Beoordelingen over H10 Playa Meloneras Palace 5-sterren

Mar Caspio, 5, 35100 Meloneras, Spanje

#3 van de 13 hotels in Meloneras

Uitstekend verblijf met een heef goeie service.

De receptie weet perfect welke mensen - kamers in all inclusive verblijven. Als die iets uit de minibar nemen zou het ook moeten inbegrepen zijn. Men kan wel het papier op de kamer aftekenen maar zou niet mogen aangerekend worden. Dat was het enige minpunt.

Ontbijt ,lunch en diner : er was voldoende variatie en een verfijnde keuken. Er was niks op aan te merken en een pluspunt was dat er geen zetels aan het zwembad voorbehouden werden zodat iedereen de kans heeft om een zetel te hebben.

super-fantastisch

Er mochten meer liften en toiletten zijn.

Het ontbijt en diner waren voor ons ruimschoots voldoende, voor iedereen was er keuze in overvloed, ook vegetarisch. De kamers waren ruim en erg proper, onze zeezicht was zo relaxgevend. Verschillende zwembaden en lounge ruimte aan zee. Wij gaan zeker terug. Aanrader voor gezinnen, alleenstaanden, kinderen. Een toppertje Huguette

Net niet perfect

De kamer, airco werkte niet top, wat gedateerd en douche werkte gewoon niet top; warm koud warm koud. Ook werkte het internet niet overal even goed.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en varieerde elke dag wel iets. Het hotel zag er verder ook mooi en netjes uit.

Prima verblijf voor wie op zoek is naar een kwalitatatief resort-hotel.
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Dit hotel is een echt resort-verblijf, en dus minder geschikt voor mensen die op zoek zijn naar authenticiteit. Mensen op zoek naar rust kiezen misschien beter voor een adults-only hotel. Ondanks de 5 sterren en de prima service oogt het geheel wat onpersoonlijk.

Lekker ontbijt en diner, mooie en comfortabele kamers, goede ligging bij de boulevard van Maspalomas en het strand van Meloneras. Prima service.

- Netheid

- Bediening buiten kon vlotter. Soms lang wachten op bestek/opnemen drank - Claimen van ligbedden met handdoek (ook hier jammer genoeg) - Ietwat afgelegen

- Netheid - Mooi zwembad - Variatie & kwaliteit buffet

Propere, ruime kamer en badkamer.

Bij het boeken van het hotel zou vermeld moeten worden dat de heren tijdens het diner een lange broek moeten dragen. Gelukkig had mijn echtgenoot er een in de valies steken.

Propere, ruime kamer en badkamer. De matras lag heel comfortabel, zeker niet te zacht. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet, het avondeten was ook zeer gevarieerd (iedere avond een ander thema) en lekker. Niet te druk aan het zwembad. Zeker vatbaar voor herhaling!

Goed hotel maar geen 5 sterren waard

Hieronder beschreven

Het is een heel mooi complex op het einde van de promenade rustig gelegen. Eten was wel veelal hetzelfde, weinig variatie, wel lekkere desserten voor diegene die het graag hebben. Vind het op zich wel geen 5 sterren waard, heb al betere 4 sterren hotels gehad. Te weinig personeel in restaurant aanwezig zodat je soms lang moest wachten voor ze de drank kwamen opnemen, of vuile borden kwamen ophalen. Ook aan het zwembad moest jezelf voor drank gaan, geen garçon die rondkwam wat toch wel mag in een 5 sterren hotel. Kamer was wel altijd goed schoongemaakt met altijd wel een fantasie op het bed door kamerpersoneel.

Heerlijke ambiance.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Ontbijt was uitgebreid en heerlijk. Fijne ruime kamer en privé balkon. De opzet van hotel en ligplaatsen om te zonnen is ruim. Goed onderhouden fitness ruimte.

Zeer uitgebreide en lekkere buffetten - vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Ver wandelen van onze kamer (die aan de rand van het complex lag) naar alle faciliteiten - tot 3x per dag komen ze op de kamer (met de beste bedoelingen weliswaar), ongeacht op bordje "niet storen" hangt

Zeer uitgebreide en lekkere buffetten - vriendelijk personeel

Heerlijke week in een prachtig, luxe, comfortabel hotel met fijne faciliteiten
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Geen koffie-thee faciliteiten op de kamer (wel tegen meerprijs van 4 euro per dag). Bij ontbijt slechte bediening, geen automatisch aanbieden koffie/thee en verschonen tafel/bestek. Je kunt de gym niet in onder de 16 jaar. Kamer 3 uur langer aanhouden kostte 45 euro. Weinig tot geen eigen intiatief tot oplossen van zaken.

De kamer was prima. Zeezicht was uiteindelijk zij-zeezicht. Infinity pool erg fijn en de SPA was ook super.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Een ideale locatie om er eens een weekje tussenuit te zijn

Dit jaar was het grote zwembad afgesloten wegens herstellingen, vorig jaar was tijdens ons verblijf het andere zwembad afgesloten wegens herstellingen

De rust en het goede weer

een plek om tot rust te komen en te genieten

fruitsap was volgens mij aangelengd, geen zaden en noten bij het ontbijt

de rustige ligging, het gevarieerde publiek, het vriendelijk persneel, de mogelijkheid om buiten te eten, het verwarmde buitenzwembad, de ruime restaurant uren

Heel fijn hotel, goed gelegen.
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Niets eigenlijk, vond het een heerlijke plek om mijn accu weer wat op te laden.

Rustige ligging, fijne ontspannen sfeer. Op wandelafstand van een mooie wandelboulevard met goede winkels en leuke restaurants en terrassen.

Goede prijskwaliteitverhouding, rustige ligging aan de rand van het centrum.

Enige minpunt: ligzetels aan de zwembaden zijn stilaan aan vernieuwing toe.

We logeerden in een suite en dat was heel comfortabel. Zeer gevarieerde ontbijt en souperbufetten, nette zwembaden en leuke poolbars.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Grote zwemkom. Alles zeer goed onderhouden. Voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Kamers waren ruim en zeer goed onderhouden. Personeel zeer vriendelijk .Mooie badkamer. Op ieder ogenblik is het personeel zeer gedienstig en met een grote glimlach.

Een hotel dat qua ontspanning in het zwembad super is.

De receptie is onderbemand. Bij aankomst van meerdere logés is er een lange wachttijd. Het avondeten is uitgebreid, wel aandacht voor veggie en healthy voeding, maar de bereiding, de fijnheid, de smaak van alle gerechten waren ondermaats. Scrub moet je niet meebrengen, want dat kun je met de handdoeken doen:-)! Bij de aankomst is het wel even zoeken naar alle plaatsen, de duiding kan beter! Ik ken de vereisten voor een 5* hotel niet, maar ik zou eerder 4* geven.

Een rustige ligging. Kamers met uitzicht op zee zijn de moeite. 2 foto's vanuit de kamer. Verschillende grote zwembaden en heerlijk verwarmd. 2 zwembadfoto's. Een overweldigend uitgebreid en lekker ontbijt. Alle aanbiedingen worden tot het einde bijgevuld, lepels worden vervangen en geregeld wordt er schoongemaakt zodat alles rondom de schotels en op de grond netjes blijft. Vriendelijk kamerpersoneel, vriendelijke mensen in het restaurant, allen hardwerkend.

Zeker een aanrader!

Betere richtlijnen i.v.m ‘quiet pool’. Waren er met onze kinderen van 12 en 14 jaar, op een namiddag wanneer het koud en slecht weer was en er drie mensen zaten. De redder sprak onze kinderen aan in het Spaans omdat ze niet in het zwembad mochten springen. Toen ik om meer uitleg vroeg kon hij me niet te woord staan in het Engels. Een volledig onterechte berisping waardoor de kinderen geen zin meer hadden te zwemmen. Personeel zou op z’n minst Engels moeten kunnen!

Geweldige ligging, uitgebreid en lekker buffet. Kamers ruim en mooi!

Lekker.
    • Tweepersoonskamer met Zeezicht - 1 Volwassene

Vrouwelijk personeel achter de receptie ronduit onvriendelijk en niet behulpzaam. Lawaaiige ouderwetse disco muziek tijdens eten in overigens heerlijk restaurant Gaudí

Locatie, privilege upgrade.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

zalig rustgevend hotel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

smal bad kan voor sommige mensen misschien lastig zijn, gehorige kamer (hoewel meeste hotelgasten rustige mensen zijn), groot verschil in kwaliteit van onthaalbedienden (van nors zonder enige uitleg naar heel beleefd en vriendelijk met uitgebreide informatie)

perfecte locatie direct aan zee, zalig verwarmd zwembad, heel rustig hotel, uitgebreid en gevarieerd ontbijt en diner, mogelijkheid bij diner om vlees of vis vers te laten bakken (wat een uitstekende oplossing kan zijn voor de hoofdmaaltijden in buffet die niet altijd zo warm zijn), gratis ondergrondse parking

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Heerlijk ontspannen 'thuis'komen, en in de watten gelegd worden.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Hoewel de ligging erg stil is, stoorde ik vanaf dag 10 me 's nachts aan het hinderlijke gezoem in elektriciteitskastje dat niet het onze was. De elektriciteit in onze kamer konden we uit zetten, maar dat hielp niet - een ander, nog luider gezoem weerklonk. De kamer is gezellig maar de rest van het hotel is dat niet... te clean, in het restaurant erg slechte akoestiek, het is er gehorig, je moet schreeuwen om elkaar te verstaan. Wel goede verlichting in het restaurant. Meer licht in de kamer (lezers!) zou welkom zijn. Saaie bar en recreatieruimte: veel glas en marmer.

Kamer was, zoals gevraagd, rustig gelegen, dus geen hinderlijke muziek. Supervriendelijk en bekwaam personeel, ideale ligging bij openbaar vervoer en toch ver genoeg verwijderd van toeters en bellen. Het eten oké, maar ik heb al beter gegeten in een 4sterren hotel. Showcooking is het beste. Het was fijn thuiskomen na een hele dag op de hort te zijn geweest. Gezellige, steeds nette badkamer en namiddagzon op balkon. Veel plaats aan en rond de zwembaden. Ook lekkere loungestoelen. Rustige jazz niet opdringerig en aan het westelijk gelegen zwembad zelfs helemaal geen muziek - heerlijk om te lezen. De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel veegt alle eventuele bezwaren van tafel.

luxe en prachtig hotel en zeer vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

een prachtig hotel en unieke ligging; heel mooie promenade, lekker eten en heel verzorgde kamers met zeezicht, een echte aanrader, reeds 10 jaar trouwe klant in de H 10 !!!!!SUPER

• Beoordeeld op: 13 december 2017

mooi rustig gelegen hotel met goede accomodatie maar toch iets te prijzig (duur)
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

avond diner niet warm genoeg / doordat alles open is, is de avond-animatie lawaaierig voor de niet-geinteresseerden / restaurant is niet volgens foto maar is meer een refter

ontbijt in orde / vriendelijk personeel / zeer proper

Een absolute aanrader. Prijs/Kwaliteit een goede keuze ! 5 Sterren waard !
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Prijs/Kwaliteit kan je geen negatieve punten melden over dit hotel.We hebben reeds duurdere hotels bezocht die een gelijkaardige kwaliteit aanbieden.

In het hotel heerst een zalige rust. Niet dat er geen mensen waren, maar de accommodatie is voldoende groot om alle gasten te spreiden. Alles verliep in een gemoedelijke sfeer. Het personeel was steeds vriendelijk en hielp je altijd gepast. De zwembaden waren ruim voorzien van stoelen en parasol zodoende reserveren van ligbedden niet nodig was. Verder nog een extra plus voor de onberispelijke hygiëne in dit hotel, overal (kamers en andere faciliteiten) waren steeds uitermate proper. De buffetten in het restaurant waren steeds afwisselend met voldoende aanbod.

Lekker uitgerust
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Helaas gaat het beleid op deze accomodatie iets achteruit, vroeger mocht je alleen met lange broek eetzaal in en echt niet op slippers in trainingsbroek, jammer, is het begin van het einde

De rust

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Enkel de ligbedden aan het zwemvad hebben eens een extra poetsbeurt nodig. En verschillende zijn aan vervanging toe. Maar dat is het enige wat ik als negatieve opmerking kan geven.

Het eten was er heel lekker en de kamers heel proper. Hebben een heel goede kamer gekregen om er te verblijven met ons hondje. Zou er zeker willen terugkeren.

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Een fantastisch hotel met supergoed personeel en een prima sfeer. We waren hier voor de eerste keer en gaan volgend jaar weer terug. Fijn ook dat er een goed animatieteam is dat nu eens niet te opdringerig is!

leuk hotel, 4 sterren waard...

eten in poolbar is zeer flauw. Deel van personeel ronduit onbeleefd.

uitgebreide buffetten, grootste deel van personeel zeer vriendelijk, rustige sfeer, genoeg ligzetels

luxe vriendelijk en prachtige kamers met zeezicht !!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee (3 Volwassenen)

we zijn reeds 12 jaar trouwe klant in de H 10 Meloneros en het blijft voor ons een top hotel met heel vriendelijk personeel, hebben steeds de gevraagde kamer en het eten is super! vooral het ontbijt op het terras is een top moment van de dag een echte aanrader !!!!!

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Was heerlijk maar prijs-kwaliteit niet in orde, met name het avond eten was geen 5ster waardig.

eten is geen 5 ster waardig en tekort controle handdoekje leggen, horeca personeel niet attent bij ontbijt, gehorige airco

hygiene, locatie, zwembad, klimaat, spa, kamer

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

De ligging, de ruimte, de vriendelijkheid van het personeel.

Als trouwe klant van het hotel hadden we een iets beter gelegen kamer verwacht. Er zijn te weinig ligbedden aan de zwembaden waardoor de klanten -ondanks het verbod- alsnog bedjes reserveren door een 's morgens handdoeken te leggen. De opzichters nemen dan al eens handdoeken weg, maar soms de verkeerde, zo was onze handdoek gedurende de dag ook plots weg. Meubilair van de kamers mag misschien een modernere look krijgen, alles begint er gedateerd uit te zien.

De ligging, de ruimte, de vriendelijkheid van het personeel. De onberispelijke hygiëne. Onvoorstelbaar grote keuze in maaltijden. Al deze punten zijn zeer doorslaggevend op de beperkte negatieve puntjes.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Heerlijk hotel op toplokatie

Binnenzwembad

Het fantastische eten, zowel ontbijt, lunch als avondeten. En dat je op verschillende locaties kon eten vonden wij geweldig. Bij ons was het restaurant aan het zwembad voor de lunch het meest favoriet. De ruimte van het hotel zowel binnen als buiten vonden wij heerlijk, daardoor had je het gevoel alle ruimte te hebben, ook bij het zwembad.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Genoten
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Na 6x diner in zelfde ruimte, waarbij het steeds drukker werd ivm vakantieperiode UK, werd het tijd om samen aan het strand te dineren.

Het was een heerlijke rustige omgeving om totaal te relaxen. Vriendelijk personeel en prima gegeten.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Architectureel mooi complex.

Eten matig, kamers niet echt schoon. lang wachten door weinig personeel. 1 poolbar/restaurant voor de middag in verhouding tot de grootte van hotel

Architectureel mooi complex. Rustige locatie.

• Beoordeeld op: 23 december 2016

Alles was geweldig , het personeel super vriendelijk en...

Een klein puntje was dat de shows wisselend van kwaliteit waren. Maar dat zou geen reden zijn om niet terug te komen. Ik kan iedereen dit hotel aanraden.

Alles was geweldig , het personeel super vriendelijk en aardig, behulpzaam. Wij hadden een heerlijke week.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Mooie plek
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Deel bedienend personeel gejaagd en onvriendelijk Weinig persoonlijk Zeer matig buffeteten Nogal massaal

lokatie Behulpzame receptie Goede rolstoeltoegankelijkheid

• Beoordeeld op: 13 november 2016

zalig

men kan er niet zoveel aan doen, maar de enkele duiven als je buiten eet zijn wel een probleem, denk door een vuilbakje op de tafels te plaatsen, de helft van het probleem zou opgelost zijn, als dan ook de vakantiegangers deze gebruiken :)

de rust , vriendelijkheid van het hotelpersoneel ,netheid en toch niet echt ver van faro(taxi 3euro)te voet 15', is de ligging voor ons ideaal

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Vlak aan zee en niets negatief. Aan te raden .Foto genomen van uit mijn kamer met groot balkon.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Weinig personeel in het restaurant. Je moest al eens lang wachten op drank . Maar is klein minpuntje.Verder geen negatieve opmerkingen .

Op straat was plaats genoeg maar de ondergrondse parking was eveneens gratis. Plaats genoeg. Ruime kamers , goede ligging , lekker eten . Alles in orde , ben bereid om terug te gaan.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Een erg fijn hotel!

Uitgebreid ontbijt, voor ieder wat wils. We hadden half pension geboekt, maar we wilden graag 's avonds ergens anders eten. Het diner konden we meteen omboeken voor de lunch. 2x per dag werd de kamer schoongemaakt. Mooie grote kamers en een prima bed.

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Aanrader !!!

????????

Aanbod en variatie bij zowel ontbijt, lunch als diner meer dan voldoende. Mooie lekkere hapjes, mooie lekkere desserts. Kamer op niveau van pool was serieuze meevaller. En bovenal: zeer vriendelijk personeel !!!

alles , top hotel

alles , top hotel

Veel ruimte bij het zwembad en geen handdoekje leggen.

Dat de kamers verouderd zijn. Douchen in bad bijv.

Veel ruimte bij het zwembad en geen handdoekje leggen. Erg vriendelijk personeel. En goed eten.

Zeer goed

Het zwembad

Prachtige hotel, goed eten en zeer vriendelijk personeel

Prachtige hotel, goed eten en zeer vriendelijk personeel

Fantastisch.

Nihil

De accomodatie, de rust en de stilte

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Schitterend.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Niets. Kamers kunnen wel een oplnapbreurt gebruiken.

Gezellig hotel. Rustig gelegen. Veel plaats aan zwembad. Lekker van eten.

Werken aan het zwembad

Werken aan het zwembad

Een zaligheid om' er te verblijven

Niets, alles was goed.

Ontspannend.

Verouderde badkamer. Diversiteit eten.

Zeer vriendelijk personeel. Hygiëne.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

heerlijk ontbijt in de zon

heerlijk ontbijt in de zon

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Prima!!! Aanrader.....
    • Tweepersoonskamer (3 Volwassenen)

Prima hotel, locatie perfect, zwembad, tuin alles in orde!! Maaltijden zeer goed.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Fantastisch hotel

Alles was prima

Wat een geweldig hotel! Grote kamers, fantastisch eten!

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Super voor een relaxing holliday
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Kamers misschien een beetje verouderd.

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Het was goed
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Er was verschrikkelijk veel lawaai van de andere kamers!!! Geen goede isolatie?!?!?

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Relaxen

Geen late check out

De rust

Lekker weekendje weg

Servies in het restaurant moet beter schoongemaakt worden

geen Handdoekje leggen bij het zwembad voldoende ruimte en bedden

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Schittere d

Alles was dik in orde Tophotel

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Prachtig hotel. Alles aanwezig voor een fantastische vakantie.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Ingewikkelde infrastructuur, voor de rest niets.

Rustige ligging, zeer nette kamers( iets oudere inrichting), lekker eten, vriendelijk personeel. Top!

• Beoordeeld op: 17 november 2017

We zouden het hotel nog wel boekenmarkt geen half pension meer. Alleen ontbijt.

Het avond buffet. Het eten was te koud. De ruimte erg rumoerig. Druk.

Het zwembad. Veel zonnige plekjes en veel Ligbedden. Geen bedden reserveren.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Valt. Mee Zijn verkopen Lux aanbieding en daar is geen plaats voorzien

De Privéligge

Wellness

• Beoordeeld op: 11 november 2017

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Zwembad veel tegels eraf had onderhoud nodig

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee (3 Volwassenen)

Relaxed. Genoeg bedjes bij het zwembad.

Prima locatie

Prima locatie

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Aan te bevelen aan vrienden kennissen familie

Niet alle dagen even evenwaardig aanbod bij diner. Ma en di merkelijk minder.

Formule hp ideaal

Lekker uitgerust

Strand

Het eten en de kamer

Accommodatie is gedateerd maar "redelijk...

Accommodatie is gedateerd maar "redelijk onderhouden" echter komt in aanmerking voor renovatie.

Goed verblijf, eerder viersterren waard

Niet echt de vijf sterren waard, wat oudbollig interieur

Locatie,ruimte en rust

Het uitgebreide ontbijtbuffet en het heerlijke zwembad
    • Tweepersoonskamer (3 Volwassenen)

Liften gingen niet allemaal naar alle verdiepingen

Het uitgebreide ontbijtbuffet en het heerlijke zwembad

Goed maar accomadatie net geen 5 sterren waardig

Kamers niet echt geluiddicht

Vriendelijkheid personeel Buffetten

ontbijt was erg goed.

badkamers zijn niet moderne 5 sterren standaard

ontbijt was erg goed. locatie van hotel uitstekend

Muziek aan zwembad

Muziek aan zwembad

Alles was Super

Alles was Super

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Ruime kamers, heerlijk ontbijt

Ruime kamers, heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

verblijf was fantastisch behalve dat we 1 kamer hadden.
    • Tweepersoonskamer (3 Volwassenen)

de kamer is aan de kleine kant, voor met zijn 3en! 2 slaapkamers is prettiger en ruimer.

buffet, zwembaden, faciliteiten helemaal top

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Te veel tranen naar het strand.
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Te veel tranen naar het strand.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Niets, of een kleinigheid: de bewegwijzering in het hotel kon beter.

Alles, maar dan ook alles was zeer positief