Overnatning Fly Lej en bil Lufthavnstaxaer

8,3

• Gratis wi-fi

8,3

100% verificerede anmeldelser

Ægte gæster. Ægte ophold. Ægte meninger.

Læs mere- åbner en dialogboks
Skriv en anmeldelse

Her vises 1 - 7

• Anmeldt: 26. oktober 2018

9,6
    "vi havde en fantastisk god ferie og kommer der igen"
    • Familie med små børn
    • Dobbelt- eller 2-personersværelse
    • 14 overnatninger

intet

morgenmad var afvekslende med en stort buffet og rigtigt god tidsinterval mellem 7 og 11. det tillod at starte dagen uden stres. Sengen vat desværre lidt ustabil og puderne for høje.

Overnattede: oktober 2018

• Anmeldt: 26. marts 2018

7,5
    "På de fleste områder et fuldt tilfredsstillende ophold, og de fleste var venlige og hjælpsomme."
    • Solorejsende
    • Dobbeltværelse for 1 person
    • 7 overnatninger

Solsenge ved pools var for hårde. Lidt besværligt at skulle hente pool-håndklæde langt væk fra pools. Aften-buffeten var lidt kedelig - fiske- og kødretter var ofte for tørre, fordi de stod længe og blev holdt varme. Desserter og kager så flotte ud, men smagte ikke af ret meget - det meste var flødeskum eller smagløs creme eller hvad det nu skulle forestille at være. For lidt chocoladeis, og betjeningen meldte hver aften, at nu var der ikke mere.... Kvinden ved servicedesk var uvenlig og ikke ret hjælpsom, selv om hun dog bookede en bustur til mig. Receptionen var derimod meget venlige.

Overnattede: marts 2018

• Anmeldt: 14. november 2017

"En virkelig god oplevelse på alle niveauer. Og regner med at komme igen."
    • 7 overnatninger

Vi var begge fuldt tilfredse.

Hotellets indretning og omgivelser, have, pools er en fornøjelse at opleve. Personalet var venligt og imødekommende. Både morgen- og aftensmad var dejligt afvekslende.

Overnattede: november 2017

• Anmeldt: 21. august 2017

4,2
    "Værelserne var rummelige."
    • Familie med små børn
    • 7 overnatninger

Maden var elendig. Æggene ved morgenmaden var sorte, da de var overkogt, mens meget af deres frugt ikke var friskt, men derimod kom fra en dåse. Derudover havde vi myrer på værelset, der kravlede rundt i senge o.lign. Rygning er tilladt overalt udenfor - også i restauranten, hvilket ikke er særlig lækkert, når man selv er ikke-ryger, og derfor foretrækker at spise sin mad uden at være omgivet af røg. Hotellet har dog meget strenge regler omkring solstole og spærring af disse. Da jeg var væk fra min solstol i 15 min for at gå på toilettet, så lå der i besked om, at jeg ikke måtte spærre en solstol, og at mine ting ville blive fjernet. Derudover brugte livreddere ved pool-området ikke deres tid og opmærksomhed på at holde øje med folk der badede, men derimod på hvem der spærrede solstol samt at tømme skraldespande.

Værelserne var rummelige.

Overnattede: august 2017

• Anmeldt: 19. februar 2018

"Fantastisk - vi kommer igen!"
    • 6 overnatninger
    • Indsendt mobilt

Vejret dag 2

Alt var fint, men især personalets servicemindedhed og professionalisme var slående. Rengøring inde som ude var fantastisk.

Overnattede: februar 2018

• Anmeldt: 26. januar 2018

"Fantastisk ophold"
    • 10 overnatninger

Lidt slidt - mangler fuger på fliser mange steder og revnede fliser

Maden er fantastisk, beliggenheden er pragtfuld.

Overnattede: januar 2018

• Anmeldt: 22. oktober 2017

8,8
    "Skønt sted, total afslapning!"
    • 3 overnatninger

lidt gammeldags værelser... der var enkeltsenge! for mange møbler proppet ind på lidt plads.

lækre solsenge, skøn udsigt, god natklub

Overnattede: oktober 2017

Der er også 5 anmeldelser uden tekst. De har også indflydelse på anmeldelseskarakteren.

Her vises 1 - 7

Vi matcher prisen
Vi matcher prisen
Lave priser • Ingen reservationsgebyrer • Har du fundet en lavere pris? Så refunderer vi differencen!
Se gæsternes billeder fra H10 Playa Meloneras Palace

Disse overnatningssteder har også fået gæsteanmeldelser: