Beoordelingen over H10 Costa Adeje Palace 4-sterren

Playa La Enramada - La Caleta, 38670 Adeje, Spanje

#25 van de 37 hotels in Adeje

Gebaseerd op 2039 beoordelingen over dit hotel

Prijs-kwalitatief hoogstaand hôtel met uitstekende ligging voor strandpromenades en excursies.
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

De kamers werden wel gereinigd maar wel oppervlakkig. Verversing van bedlakens kan beter. De venster op het terras sloot niet hermetisch. Sommig receptiepersoneel wil er zich zonder teveel moeite van afmaken.

Uitstekende keuken met gevarieerde buffetten en vriendelijke en keurige bediening. Goede avondprogrammatie. Heerlijke zweminfrastructuur.

Prijzig hotel maakt verwachtingen niet waar
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Zeezicht (2 Volwassenen)

Het hele hotel voelde nogal outdated. We hebben twee kamers gehad, omdat onze originele kamer niet voldeed aan de beloftes die we hadden gekregen bij de boeking. Beide kamers hadden enorm veel last van mieren, voornamelijk bij de oude kledingkasten en de badkamer. WiFi is bar en bar slecht. De meeste sites worden geblokkeerd en de verbinding verdwijnt vaak. Je verwacht heel wat betere kwaliteit van een vier sterren resort. Dr airco viel ook tegen, het was erg warm op de kamers en de airco ging niet verder dan 20 graden. Personeel sprak amper Engels. We betaalden ongeveer 1400 euro, maar wat we ervoor kregen? Kwam over als een 3 sterren hotel waar je max 800 euro voor wil betalen. Grote afrader dus dit hotel. We kregen onze gratis upgrade ook enkel na aanhoudend zeuren.

Eet kwaliteit was uitstekend, zowel ontbijt als het diner buffet. Ook de ligging van het resort was fijn. Je bent zo op de boulevard die helemaal naar het zuiden loopt, maar je zit buiten het drukke party gebied. Het bed lag ook lekker, nadat we een extra zachte topper hadden aangevraagd. Na klagen over onze originele kamer kregen we wel een gratis upgrade. Het eiland zelf was fantastisch en mooi.

prachtig hotel rustig een luxe
    • Familiekamer (2 Volwassenen)

Het absurde privilege programma, wat is dat een onzin zeg. maar daar is blijkbaar een markt voor. uit principe wens ik daar al geen gebruik van te maken omdat het mij een gevoel van apartheid geeft. iedereen is gelijk maar als je meer betalen kan of wil dan krijg de een bijzondere behandeling en aparte ruimten waar je kan verblijven. echt een lachertje. en zo zijn er nog een paar z.g. privileges waar je best fors voor moet betalen. de directe omgeving is niet heel uitnodigend dus of strand, hotel en tuinen of het binnenland in. voldoende om je te vermaken maar niet in het achter leggende gebied van het hotel. dat is een sloop terrein. maar dat voor het hele kust gebied van toepassing. dus helaas een strook tussen de snelweg en de resord/hotel, en kust zone. is niet veel en ca 500 s 600 meter breed,

Fijn rustig gelegen hotel met prima faciliteiten, wel iets verouderd, maar dat heeft ons niet in de weg gezeten. ruime kamers, prima ontbijt en diner. schoon, mooie tuin met zwem baden. zeer vriendelijk personeel. best een aanrader en voor de H10 hotels wel een van de betere. Prachtig eiland op de strook tussen de hotel zone en de snelweg in na dan.

ideaal uitvalsbasis om Tenerife te verkennen; rustig, ruim en zeer aangenaam
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Zeezicht (2 Volwassenen)

1 fles water per persoon zou kunnen inbegrepen worden in de prijs van het middag/avondmaal. Douche(kop) zou regelmatiger nagekeken moeten worden op kalkaanslag/verstopping en waterverlies (kamer 451). Roken op het terras van de kamer zou moeten verboden worden; het is bijna onmogelijk om ongestoord van de gezonde buiten(zee)lucht te genieten als er rokers onder/boven/naast u wonen die geen rekening houden met niet-rokers ...

Heerlijk ontbijt. Zeer ruime kamers. Heel rustig gelegen. Winkeltje op 2 min. Toffe vrouwelijke DJ aan de bar buiten.

Prima, fijn verblijf!
    • Tweepersoonskamer (3 Volwassenen)

Dat de kamer niet op tijd klaar was. Kleine tegenvaller was dat de derde persoon op de kamer op een (toch comfortabele) slaapbank moest slapen.

Het ontbijt, was erg lekker en uitgebreid. De zwembaden waren ruim en niet te druk.

Fantastische club hotel, zeer rustig en overvloed aan keuze bij het eten
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Fantastisch hotel, kei vriendelijk personeel, overvloedige keuze bij het ontbijt en het avond-eten, steeds heel verzorgd en heel veel keuze, properheid in het hotel is subliem, kamers steeds tip-top !!! Mooie grote zwembaden met een overvloed aan stoelen, dus niet vroeg moeten opstaan om stoel te gaan reserveren :) Spijtig alleen van de 4 dagen bewolkt weer, maar wij komen zeker terug !

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Goed maar niet voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Eigenlijk was het te grootschalig voor ons, aan het ontbijtbuffet was het als een mierennest als het een beetje later was, dus op tijd gaan eten was de boodschap. Keuze was er genoeg

Wij kregen een juniorsuite ipv een gewone standaardkamer voor dezelfde prijs

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Ontspannend verblijf in hotel H10 Costa Adeje Palace
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Rust in het hotel. Ruime kamers met mooi balkon. Lekkere uitgebreide buffetten. Voldoende ligzetels rondom de zwembaden, gelegen in een mooie tuin die uitgeeft op een lange wandelpromenade aan de zee.

Teleurstellend hotel..
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Absoluut geen uitstraling voor een 4 sterrenhotel. Goedkope laminaat in de kamers..verouderd sanitair. geen faciliteiten op de kamer. Versleten handdoeken...enz.....smakeloos voedsel....dure dranken.. Water 7 euro per liter. luidruchtig personeel in eetzaal..enz..

Niets.....

• Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

We wilden een keer eten ip ons balkonnetje en de informatie gaf aan dat je eten kon laten komen van ik geloof 10.00 uur tot 22.00 uur. Toen we in de namiddag iets wilden bestellen voor 18.00 uur lukte dat na verschillende pogingen niet, ( we moesten steeds terugbellen , omdat ze nog geen bestelling konden opnemen)waardoor we toch maar buiten het hotel zijn gaan eten.

Prachtige ligging, heerlijk en zeer uitgebreid ontbijt ondanks dat het hotel veel gasten kan herbergen was het rustig in het hotel en rondom de zwembaden, die er zeer goed bijlagen Het personeel was vriendelijk en de kamers waren netjes en werden zeer goed bijgehouden. Dat gold eigenlijk voor de hele accomodatie. Echt een plek om nig eens naar terug te gaan.

Het verblijf in het hotel was prima ondanks de verbeterpunten.
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Zeezicht (2 Volwassenen)

Een paar extra handgrepen in het bad resp. douche is al een verbetering. Op etage 2 hebben we een keer een band gehad. Amusement s`avonds liet te wensen over. Muziek in de grote ontvangsthal klinkt niet fraai en de hal is te groot om gezellig te zijn.

Ontbijt en diner waren voortreffelijk. De kamerindeling had beter gekund. Om vanaf je bed televisie te kijken is niet plezierig. De kamer is groot genoeg om via een apart zitje televisie te kijken. Daartoe moet de televisie verplaatst worden. Het bad met ingebouwde douche is vooral voor oudere mensen zeer gevaarlijk.

Als ge de enkele minpuntjes omzeild is het een prima hotel zeker prijs/kwaliteit.
    • Superior 2p.kamer (2 volw.)

Op een premium kamer kan je geen keuze maken tussen 2 enkele bedden of één dubbel. En de matras van het dubbel is niet stabiel genoeg. De huis "rule" zegt geen ligstoelen aan de pool reserveren, maar als ge laat betijen geeft zo'n regel meer frustratie dan gewoon de boel laten voor wat het is, want wie de regel volgt is de pineut. Het eten aan de pool bar was echt inferieur. De slechte geluidsdemping van de kamers.

Zeer vriendelijke ontvangst. Zowel het ontbijt als het avondeten (buffet) was zorgvuldig bereid met extra veel keuze. Niet eenvoudig om voor zoveel personen het geheel prima te verzorgen. Prima zwembad. Ook steeds parking voor de huurwagen gevonden.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Leuk verblijf buiten het nachtlawwi
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Veel nachtlawaai, s'nachts bevoorrading en ophalen afvalcontainers. We hadden pech om net aan de straatkant te zitten waar dit allemaal moet gebeuren

Uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Gewoon slecht , nooit meer
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Eten gewoon slecht is zijn 4 sterren niet waard , kamer werd oppervlakkig gekuist , is gewoon zijn 4 sterren niet waard !!!! , gaan wij nooit meer naar toe , met 3 koppels gewest niemand tevreden , en dan nog zo een prijs !!, nooit meer !!!!

Het gebouw, het interieur

Niet echt leuk voor kinderen en de gemiddelde leeftijd is best wel oud
    • Junior Suite met Uitzicht op Zee (3 Volwassenen)

De kamer was ruim, maar het bed viel enorm tegen. De bodem van het bed bestond uit houten planken die allemaal half gebroken waren waardoor je een kuil in je bed had. Verder was de badkamer ook niet echt schoon. De handdoeken rek viel steeds op de grond en werd de vloer ook niet echt schoon gemaakt.

De locatie is heel mooi. Uitzicht op zee

Mooi ruim hotel met rustige ligging en prachtig zwembad en tuin.

Spijtig dat het overdekt zwembad enkel toegankelijk was vanaf 16 jaar.

De ligging is SUPER: mooi rustig baaitje, en hoewel veel volk in het hotel toch geen gevoel van massa-tourisme. Heel proper buffet met veel keus en veel afwisseling. Voldoende ligstoelen aan zwembad. Super verblijf gehad!

Groot maar rustig hotel/ Goede kwaliteit-prijs/ uitstekende ligging, eten en personeel.
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

De verouderde inrichting van de badkamer. Maar alles functioneerde perfect. De wijze waarop privilege gasten werden gescheiden van gewone gasten. Zij hadden een afgescheiden "hok" in de lounge/hal en mochten op de eerste rij zitten aan het zwembad met zicht op zee...gekker kan niet. Los dit toch anders op: via mooiere kamers, de spa of extra betalende restaurants...

De uitmuntende ligging met directe toegang tot de zee en het aanpalend wandelpad.

Zeer mooie ligging
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Zeezicht (2 Volwassenen)

De kamer was volgens mij niet de kamer van 28 m2 zoals bij de reservatie. Er was ook geen slaapbank zoals bij de beschrijving. De matrassen zijn veel te hard moeilijk om te beslapen. En pijnlijke rug tot gevolg. Er was geen koffie te verkrijgen buiten de openingsuren van restaurants.

Het eten was goed. Verwarmd buitenzwembad.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Alles wat we nodig hadden was er.
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Soms te veel keuze tijdens het diner, ten koste van de kwaliteit. Badkamer met bad of inloop douche?

De locatie is schitterend en het personeel top. Alles kan beter, maar dit ho tel is heel evenwichtig, en houdt toch rekening met de lokale stijl. Je voelt je er thuis. En geen enkel Gastel and domineert.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Ligging aan de gezellige boulevard
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Niet alle medewerkers waren even vriendelijk Zwembadwater koud(begin januari) Eetzaal niet knus, tafels te dicht bij elkaar.

Ligging aan de gezellige boulevard Rust Mooie tuin

De prijs van het hotel ligt zeker niet in het ontbijt dat we kregen.
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

De keuze en het aanbod was elke dag hetzelfde elke dag dezelfde broodjes, dezelfde kaas hetzelfde fruit dezelfde paté enz. Het personeel was niet altijd even vriendelijk in het restaurant.

De kamers waren ruim en proper, ook de badkamer was proper en ruim. Jammer dat de frigo tegen een vergoeding niet opgevuld was. Er waren ook weinig stopcontacten om gsm en tablets enz op te laden.

Hotel was beneden alle pijl.. prijs kwaliteit niet goed... veel te duur !
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Het hotel was niet van onze verwachting, veel te duur voor wat het is. verouderd, meubels beschadigd, vloer beschadigd ( was trouwens laminaat waar mieren onder zitten, zodat als je iets van eten of zelfs een glas water op je nachtkastje laat staan, het vol met mieren zat. Van die vervelende heel kleine mieren. Dit hotel is echt aan renovatie toe. Ik betaalde 400€ per nacht en is volgens mijn oordeel maar 150€ per nacht waard. Ik boek ongeveer 30 klanten per jaar voor mijn werk, ongeveer 100 dagen hotel. En als ik eens eentje voor mezelf boek, zit ik in een zwijnenstal. De volgende klant die ik boekt, zal ik er eens over nadenken via welke boeking site ik dat zal doen. Mijn idee is dat hotel overboekt was, en dat ze ons een reserve kamer hebben gegeven... die ze in geval dat ze deze nodig hebben, kunnen gebruiken. Zeker geen aanrader voor als je een hotel vakantie wil doen.

Het hotel was niet van onze verwachting, veel te duur voor wat het is. verouderd, meubels beschadigd, vloer beschadigd ( was trouwens laminaat waar mieren onder zitten, zodat als je iets van eten of zelfs een glas water op je nachtkastje laat staan, het vol met mieren zat. Van die vervelende heel kleine mieren. Dit hotel is echt aan renovatie toe. Ik betaalde 400€ per nacht en is volgens mijn oordeel maar 150€ per nacht waard. Ik boek ongeveer 30 klanten per jaar voor mijn werk, ongeveer 100 dagen hotel. En als ik eens eentje voor mezelf boek, zit ik in een zwijnenstal. De volgende klant die ik boekt, zal ik er eens over nadenken via welke boeking site ik dat zal doen. Mijn idee is dat hotel overboekt was, en dat ze ons een reserve kamer hebben gegeven... die ze in geval dat ze deze nodig hebben, kunnen gebruiken. Zeker geen aanrader voor als je echt een hotel vakantie wil doen.

ideale ligging om de wandelen langs de kustlijn
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Zeezicht (2 Volwassenen)

Het brood wat het eten betreft. Geen voldoende toiletten op de verdiepingen. Alleen in de kamer en op het gelijkvloers. Niet gemakkelijk als je op 5 of 6 slaapt en met meer dan 1 pers. op kamer Veel trappen

ontbijt en eten in het algemeen zr goed

Prima vakantie hotel
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Ik had deze een kamer boven de personeelsingang en de vuilniswagen kwam een paar keer om 3u00 's nachts 10 containers leegmaken, wat de nachtrust nogal verstoorde. Voorheen een kamer gehad aan de andere kant van het hotel, daar was het een stuk rustiger.

Ruime keuze bij het ontbijt en diner. Er worden allerlei activiteiten georganiseerd.

Zeer tevreden, een aanrader!
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Badkamer was wel verouderd.

Eten was perfect, personeel zeer vriendelijk, proper hotel alsook de omgeving, geen opmerkingen! We zullen zeker terugkomen!

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Een van de betere keuzes aan de ganse zuidkust
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Zeezicht (2 Volwassenen)

Af en toe was het aanbod in het restaurant aan de karige kant tijdens het diner.

De mogelijkheid om zowel het ontbijt als het diner buiten in de prachtige tuin te nuttigen was effenaf fantastisch. De drankprijzen waren niet duur en het busje die een tiental keer per dag naar Playa las Americas reed was een pluspunt. Heel vriendelijk personeel. Prima luchtige kamer.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Fantastische 13 dagen en we komen beslist terug.
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Zeezicht (2 Volwassenen)

Op de bookingsite stond bij kamer zij/zee aangezicht een plaatje met vanaf het Balcon de zee zichtbaar. Ik had zo’n kamer geboekt, maar kon de zee pas zien als ik over het balconhek hing. Jammer. Wel meerprijs betaald. Bad/douche beetje gevaarlijk als je op leeftijd bent.

Enorme keuze zowel bij het ontbijt als het diner. Personeel heel allert betreft aanvullen, schoonhouden van eetgelegenheid. Verse producten. Altijd een tafeltje of het werd snel ingedekt. Voorkomend personeel, snelle bediening. Top.

Ontspannen en aangenaam.
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Zeezicht (2 Volwassenen)

De communicatie, achter 3 dagen kwam ik erachter dat er een soort upgrade mogelijk was, privilege genaamd, was me zeker niet medegedeeld. Ook info wat betreft de kluis gelukkig bij de incheck gevraagd anders had ik nog eens een keer extra langs de receptie gemoeten.

De locatie was prima, ook steeds parkeerplaats in de buurt gevonden. Kamer zeker voldoende wat oppervlakte en indeling betreft. Ook werden de kamer prima onderhouden. Het restaurant ( buffet ) was afwisselend en ok van kwaliteit. Zeer vriendelijke bediening.

Ter plaatse "upgrade" nodig om van alle faciliteiten uit de omschrijving te kunnen genieten
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Zeezicht (2 Volwassenen)

Bepaalde restaurants, ligbedden, drankjes en locaties zoals wellness zijn voorbehouden voor de "privilege" gasten. Ter plaatse bij te boeken voor 35 € per persoon per dag. Het is goed te weten dat er in dit hotel ook evenementen worden georganiseerd zoals congressen en bruiloften. Bepaalde locaties zijn dan niet toegankelijk en personeel is er heel druk mee. Het hotel heeft veel (zwembad)regels, maar er is geen toezicht op de naleving ervan. Geen huisdieren toegelaten, maar in het restaurant en op de etages zaten wel katten.

Rustige ligging op het uiteinde van een wandelpromenade. Uitgebreide buffetten. Kamers met gedeeltelijk zeezicht hebben ruime terrassen.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Prima hotel met vooral overheerlijk eten.
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

In ons geval waren de bedden nogal aan de harde kant. Dat de prijs van drankjes nogal aan de dure kant zijn (bv. 2,60 euro frisdrank). Dat er zoals gewoonlijk vele personen zijn die hun handdoekjes aan het zwembad leggen en dan uren verdwijnen. Op deze manier hebben dan de personen die wel aan het zwembad willen vertoeven geen plaats meer.

Het eten was prima ! Wij zijn 13 dagen in hotel geweest en hebben iedere dag andere buffetten aangeboden gekregen. Deze buffetten bestonden dan nog eens uit verschillende keuzes. Voor ieder wat wils zowel volwassenen als kinderen. Zeer rustig, geen verkeerslawaai.

Het was een zonovergoten verblijf met vriendelijk personeel in een mooie rustige omgeving.
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Zeezicht (2 Volwassenen)

Het weinige personeel zodat er soms lang gewacht moest worden om de tafels af te ruimen/klaar te zetten. Bij binnengaan restaurant telkens weer de clubkaart moeten tonen en manueel drankbriefje erbijvoegen is nogal omslachtig en neemt veel tijd in om in te vullen. Bij buitengaan dan telkens cash afrekenen duurt ook nogal lang. M.a.w. systeem niet meer van deze tijd.

De gescheiden ligzetels in de grote tuin

jaarlijkse uitstap met vrienden
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

De netheid in het hotel kon veel beter, bestek werd ter plaatse proper gemaakt in een lauw zopje in de eetzaal, en afgedroogd met servietten,(zeker eens nakijken, proper?) Onze 1 ste kamer 415 lag juist boven de ingang van laden en lossen van materiaal,(al hadden we reeds geboekt van februari) en het ophalen van de afvalcontainers gebeurde voornamelijk vanaf 3 uur s'nachts de eerste 3 nachten steeds wakker door dit lawaai, dan hebben we een andere kamer gekregen aan de andere zijde van het gebouw, en daar was het niet zo proper, kamer 490 daar was wellicht een kader van de muur gehaald en de stofnetten hingen nog aan de muur. Het zwembad was ook groen en hebben we in die 10 dagen niet weten propermaken, veel vuil op de bodem en groen aan de zijkant als je met een bleek badpak aan de zijkant kwam kon het wel gebeuren dat je badpak ook dezelfde groene vlekken vertoonde (zelf ondervonden). We zijn 7 jaar terug ook met onze groep in dit hotel verbleven en was er ons van deze zaken niets opgevallen.

Het ontbijt was prima. Het eten 's avonds vonden we beter dan 7 jaar terug.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

We hebben genoten van ons verblijf in Costa Adeje Palace.
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Zeezicht (2 Volwassenen)

Tijdens de maaltijd (buffet) werd je bord/bestek en glas te snel "weggetrokken". Soms waren we nog niet eens klaar met eten en/of was je glas nog niet leeg. Twee maal was zelfs onze tafel tussentijds al "weggegeven" terwijl wij voor een volgende gang naar het buffet waren.

De ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Goed maar algemeen te druk
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Veel te druk in het restaurant en soms onvriendelijk personeel. Het privilege gedoe voor een handvol gasten ( veel te duur voor het gene je er voor terug krijgt). Ook s avonds de animatie tot 22u alleen gericht op kleine kinderen niet leuk.

Eten was zeer goed

Fijne vakantie voor maximaal 8 acht dagen.
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

De keuze was reuze, maar de kwaliteit van het eten viel tegen. Vaak doorgegaard, slecht gekruid en lauwwarm (ivm bakken tbv buffetvorm) eten. Alleen het het vlees, vis, ei die direct werden bereid door de hotelkoks waren van voldoende kwaliteit. Groot (dus minder gezellig) buffetrestaurant waar gemiddeld zo'n 200-300 mensen werden geholpen. Wij hadden halfpension, gelukkig was het mogelijk om ipv diner gebruik te maken van lunch, zodat we 's avonds op de boulevard, bij de tal van gezellige restaurants daar, konden dineren.

Zwembaden waren heerlijk. Stoel en parassol voor iedereen beschikbaar. Zwembaden gelegen in mooie palmentuin naast het strand/boulevard. In de zwembaden was het toegestaan om met een bal te spelen, geen streng toezicht door badmeesters. Er werden allerlei activiteiten georganiseerd. Heerlijk! Kamers waren prima, mooi uitzicht vanuit ruim balkon op de zee en palmentuin. Elke dag gratis pendelbus vanuit hotel naar Playa de las Amaricas.

normaal
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Avond eten vielen me partner en mij erg tegen! was elke keer het zelfde en geen goed stuk vlees. Met de stranden waren ze bezig en was er bij vermeld, onze strand was vol met stenen, geen zand!

Kamers goed schoongemaakt elke keer. Zwembad was redelijk.

Leuk
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Echt tegenvallen, nee hoor!

Ontbijt=toppie Kamer proper Badkamer proper doch wat verouderd, bv: bad, geen inloopdouche voor zo een jonge building Bidee, wordt waarschijnlijk nooit gebruikt maar neemt veel plaats inbadkamer

rustige vakantieplek in een aangename setting en met talrijke faciliteiten

airco werkte niet genoeg in alle kamers water (bij het buffet) zou in de prijs van half/volpension inbegrepen kunnen worden

heel lekker ontbijt, ruime kamers, rustige ligging, mooie tuin is een pluspunt, zeer vriendelijke mensen aan de receptie, nabijheid van een klein winkeltje zeer op prijs gesteld, van vrijdag tot zondag toffe DJ die recente hits (incl. latino-muziek) en muziek uit de jaren 80-90 draait. heel proper zwembad en omgeving. kamers worden dagelijks gekuist.

Fijn verblijf!
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

De herrie in het hotel. Als je op bed lag hoorde je een hoop herrie van "buren" en ook tot na 22:00 uur muziek.

Het ontbijt was top en vooral ook het zwembad was heerlijk. Fijne service en genoeg ligplaatsen

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Heel mooi hotel met prachtige keuken, gelegen in een heel fijne omgeving, zeker de moeite waard !
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Zeezicht (2 Volwassenen)

De openingsuren van de poolbar waren nogal nipt, in de zomer sluiten om 1800 hr is eigenlijk te vroeg aangezien er dan nog volop zon is en de mensen nog blijven zitten aan het zwembad. Het systeem van "privilege" gasten doet wat onwennig en onprettig aan.

Fantastische maaltijden, altijd lekker en heel veel keuze. Tevens een heel aangename ligging, voldoende privacy en toch is de wandelweg langs het strand vlakbij.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Ideaal om te ontspannen en je te laten verwennen
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Aandacht voor detail; niet alle vlekken waren uit de lakens verdwenen na het wassen.

De zeer ruime zwembaden en er waren altijd ligzetels met parasol beschikbaar. Ruime keuze bij het ontbijt en avondeten.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Niet voor herhaling vatbaar !
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Zeezicht (2 Volwassenen)

Wij ,mijn vrouw en ik , zijn van oordeel als er een kamer wordt toegewezen aan klanten dat deze kamer gecontroleerd wordt op eventuele gebreken .Blijkbaar was dit niet het geval bij ons . Het kaartje om de kamer te betreden moest je verschillende keren in het slot steken voor het werkte (tot 7 à 8 maal) .Het water van het toilet bleef lopen (om de15 min. automatisch bijvullen ). De verlichting aan de rechterzijde van het bed deed het niet . De terrasdeur moest je met twee handen krachtig openen of sluiten .Nu kan je zeggen , ga naar de receptie en meldt dit alles , dan zouden ze er iets kunnen aan doen , maar wij denken dat dit de wereld op zijn kop is en wij op vakantie zijnde niet het werk van het hotel moeten doen .

Het ontbijt was heerlijk , er was veel keuze en het personeel was heel attent om u te helpen als u iets wou . Ook de mensen aan het onthaal waren vriendelijk en behulpzaam .

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Goed maar al betere H10 hotel gehad.
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Sommig personeel onvriendelijk. Sunset bar niet open enkel juli en augustus. Kaartjes om de deur van de kamer te openen werkten niet altijd. Verouderd hotel maar zeker keurig.

Ontbijt super! Avondmaal super! Zwembad lekker van temperatuur en groot! Animatieteam heel gemotiveerd maar gasten moeilijk mee te krijgen. Receptie mega vriendelijk.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

zeer goede vakantie gehad .. een zeer groot acomodatie waar je veel kan doen ..
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Zeezicht (2 Volwassenen)

juist de airco was ni echt optimaal goed werkte matig en daardoor beetje vochtige kamer ... in de fitness zelfde matig werken .

het ontbijt was uitstekend zeer goed hotel groot .. en mooi gelegen aan leuke wandelpaden en mooi zicht.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Relaxte resortvakantie met ruime kamers
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Het is soms wat gehorig. Het ligt een stukje van het dichtstbijzijnde plaatsje af. Avondeten van het buffet kon warmer.

De ruime en moderne kamers, erg mooie lobby, het zwembad. Ontbijt was ook erg goed en uitgebreid. Hotel is vlakbij een supermarkt. Airco werkt goed

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Goede kamers matig eten te ver van alles
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Ligt te ver buiten het centrum geen boulevard en geen strand ,strand Le Duc op 20 minuten lopen berg op berg af geen restaurantjes in de buurt

De kamers vernieuwd badkamer nog oud ,nieuwe vloerbedekking in de gangen,erg mooie tuin nog nooit zo mooi gezien voldoende plaats om te liggen en mooie zwembaden

Mooie plek voor een mooie vakantie.
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

De ontvangst bij aankomst was matig; de receptioniste was nogal gehaast en nam weinig tijd om dingen duidelijk uit te leggen (terwijl het niet druk was). Gelukkig was dat ook de enige keer dat we een minder goede ervaring hadden met het personeel, want alle overige keren ging het goed (ook bij de receptie). Bij aankomst waren er een paar dingen niet OK op de kamers (een kraan gaf geen warm water, een kapotte AC), maar dit werd allemaal snel (= binnen een half uur) en goed gemaakt. Kamers zijn goed (ruim, goede donkere gordijnen), maar laten duidelijk sporen van gebruik zien. Faciliteiten op de kamer zijn niet bijzonder uitgebreid (bv geen koffie/thee mogelijkheden op de kamer, geen glaswerk).

Ontbijt en diner waren erg goed. Veel keuze en veel variatie gedurende de week. Kwaliteit is goed. Personeel in het restaurant is vriendelijk, attent, en bijna altijd heel vrolijk (inclusief lekker dollen met de kinderen). Ook het overige personeel is vriendelijk en behulpzaam (bijvoorbeeld bij het boeken van tickets voor de Teide). De ligging vlak aan zee is mooi. Zwembad is prima, een mooi zandstrandje ligt op 10 minuten lopen. Supermarkt op 2 minuten lopen, de winkels van Costa Adeje liggen op ruim 30 minuten lopen (route langs het strand). Na het uitchecken op de dag van vertrek mochten we zonder kosten het zwembad blijven gebruiken en konden we gebruik maken van de faciliteiten (handdoeken, douche). Met een vliegtuig dat pas 's avonds om 8 uur vertrok betekende dit voor ons een extra dag vakantie!

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Heerlijk ontspannen vakantie in een fantastisch hotel.
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Mooi accommodatie aan wandelboulevard. Vlak bij (paar minuutjes wandelen) Caleta en en het mooie Playa del Duque. Het personeel is ontzettend vriendelijk en gezellig. Het zwembad heeft meer dan genoeg ligbedden maar voelt niet massaal. Het eten is perfect. Wij zouden hier zo weer terug komen. En niet te vergeten: gratis wifi in het hotel (prima verbinding).

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Aangenaam, rustig verblijf
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Airco vond ik niet optimaal. De bar en het aanpalende terras waren wat verouderd. Voor we vertrokken konden we een douche nemen in de spa. We zijn gewoon om gebruik te maken van een hiervoor voorzien kamer.

De rust, buiten eten op een mooi terras. De ruimte aan het zwembad. Mooie kamers met goede bedden.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Voor de 6 dagen oké , voor langer verblijf ?

De bedden in de kamer hadden nieuwe matrassen nodig en de kamer voor 3 is identiek aan de kamer voor 2 maar dan met een ondermaats bedje bijgeschoven!

Het ontbijt en het avondeten waren groots en lekker!

• Beoordeeld op: 13 april 2017

zeer goed hotel , alles aanwezig om een leuke vakantie door te brengen !
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

dag 1 en 2 hadden we een minder goede kamer ( boven de personeelsingang ) . Na aanvraag bij receptie vanaf 3e dag een mooie ,grote kamer gekregen ...

grote kamer gekregen (vanaf de 3e dag )op de 6e verdieping met uitzicht op de bergen en gedeeltelijk zeezicht ...dus zeer tevreden !!!

Het is een supergroot hotel, maar je hebt geen enkele keer...

Onze kamer lag in die zin wat verkeerd dat wij boven de verzamelplaats van de containers logeerden. Deze werden altijd met het nodige lawaai midden in de nacht geledigd ...

Het is een supergroot hotel, maar je hebt geen enkele keer het gevoel van drukte. Voldoende lighoekjes aan het zwembad. Elke ochtend en avond buiten kunnen ontbijten en dineren - super ! Personeel heel vriendelijk en super efficient.

de buffetten waren zeer uitgebreid zowel diner als ontbijt ,...

de ligging ( nogal afgelegen ) maar toch aan zee

de buffetten waren zeer uitgebreid zowel diner als ontbijt , de kamers waren verzorgd , de tapijten in de gang werden tijdens ons verblijf vernieuwd , veel ligzetels en parasols aan het zwembad , gratis parking aan het hotel

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

ondanks iets minder weer (wolken) met de auto Tenerife verkend; dat was leuk
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

de service bij het zwembad is matig; niet zoals in andere hotels lopen obers rond , die ook een bestelling naast je stoel komen zetten; ook zie je, en merk je, dat er onderhoud nodig is: rond het zwembad worden tegels vervangen; groot minpunt: je hoort de hele (werk) dag uithakken van tegels en verder; evenzo in de hotelkamers, waar wandcontactdozen , spontaan uit de muur vallen, scheuren hier en daar; en bedden worden onregelmatig van nieuwe lakens voorzien; verder TV : veel buitenlandse zenders t/m Arabisch en Rusland; voor NL hebben we alleen BVN :(

het ontbijt is oke; alleen, naar mijn oordeel, worden de vleeswaren veel te dik gesneden (op een plak ham blijf je kauwen en smaakt niet) we hebben buiten het hotel gegeten; in de buurt zijn uitstekende restaurants (NL kan er een puntje aan zuigen; en voor redelijke prijzen; gemiddeld voor 2 personen met alles erop en aan € 50,-

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Heerlijk genieten
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

De kamer was proper maar de badkamer is aan vernieuwing toe.

Een prachtig complex met een zeer mooi zwembad. Er waren ook genoeg ligzetels. De kamers waren proper. Een dikke pluim voor het personeel. Altijd zeer vriendelijk. Het eten is GEWELDIG.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Buffetten waren fantastisch!
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Slechte matrassen (veren waren erg voelbaar). Meerdere schakelaars stuk. Geen make up-spiegel in de badkamer en door het zeer weinige licht op de kamer zelf, was de grote spiegel hiervoor ook niet bruikbaar. Dit waren wel minpunten gezien de toch wel behoorlijke prijs die we betaalden voor de kamer.

Buffetten waren fantastisch! Mooie kamer. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Rustig, verzorgd en mooi hotel! Echt de naam "palace" waardig!
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Personeel was vriendelijk, maar zonder meer. Als jongere bezoekers voelden wij ons soms ietwat minder welkom. Het hotel ontving voornamelijk gepensioneerden, maar wij betaalden net als hen evenveel.

Net en mooi hotel, zeer rustig en residentieel gelegen. Het eten is er zeer uitgebreid, gevariëerd, vers en lekker. Ook het zwembad gedeelte is uitstekend verzorgd! Er zijn genoeg stoelen voorzien en directe toegang tot het strand.

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Super verblijf gehad en een heerlijk ontbijt!
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Diner van het half pension arrangement. Was erg druk! Wel veel keus, maar zou de volgende keer in een restaurantje aan het strand gaan eten.

Grote schone kamer! Goed bed, groot balkon. Ontbijt was erg ruim en voor ieder wat wils. Smaakte ook heerlijk!

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Mooi hotel prachtige inkom overweldigend , en dan kom je in...
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Mooi hotel prachtige inkom overweldigend , en dan kom je in de gangen van de kamers daar ligt dan super vies vuil vast tapijt ! Verschrikkelijk ! Sorry echte afknapper nooit gezien ,dringend aan vervanging toe .

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Prachtige vakantie en aangename verrassing door de upgrade van de kamer.
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Het avondbuffet was zeer gevarieerd maar maar niet altijd zo lekker.Prachtige vakantie

Heerlijk ontbijt met veel variatie. Zeer goede ligging, vlak aan zee en wandelweg naar het drukker gelegen Los Americas. Gratis bus vanuit het hotel naar Los Americas. Ook wandelweg naar Las Caletas waar je in het natuurgebied kunt wandelen. Rustige ligging.

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Voor herhaling vatbaar!
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Alleen spijtig dat alleen de 'privilége' gasten gebruik mochten maken van sommige plaatsen en van sommige ligzetels in het hotel.

Alles was picobello in orde.

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

Ontspannend en deugddoende temperatuur.
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

De laatste dagen te weinig personeel in eetzaal. Moesten wachten op nieuw bestek en tassen of glazen bij ontbijt en avondeten.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

Fijne winterstop
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Ontbijtruimte is groot, kaal en kil. De koffie en de warme melk zijn echt van slechte kwaliteit. Het reserveren van ligbedden met handdoeken lijkt voor de derde leeftijd een sport. Daar zou men echt iets aan mogen doen

Het uitgebreid ontbijt, de flexibiliteit om van kamer te wisselen (eerste nacht bij de strandbar en net boven de personeelsingang en containerafvoer) . Heel vriendelijke bediening

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Whoaaaauuuw
    • Tweepersoonskamer (3 Volwassenen)

Niet echt veel.

Een heel rustig hotel maar toch kortbij alles bij. Uitstekende ligging. Prachtig ontbijt en avondeten. Voor elk wat wils. Van heel gezond naar heel culinair en wat minder gezond. Een echte aanrader om een weekje er tussenuit te zijn. Vriendelijke medewerkers

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Fijn hotel aan de wandelboulevard, met Caleta en Fanabe kortbij.
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee (1 Volwassene)

Er wordt wel constant opgeknapt ih hotel, maar de kamer die ik had kon wel een beurt id badkamer gebruiken.

Ruime keuze ah buffet. Vriendelijk personeel Goede ligging

• Beoordeeld op: 23 december 2016

luxe hotel met mooie kamers, vriendelijk personeel, goede service en heerlijk eten
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Zeezicht (2 Volwassenen)

Ik had kamer met zeezicht geboekt maar we kwamen op de 2e etage, waarbij we tussen de palmbomen door af en toe de zee zagen. Meteen naar de receptie gegaan en gevraagd of ze andere kamer hadden met beter zeezicht. Volgende dag naar de 6e etage verhuisd (personeel zorgde voor bagage). Prima zeezicht vanaf ons balkon en prima service dus!

Geweldig hotel, groot, restaurantbuffet met enorme keuzes - bij ontbijt zowel als diner (25,- buffet). Je kon het zo gek niet bedenken of het was er.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

aan deze bufetten uw gading niet vinden, dan ben je een moeilijke eter
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

harde bedden, geen wifi bereik in de kamers, geen koffie of thee mogelijk bij avondmaal, te weinig zitplaatsen op terras buiten, muffe animatiezaal

onvoorstelbaar uitgebreide bufetten, 3 soorten kussens keuze, zeer rustig gelegen maar toch aan zeedijk,

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Prima hotel voor zonvakantie
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Zeezicht (2 Volwassenen)

Matras was hard. Sfeervolle eetgelegenheid op buitenterras werd nadelig beïnvloed omdat roken was toegestaan.

Mooi gelegen accommodatie aan het rustige deel van de zuidkust, direct aan zee, met uitzicht op La Gomera. Ruime keuze in buffetten, van redelijke kwaliteit. Redelijk werkende wifi, ook buiten (tuin, zwembad).

• Beoordeeld op: 15 november 2016

ontspannend verlof in mooi hotel met goede ligging
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

de dag van vertrek geen ontbijt gekregen omdat het te vroeg was, geen goede service op dit vlak wij betalen voor 7 nachten met ontbijt.

goed gelegen en mooi hotel met mooie tuin en zwembad

• Beoordeeld op: 11 november 2016

• Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Zeezicht (2 Volwassenen)

De eetzaal is een 'refter'(ongezellig en massatoestanden). Ook veel extra gedoe: bvb. kluisje, badjas etc. extra te huren, badhanddoekensysteem met tickets (1 pp/d, nat of niet...), slechte internetconnectie op de kamer, lakens nooit ververst op een hele week, Italiaans restaurant binnen het hotel bijzonder zwak (niéts typisch Italiaans op het menu!)

Uitgebreid, lekker en gevarieërd ontbijt- en dinerbuffet. Rustige en aangename ligging voor Tenerife. Mooie, koele kamer met terras. Japans restaurant in het hotel was top. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 10 november 2016

buffetten ok, kamers netjes gepoetst, personeel was heel...
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

uitzicht kamer, kamer mag gerust gerenoveerd worden, vast tapijt in gangen was dringend aan vervanging toe,

buffetten ok, kamers netjes gepoetst, personeel was heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Ok voor een weekje
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Kamer naast trap luidruchtig, en helemaal niet frisaan zwemkom heel druk, personeel aan bar zeer traag,snacks en drank aan bar heel duur, hotel verouderd, sommige faciliteiten pure geldklopperij bvb valiezen wegen

Ontbijt behoorlijk, personeel vriendelijk, goede uitvalbasis

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Mooie tuin, fijne plek
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

De ligging is niet ideaal als je van strand houdt. Voor gezelligheid in de omgeving moet je een eindje langs de zee lopen. Aanrader is om naar de goede restaurants in het nabijgelegen plaatsje La Caleta de lopen. Er zijn om een paar leuke beachbars in de buurt

Mooie tuin, mooi zwembad met meer dan genoeg ligbedden. Restaurant is prima in orde, veel keuze maar niet alles is even smaakvol. Wel elke dag iets anders. Fijn buiten zitten op het terras, personeel werkt keihard om alle tafeltjes snel weer vrij te maken. Kamers zijn zeer ruim en comfortabel alleen de badkamer een beetje verouderd.

Gewoon super
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

De douche , te weinig druk op het water.

De vriendelijkheid van het personeel.

De vrolijke en behulpzame medewerkers in het restaurant.
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

De leiding in het restaurant

De vrolijke en behulpzame medewerkers in het restaurant.