Beoordelingen over Helios Benidorm 3-sterren

Avenida Filipinas, 12, 03503 Benidorm, Spanje

#29 van de 120 hotels in Benidorm

Gebaseerd op 2059 beoordelingen over dit hotel

Het verblijf in Helios hotel voldeed aan onze verwachtingen.

Airco kregen we niet aangezet.

Ontbijt in buffetvorm met veel keuze. Kamers waren vrij ruim en waren voorzien van degelijke bedden. Goede geluidsisolatie zodat er geen straatlawaai te horen was in de kamer.

onbegrijpelijk dat men 3 euro per dag aanrekent voor een...

kluisgebruik

onbegrijpelijk dat men 3 euro per dag aanrekent voor een kluis te huren. parkeren in de parking is duur aangezien op straat gratis is (tot eind juni) bonnetje van borg voor garage goed bijhouden anders drama voor terugkrijgen borg

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Midden in het centrum, dicht bij het strand, goed eten, een...

Soms iets te luiddruchtige gasten.

Midden in het centrum, dicht bij het strand, goed eten, een douche die naar behoren werkt. Handdoekje leggen was absoluut niet mogelijk (strenge badmeester), vonden wij erg prettig.

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De omgeving is erg druk met groepen Engelse jongeren. Het is niet prettig om met jonge kinderen na 19.00 door de straatjes naar het hotel te lopen. Overigens aan de boulevard weinig meer van te merken. Het ontbijt was tot 10.00. Had voor ons net een uurtje later gemogen! Verder niets dan lof over dit hotel

Kamers netjes en schoon. Vriendelijk personeel

Kamers netjes en schoon,mooi met de hele middag zon op het...

De kamer is erg gehorig, en super warm airco werkt niet. Daardoor hebben wij de schuifpui open gelaten(maar erg veel herrie hele nacht door.

Kamers netjes en schoon,mooi met de hele middag zon op het ruime terras. We hadden eerst en kamer met alleen een douche en zonder pardon omgeruild voor een kamer met bad.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Ideale uitvalsbasis voor een fietsvakantie!

Het hotel heeft heel wat gepensioneerde gasten (net zoals in heel Benidorm) die er tijdens de winter verblijven, maar dat is niet echt een minpunt, eerder een vaststelling.

Goede ligging, zeer uitgebreid ontbijt! Wij waren op fietsvakantie en hadden de mogelijkheid om onze fietsen mee naar onze kamer te nemen (veiligheid!).

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Heerlijk in de winter, goedkoop eten en drinken. Gezellige plaats.

Geen bidet. Geen tv NPO 1, 2, 3. Wel RTL 4, 5, 7.

Zeer ruime kamer. Ruime badkamer. Eten goed en uitgebreid. Wij hadden kamer met middagzon, precies wat wij wilden.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Mooie kamers
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Fietsarrangement

Geluidsisolatie kamers, dure parking Maaltijdbuffetten waren uitgebreid maar 5 soorten aardappelen (puree, kleine en grote gebakken, frieten... liever iets meer keuze tussen vlees en vis. Vers fruitsap te betalen, 1,50€ . Ofwel aanbegrepen in de prijs ofwel niet. Ook onder de bedden stof wegnemen !

Mooie kamers Maaltijden in buffetvorm, pannekoeken of wafels, vers fruit, keuze uit brood, cereals... Wij hadden een kamer aan voorzijde dus zon gedurende dag en avond

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Een zalig voorjaarsgevoel in de winter.

gehorigheid van de buren op de kamer

De zeer ruime en nette kamer. Meerdere nederlandstalige zenders op TV, nl. één, canvas, bvn, rtl 4-5-7. Je kan bij het ontbijt niks bedenken wat er niet is. Bij het avondeten is er ook een zeer ruime keuze en variatie. Het verwarmde buitenzwembad, dat zeer beschut ligt, is in de winter een enorm pluspunt.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Fijn verblijf in schoon en prima hotel met goede ligging

We hadden helaas kamers aan de achterkant waar door we nu in januari weinig zon op het balkon hadden.

Het was heel schoon, personeel erg behulpzaam, ontbijt erg uitgebreid, prima en goed verwarmd zwembad, mooie spa, niet roken erg fijn,huurfietsen konden in de verwarmde fietsenstalling waar we ze ook konden opladen. Dichtbij de boulevard en het strand, zelfs een sportzaal, die was helaas alleen tussen8-9 open. Het enige minpunt was dat enkele medegasten s'nachts veel lawaai maakten op de gang, daar kan het hotel niets aan doen.

Uitstekend hotel!

Niets viel ons tegen, het hotel was boven verwachting!

Een heerlijk en uitgebreid ontbijt- en dinerbuffet met veel afwisseling. Prima, nette en ruime kamer. Prima service van het personeel.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Een aangename vakantie gehad.

Ik logeerde er met mijn kleinzoontje van drie.Het enige minpuntje voor mij was dat ik geen gebruik kon maken van de spa samen met hem.

De vriendelijkheid van het personeel. In het bijzonder het personeel in de restaurant.

Verblijf was zeer goed.

De kamers zijn zeer gehorig. Wij hoorden precies wat onze buren aan het doen waren. De wanden waar de bedden tegen staan zijn zeer dun.

Het ontbijt was heerlijk, zeer uitgebreid. Schone en ruime kamers. Goede prijs, kwaliteits verhouding.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

voor herhaling vatbaar.

Parkerruimte voor hotel slecht geregeld, is betaald oarkeren, parkeermeter met scherm is in zonlicht nauwelijks te lezen, tekst in spaans, parkeergarage is niet direct onder hotel, maar een openbare, waarvoor eerst een sleutel gehaald moet worden in de lobby, borg en huur van de parkeergelegenheid dient contant betaald te worden evenals de sleutel voor de kluis in de kamer, allemaal gedoe waar je niet op zit te wachten als je net een lange reis met de auto hebt gehad. Douche in de vloer is glad ondanks de noppen in het porcelein. Kamers zijn gehorig, kan letterlijk een telefoongesprek volgen in de andere kamer. Vloeren zijn van slechte kwaliteit laminaat en dragen ook niet bij aan voorkomen van geluidsoverlast.

ontbijt goed, omgeving goed, dicht bij uitgaans centra, markt, strand,

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Hebben genoten van ons verblijf in een mooi hotel met lekker eten

Voldoende keuze bij het ontbijt en avondmaal. Zeer proper hotel. Voldoende ligplaatsen aan het zwembad. Gezellige sfeer en iedere avond animatie.

Bedden onstabiel, ontbijt massaal en geen kwaliteit...

Bedden onstabiel, ontbijt massaal en geen kwaliteit (geperste ham, taai brood, slappe broodcroissantjes, koffie , thee en sap met chloor!), toilet spoelde niet door, twintig minuten vastgezeten in de parkeergarage, geen shampoo op de kamer, vervuilde bedlakens (vlekken en lange donkere haren)... En dat voor meer dan 100 euro! Ik kom hier niet meer terug.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Zwembad klein, je moet vroeg opstaan om een ligbed te vinden, 90% van de gasten zijn ouderen ( vanaf 60 jaar) dus overal rustig ( saai) maar misschien is voor sommige juist goed De omgeving is erg druk te hard muziek, wil je rust dan beter andere kant van Benidorm pakken Weinig te zien alleen maar discotheken, cafés, en english donken gasten

Het restaurant is goed , wij hebben vol pension geboekt, geen spijt Personeel erg vriendelijk vooral luz van het restaurant en Martijn van de receptie Kamers zijn goed

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Aangenaam, deugddoend verlof !

Bedden ( matrassen ) waren wel hard. Zwembad wel klein, doch de oudere personen gebruikten het zwembad niet veel, zodat we toch voldoende plaats hadden.

Eten was volgens Spaanse normen heel goed. Vriendelijk, hulpvaardig personeel.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

we waren heel tevreden.

naast ons kamer lagen 2 Marokkanen en die leefde s nachts in plaats van overdag met muziek tot 5 uur in de morgen, we hebben naar de info geweest en moesten afwachten voor de volgende nacht en het was weer van dat ,gebeld naar de info 's nachts ,ze zijn gekomen en het was daarna 10min stil en weer lawaai tot 5 uur in de morgen ........ik denk( maar weet het niet zeker) dat ze de kamer moesten verlaten. wij waren niet alleen die klacht heeft neergelegd.

Buffet

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Aangenaam hotel op een goede locatie en met als grote troef het verwarmde buitenzwembad

controle bij het binnengaan van het restaurant ; omslachtig gedoe. Soms verliep het vlot maar meestal problemen door personeel welke niet met computer wist om te gaan. De maaltijden leken ons iets minder dan de vorige keren dat wij in Helios verbleven (slechts 1 soort vis ipv 2, minder variatie)

Aangename sfeer, leuke grote kamer met uitstekend bed en goede badkamer ; het verwarmd zwembad

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De snacks bij het zwembad waren echt heel slecht. Broodje hamburger uit de vriezer in de magnetron...

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding op goede locatie. Lekker verwarmd buitenzwembad. We lazen slechte recensies over het buffet maar dat was gewoon goed met enorm veel keuze. Hardwerkend en vriendelijk personeel. Fijne familiekamer met ruim balkon met zeezicht. Zelfs een bubbelbad in de mooie badkamer! Wij hebben geen geluidsoverlast gehad maar dat kan in de zomer wel anders zijn. De muziekavonden waren op wat ouder publiek gericht, maar voor onze kids was er ook animatie. Kortom: voor herhaling vatbaar!

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Heerlijk een dagje relaxen. Wij hebben weer geboekt voor eind april.

In het Restaurant is het een warboel om een stoel te vinden. Dit is niet goed geeregeld. Misschien een tafelnummer toewijzen? De muziek begon s'avonds pas om half 11, een beetje laat. Half 10 zou beter zijn.

De goeie sfeer en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

hygiene.

pas niet onder de douche ben 1.80. pas ook niet in bad. ook vrouw klem, zo smal. normaal postuur Geen zitstoeltjes in kamer. wel natte plastieke op balkon. tv alleen rtl 4.5.7 en bvn men belooft meer. lakens niet verschoont. koelkast op slot. betalen kluis op slot betalen extreem gehorig. kon alles van buren verstaan! ben klaar met t hotel! is vergane glorie. stond super aangeschreven vroeger

hygiene. eten.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

super leuk verblijf
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen + 1 Kind)

wifi is gratis, maar werkte alleen in de gang of beneden in de lobby. In de kamer was de wifi te zwak. Tijdens het oudejaarsmenu, was er geen aparte menu voorzien voor de kids

propere kamers, lekker ontbijt. Vriendelijk nederlandstalig personeel aan de receptie. Verwarmd zwembad was zalig !

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Fantastisch hotel met uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

misschien kan het hotel wat activiteiten/mogelijkheden voorzien ingeval van slecht weer (zoals wij hadden gedurende 4 dagen)

Heerlijk zwemmen in het verwarmde openluchtzwembad

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Zijn sterren waard.

muggenzifters vinden altijd iets.

Single upgrade naar tweepersoonskamer.Er wordt constant verdiepingen en interieur vernieuwd zoals de inkom en de dans-bar- ruimte dit jaar, er is voor volgend jaar ook een fitnes voorzien. Het eten is lekker en genoeg variatie, zeker voor deze prijs.Dranken zoals wijnen en waters ter plaatse in het restaurant zelf gaan halen en betalen, geen verrassingen meer als men uitcheckt.

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Super hotel

Het avondeten begint wat laat, 18.30 zou beter zijn, maar dat is een detail natuurlijk.

Vorig jaar waren we er ook, heel goed en daarom gingen we terug.

• Beoordeeld op: 12 november 2016

een aanrader en zekers voor herhaling vatbaar

De geluids hinder van de buren door de dunne wanden van het gebouw

De locatie , vriendelijk personeel in het totaal , propere mooie kamers ( werden elke dag gepoetst )

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

In delen van het hotel (en m.n. in de verst gelegen hotelkamers) geen of nauwelijks een goed wifi-contact. Op de kamers geen sfeerverlichting, maar wit-licht schemerlampen.

'k Was voor zaken 1 nacht in dit hotel en had vanwege m'n werk een rustige kamer gevraagd. Dit is volledig gehonoreerd, super; want ik had een kamer op de uiterste hoek van de hoogste etage. Dus geen last gehad van luidruchtigheid o.i.d. Verder is het een gedateerd hotel, goed voor maar een enkele verblijfsnacht. Goede geluidsarme aircovoorziening tijdens de warme nacht dat ik er was. Restaurant (helaas) in buffetvorm en vrijwel alle maaltijden worden dezelfde gerechten aangeboden, dus nauwelijks variatie. Daarom diner elders gebruikt, n.l. op de boulevard dat ong. 10 min. lopen verwijderd ligt van het hotel.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

fantastisch
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen + 1 Kind)

Er is niks dat mij tegenviel.

Het ontbijtbuffet was mooi en goed. De kamers zijn ruim en netjes. Het personeel is super vriendelijk en gedienstig.

fantaschtis
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op het Zwembad

kamers waren tip top ontbijt was super

Wil graag terug gaan!!

Eenne kelner was heel onbeleefd en onbeschoft.

Heel lekker en uitgebreid buffet. Kamer met bubbelbad zalig en proper

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Restaurant

De jacuzzi was niet warm

Restaurant

Heel

De bemeten plaatsen in het restaurant

Het geheel

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Goede ligging en goed buffet

Ruime 1-persoonskamer

het was precies naar wens

het was precies naar wens

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Zwembad (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Vanaf 9 uur hectisch in ontbijtzaal bij drukke bezetting.

Omgeving. Engelse buurt. Maar niet veel last ervan. Uitzicht kant zwembad aanrader

Zeer klantvriendelijk!

3 nachten geslapen en dat was prima

geen op of aanmerkingen

prima ontbijt

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Telkens als ik via booking.

Telkens als ik via booking.com reis boek, kamer aan achterzijde, misschien door de korting ?

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Het ontbijt en avondeten is goed gevarieerd.

Het is wel gehorig.

Het ontbijt en avondeten is goed gevarieerd. Alles lekker schoon, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Perfect

Goede locatie en alles in hotel is er netjes. Prima prijs / kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Netjes en schoon

Geen koffie/thee faciliteit op kamer

Netjes en schoon

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Ligging accommodatie.
    • Driepersoonskamer met uitzicht op zwembad

Het eten is echt niet warm

Ligging accommodatie.

lekker gegeten en mooie kamers

het eten was heel lekker. Mooie kamers. hotel was heel mooi.

volgend jaar komen we terug

hotel geboekt voor gepensioneerde ouders , ze hebben een geweldige tijd gehad

Voldeed aan mijn verwachtingen.

Geen privéparkeerplaats van het hotel.

Voldeed aan mijn verwachtingen.

Zeer zeker voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Fietsarrangement

Niets alles was top

Het was super schoon en de kamer was top en het ontbijt was zeer uitgebreid en heerlijk

Alles was geweldig!

Nietshet

Alles was geweldig!!

een aanrader en zekers voor herhaling vatbaar

rustige propere kamers en een goed ontbijt

Heerlijk voor vakantie

Goed uitgebreid ontbijt

Prettige accommodatie, schone kamers en fijn en vriendelijk personeel

Soms last van dronken Engelsen.

Buffet is goed voor iedereen wat te kiezen.

Was fijn

Het eten...buffet Goeie bedden

• Beoordeeld op: 2 december 2017

perfect

allervriendelijkst ontvangst, uitstekende keuken. Zeer ruime keuze zowel voor diner als ontbijt.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Zeer slecht geisoleerd,je hoort werkelijk alles van de aangrenzende kamers Ouder publiek heeft hier wellicht minder last van.

Ontbijt en avondmaal

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Alles oke

Het eten was heel goed verzorgt

• Beoordeeld op: 24 november 2017

We hebben van een aangename vakantie genoten.

We hadden maar 1 kaart (sleutel) voor ons twee om binnen te komen.

Een zeer leuke sfeer.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

kamer.

eten minder deze keer! variatie.

kamer.bed top

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

De douche was heelaag.

De douche was heelaag.mijn man is niet heel groot maar moest toch door zijn knieen om te kunnen douchen(douche in bad hadden wij)

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

De kamer was prima.

Het eten,en inderdaad staan de tafeltjes te dicht bij elkaar.

De kamer was prima.

Niet om over naar huis te schrijven.

Kamer was erg gehorig. Douche niet echt schoon.

Ontbijt was prima en zelfs zeer uitgebreid.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

oké

prima eten

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Leuke ontspannende vakantie

De maaltijden waren weinig afwisselend.

De netheid van het gebouw en de vriendelijke bediening.

Kamer was ok

Zwembad en terras. Te druk en te veel lawaai

Kamer was ok

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

goed hotel voor de kalmere periodes
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op het Zwembad

het kuddegevoel, de handdoekenkoers 's morgens aan het zwembad… very, very british !

het eten was ok

Te renoveren kamers

Ontbijt was Topie. Kamers aan renovatie toe

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

ligging,goede bedden,prima maaltijden.

ligging,goede bedden,prima maaltijden.wil eind mei terug!!

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Nachtlawaai in gangen Ontbijt zeer luidruchtig

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

PRIJS/KWALITEIT UITSTEKEND

DE MUZIEK S'AVONDS

Het eten was PRIMA

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Proper, vriendelijk

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Ontbijt was lekker en genoeg variatie.

bar en restaurant beetje ongezellig ingericht

Ontbijt was lekker en genoeg variatie. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

Wij waren zeer tevreden niettegenstaande maar een kort verblijf.

Verwarming in de badkamer. Frisjes als men onder de douche uitkomt.

Propere kamers en zeer rustig, uitstekende prijs/kwaliteit.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Het is hier fantastisch!