Beoordelingen over Grand Palladium White Island Resort & Spa - All Inclusive 24h 5-sterren

Playa d'en Bossa, s/n, 07817 Playa d'en Bossa, Spanje

#10 van de 31 hotels in Playa d'en Bossa

• Beoordeeld op: 28 september 2018

Hygiëne, vriendelijk personeel, uitgebreid all in aanbod

Kamers zijn erg gehorig. Vliegveld dichtbij valt tegen (gehoor en sfeer). Heeel veel “hippe” mensen constant met selfies en FaceTime. Als je pech hebt (wij, maar gelukkig alleen laatste nacht), club mensen naast of onder je (hele nacht lawaai, veel alcohol, luid thuiskomen etc)

Hygiëne, vriendelijk personeel, uitgebreid all in aanbod

De locatie is super, vriendelijk personeel en top service.

De locatie is super, vriendelijk personeel en top service. Dit jaar 2x geweest en komen zeker weer terug. En de a la carte restaurants top. Voor een all in een top hotel resort in Ibiza

Super voor herhaling vatbaar,we gaan snel weer terug.

Het enigste wat mij erg stoorde of overlast waren de op en aanvoer van de vliegtuigen de hele dag over het hotel. Te dicht bij de luchthaven. Jammer

De ruime keuze van alle maaltijden, het personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. En de hele accommodatie op zich Top.

Super buffet, heel vriendelijke mensen, prima kamers.

Handdoeken waren vaak in ochtend al niet meer beschikbaar.....dat mag eigenlijk niet gebeuren in zo'n kwaliteitshotel. Mijn zoon was ziek en er werd moeilijk gaan om hem wat eten te brengen hetgeen uiteraard niet correct is.

Super buffet, heel vriendelijke mensen, prima kamers. Vanuit het hotel kun je gemakkelijk naar oude stad en uiteraard het uitgaansleven. Van dat uitgaansleven heb je in het hotel geheel geen hinder.

Bij de zwembaden waren denk ik te weinig bedjes in verhouding met het aantal gasten, als je na 10 uur aankwam waren alle bedjes al bezet.

Een supermooi resort met veel faciliteiten voor eten en drinken. In alle restaurants, zowel a-la-carte als buffet, was het eten en drinken lekker. Het buffet bood een heel groot aanbod aan verschillende soorten eten zodat er voor iedereen wel iets was. Ook was het personeel erg vriendelijk en behulpzaam en zag het resort er strak en netjes uit. Wij hebben het erg naar ons zin gehad in Grand Palladium Ibiza!

Prachtig verblijf waar je je prima kunt vermaken de hele dag!

Helaas is het personeel bij de Spa en bij de receptie echt waardeloos! Totaal niet behulpzaam en belachelijk arrogant.

Prachtig verblijf waar je je prima kunt vermaken de hele dag! Ook zeker voor de kindjes!

Goede all-in voor wie van all-in houdt, uitgebreid buffet,...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Vrij druk al voor deze tijd van het jaar, ook feestvierders komen naar dit hotel en zijn luidruchtig, onze kamer had zicht op zee wat ook betekent dat je tot 23u luide muziek hoort van een beach club, matige bedden en relatief kleine kamers wanneer je er met 3 verblijft. Weinig opbergruimte en niet geluiddicht. Zwembad is niet verwarmd.

Goede all-in voor wie van all-in houdt, uitgebreid buffet, vriendelijk personeel, alles netjes en proper onderhouden. Hotel doet wat het belooft alleen hadden we het iets rustiger verwacht.

prima, wel slechte start receptie. de rest maakte het goed
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Inchecken, moesten lang wachten op kamer en dan eindelijk kregen we de kamer en hadden kamer met seaview geboekt (tegen meerprijs) en gevraagd of dit ook zo was en komen op de kamer en was kamer met poolview. Terwijl zij dit wisten! En zo nog meerdere dingen. Ze maken de belofte niet waar.

Heerlijke ontspannen tijd gehad op een mooi complex.

Bedden en kussens zijn wat hard naar mijn smaak, maar zeker geen reden om niet te gaan.

Eten was goed en veelzijdig. Personeel was uiterst vriendelijk. Complex is mooi opgeknapt en modern en zeer kindvriendelijk. White Island (zaten wij) en Palace zijn aan elkaar gekoppeld en hele terrein valt onder all inclusive. Palace is wel duidelijk minder nieuw dan White Island.

Fijn hotel voor zorgeloos genieten

Kamer met tussendeur, je hoort dan alles van je buren. Wij krijgen een andere kamer na klagen hierover Jammer dat bij White Island nergens de activiteiten worden vermeld die worden georganiseerd bij Grand Palace, je kunt daar namelijk gewoon aan meedoen Eten in a la carte restaurant (Mexicaans) viel ons erg tegen, en bij het weggaan spraken we een stel die net bij de Italiaan hadden gegeten en die waren ook niet te spreken over het eten.

Prima en zeer uitgebreid eten Schone kamers Dicht bij zee Dichtbij Ibiza stad Hotel is heel netjes en wordt continu schoongehouden, ook buitenruimte

Niet voor herhaling vatbaat. Moeten zelf tafels afruimen,
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Restaurant. Uitgebreid maar veel herhaling en warme maaltijden niet veel zaaks Chaotisch restaurant. Blijkbaar onvoldoende personeel. Tafels worden niet vlot afgeruimd. Er ontbreekt leiding

Vrirndelijkheif. Gemakkelijk aanbod drinkwater

Super accommodatie met top service!

Kinderanimatie had meer aandacht mogen krijgen. Komt waarschijnlijk omdat wij in het voor seizoen gingen.

Zeer vriendelijk personeel en kamers zijn erg schoon en netjes. All inclusive is echt top geregeld. Echt een aanrader dit!

Handdoeken in kamer waren erg zuinig.

Mooi zwembad, mediterraans/Italiaans/Mexicaans restaurant en een buffet restaurant. Vlakbij strand, vliegveld en Ibiza stad

Buiten de kamer aangenaam verblijf

Eerste verblijf in 2017 mooie, ruime kamer voor 2 personen gekregen. Heel proper ook. Nu waren we met 3 vriendinnen, kamer ergens achteraan, tapijten in de gang niet proper, vuile bekers/ glazen op de gang alsook aan de ramen buiten. Bij aankomst nog haren op de grond in de badkamer. Kamer te klein voor 3 personen. Meermaals koud water gehad in de douche en de douche lekte onder de douchebak de badkamer in.

Overvloed aan eten en drinken - All-in is hier echt All-in

Ondanks het mindere weer super vakantie gehad
    • Standaard Tweepersoonskamer met Zijdelings Uitzicht op Zee

Eten niet altijd warm genoeg - spelende kinderen in het restaurant

Super vriendelijk personeel - net hotel - uitgebreid buffet (vooral bij het ontbijt) Thema restaurants

Mooi hotel. Niet voor rust en relax. Vermijd periode schoolvakanties van Engeland

Hotel ligt vlakbij luchthaven onder landings- en vertrekroute. Veel lawaaihinder. Dagelijks vele vluchten ! Geluidsoverlast stranddiscotheek reeds vanaf 12u.

Heerlijke maaltijden , verzorgd en afweisdelend.

De kamers zijn schoon en netjes.

Het hotel ligt vlakbij de opstijgroute van het vliegveld. De vliegtuigen zijn al redelijk op hoogte als ze overvliegen, maar zorgen wel voor de nodige geluidsoverlast. Dit zou voor sommige gasten als hinderlijk kunnen worden ervaren. Dit wend echter ook snel.

De kamers zijn schoon en netjes. De buffetten in de restaurants zijn zeer goed. Elke dag veel variatie en kwalitatief voor een buffetrestaurant uitstekend.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Hotel waar we zeker terug naar toe gaan.

Het enige nadeel vind ik dat de kussens echt te zacht zijn. Als je een andere kussen wilt is er wel een “ kussen menu”. Maar het goedkoopste kussen kost 4€ per dag en de duurste 8€. Dat vind ik het enige nadeel. Advies: neem je eigen kussen mee. Of rij door naar de Ikea.

De locatie. Overal dichtbij, mits je een auto hebt. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Heel schoon, eten prima. De standaard kamer is ook prima. En natuurlijk heel fijn dat het all inclusive is . Niet alle drankjes, maar er is voldoende keuze.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Service, erg vriendelijk personeel

Tot 2 uur snachts een boel lawaai ( kan toevallig een uitzondering zijn) verbleven er maar twee dagen

Service, erg vriendelijk personeel Schoon Mooie accommodatie

Goed hotel voor Ibiza

De stoelen in de eetruimte zijn vuil. De ligstoelen aan het zwembad aan vervanging toe

All in is heel volledig,eten is heel afwisselend. Personeel vriendelijk. Kamers zijn proper.

Prima !

Je moet tegen ongemanierde Engelsen kunnen en geen last hebben van dalende en opstijgende vliegtuigen

Mooi resort met zeer vriendelijk personeel. Goed eten

super locatie, gelegen op een paar km van alle evennementen en de oude stad. SUPER!!

De accommodatie is gelegen op 3 km van het vliegveld, wel wat overlast, naargelang de wind staat door overvliegende toestellen, maar dit wordt je dan ook wel gewoon.

Zeer verzorgde kamer met een onberispelijke hygiëne van het personeel. Uitstekende keuken voor een all-in. Kwaliteitsvoeding is TOP! Voor elk wat wils, super vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Hebben genoten, eerste Keer ibiza, ideale locatie en accomodatie. Komen terug weer

Kamer was best gehorig, leek of de buren bij ons aan het feesten of douchen waren. Misschien een idee om aan het strand een ijskar te plaatsen of ijsjes te faciliteren. Veel Kleine kinderen spelen en zwemmen, moesten bij hotel ijsje halen eenmaal op strand was het ver op of gesmolten.

Groot uitgebreid assortiment aan eten, vriendelijk personeel, zwembaden waren zoals afgebeeld, strand voor hotelgangers was ideaal.

Super tof hotel met veel faciliteiten voor kids!

Geen strandbedjes of beachbar van het hotel

Meerdere zwembaden, ook voor kids met zelfs een ruime kids club! All-inn formule met keuze uit meerdere restaurants. Zeer goed en centraal gelegen.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Prachtig hotel, heerlijk eten, zeer vriendelijk personeel.

In het voorseizoen is er weinig entertainment in de avond. Lobby is niet sfeervol om lang in te verblijven.

Prachtig hotel, heerlijk eten, zeer vriendelijk personeel. Ook erg comfortabele en moderne kamers met prima bedden.

Prima kort verblijf!

Een all inclusive resort bleek toch niet ons ding. Te massaal waardoor je de persoonlijke aandacht mist. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam maar gestrest. Dat straalt uit. Buffet restaurant wel oké maar niet geweldig. Weinig keuze aan brood. Broodjes waren niet lekker. Brood om te roosteren ruikt naar azijn. Cocktails worden gemaakt van een van te voren voorbereid mengsel van siroop, smaak-en zoetstoffen. Echt vies en te zoet. Een grote minpunt!

Voor iemand die van all inclusive resort houdt, zeer aan te bevelen! Locatie, faciliteiten, genoeg te doen voor jong en oud. Alles goed verzorgd. Mooi zwembad. Top locatie dicht bij het strand en Ibiza stad. Restaurant a la carte, top!

Helaas was de maaltijd dermate koud dat ik elke dag moest...

Helaas was de maaltijd dermate koud dat ik elke dag moest vragen of zij mijn eten komen opwarmen. Ook weinig tot geen animaties/ activiteiten beschikbaar op de hotel. Overige mooie hotel!

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Het viel ons tegen.

Personeel receptie heeft ons niets uitgelegd, onze kamer stonk muf met name de badkamer, om s avonds ergens te zitten en te drinken was een holle kakelruimte zo lawaaierig of je moest naar het naastgelegen hotel gaan naar het sportcafé . Er wordt op personeel bezuinigd in de service. Garbi en het hardrock hotel zijn beter.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

All inclusive is heeeeel uitgebreid.

Niets eigenlijk. Maar ik denk dat het in het hoogseizoen wel erg druk is.

All inclusive is heeeeel uitgebreid. De kamer was mooi ingericht, lekkere bedden, schoon en goede badkamer. Van vliegtuigen geen last.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Heerlijk ontspannen verblijf
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Hotel is dichtbij de luchthaven. 12 euro met de taxi waren wij kwijt. Ik ben zelf iemand die veel reist in luxe. All in doe ik eigenlijk nooit. Maar wat een goed en uitgebreid eten. Zeer gevaireerd. Ik eet geen varken, maar had genoeg keuze. Drank assortiment was ruim. Prima wijnen en lekkere cocktails. Hotelkamer was schoon, werd iedere dag schoongemaakt. Minibar aanwezig op de kamer. 1 telefoontje naar de receptie en hij werd snel weer bijgevuld. Hotel is groot. Maar stukjes wandelen na al dat eten, kan geen kwaad. Wij komen zeker terug.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Fanatastisch

Het is een groot hotel, dus wel wat massaal.

Hotel was erg luxe en goed verzorgd. Mooie nette kamers. Het avond buffet was elke avond anders. Veel faciliteiten, maar het hotel was ook heel groot. Wij betaalden per persoon €58 per nacht voor overnachten en al het eten en drinken (all inclusive), dat is spotgoedkoop.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Vakantie

De lucht die er hangt in het hotel echt vreselijk! Net een luchtverfrisser. Niet vriendelijk bij receptie...... duurt ook erg lang allemaal. (Inchecken, iets vragen). Zeker geen 5 sterren waard.

Een all in concept van topkwaliteit !

Niets misschien wel de prijs in hoogseizoen ?!

Een all in concept van topkwaliteit !!! Nooit geziene netheid van kamers en buffetten in restaurant. Druk maar toch geen overrompeling. Personeel super vriendelijk. Rustig gelegen en toch dicht bij centrum. Benieuwd of het in hoogseizoen ook zo is ?

5* onwaardig! Nooit meer !

Restaurant is erg onder de maat voor een 5 * hotel. Weinig keus en kwaliteit erg slecht. Personeel in restaurant heel wisselend over het algemeen onkundig. Slecht service en slecht schoongehouden. Wanneer een tafel wordt schoongemaakt wordt het vuil zo op de vloer geveegd. Ook weghalen van borden niet resoluut genoeg alsmede het verzorgen van schoon bestek. Na al een keer van kamer te zijn gewisseld vanwege een deur tussen kamer naast ons waardoor het leek of we op dezelfde kamer verbleven, kregen we na veel moeite een andere kamer. Tot onze verbazing zat die direct naast de airco van het complex waardoor de hele dag en nacht herrie was in de kamer. Omdat het maar 3 nachten was hebben we besloten het hierbij te laten. Verder kamers niet goed schoongemaakt,wanneer je de jacuzzie aanzette kwam er eerst een berg zand mee van de vorige gasten. Bad ingebouwd op een profesorische manier met houten platen met grote kieren. Minibar te weinig keus , alleen cola bier en water. Bedden schuiven snel uit elkaar waardoor je moet oppassen dat je er niet tussen ligt de volgende morgen. Kortom niet voor herhaling vatbaar! Veel te veel geld voor wat je krijgt.

De all inclusive is redelijk compleet. Tip.. als je een fles wijn/cava op je kamer wil, haal het zelf in de bar dan heb je een koude fles. Als je het op de kamer laat komen betaal je ervoor en krijg je een warme fles.

Ideaal als je een keer een week niets wilt doen.

a la carte zat erg snel vol dus moet je vaak 2 dagen vooruit reserveren

Bij all inclusive 'vrees' je vaak het buffet, maar dit was hier erg goed. Elke dag veel keuze uit andere gerechten, dus het verveelde niet snel. En daarnaast 3 a la carte restaurants die eten van hoge kwaliteit bieden. Prima zwembaden, comfortabele kamer en erg vriendelijke bediening.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Goede ligging, veel faciliteiten en vriendelijk en...

bedden die uit elkaar schuiven en tijdens het eten veel lege schalen. Personeel werkt allemaal enorm hard maar zijn duidelijk onderbezet.

Goede ligging, veel faciliteiten en vriendelijk en hardwerkend personeel. Hele goede prijs kwaliteitverhouding

• Beoordeeld op: 12 oktober 2018

Vriendelijk personeel, schoon, goed eten.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Vriendelijk personeel, schoon, goed eten.

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Geweldig , top ! Aanrader !

Eten , hygiëne maar vooral de vriendelijkheid en service van het personeel was top 👍😊 , totaal plaatje perfect !

Onvoldoende
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Zee niet wat het moet zijn strand geen stoelen veel te grote prijs kwaliteit verhouding

Eten

prijs kwaliteit,ok

misschien zetels van het hotel op het strand.mits wat bijbetaling,strandbar of bonnen voor de nasseau bar

ontbijt superlekker.kamers heel proper.

kudde bestemming

massaal

kamers klein en bedden matig

Eerste keer Ibiza

Te weinig strandstoelen voor het aantal gasten.

Het personeel was zeer vriendelijk en het buffet en restaurants à la carte waren in orde.

Goed en heerlijk bed!

buffet kan beter

beste hotel ibiza

Schoon en vriendelijk en vriendelijk personeel

Schoon en vriendelijk en vriendelijk personeel

Receptie slecht Engels en niet echt vriendelijk !
    • Standaard Tweepersoonskamer met Zijdelings Uitzicht op Zee

Receptie slecht Engels en niet echt vriendelijk !

Heerlijke maaltijden, vriendelijk personeel, tophotel

Heerlijke maaltijden, vriendelijk personeel, tophotel

Heerlijk ontbijt, middagmaal en avondmaal!

Heerlijk ontbijt, middagmaal en avondmaal!

Ontspannend

Weinig kastruimte, klein zwembadruimte (iedereen op elkaar)

Zeer veel keuze in restaurant, mooie badkamer, heel vriendelijk personeel, snel taxi’s

Jammer dat er geen strandtent is van hotel

Jammer dat er geen strandtent is van hotel

Ultiem genoten, aanrader!

Het eten was fantastisch en de hotelkamer heel mooi!

Het zwembad ook heerlijk en genoeg bedjes!

Topresort

Geen minpunten

Alle faciliteiten

prima hotel maar de prijs is niet in verhouding met de overall kwaliteit

Diner in buffetvorm is echt heel slecht.

ontbijt zeer goed, locatie is prima en personeel ook zeer vriendelijk. A la carte restaurants zijn prima.

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Geweldig hotel, zeker een aanrader!

Geweldig ontbijt! Zeer ruime keuze!

Er hing een kattebakgeur in de badkamer, gemeld en gingen er mee aan de slag.

De kamers

• Beoordeeld op: 16 november 2017

• Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Bij inchecken was er geen zeezichtkamer zoals wel geboekt, deze is de volgende dag aangepast maar dit heeft ons veel tijd gekost.

GEWELDIG!!!

Geweldig resort. Alles voldeed aan onze verwachtingen..

Wij hebben genoten van een fantastisch verblijf in het 5 * hotel in 1 woord GRWELDIG

Niets, geweldig hotel

lunch, diner, kamer, faciliteiten, strand vriendelijkheid personeel, receptie te veel om op te noemen

Superaanbod en kwaliteit van het eten

Prima locatie, eten was goed.

Prima locatie, eten was goed.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Geweldige maaltijden, ruime keuze.

Geweldige maaltijden, ruime keuze. Heerlijke kamer (standaard) en goed gelegen! Tophotel... ik ga zoiezo terugkomen...

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Beste van het beste

Service kan niet beter

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Heel leuk hotel

Alles, zelfs met baby van 10 weken uitstekend hotel.

zeer nette kamers ;

all inclusieve ; " gasten gedragen zich ernaar"

zeer nette kamers ; goede schoonmaakwerke dag

prima ontbijt, nette kamer

Het heeft totaal niet de kwaliteit (uitstraling etc) van een 5 sterren hotel zoals ik dat normaal gewend ben.

prima ontbijt, nette kamer

Zicht van de kamer

Zicht van de kamer

Dat mensen handdoeken leggen bij het zwembad om 7 uur...

Dat mensen handdoeken leggen bij het zwembad om 7 uur sochtends en er dus nimmer een bedje vrij is.

Fantastische Resort dicht bij alle party hotspots

All-Inclusive is niet ons ding

Prachtig resort dichtbij de party hotspots

Slechte kwaliteit sofabed.

Slechte kwaliteit sofabed.

Fijn hotel met goede ligging, mooie kamers en goed eten!

Te druk bij het zwembad.

Eten was erg goed en uitgebreid. Nespresso koffie met het ontbijt. Mooie kamers, vriendelijk personeel en goede locatie.

Mooi hotel, schoon , aardig personeel

Te druk en te harde muziek bij zwembad . We moesten bedjes om 8.00 uur reserveren .. was niet fijn.

Mooi hotel, schoon , aardig personeel

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

alles was goed

alles was perfect moët niks veranderen

alles was goed

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Een mooi hotel, eten en drankjes prima

Geen bedjes veij bij het zwembad

De spa