedden bij opgelegd wat nog niet voldoende zachtheid gaf, ontvangst aan de receptie bij het inchecken door een mevrouw die continue kauwgum aan het eten was met haar mond open, de hygiëne in de badkamer kon beter (vuile randen aan de rubbers van de douche), neutrale ligging daar het 3 blokken afligt van de metro en de winkelstraat , ik ben misschien ook meer kritisch omdat ik meer verwacht van een 4 sterrenhotel.

De prijs was heel goed voor een 4 sterren hotel, het uitgebreide ontbijt en het feit dat je extra koffie kan vragen aan de bar en door de week ook kan vragen naar verschillende vers gebakken omeletten en pancakes , glaasje cava gekregen bij het inchecken, mogelijkheid om de bagage te stockeren bij inchecken en uitchecken, gezellige zithoeken beneden aan de incheck en de bar, vele kranten aanwezig om te lezen daar ook, je kan er ook lunchen tegen gunstige prijzen.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Zeer tevreden

Kamer was krap voor 3 bedden, de kleerkast raakte niet open zonder het bed te verplaatsen. Tip: kamer aan de achterzijde vragen omwille van drukke weg.

Centraal gelegen op wandelafstand van Ramblas, kortbij metro, lekker en uitgebreid ontbijt, de bedden zijn zeer goed, kraaknet.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Een fijn en relaxed hotel.
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Verwacht niet te veel van het zwembad het is eerder een voetebadje. Wij hadden ons niet voorgenomen om te zwemmen (gingen eind oktober) maar mensen die dit wel willen moeten niet te veel verwachten.

Over het algemeen een heel erg goed hotel! Het ontbijt was erg goed en behoort zeker tot de betere ontbijten die wij in hotels hebben gehad. De kamer(gewone kamer) was ruim. Alle bezienswaardigheden zijn op loopafstand en anders is de metro zeer dichtbij.Bed was zeer goed niet zo'n veel te zacht door verend bed wat je in de meeste hotels hebt. Algemene conclusie een top hotel!

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Het zwembad is echt heel erg klein. Je kan er niet in zwemmen, wel afkoelen natuurlijk. Misschien kan er een jet stream in?

Ontbijt was heel erg uitgebreid; ook verse bereiding van eieren etc.; je kon het zo gek niet noemen of het was er wel. Kamer was ruim en licht. Opvallend is de ruime badkamer, met inloopdouche. En bij ons stond in de badkamer een vaasje met verse bloemetjes; dat zie je niet vaak! Goede bedden!

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Super, zeker om nog eens terug te gaan!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Mooie kamers, zeer goeie bedden en hoofdkussens. Zeer vriendelijk personeel en gaven ons bij het inchecken ook onmiddellijk uitleg over de stad, bezienswaardigheden , vervoer,.... Glaasje cava bij aankomst in ons hotel ;-)

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Prijs/kwaliteit een echte aanrader!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Extra Bed

Wij hadden een kamer aan de drukke straatzijde van hoofdbaan Gran Via en dit was wel heel luidruchtig om te slapen.

Lekker en verzorgd ontbijt, heel wat keuze. Vers fruitsap, verschillende broodsoorten, charcuterie, granen, vers fruit, ... Verzorgde en grote badkamer. Goede bedden om in de slapen met gesteven lakens. Op een kleine 10' stappen van Placa de Catalunya

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Een fijne uitvalsbasis om het prachtige Barcelona te ontdekken!
    • Basic Eenpersoonskamer

Het ontbijt was erg uitgebreid, er was de hele dag zon (9-5) bij het zwembad, de kamers waren netjes en de locatie was super: 5 minuten lopen naar Placa de Catalunya

Geweldig ontbijt, mooie kamer en op loopafstand van de stad.

Geweldig ontbijt, mooie kamer en op loopafstand van de stad.

Lekkere centrale locatie in Barcelona

Eigenlijk niks....

Ontbijt prima verzorgd en genoeg keuze

• Superior Tweepersoonskamer met Terras

Super ontbijt, geweldige kamer met balkon, personeel zeer vriendelijk en behulpzaam

Nooit meer

Onvriendelijkheid van het personeel

Zeer goed

Ligging op 5min wandelen van place de catalunya. Zeer aangenaam hotel!

Voor wat betreft ligging, ontbijt en personeel is alles ideaal.

De standaardkamer was basic en nogal klein voor twee volwassen personen.

Ligging ideaal. Ontbijt uitstekend.

prima verblijf maar volgende keer weer op een andere locatie in de stad.

ongezellige bar

de ligging

Leuk hotel midden in het centrum van Barcelona.

Niets, alles prima.

Kamers zijn prima, ontbijt is erg uitgebreid. Prima voor een aantal dagen Barcelona!

Top locatie!!

Top locatie!

Top hotel met een goede ligging

schitterende locatie!

schitterende locatie!!

Uitmuntend

Mss een iets te kleine bar

Alles was gewoon super

Centrale ligging tegen een goede prijs
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ramen van de kamer konden niet geopend worden

Centrale ligging tegen een goede prijs

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Uitzicht op klein binnenplein

Ligging was top, dicht bij alles Lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Iigging en rust in hotel

Geen

Iigging en rust in hotel

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Locatie uitstekend

prima hotel op prima locatie

prima hotel op prima locatie

Lekker dicht bij het centrum, fijne omgeving

Gehorige kamer. Erg slecht

Prima ontbijt. Zeer vriendelijk ontvangst met een glaasje Cava.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Veel lawaai van de aangrenzende kamer.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Veel lawaai van de aangrenzende kamer.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

geslaagd

zwembad wat klein

ontbijt was super - personeel verdient dikke pluim

Door de centrale ligging van het hotel kon ik alles wat ik wilde zien be-wandelen.

Kamer is wel klein.

Geweldige ligging en perfecte badkamer.

Prima personeel, zwembad was niet schoon, en bed was heel...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Prima personeel, zwembad was niet schoon, en bed was heel slecht. Wel top locatie!

Zalig vertoeven in Barcelona

Mooie badkamer, nette kamer

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Ontbijt was redelijk.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer. Oftewel kast. Voor twee personen in twijfelaar.

Ontbijt was redelijk.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

DIt hotel is ok voor een kort verblijf (max. 3n)

terras was niet netjes onderhouden

ontbijt was uitgebreid maar geen topkwaliteit weinig keuze voor vegetariërs

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Heel geschikt voor een citytrip! Een aanrader!

De badkamer was prima in orde, heel netjes. Verzorgd ontbijt. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Geslaagde citytrip

De accommodatie was goed gelegen, goede kamer en zeer vriendelijk personeel

Geweldige vakantie!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel, minibar werd steeds aangevuld, niets op aan te merken!

Kleine kamer badkamer

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Kamer op dezelfde verdieping als zwembad

Ontbijt was matig/karig

Kamer op dezelfde verdieping als zwembad

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Kamer

Alles ok Alleen kamer beetje klein

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Een uitstekende accomodatie

Er is niets wat tegen viel

Alles was prima. Het ontbijt was ook heel goed. Elke dag verse meloen en ananas erbij

Te kleine kamers

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Super fijn hotel

Uitzicht kamer - geen terras

Heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Citytrip Barcelona.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Een echte aanrader!

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

Fantastisch hotel meer dan 4 sterren waard

Ramen aan de straat kant kunnen niet open

Vriendelijk , proper, geweldige ligging

• Beoordeeld op: 4 februari 2017

Goed hotel op prima lokatie!

Nette, ruime kamers

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

zeer goed bevallen
    • Superior Tweepersoonskamer met Terras

mooie kamer top ontbijt midden in de stad

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Super hotel en dicht bij het centrum
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Extra Bed

Perfect ontbijt, ruime kamer met 3 personen.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Een prima hotel midden in een prachtige stad

Geen aanmerkingen

Uitstekend ontbijt, nette kamer, vriendelijk personeel en een prima ligging.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

De bedden waren wat te klein.

De ligging en het ontbijt.

• Beoordeeld op: 10 november 2016

Locatie is perfect!

Locatie is perfect! Midden in de stad en toch niet in de drukte van alle toeristen en de daarbij horende "matige" restaurants e.d.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Faciliteiten mogen uitgebreider