Beoordelingen over Gran Guadalpín Banus

Edgar Neville, s/n , 29660 Marbella, Spanje

#35 van de 59 hotels in Marbella

Tophotel met zeer goede service op superlocatie in Puerto Banus!
    • Superior Junior Suite met Uitzicht (3 Volwassenen)

Het hotel heeft een uitstekende locatie, het personeel doet erg zijn best om de gast een topvakantie te geven. Eten in het restaurant was van zeer goede kwaliteit. Ontbijt was zeer uitgebreid. Onze hotelkamer Superior juniorsuite was erg ruim met een fantastisch uitzicht over het zwembad en de zee kamerno. 225. Receptie was zeer behulpzaam en professioneel

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Het was niet eens 50% waard van wat ik heb betaald.
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht - 2 aparte bedden

Het was misschien 5 sterren toen het werd gebouwd maar het mag nu niet meer dan 3 sterren hebben. Ik heb fotos genomen, om te laten zien dat wij zeker de helft van wat wij hebben betaald terug moeten krijgen. Ik ben ook in andere kamers geweest en ook fotos genomen omdat niet alle kamers er zo slecht uit zagen als de onze .Wij hebben ook geklaagd over geluidsoverlast, omdat er tussendeuren in de kamers zat kon je alles letterlijk horen. er werd ons bij het uitchecken verteld dat we de volgende keer korting krijgen . Hier gaan wij dus nooit meer heen. Wij hebben twee kamers geboekt en beiden kregen wij een slechte kamer en niet naast elkaar maar op verschillende etages .ik heb iemand gesproken die mij vertelde dat diegene die rechtstreek bij het hotel boekt of via een touroperator, de verbouwde kamers krijgen en diegene die via booking.com boekt krijg de mindere kamers omdat de hotels worden uitgeknepen door Booking.com. ik vind dit een hele slechte zaak want wij hebben een aardige som moeten betalen voor dit hotel. vrienden van ons zijn 3 keer verhuisd voordat ze een redelijke kamer hadden waarschijnlijk omdat ze gingen trouwen, wij zijn ook direct gaan klagen over de kamers maar er werd ons verteld dat ze vol zaten en dat we het over een paar dagen nog maar eens moesten proberen. Dit werd terplekke verzonnen want op het internet kon je nog gewoon kamers boeken.

Het personeel is aardig allen niet diegene die de problemen moeten afwijzen ?

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Perfecte plek, authentiek, zee, het etensgebeuren...
    • Deluxe Junior Suite met Uitzicht op Zee (3 Volwassenen)

Net na binnenkomst en begroeting werd, zonder dat dit van tevoren belend was , als eerste de rekening opgemaakt.. een misser eerste klas..Uiteenlopend publiek wat op zich leuk is, maar je kan maar zo treffen dat er een mafkees naast jou aan tafel een half uur hardop belt..of op naaste boventerras de radio hard aan heeft staan..Er is wel bewaking en een 24 uursreceptie. Loopt achter met oog op biologisch organisch. De prijskwaliteit verhouding wringt wel iets ivm de hoge kamerprijs!

Perfecte plek, authentiek, zee, het etensgebeuren prima(ontbijt en diner, wel iets achter met frisse wijnjaargangen), zeer servicegericht, prachtig uitzicht vanaf balkon. Men heeft aangegeven een en ander op te knappen en te verfrissen! Toch een plek om naar terug te keren bij een goede aanbieding.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

een super geweldige vakantie en een heel tof verblijf
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht - 2 aparte bedden

te weinig kasten en kapstokken en voor s'avonds zou ik toch een beetje voor meer of langer de mensen die komen zingen wat lager laten blijven was zeer mooie muziek

ontbijt was supper het avond eten ook supper zeer proper vriendelijke bediening je kan heel laat ontbijten geweldig s'avonds ook lekker blijven zitten .

prima week gehad
    • Superior Junior Suite met Uitzicht

wifi was niet goed het hotel is gedateerd, oude televisies Geen koffiezet apparaat op suite We moesten voor bedjes op het strand betalen, zeer vreemd zeer slechte afwas van ontbijt materiaal

de hele sfeer

Zeker Niet voor herhaling vatbaar
    • Superior Junior Suite met Uitzicht

Liften enorm traag,dringend vervangen Verluchting gang, niet fris Isolatie, je hoor alles wat de buren doen Terras is gelijk een aftands paardeschuurtje.zo donker en die hangende houten schotten belemmeren elk zicht en maken het zeer fris,zelfs nu in mei Draaideur front entrree hotel niet automatisch Verwarrendende indeling Zwakke matrassen Verouderde badkamerEtc.. Kom hier niet meer terug ,bedankt

Goed, maar traag personeel,vriendelijk Voor 10dagen 3000€ voor een junior suite met heel zwak uitzicht, is goed betaald

De kamer was vooruitbetaald.

De kamer was vooruitbetaald. Ze vroegen een creditkaartzekerheid voor eventuele bestedingen. Ze accepteerden ze alleen de creditkaart die was gebruikt bij het boeken! het kwam mij beter uit een andere te gebruiken Er werd een kopie paspoort gemaakt dus identiteit kan niet et probleem zijn.

Leuk weekend in spanje

We zijn er al een paar keer geweest, en het lijkt alsof de kwaliteit en onderhoud van het gebouw achteruit gaat

Leuke locatie aan de promenade, met een beach restaurant op 50 meter. Kamers zijn deftig en niet te klein.

Zeer aan te raden totaal plaatje.
    • Budget Tweepersoonskamer

Het totale pakket van dit hotel is hetgeen ons enorm aanspreekt. Eerst en vooral de locatie nabij Puerto Banús, pal aan de zee met zandstrand, aangename en propere kamers, gezinsconfiguraties qua kamersamenstelling mogelijk, super ontbijtbuffet, eigen restaurant, terras(sen) hotel en strand, faciliteiten van en in het hotel, zeer vriendelijk personeel. Voor diegene zonder eigen wagen...taxi's staan steeds ter beschikking aan de inkom, ... .

Duur hotel voor oude kleine kamers
    • Budget Tweepersoonskamer

Verouderd kleine kamers bedden waren veel te hard geen water op dr kamers en geen thee of koffie apparaat

Duur hotel prijs kwaliteit slecht wel goede locatie kamers aan renovatie toe klein kippenhok veel erg verouderd lekkage douche

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Het weer was lekker
    • Eenpersoonskamer met Uitzicht

Heel veel onderdelen waren gesloten in verband met de periode restaurant aan zee was dicht Zou bij een zelfde periode twijfelen om dit hotel te bezoeken.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Wel oke , te duur voor zo een oudbollig hotel

Oud bollig hotel.. zeer onvriendelijk personeel tijdens ontbijt.. veeelste duur voor zo een oud hotel met bloemetjes en hout hans en grietje hotel..

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

De vriendelijkheid van het baliepersoneel.
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht - 2 aparte bedden

De badkamer is aan renovatie toe. Het zwembad was helaas niet verwarmd.

De vriendelijkheid van het baliepersoneel. De ligging van de kamer. Het goede ontbijt.

Het was een toplocatie en ik kom zeker terug!
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht - 2 aparte bedden

Het eenpersoonsbed was te klein en te hard.

Ontbijt was zeer uitgebreid incl. champagne. Er werd ter plaatse een omelet voor je gebakken. De massage op de dag van aankomst was ook super!

• Beoordeeld op: 19 november 2017

super, super, super
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht - 2 aparte bedden

ik kan niets bedenken, alles was top en het personeel uiterst vriendelijk en meedenkend, misschien kunnen ze in de hotelbar Sophia ook de originele mojito gaan klaarmaken, wat daar niet op de kaart staat maar wel bij de strandbar besteld kan worden.

Fantastisch ontbijt met echt heel veel keus (zelfs roze en witte cava) en heel veel soorten franse kazen. In november konden wij tijdens het ontbijta nog makkelijk buiten zitten en dat is dan slechts ca. 3 stappen van het strand verwijderd! Heerlijk dus! Het hotel heeft een parking maar in dezelfde straat op een soort pleintje kun je heel makkelijk gratis parkeren. We kregen een prachtige kamer met heerlijk groot balkon en omdat het onze trouwdag was ook nog een heerlijke fles champagne. Er hoort een prima Italiaans restaurant bij (vooral de risotto was heerlijk) met uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. We hebben enorm genoten van alles! Een leuke tip voor een uitstapje zou een trip naar Gibraltar kunnen zijn, echter lees je vantevoren wel even in.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Fantastisch !

Ietsje gedateerd

Ontbijt heetlijk , je kon heerlijk in de tuin zitten Loopt zo het strand op Ligt leuk naast Mistral beach waar je heetlijk kunt eten Leuk balkon met ligbed

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Viel tegen door gehorigheid vd kamer. De opstelling vh ontbijtbuffet kan oi een stuk beter.
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht - 2 aparte bedden

Onze kamer behoorde eventueel als bijkamer. Supergehorig. Heel irritant. Tv, gesprekken etc. waren duidelijk te horen. Blijkbaar mag de muziek keihard gezet worden. Was dagelijks, door verschillende gasten, het geval.

Dit hotel is zeker een aanrader, en ik weet zeker dat ik er terugga.
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht - 2 aparte bedden

Ontbijt pas vanaf 08:00 uur, maar de vervangende lunchbox was prima!

De ligging aan het strand is perfect, goed ontbijt en prima restaurant. Ook het zwembad met veel ligbedden en buitenbar is Top!

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Een aanrader voor stellen!

Er is weinig te doen voor kinderen. Er is een klein eenvoudig kinderbadje.

Ontbijt was heerlijk, vriendelijk personeel en locatie was ideaal. Aan een rustig gelegen deel van de boulevard, 15 min lopen van Puerto Banus. We kregen een upgrade naar een kamer met jacuzzi, geweldig!

Perfecte ligging, lekker eten, vriendelijk personeel maar verouderd hotel.
    • Deluxe Junior Suite met terras en buitenbubbelbad

Kamer was verouderd en kon opfrissing gebruiken : kapot kookvuur, kapotte elementen rond de microgolf en in ligbad, licht was in badkamer werkte niet altijd ,... Gezien de prijs die we betaalde, mocht dit gewoon allemaal in orde zijn, en dit was niet het geval

Ontbijt was heerlijk, vers gemaakte eitjes en gebak - 2 restaurants zijn 's avonds heel lekker - Ligging is ideaal. Je kan perfect naar Puerto Banus gaan te voet (ideaal met een kinderwagen)- lief en behulpzaam personeel, ook enorm kindvriendelijk - strijkdienst werkt super snel en zeer goed

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Prima Hotel mooie ligging maar geen 5 sterren maar 4
    • Eenpersoonskamer met Uitzicht

Hotel is gedateerd en dat ga je echt zien ben van mening dat alles eens goed moet worden aangepakt

ligging van hotel is perfect direct aan het strand ,, personeel erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Ik ga terug!!
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht - 2 aparte bedden

De locatie op 20 minuten wandelen van Puerto Banus is top. Aan het strand is er eveneens een leuke beach club. Het hotel was proper, gratis een upgrade naar een suite gekregen, en het personeel aangenaam. Het onbijt is uitgebreid en het terras restauran lekker.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

heerlijk ontbijt met uitzicht op de boulevard.
    • Budget Tweepersoonskamer

Net als afgelopen jaar waren mijn man en ik jarig in de periode waarin wij verbleven in Guadalpin. En net als afgelopen jaar was er geen kaartje of attentie op onze verjaardag. Waardeloos, voor elk hotel, maar zeker voor een 5* hotel! Erg teleurstellend!

heerlijk ontbijt met uitzicht op de boulevard.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Leuk hotel maar is wel aan update toe
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht - 2 aparte bedden

Kamers gedateerd , badkamer niet schoon , moet snel gerenoveerd worden ,voegen vuil plinten hangen los ,douchedeuren van bad sluiten niet

Prima ontbijt ! Vriendelijke staf ! Heerlijke massages

Kom hier al 10 jaar laatste keer

Slechte afwikkeling konden ons omkleden in douche waar reeds naakte man inzat met onze kleding in arm voelde me zwerver voor 4650,- euro kom hier nooit weer jan munnik

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

Prachtig ontbijt en locatie.
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht - 2 aparte bedden

Kamer s hebben opvfrissingsbeurt nodig. Geen koffieapparaat in kamer. Gevulde minibar zonder wijnglazen en ijs. Te kleine TV.

Prachtig ontbijt en locatie. Vriendelijke receptie personeel.

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Lekker aan het strand!
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht - 2 aparte bedden

Het kan hier en daar wel een opknapbeurt gebruiken.

Het ontbijt is zeer goed en uitgebreid. Zelfs glutenvrij brood (wel even vragen). En de locatie is prachtig, aan het strand. De auto konden wij gratis in de straat parkeren. Personeel erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Prijs-kwaliteit super !
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht - 2 aparte bedden

Kleine zichtbare mankementjes in de kamer die makkelijk te verhelpen zijn, zoals een spotje die uit plafond hangt of douchegarnituur dat ontbrak, maar stoorde niet enorm. Om naar Puerto Banus te gaan moet je langs een eenzaam paadje naast zee te voet, bij avond voelt het niet zo veilig dus toch maar met auto dan.

het zeer uitgebreide ontbijt op terras met zicht op zee was super. Het avondeten was lekker, en was geen buffet maar tafelbediening, je kan kiezen uit gerechten. We hadden mooi zicht op zee vanuit kamer. Parkeergelegenheid overal, dus nooit zoeken naar plekje voor huurauto.

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

Zeer goed ontbijt, kamer was goed alleen miste ik een tweede...

Hygiene op badkamer

Zeer goed ontbijt, kamer was goed alleen miste ik een tweede fauteuil. Badkamer was niet echt schoon. Wel super aardig en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

Mooi hotel maar heeft zijn beste tijd gehad
    • Budget Tweepersoonskamer

Hotel is duidelijk aan een opfrissing toe Lawaaierig in het hotel (dichtslaande deuren) en slecht geïsoleerde kamers.

Prachtige locatie aan de zee Schitterend ontbijt

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Aangenaam qua ligging.
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht - 2 aparte bedden

Kleine badkamer,geen enkele haak in badkamer of slaapkamer voor jas of peignoir,weinig kapstok in kast,kledij moest bijgevolg op de grond!

Heel lekker ontbijt en super souper bij Silvester!

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Geen 5* waardig
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht - 2 aparte bedden

Het hotel is geen 5* waardig. De kamer was zeer klein. Met name de badkamer. Overal liepen mieren. De deursponningen waren krom getrokken door t vocht. Er zouden fietsen te huur zijn. Maar er was niemand aanwezig , ondanks t bordje : elke dag va 10 uur geopend. De liften deden t de halve tijd niet. Zeer kleine tv met weinig zenders op de kamer. Elke morgen om 8 uur stroomstoring. Ik had gemaild dat wij beiden in deze week jarig zijn en ook onze trouwdag vierden. Geen enkele attentie of kaartje gehad!

Het ontbijt was voortreffelijk. De locatie slechts 10 min. lopen naar het centrum. Personeel zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Rustig en comfortabel.
    • Deluxe Junior Suite met terras en buitenbubbelbad

Snacks in bar heel slecht en veel te duur. Spa stelt niets voor.

Ontbijt goed. Mooie kamer met terras met jacuzzi. Personeel is heel behulpzaam. Diner is top!

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Top hotel met super vriendelijk personeel !
    • Superior Junior Suite met Uitzicht (2 Volwassenen + 1 Kind)

Het houten vloertje van de douch. Staat wel leuk maar is niet hygiënisch

Goed ontbijt, mooie kamer met super balkon. Direct aan het strand met eigen beach club met lekkere muziek

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Never book this hotel. Staff of the reception was absolute incorrect. Waste of money
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht - 2 aparte bedden

Buitengewoon slecht is het nakomen van de reservering. Had 3 zelfde kamers gereserveerd. Kreeg 3 verschillende kamers. Eentje was buitengewoon klein en absoluut niet het geld waard. Amper een badkamer

Locatie, ontbijt met de staf, hygiene

• Beoordeeld op: 13 september 2016

Service-hygiene
    • Eenpersoonskamer met Uitzicht

Kamer was niet klaar bij aankomst. Ander Belgisch koppel, zelfde probleem. Aan balie niet behulpzaam. Hielden ons aant lijntje. Dan eens op kamer. Vloer nog nat en niet proper

Service aan zwembad. Vriendelijk en behulpzaam.

Bruiloft tot 03:30 in ee ochtend harde muziek!

Bruiloft tot 03:30 in ee ochtend harde muziek! Vorig jaar ook al een feest

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Genoten
    • Superior Junior Suite met Uitzicht (3 Volwassenen)

Het ontbijt is top heel veel keus. Het uitzicht vanaf de kamer.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Het ontbijt en de bar

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Bevredigend kort verblijf
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht - 2 aparte bedden

Koffiezet op de kamer gemist. Pas bij vertrek gemerkt dat er steeds koffie beschikbaar is in de lobby.

Heerlijk ontbijt. Zeer rustig gelegen.

Heel goed bevallen..

Niks..

Mooie schone kamers, ontbijt is heel goed en de ligging is prima!

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Heerlijk hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht - 2 aparte bedden

Geluidsoverlast vanuit de gang (begane grond).

Lekker bed, goede douche en uitstekend ontbijt. Direct aan het strand.

Hotel is gedeeltelijk aan refit toe

Hotel is gedeeltelijk aan refit toe

• Beoordeeld op: 16 december 2017

een tweede bezoek zie ik zeker zitten
    • Suite met Uitzicht op Zee

geen koffiezet apparaat in de kitchinette

ligging, accommodatie in zijn geheel

Zeer goed.
    • Budget Tweepersoonskamer

Zij namen geen amex aan.

Prima ontbijt, zeer vriendelijke personeel, heel goede Italiaan in het hotel, goede kamers

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Superfantastisch!

Helemaal niets!

Uitgebreid heerlijk ontbijt met bubbels! De kamer: fantastisch! We gaan volgend jaar terug.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Noe

De kamer

prima verblijf gehad in verhouding tot de betaalde prijs.
    • Budget Tweepersoonskamer

kamers zijn gedateerd, eveals gangen en liften etc.

ontbijt uitstekend, kamers zijn behoorlijk gedateerd

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Badkamer !!! na douchen vloer drijfnat !!! Gedateerd

Heerlijk genoten
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht - 2 aparte bedden

Heerlijk ontbijt. Super ligging direct aan het strand.

Prachtig hotel aan strand gelegen

Kamer is niet zo ruim.

Diner op het terras met live band....

Kamer slecht maar top horeca personeel

Kamer. Bah

Personeel in de horeca

uitstekend
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht - 2 aparte bedden

een klein detail :geen schoenlepel op de kamer

alles was perfecteen

• Beoordeeld op: 30 september 2017

• Superior Tweepersoonskamer met uitzicht - 2 aparte bedden

Kamer was sterk verouderd Moet gerenoveerd worden achteraf kamer

Buitenbar en brasserie , zwembad super ,entertainment

heerlijk

nvt

het ontbijt was erg goed. en de locatie. Hotel heeft een mooie uitstraling

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Heel aangenaam.
    • Budget Tweepersoonskamer

De ligbedden aan het zwembad !!!

Het was allemaal in orde !! Netjes , heel lekker eten, proper ...

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Ontbijt is heerlijk

Weinig bedden bij het zwembad

Ontbijt is heerlijk

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

aangenaam en relax

is wel aan opsmukje toe

ligging en ontbijt

Fantastisch hotel aan zee
    • Superior Junior Suite met Uitzicht

De prachtige grote juniorsuite met mooi uitzicht. Uitstekende service van het bijzonder vriendelijke hotelpersineel.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

• Budget Tweepersoonskamer

Kamer heel klein verouderd !

Hotel goed maar geen 5sterren kamer verouderd en heel klein.

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Zeer leuk
    • Superior Junior Suite met Uitzicht

Kamers zijn aan opfrissing toe!

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Kamers en exterieur is allemaal "ouwe meuk"

Kamers en exterieur is allemaal "ouwe meuk"

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Geen 5 ster waardig

Geen 5 ster waardig

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

geen ambiance dus altijd weg na ondbijd geen controle van de mensen die komen ondbijd
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht - 2 aparte bedden

matras te hard geen matras naast zwemdok licht stoel verhouderd bar zwemdok gesloten

ontbijd ok kamer zeker ok

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

Management zal serieus moeten ingrijpen !
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht - 2 aparte bedden

Absoluut niet proper, verouderde kamers (veel lawaai van op de gang), ontbijt maar vanaf 08u, ...

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Wij gaan geregeld terug. Dit zegt genoeg !!!

De kamers vroeger opkuisen

Ontbijt heerlijk, kamers dik in orde.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Mooi hotel en goede ligging

Geen opmerking

De juniorsuite was super

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Het ontbijt was heel ruim en lekker + zeer goed gelegen...
    • Budget Tweepersoonskamer

Keuze, ligging kamer viel klein beetje tegen

Het ontbijt was heel ruim en lekker + zeer goed gelegen locatie.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Prima locatie maar mag wel gerenoveerd worden
    • Superior Familiekamer met Uitzicht op het Zwembad of de Zee

Faciliteiten en kamers zijn verouderd, niet 5 sterren niveau.

Mooie ligging dicht bij Puerto Banus en zee. Mooi groot zwembad.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Badkamer gedateerd

Het uitzicht

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Fijn hotel
    • Superior Junior Suite met Uitzicht (2 Volwassenen + 1 Kind)

Zwembad was erg erg koud

Super ontbijt op de kamer, fijn personeel

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

ontbijt top