Beoordelingen over H10 Suites Lanzarote Gardens 4-sterren

Avenida Islas Canarias, 13, 35509 Costa Teguise, Spanje

#7 van de 74 hotels in Costa Teguise

geen idee.

Veel aktiviteiten en voor kinderen en dus hun (groot)ouders een paradijs. Ook kinderdagverblijf aanwezig. Heel vriendelijk personeel! Eten was voortreffelijk, Schoonmaak van de kamers super. Veel goede live muziek iedere avond in de poolbar. Geweldig.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Vermoeiend
    • Familiesuite (2 Volwassenen)

Het hotel was overcrowded met gezinnetjes met kleine kinderen en baby's. overal geschreeuw en gejank. Het advies om na 20:00u het restaurant te gebruiken had tot effect dat alles koud en op was. Ook het ontbijt in de herrie, waardoor telkens met je bordje naar buiten gevlucht. Ook de kamers zeer gehorig waardoor het geren en gebonk van de buur kinderen je al vroeg uit je slaap haalden. Zwembad vol met kinderen waardoor baantjes trekken niet mogelijk was.

Mooi hotel met uitstekende voorzieningen, goede ligging, uitstekende receptie, mooie kamer, mooi zwembad, prima personeel, goed schoon, elke dag bedden opgemaakt en kamer schoongemaakt. 2x per week schoon beddengoed; Maar beslist niet geschikt voor stellen zonder kinderen die van een beetje rust willen genieten..

we komen zeker nog eens terug.
    • Familiesuite (2 Volwassenen)

zie boven: enteraining, maar is voor ons ook weer niet zo belangrijk.

Eten, buffetten waren supergoed. Vooral het grote gebraad was hun specialiteit. Prijs-kwaliteit: wij waren daar in januari voor de prijs van 90 euro incl. half pension. ik zou daar niet voor prijzen gaan zitten boven de 120 euro. er waren giga veel kinderen. wij schrokken ons de eerste avond dood, wat een lawaai in het restaurant. maar alles went, zeker toen de schoolvakanties over waren, ging het beter. alles was geweldig geregeld, we kregen zelfs eten mee toen we om 5 uur in de ochtend moesten vertrekken. Wat betreft entertainment: niet geweldig, van de 5 keer dat wij deze bezochten, was er maar 1 keer iets aantrekkelijks voor ons ouderen. Flamenco. De overige keren werd de entertaining verzorgt door het personeel met namaak musicals, dus niet echt gezongen. ook vond ik dat de kamer wel een facelift mocht krijgen, deuren schilderen, kieren wegwerken. maar ik kom ook heel graag weer terug. we zaten niet aan het zwembad met al die kinderen. strand was voor ons fijner.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Niet gewezen op WiFi? Vrouw alleen, achterste kamer complex,...

Zie boven

Niet gewezen op WiFi? Vrouw alleen, achterste kamer complex, eerste etage zonder lift, koffer optillen. Was bij h10 in playa Blanca, ook 4*, werd koffer naar kamer gebracht, WiFi uitgelegd. Meer spullen op kamer zoals minibar, koffie

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

De faciliteiten voor kinderen en zwembad zijn prima!
    • Familiesuite (2 Volwassenen + 1 Kind)

De kamer vonden we tegenvallen. Bedden zijn heel hard, bank kan je niet goed op zitten en alles vrij gedateerd.

De faciliteiten voor kinderen en zwembad zijn prima!

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Gezellig
    • Familiesuite (2 Volwassenen)

De temperatuur van het zwembad. Veel te fris.

De vriendelijkheid van het personeel en de kindvriendelijkheid in het algemeen. Uitstekend voor mensen met kinderen

Wij hebben een fantastische week gehad.

Eigenlijk niets, maar het is typisch een accommodatie voor gezinnen met kinderen, daarom hadden wij dat ook geboekt. Zonder kinderen kun je beter in een adults only hotel zitten.

Ontbijt was zeer gevarieerd met een aantal smoothies en vruchtensappen; de koffie scheen, zoals in veel hotels niet zo lekker te zijn, maar wij hadden koffie en filters meegenomen en zetten hem zelf, dus daar kan ik niets over zeggen. Wij aten er alleen 's avonds omdat we halfpension hadden. Het eten was best goed, ze moeten rekening houden met allerlei nationaliteiten en veel kinderen. Iedere avond een ander thema met een paar gerechten van een andere keuken: spaans, italiaans, oosters, mexicaans e.d. De suites zijn voor 2 à 3 personen groot genoeg, de bungalows voor 5 personen hebben een eethoek, maar omdat je de bedbank nooit opklapt is de huiskamer wat aan de krappe kant. Gelukkig ben je er niet zo vaak omdat het weer meestal goed is. Het personeel is erg vriendelijk ondanks het feit dat ze zich uit de naad werken.

• Beoordeeld op: 17 september 2016

Leuk verblijf, erg veel kinderen
    • Familiesuite (2 Volwassenen)

Mocht je met kinderen reizen, het is hier echt een kinderparadijs. Mocht je een jong stel zijn, zou ik deze accommodatie niet direct aanraden.

Erg vriendelijk personeel, goede faciliteiten in de vorm van een bar bij het zwembad en ligbedjes op het balkon

Heerlijk hotel, goede service en een prachtig eiland.
    • Familiesuite (1 Volwassene)

We hadden een bungalow. Heerlijk ruim voor 2 volwassenen en 2 tieners. Schoonmaak was steeds perfect en we kregen elke dag schone handdoeken.

Goed, maar andere keer kiezen we voor Adults only
    • Familiesuite (2 Volwassenen)

Lawaaierig in restaurant. Veel kleine kinderen.

Buffet erg gevarieerd

top voor met het gezin naar toe te gaan
    • Familiesuite (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

airco in de show zaal

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Super!
    • Familiesuite (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Eigenlijk niks, maar geen aanrader zonder kinderen.

Super animatie en kindvriendelijkheid!

Ontbijt was goed en kamer was ook goed.
    • Familiesuite (1 Volwassene)

Ontbijt was goed en kamer was ook goed. Hotel was prima

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

een heerlijk ontspannen vakantie!!

alles was ok

alles was prima niets op aan te merken

• Beoordeeld op: 3 maart 2016

Er is heel veel te doen voor kinderen tot een jaar of 10, De...

Er waren maar twee zwembaden verwarmd tot 30°. De grootste werd verwarmd door de zon.

Er is heel veel te doen voor kinderen tot een jaar of 10, De animatie is ook voor volwassenen onderhoudend, zoals de musicals in de avond en sportactiviteiten.

• Beoordeeld op: 14 januari 2016

Zeer geschikt voor gezin met kinderen.

De appartementen zijn enigszins gehorig (wij hadden een beneden appartement en nogal luidruchtige Duitse buren)

Zeer geschikt voor gezin met kinderen. Prima prijs/kwaliteit verhouding, fijne locatie en buffet is top voor drie sterren.

• Beoordeeld op: 6 december 2015

Ontspannen sfeer van het geheel.

Te veel huilende baby's / drukke kleuters bij het diner. Tip: maak een rustige diner ruimte.

Ontspannen sfeer van het geheel. De ruime kamer, aparte slaapkamer en het balkon.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Ons appartement, het personeel en dan vooral de bediening en...

Dat er meer mensen mogen werken tijden de spitsuren in het restaurant. De mensen werken hard maar ze kunnen het niet helemaal bijbenen.

Ons appartement, het personeel en dan vooral de bediening en bij de receptie want we wilden een ander kamer en dat was geen probleem. Een mevrouw achter de balie heeft het top opgelost. De glijbanen waren ook echt super en dat de mensen geen handdoeken van tevoren op de stoelen mogen leggen. Erg tevreden!

• Beoordeeld op: 21 mei 2015

Zuiverheid van de accommodatie was perfect.

Tijdens ons verblijf werd er volop verbouwd aan het zwembad en aan een appartementenblok. Hiervan hadden we redelijk veel last. Deze verbouwing zou al gereed zijn in februari. Wij zijn hier in mei geweest

Zuiverheid van de accommodatie was perfect. Ondanks de wat gedateerde appartementen

• Beoordeeld op: 4 mei 2015

mooie locatie, vriendelijk personeel, lekker uitgebreid...

Appartement is gehorig, veel huilende baby's. Dus niet aan te raden voor stellen zonder kinderen. Tijdens ons verblijf niet aangekondigde werkzaamheden aan zwembad. Helft niet te gebruiken en geluidsoverlast.

mooie locatie, vriendelijk personeel, lekker uitgebreid buffet en supergoede service

• Beoordeeld op: 4 april 2015

Personeel erg behulpzaam en vriendelijk, goede sfeer.

Vis smaakt hier wat flauw en zat vol graat. Ook het vlees viel soms wat tegen, was taai. Op het terrein werd ook gewerkt en gaf voor sommige gasten wat overlast, maar daar hebben niets van gemerkt

Personeel erg behulpzaam en vriendelijk, goede sfeer. Wij verbleven in blok 1 waar we heerlijk op het terras in de zon uit de wind zaten. Eten is gevarieerd en uitgebreid. Mooie receptie met volop parkeergelegenheid, supermarkt en winkeltjes en strand vlakbij !

• Beoordeeld op: 15 februari 2015

kinderanimatie, animatie, mooie zwembaden, ligging vlakbij...

koud want geen verwarming, water douche na 5 min koud gedurende enkele uren, internet heeft zeer slechte verbinding (10 euro per week), bedden zijn vrij hard, kookvuur zeer traag

kinderanimatie, animatie, mooie zwembaden, ligging vlakbij strand, zeer vriendelijk personeel, kindvriendelijk tot en met, bushalte in de buurt

• Beoordeeld op: 27 januari 2015

Zeer geschikt voor gezinnen met kinderen

Nogal reftergevoel voor de maaltijden. Verwarming nodig bij koude dagen in badkamer. Airco enkel in de living - borg gevraagd voor afstandsbediening ervan.

Zeer geschikt voor gezinnen met kinderen Minder voor stellen Mooie bungalows met twee tv's maar een beetje verouderd .

• Beoordeeld op: 23 februari 2016

Vriendelijk personeel, goede bediening, gevarieerd buffet.

Vriendelijk personeel, goede bediening, gevarieerd buffet.

• Beoordeeld op: 25 november 2015

Onzettend vriendelijk personeel en het geweldige animatieteam

• Beoordeeld op: 5 mei 2015

Fantastische service!

Geen

Fantastische service! Aardige bediening! Zeer kindvriendelijk! Prima ligging!

• Beoordeeld op: 5 mei 2015

Vriendelijk en hulpvaardig personeel bij receptie,...

Verbouwwerkzaamheden bij zwembad.V

Vriendelijk en hulpvaardig personeel bij receptie, restaurant en in de woningen. Lekker eten en drinken.

• Beoordeeld op: 25 maart 2015

Faciliteiten voor kinderen erg goed;

Eten vaak niet warm maar lauw

Faciliteiten voor kinderen erg goed; ook buiten hoogseizoen zeer veel te doen. Zeer uitgebreid eten

• Beoordeeld op: 15 februari 2015

De animatie, het eten, de ligging, ruim appartement

het kinderbadje is niet verwarmd

De animatie, het eten, de ligging, ruim appartement

• Beoordeeld op: 25 januari 2015

Prima hotel.

Wat gehorig.

Prima hotel. Schoon appartement en het eten prima!