Beoordelingen over H10 Conquistador 4-sterren

Avenida Rafael Puig, 36, 38660 Playa de las Americas, Spanje

#30 van de 209 hotels in Playa de las Americas

Het eten was slecht!

Het eten was slecht!! Warme maaltijden waren gewoonweg lauw, echt niet lekker!! Tot zelfs 3x gereclameerd, werd geen aandacht aangegeven 🙄🙄 Voor mij dus geen aanrader

ontbijt was uitstekend

muziek viel wat tegen te luid maar wij zijn70 plussers piano speler was goed deed heel goed zijn best

ontbijt was uitstekend avondeten was heerlijk wij vinden alles heel goed anders zouden wij zo dikwijls niet komen en vrienden meebrengen personeel is zeer gedienstig aande receptie doen ze al wat ze kunnen om u tevreden te stellen ook in restaurant alles oke met het personeel heel gedienstig

Goede dienstverlening, prima hotel met vriendelijk personeel

Zeer matige parkeergelegheid, rond hotel en omgeving. Adviseer om geen auto te huren, Goed openbaar vervoer

Onbijt/buffet ruim voldoende, vriendelijk personeel.

slechte prijs/kwaliteit: veel geld voor 'n slecht bed en dito eten. Invest in quality plz!

buffet bed

overdadig buffet met overdadigheid aan kwaliteitsloos eten: uitgedroogd vlees en vis, ingrediënten uit blik... waarom niet minder diversiteit en meer kwaliteit?! slechte bedden/matrassen, een dubbel bed is GEEN twee enkele matrassen tegen elkaar zodat één van de twee in de spleet ertussen valt.

super

Ze proberen een oplossing te vinden voor de zetelreservatie van mensen die soms handdoeken leggen en een hele dag niet aanwezig zijn. bv voor negen uur handdoeken wegnemen als er niemand bij is. Dit systeem heeft voor en nadelen

Heerlijk eten, leuk met de thema avonden, deze zorgen zeker voor voldoende keuze en variatie. Prachtig zicht vanuit onze kamer. Vriendelijke staf, ontvangst in het nederlands. Prachtige ligging van het hotel, rustig en toch overal dichtbij. Veel animatie.

Relaxerend.
    • Junior Suite (2 Volwassenen + 1 Kind)

De temperatuur van het zwembad. Er is één zwembad verwarmd, maar het kleine. Dit zou het grote moeten zijn. Dat is een prachtig zwembad, maar te koud. Ook het kinderbad is te koud, en dat zou niet mogen.

Ontbijt, en de privilege lounge + deck (optie die we genomen...
    • Privilege Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (2 Volwassenen)

Kwaliteit van de bedden was ondermaats en kamer nogal klein tov de prijs van de kamer. Is zeker zijn prijs niet waard

Ontbijt, en de privilege lounge + deck (optie die we genomen hebben)

zalige vakantie
    • Junior Suite (3 Volwassenen)

water op de kamer zat niet in all-in... bijkomend bed was niet opgemaakt en niet zo comfortabel. voor de rest op niets aan te merken.

ontbijt/lunch/dinerbuffet voldoende keuzemogelijkheden kamers heel proper maar soms wel aan vernieuwing toe. bar en zwembad enzovoort zeer proper en modern en goede bediening

Groot hotel, mooi zwembad, heel druk, eten matig zoals in...

Groot hotel, mooi zwembad, heel druk, eten matig zoals in andere hotels , keiharde bedden. Vriendelijk personeel, slechte optredens, goed aangepast voor andersvaliden.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Hele fijne kamer!
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Ik had halfpension en er was elke avond wel andere keuze, maar bij het buffetdeel met maaltijden uit ‘andere landen’ waren die warme happen steevast bijna koud. Erg jammer. Ik zou niet meer voor halfpension kiezen maar alleen voor ontbijt de volgende keer. Verder wel een heel fijn hotel op een geweldige plek!

Hele fijne kamer! Tip: vraag een kamer op de zesde of zevende verdieping met zeezicht. Ontbijt was uitgebreid en goed.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Teleurstellend

- Het eten was ondermaats!, - smaakloos en elke dat vrijwel hetzelfde, - enkel diepvries, - mierenhoop rondom zwembad,

- Het mooie weer, - de mooie stranden, - restaurant Gula (top) - de receptie-dames!

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Voldoende, goed gelegen

Sauna/spa was plots 5 dagen gesloten, algemene communicatie kon beter Waarborg voor handdoeken en geld voor safe vragen (wat wij niet deden)

Locatie en mooi uitgebreid buffet (al denk ik dat we het geen 10 dagen als mooi buffet zouden omschrijven, verbleven er maar 3)

• Junior Suite (3 Volwassenen)

Onvriendelijk personeel, je wordt bekeken als een nummer, niet als een persoon. Het eten was soms gewoon NIET eetbaar...

Het privilege verdiep was aangenaam

Prima verblijf op goede locatie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen + 1 Kind)

Standaard kamer is aan de kleine kant, er is hier ook maar 1 stopcontact aanwezig in de kamer, neem dus een stekkerblok mee als je meerdere telefoons o.i.d. wilt opladen. Er is WiFi aanwezig in het hotel alleen de snelheid is terug in de tijd.... Huur van de kluis in de kamer is duur € 18,- per week. Bij halfpension zitten de drankjes bij het dinerbuffet niet bij de prijs in, echter de meerprijs voor all-inclusief is echt gekkenwerk en haal je er nooit uit!

Hotelpersoneel is erg vriendelijk en behulpzaam. Bij de receptie zijn er veel medewerkers die nederlands / vlaams spreken. Prima ontbijt- en dinerbuffet met veel keuze en veel vers bereid. Zwembad is netjes en er wordt goed toezicht gehouden. Je moet er wel vroeg bij zijn om een bedje te bemachtigen bij het zwembad, maar het reserveren van bedjes is niet toegestaan, hier wordt ook goed op gehandhaafd door de 'badmeesters'. Extra mogelijkheden om te dineren in een van de drie overige restaurants is een aanrader. Bedden zijn stevig, wat wij prettig vinden.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Zeer goede zonvakantie gehad door dit goede hotel.

Nederlands sprekend personeel aan de receptie. Mooi hotel, goed eten, top service (HP kun je ook lunch ipv diner, dit vonden wij super want wij eten graag bij verschillende restaurantjes), Japanner en Italiaan in het hotel zijn echte aanraders (40% korting als hotelgast van minimaal HP)en perfecte ligging.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Beste hotel tot nu toe! Fantastisch!
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Een min puntje.. het bad was schoon maar oud met vlekken hier en daar.

Locatie was dichtbij het strand en winkels.ik werd als een koningin ontvangen door het personeel. Ik was een solo reiziger en heb me geen moment verveeld! Genoeg te doen. Entertainment,eten, spa, mooie zwembad en comfortabel kamer met zeezicht! Ik ga zeker terug en langer! Je draait je om en heb je schone handdoeken elke dag en kamer en bed opgeruimd.

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Goed maar niet top.

De all in formule. Voor mij is all in ook all in. En dat is niet zo. De drankjes die je krijgt zijn niet echt. Bijvoorbeeld cola. De wijn, zowel wit, rose of rood is niet van kwaliteit. De drankjes die Je zelf kiest en dus bij moet betalen zijn prijzen vergelijkbaar met belgie. Ik raad aan om geen all in te nemen. En zelfs als het kan s'avonds uit te gaan eten. Enorm veel eetgelegenheden en goedkoop. wij zijn sauna liefhebbers maar dat kan enkel overdag. Wij zijn gewoon om dat s'avonds te doen. Overdag ben je aan het zwembad. Dus enkel bij slecht weer is er volk in de thalasso. Massages veel te duur. Hier goedkoper.

Wij hebben een auto gehuurd van thuis uit en die stond klaar in de luchthaven. 1 week 80 euro. Heel gemakkelijk. Na die week gewoon de auto terug op zijn zelfde plaats zetten en de sleutel afgeven aan de balie in de luchthaven. Maar eigenlijk hadden we de auto niet nodig omdat je zowel links als rechts vanuit het hotel kilometers ver kan wandelen. Het hotel zelf is een beetje gebaseerd naar het iet wat oudere publiek. Daardoor wel rustig aan het zwembad. voor de rest alles oke.

Een aanrader

Ze zouden meer mensen moeten zetten achter de Poolbar om lange wachtrijen te voor komen .

Het hotel ligt heel goed gelegen voor schoppers en zonnekloppers

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Tegenvaller

De kamer klein , geen 4 sterren waardig , vreemd dekbed met laken, kakkerlakken , achterstallig onderhoud , toilet op moeilijk toegankelijke plaats

Ontbijt en diner zijn fantastisch

• Beoordeeld op: 25 april 2017

de locatie

het lawaai s'avonds: elke avond was er aan het zwembad luide muziek tot 23u00. daarna begonnen de medewerkers met stoelen en tafels te sleuren, waardoor er nog eens veel lawaai was gedurende een uur.

de locatie

• Beoordeeld op: 16 april 2017

heerlijk

Er zijn altijd dingen die kunnen verbeteren, maar ik heb geen specifieke vraag

We komen er al zo vaak, dus we zijn tevreden over het hotel en zijn toebehoren

Heerlijk om te ontspannen en je te laten verwennen
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Goede kamers! Zowel ontbijt als lunch en diner in buffetvorm. Allen zeer uitgebreid en voor elk wat wils. Vele gerechten standaard elke dag, maar ook dagelijks bepaalde variëteiten speciaal voor die dag.

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

Zoals de vele malen dat wij er verbleven, dank zij zijn...

Zoals de vele malen dat wij er verbleven, dank zij zijn keuken, lounge, interessante ligging en zijn gunstige prijs-kwaliteit verhouding blijft dit onze favoriete plaats in die regio

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Al met al een aanrader!

Goede ligging t.o.v. de boulevard. Zeer vriendelijk personeel. Prima ontbijt en dinerbuffet. Voldoende ruime kamer. Mooie zwembadaccomodatie. Al met al een aanrader.

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

het heerlijke weer heeft de minpunten gelukkig gecompenseerd
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Inrichting van de kamer en badkamer / ligstoelen aan het zwembad te kort bij elkaar / lawaaierig restaurant / kortingsysteem voor de 3 aparte restaurants niet klantvriendelijk

Zicht op zee (bij te betalen!)

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

niet goed
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen + 1 Kind)

Hygiëne kamers heel slecht. Amper gepoetst En niks proper lakens gekregen. Dochtertje had beetje vuil gemaakt En bleef gewoon liggen het laken. Regelmatig te weinig handdoeken op de kamer. Animatie nihil.

Eten was goed. Personeel vriendelijk

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

Geen 4 sterren meer waard.

Kamers zijn klein en aan renovatie toe. Huilende wind tussen kieren v.h. raam met wakker liggen als gevolg. Werd "opgelost" door de doorgang naar het minuscule balkonnetje dicht te plakken met tape, dus geen terras meer. 20 jaar geleden misschien een 4* hotel maar nu eerder 3* waard.

Goed ontbijt, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Leuke vakantie gehad in een mooi kader en met veel vriendschap!

De eetzaal is veel te groot en te druk. Nog meer kleinere restaurants en ook de mensen met half pension er gratis laten gaan eten zou veel beter zijn . Het grote mooie zwembad is ijskoud!

personeel is top , zelfs in het Nederlands! Prijs kwaliteit is voor ons goed! Mooi hotel met veel shows en animatie! Heel veel belgen en Belgische muziek en dans! super! Voor alles is er een oplossing , je vraagt iets en men doet al het mogelijke om je te helpen!

• Beoordeeld op: 8 december 2016

Prijs kwaliteit en ligging, de beste keuze van gans Tenerife

Eetgelegenheid, eetzalen echt wel oud bollig, gangen mocht ook wel eens opgefrist worden.

Ontbijt en kamer super super, ligging kan niet beter. Vriendelijk, altijd van alles te doen. Hotel van de Belgen! Aparte eetgelegenheden ook top!

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Je hoeft het hotel niet te verlaten en toch in opperbeste...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Het avondeten dat onder buffetvorm werd gepresenteerd: uitgedroogde vis en vlees in de bakschotels; nooit een 'waah'-gevoel; weinig smaak aan groenten en kaas; geen verfijnde keuken

Je hoeft het hotel niet te verlaten en toch in opperbeste vakantiesfeer te geraken.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Zeer goed hotel

Eigenlijk niets

De variatie en kwaliteit van de maaltijden waren zeer goed Het handdoekbeleid is een goede zaak zodanig dat alles al niet volligt met handdoeken die dan niet benut worden. De rust in het hotel Het japanse restaurant is zeer gezellig en zeer goed van kwaliteit Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Prachtig hotel met super ligging en heerlijk eten !

Misschien kunnen de dubbele matrassen in de slaapkamer vervangen worden door enkele. Een upgrade aan de badkamer is misschien ook wel wenselijk.

Zeer uitgebreid ontbijt en buffetten 's avonds met voor elk wat wils ! Veel variatie. Showcooking met steeds veel keuze aan verse vis en vlees. Thema avonden met telkens mooie animatie. Aan het zwembad kunnen er geen ligbedden gereserveerd worden voor 8 uur. Ook als je langer dan een uur van je plaats bent, bestaat de kans dat je handdoeken door de badmeester zijn weggenomen. Animatie overdag met bv schuimparty is zeker de moeite waard !

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

prijs en kwalteit komen niet overeen -
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (3 Volwassenen)

- extreme reglementen aan het zwembad - schimmels aan de rand van de zwembaden - kleine mieren in het brood !! - kamers voor 3 volwassenen is tweepersoonskamer met bijzet bed - - het hotel telt teveel kamers voor de beschikbaarheid aan de zwembaden - minimum aan animatie

- heel mooie receptie - de lounge bar en de lekkere cocktails - heel vriendelijk personeel in de eetzaal - nederlands aan de receptie is een pluspunt maar geen must

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

Zalig
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Zeezicht (3 Volwassenen)

kleine kamer voor 3 personen

Heerlijk versgeperst fruitsap 's morgens ; ruime keuze ontbijt en alle andere maaltijden ; heerlijk italiaans restaurant

Verbleven in juni 2016

Mooi hotel, fijne ligging, iets meer afwisseling in het eten mag wel!

Hygiene zwembadtoiletten en tapijt in de gangen naar de kamers

Groot terras

Bar

Receptie onvriendelijk Nederlandse. Trut

Bar

voor herhaling vatbaar

alles was prima

Een aanrader

De bedjes bij het zwembad stonden te dicht op elkaar.

Mooi hotel, goede ligging, moderne uitstraling.

Vriendelijkheid personeel

Ons verblijfspas goed

De kamers waren proper maar afgeleefd kamer 408

De locatie, het hotel ligt in het midden van de boulevard en vlak bij het nieuwe centrum

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Nooit meer

Het eten s’avonds was ondermaats en zeker geen 4 sterren hotel waardig

Ligging aan zee

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Aangenaam, ontspannend hebben reeds voor 2018 geboekt.

Ontbijt en kamers ok

geweldig

het was super!

geweldig!!

alles top

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Eten van mindere kwaliteit , koud en veel blikfruit

Kamer , groot terras met zeezicht

Zeer geslaagd

Buffet,avond eten, te groot

Ontbijt, nette kamers, ligging

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Alles helemaal geweldig!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Alles helemaal geweldig! Niets op aan te merken, complimenten

We komen zeker terug

De kamer nie zo proper

Ontbijt lekker

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Warm,goed gezelschap,niks tekort

2 kakkerlakken op de kamer

We zijn tevreden over alles,komen steeds terug 😄

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

goed hotel, lekker ontbijt, middag en avondmaal.

goed hotel, lekker ontbijt, middag en avondmaal. gewoon een heerlijke vakantie gehad.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Geluidsisolatie straat

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Super week

Ontbijt was heerlijk,kamer was ruim , hotel ideale gelegen

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Een aangename en rustige vakantie.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Buffet dinner was het net niet. Of te koud of te slap en niet krokant

Ontbijt was zeer uitgebreid en van goede kwaliteit.

Wij waren vorig jaar 50 jaar getrouwd. Kamers op 1e etage was prima.

Ontbijt prima, buffet: beenham droog. Snookeren duur ( 2 euro) De 3 restaurants waren perfect, vooral Sakura.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Mooie ligging, hoteldiensten: dikke pluim.

Mooie ligging, hoteldiensten: dikke pluim. Restaurants: heel goed en gevarieerd.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

prima hotel voor een korte break op een prettige ligging op het eiland.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

liftcapaciteit is soms te beperkt.

centrale ligging tov winkels, strand en ontspanning is ideaal. behulpzaamheid medewerkers is prima.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Het uitzicht vanuit de kamer.

Het buffetrestaurant.

Het uitzicht vanuit de kamer.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Kamer en bed was klein

Geweldig ontbijt en avondbuffet

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

goede prijs kwaliteit

badkamer en liften, redelijk druk

zeer goed ontbijt, zeer vriendelijk onthaal en personeel

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Mooie locatie direct aan boulevard

Groot hotel, eetzaal erg druk en rumoerig.

Prima locatie!

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Ideale locatie

het eten is eentonig

Ideale locatie

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

super, anders geen woorden voor

miste wel een koffiemachientje op de kamer

alles super

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Vakantie

Alles super

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Prijs kwaliteit goed hotel.

De zwembadzetels tegen elkaar geplaatst, de animatie. Onverwarmd zwembad.

De ligging, upgrade van standaardkamer naar Junior suite. De prijs.

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Was heel goed de vakantie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Daar heb ik niet veel op te zeggen

Ontbijt was goed kamers uitstekend

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Kamers

• Beoordeeld op: 16 november 2016

De werken aan het zwembad begonnen 2 dagen na ons aankomst.

De werken aan het zwembad begonnen 2 dagen na ons aankomst...

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Upgrade Priviledge kamers gekregen.

Upgrade Priviledge kamers gekregen.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2016

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (3 Volwassenen)

Toilet te dicht bij lavabo en beter een douche dan een ouderwets bad

Eten en ligging

• Beoordeeld op: 15 april 2016

De ligging van de kamers was perfect !

Lange wachttijden aan de liften die ook al waren ze vol, steeds op elk verdiep halt hielden, heel druk in de eetzaal en ligbedden aan het zwembad veel te dicht van elkaar, veel lawaai door animatie overdag en 's avonds

De ligging van de kamers was perfect ! Vierde verdieping met zicht op zee !

• Beoordeeld op: 10 april 2016

voor ons de beste locatie op PLAYA LAS AMERICAS .

geen wifi op de kamers , avondactiviteiten gingen buiten door tot 23u .... waardoor muziek heel luid doorkwam op de kamers .pech voor de vroege slapers .....

voor ons de beste locatie op PLAYA LAS AMERICAS .... lekker eten , goede kamers ,weinig trappen ....

• Beoordeeld op: 20 maart 2016

Eten prima

Kleine kamer, oud, hoewel gerenoveerd is luxe matig, zwembad volgepakt met stretchers and mensen als haringen in een ton Checkin duurde een uur, er wordt super inefficiënt gewerkt (15 minuten voor kopiëren paspoort), continue heen en weer lopen naar ruimte achter receptie voor onduidelijke reden, daardoor lange rijen. Restvuil in lobby. Cocktails slecht

Eten prima

• Beoordeeld op: 14 maart 2016

Voor onze hotelkeuze hebben wij eerst de verschillende...

Zie onder

Voor onze hotelkeuze hebben wij eerst de verschillende recensies en deze liegen er niet om. Wij hadden een zeer geslaagd verblijf in dit hotel met veel potentieel. Wij genoten voornamelijk van de verschillende faciliteiten en kunnen alleen maar positief zijn over de properheid in het hotel. Het eten was heerlijk, er was een mooi aanbod en er was elke keer showcooking voorzien voor à la minute bereidingen naar de gast zijn wens. We hadden ook een zeer positieve ervaring met het zaalpersoneel en zoals in andere recensies beschreven konden ook wij het zeer goed vinden met Ali! De ligging is top en zeer centraal in playa de las americas, geen last gehad van geluidsoverlast (optredens vonden tijdens ons verblijf binnen plaats) en wij hadden zicht op het zwembad (kamer 161) Het is een hotel met veel potentieel, maar er zijn wel enkele werkpunten waardoor het hotel nog beter zou scoren. Deze worden in alle onderstaande recensies ook beschreven, dus we waren wel wat voorbereid. Wel jammer dat het management van het hotel er niks mee doet, want sommige zaken kunnen echt gemakkelijk aangepakt worden. De basiskamers (kamers voor priviliged zijn volgens mij wel al aangepakt) hebben echt nood aan een opknapbeurt. Ze stralen geen klasse meer uit en zijn gewoon echt versleten van het dagelijkse gebruik. Ze zijn wel heel proper en ze doen er alles aan om ze er goed te doen uit zien, maar het lukt helaas niet meer. De 15 lagen verf voor correcties beginnen een beetje op te vallen. Vernieuwing van de kamers is echt een must, want de inrichting van de rest van het hotel is top!! Het restaurant voor de maaltijden in buffetvorm is echt een balzaal en spreekt niet aan. Ook dringend iets nieuws nodig qua indeling en inrichting, want de strakke moderne lijn van de rest van het hotel loopt hier zeker niet door. Super rumoerig en allesbehalve aangenaam om te zitten.

Er zijn ook 23 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.