Beoordelingen over Hotel Helios - Almuñecar 3-sterren

Paseo San Cristobal, 12, 18690 Almuñécar, Spanje

#2 van de 16 hotels in Almuñécar

Leuk terras, moderne inrichting van de kamer, goede ligging...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

Er kan in de bar/resto aan het zwembad maar gedurende beperkte tijd gegeten worden, dit zou langer moeten mogelijk zijn.

Leuk terras, moderne inrichting van de kamer, goede ligging en zeer behulpzaam aan de receptie.

FANTASTISCH EEN AANRADER
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers zijn zeer mooi en proper zeer mooi meubilair en het ontbijt heeft een enorme keuze en wordt voortdurend aangevuld en avondeten is ook zeer lekker en perfect

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

goed gelegen en fijn voor enkele dagen door te brengen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

Als je een sleutel ging vragen voor je safe dan moest je daarvoor betalen. Raar vonden wij. Wel druk in de grote eetzaal en slechte akoestiek, veel rumoer, zeker als je met 2 bent.

Ontbijt en avondeten was prima en wij hadden een mooie kamer met mooi uitzicht.

Topper met wat verbeteringen 5 sterren waard!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

Restaurant in de kelder was wel jammer, want met een mooie eetruimte met terras boven en uitzicht op zee en strand is mooier. Verder wifi traag, maar dat is waarschijnlijk normaal in Spanje.

Ontbijt was top, met Cava als je dat wilde drinken bij het ontbijt

Dit hotel is een aanrader.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

Eigenlijk niets. Alleen is het soms nogal luidruchtig in de ontbijtruimte.

Een heerlijk hotel op een voortreffelijke ligging. Prachtig zicht op zee. De kamers zijn heel proper en ruim. Er is een aangenaam zithoekje. Een uitgebreid ontbijtbuffet. Wij zijn hier al vier maal geweest, iets wat we normaal gezien niet doen.

Dit hotel verdient een ster meer !
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bar van het dakterras was nog niet open.

Zeer net hotel,kamers waren tip top in orde,de deur klemde maar werd direct gemaakt. Personeel zeer vriendelijk en correct. Het eten was echt lekker en mooi gevarieerd. Kunnen genieten van de jacuzzi. Mooi dakterras. Heel raar dat dit een 3sterren hotel is we hebben al veel slechter 4 sterren hotels gehad.

top !
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ontbijtzaal rumoerig en niet gezellig

toplocatie, dicht bij strand en leuke restaurantjes, super vriendelijk personeel, zeer propere kamers, ontbijtbuffet zeer uitgebreid, alleen ontbijtzaal is rumoerig en lijkt op een refter. Voor de rest een topper, en aanrader, prijs-kwaliteit is top !

Heerlijk verblijf!

Te gehorig. Deuren van de kamers gaan niet makkelijk dicht . Daardoor gaat dat vaak met herrie. Overal plavuizen daardoor gehorig .

Het personeel is heel erg vriendelijk . Kamers zijn schoon en groot genoeg.

Heerlijk hotel. Zullen zeker terugkeren.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Beetje gesjacher bij het inchecken. Medewerkster wilde ons erg graag upgraden tegen een kleine meerprijs.

Parkeren gratis voor de deur. Op loopafstand genoeg restaurants. Ruime kamer met uitzicht op zee. Riant verblijf. Ontbijt was ook uitgebreid.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Heerlijke kamer met goed diner en heerlijk ontbijt
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De zon liet het een beetje afweten maar daar kan het hotel niets aan doen

Via een betaalde upgrade kregen wij een prachtige kamer met vol uitzicht op zee. Tevens een groot balkon met ligstoelen.

Talen kennis, Engels
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

Talen kennis, Engels We hebben onze kamer op de dag van vertrek zonder stroom moeten verlaten, in het donker. Het eten: temp voeding op het buffet niet warm genoeg. Keuze matig

Prima hotel aan de boulevard
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

Prijs-kwaliteitverhouding was prima. Spaanse cappucino aan het zwembad was niet echt lekker.

Standaard spaanse costa-hotel, goed onderhouden, prima zwembad en jacuzzi.

Voor een kort verblijf van 1 a 2 nachten is het oké.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was klein. Balkon zeer klein, je kon er niet op zitten (1 pers) We hebben veel last gehad van geluidsoverlast. Binnen was het heel gehorig (letterlijk gesprek van andere kamers kunnen horen), buiten tikten er verschillende dingen continu (dag én nacht) tegen de gevel. Waterkoker op de kamer misten wij. Je kon in het hotel alleen tegen betaling koffie en/of thee krijgen. Gemiddelde leeftijd van de gasten is 60+. (Wij zijn dertigers, vielen nogal uit de toon)

Het ontbijtbuffet was heerlijk, meer dan voldoende keuze. Het bed lag heerlijk. Gastvrijheid en informatie van personeel was goed. Schoonmaak kamers was uitstekend. We hebben 1x gebruik gemaakt van het buffet in de avond. Dit was prima, voldoende keuze. Echter geen locale/Spaanse gerechten. Locatie van hotel is prima!

Leuk goed gerund hotel, prachtige superior kamers.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een detail, maar je kon de kraan van het bad niet opendraaien zonder in het bad te gaan staan, wegens het vaste spatscherm. De stopkontakten naast het bed zijn niet bruikbaar omdat de zwanenhals met leeslamp in de weg zit. Naast of achter de zetel was heen lichtpunt aanwezig. Allemaal details, die vermeden hadden kunnen worden.

We kregen tegen bijbetaling een superior kamer. Heel mooi met zijzicht op de zee. Alles kraakproper. Goed gerund hotel. Super ontbijt.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

• Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er werd verbouwd op de verdieping onder onze verdieping. De brandmelder op de kamer geeft elke 5 seconden een lichtflits

Uitgebreid ontbijtbuffet. Kamer omgeboekt van achterkant naar voorkant. Daar hele dag zon op het balkon.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Formidabel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

Klein minpuntje. Geen wc borstel op wc in badkamer.

Heerlijk ontbijt en avondeten. Zeer goede bediening prachtige lokatie zeer netjes en heel vriendelijk.

Een 5-daagse deugddoende vakantie met de rust waar ik voor ging. Mooie costa en fijn hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

Ontbijt en diner waren ruim en lekker. Veel vers fruit, niets op aan te merken! Prijzen van de drank zeer goed. Aangename kamer gehad met leuk terras.

Door onverwachte omstandigheden een bewogen vakantie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

Geen zon op het terras, pas na 17u en dan is het al koud. Dat we beiden gedurende een week grieperig zijn geweest. Dat mijn man met de ambulance is gehaald en gelukkig na een halve dag weer terug in het hotel.

De vriendelijkheid van het personeel. Heerlijk ontbijt. Van uit mijn bed de zee zien! De ligging dicht bij centrum en dichtbij medische hulp.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Een aanrader, we komen nog vaak terug naar Almuñecar en zullen met veel plezier terug dit hotel boek
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers zijn niet erg geluidsdicht. Vooral in de badkamer kan je het gesprek van je buren goed volgen. Jammer dat de ontbijtruimte in de kelder is het had mooi geweest in de bar met zicht op zee maar daarvoor is de bar te klein ( ze is wel groot maar er zijn te veel gasten)

Heel mooie verzorgde kamers en badkamer. Fantastisch ontbijt met alles erop en eraan. Echt 120% waard. Zowel het personeel aan de receptie als in de ontbijtruimte zijn zeer vriendelijk en hulpvaardig. Toffe bar met zicht op zee en een super teras op het dak met ook een bar maar nu niet open in de winter. Je kan er wel zo gaan en genieten van de zon. Er is ook zeer veel animatie ( zowel tijdens de dag als 's avonds) waar ik jammer genoeg niet aan deelgenomen heb wegens een te druk program.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Kwaliteit/prijs was dit hotel een schot in de roos! Is meer dan 3 *waard.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

De verlichting in de badkamer was miniem.

Het ontbijtbuffet was heerlijk en verzorgd met grote keus aan vers fruit, Spaanse ham en kazen, veel soorten koffie uit espresso machines, enz. De kamer ruim , balkon met zeezicht en heel proper. Vriendelijk en efficiënt personeel. Ik heb de manager gefeliciteerd met de manier waarop dit hotel gerund wordt.

Voortreffelijke accomodatie met goede voorzieningen.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het massale bij het eten. Kan m.i. niet anders, maar is niet ons ding. Voor een dergelijk hotel hoort eigenlijk vers sinaasappelsap.

Wij hadden een superior kamer met balkon en uitzicht op zee. Werkelijk ruim en heel mooi. Personeel en uitstraling van hotel. Alles prima in orde. Ontbijt en buffetdiner volop keus en genoeg afwisseling.

Wij hebben voor een upgrade gekozen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

Restaurant was nogal een drukke bedoening..... Personeel van cafetaria wist ons niet te vertellen dat je geen drank van bij hen mocht meebrengen in restaurant.... Wij werden dus op een niet zo'n vriendelijke manier weggestuurd met onze aperitief( in het glas van het hotel) ....waren ons van geen kwaad bewust....daar het hotel, restaurant & bar, cafetaria 1 geheel is....staat ook nergens vermeld !! Info betreffende het hotel is zeer beperkt tot niets.....

Wij hebben voor een upgrade gekozen. Deze was zeker oké ! Standaard kamers zijn nogal basic..

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Locatie perfect: straat oversteken en je bent op het strand.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Frontaal Uitzicht op Zee

Glazen waren niet schoon/ververst op 2de dag. Geen handdoeken voor op het strand te huur.

Locatie perfect: straat oversteken en je bent op het strand. Slechts voor 3,50 hele dag een ligbed met parasol. heerlijk rustige zee, perfect voor zwemmen. Uitstekende keuze bij ontbijt.

Goede hotelkamers met mindere faciliteiten.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

Het zwembad was klein en niet schoon. De eetzaal was in de kelder. Jammer dat je niet buiten kon eten. In de zomer is dat juist heerlijk. Stonk ook erg naar gebakken spek bij het ontbijt. Vaak lang wachten bij koffie automaat. Erg massaal allemaal. Personeel sprak slecht of geen engels.

De hotelkamer was erg mooi. Ook de badkamer zag er goed uit.

Mooie ligging en prachtig uitzicht, verder zeer onpersoonlijk.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel: wat een ongeïnteresserde mensen. Bij de incheck: geen woord van welkom, alleen een: uw paspoort alstublieft. Bij de uitcheck: meneer aan de balie pakte de sleutels aan en zei : that's it! De snelste uitcheck ooit, in 1 seconde, haha! Niks: heeft u het fijn gehad, goede reis, tot ziens. Ongelooflijk. En aan de drukte lag t zeker niet want er was verder niemand die geholpen moest worden. De eetzaal lag in de kelder en was een ongezellige vreetschuur. Zwembad: klein en alle mensen aan de rand eromheen. Snel wegwezen.

Prachtige kamer met zeezicht, echt heel groot en mooi. Ligging is echt top. Massage: prima.

Prima hotel.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niet al het personeel bij de receptie was even vriendelijk.

Prima hotel dichtbij het strand en op loopafstand van ongeveer 15 min van het gezellige centrum van Almunecar.

Heerlijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Frontaal Uitzicht op Zee

Eigenlijk is er te weinig kastruimte. Een te ondiepe wasbak, zodat je je handen niet onder de kraan kon wassen. Voor de prijs van de kamer had ik wel een betere geluids-isolatie verwacht. De schuifpui naar het balkon ( erg mooi!) was enkel glas en hield weinig geluid tegen.

De ligging aan de boulevard! Een hele mooi bar op het hotel met een fantastisch uitzicht. Het personeel was zeer prettig en aardig. Iedereen zei je gedag en was vriendelijk!!!!

Perfect hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

Niets, alles perfect voor een perfecte vakantie.

Aanrader, lekkere keuken, vriendelijk personeel, zuiverheid tip top, ideale parkeerplaats 50m van het hotel en ideale ligging van het hotel.

Strandhotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met Frontaal Uitzicht op Zee

Het hotel heeft ruim 200 kamers. Het zwembad is veel te klein voor zoveel mensen en er staan hooguit 40 ligbedden met parasols bij het zwembad. Het strand bestaat uit kiezelstenen en je moet dus als je de zee in wilt eest over behoorlijke kiezelstenen lopen. Maar daar kan het hotel natuurlijk niets aan doen. Het is een groot, onpersoonlijk strandhotel.

Mooie grote kamer en badkamer. Supergroot terras met uitzicht op zee. Prachtige ligging.

Goed hotel met uitstekend gemotiveerd personeel vooral in de eetzaal
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

Als je hier een rustig verblijf wil hebben vraag dan een kamer op de bovenverdiepingen. Wij hadden er een op de eerste verdieping net boven de bar en danszaal en voor 11 uur moet je niet gaan slapen. Ook de eetzaal is door het vele volk meer een markt dan een eetplaats zowel 's morgens als 's avonds

Geweldig hotel. Direct aan de promenade en, op aanvraag, een afgesloten parking (wel tegen betaling)

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Een lux verblijf nabij het strand
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

De kluis op de kamer (€3 per dag) heeft geen cijferslot maar een ouderwetse sleutel. Je moet dus toch nog op je kluis sleutel letten als je gaat zwemmen of iets dergelijks. Het strand is een kiezelstrand.

Het hotel ligt kort bij het strand,je hoeft alleen maar de straat over te steken. Verder was er tot 1 juli gratis parkeren. De kamer was ruim en netjes. Het ontbijt is erg massaal maar kent een zeer uitgebreid assortiment. Aan de receptie sprak men uitzonderlijk goed Engels. Je kunt aan de receptie een sleutel van het hotel parkeerterrein vragen. Dit kost € 6 per dag. Er wordt goed opgelet dat gasten niet voor openingstijd van het zwembad bedjes met een handdoek "reserveren".na openingstijd is het natuurlijk vlug gedaan met vrije bedjes.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Super!!!

Absoluut niks!

Super prijs-kwaliteit! Superuitgebreid ontbijt... algehele indruk van het hotel: zeer netjes! Zalige bedden, terras aanwezig waar je mag roken. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Een verblijf voor de oudere generatie
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Wij hadden, bij gebrek aan een 2-persoonskamer, een 3-persoonskamer geboekt met zicht op zee. Bleek dat het zijdelings zeezicht en geen frontaal was op een tamelijk grote kamer. Nagevraagd of er geen kamer was met zicht op zee. Wij hebben toen een 2-persoonskamer gekregen, die veel kleiner was en veel duurder. Jammer dat ze ons hiervoor de volle pot aanrekenden, het was tenslotte een last-minute booking. Bij het uitchecken werd er ook niet geïnformeerd of alles in orde was.

Lekker ontbijt. Mooie bar op het dakterras. Parkeren is enkel in juli/augustus te betalen.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Niet slecht, goed voor één keer
    • Standaard Tweepersoonskamer met Frontaal Uitzicht op Zee

Extra en hoge prijs voor safe, dit moet in de prijs inbegrepen zijn Openingsuren Jacuzzi Ontbijt in de kelder: ongezellige plaats Misleidende foto van dak loungebar: was niet open tijdens onze periode WC afvoergeur in de hele kamer: toezichtdeksel was niet dicht

De receptie Uitgebreid ontbijt, dienstpersoneel, verzorgde keuken Poetsdienst Algemeen personeel

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Een pareltje van een hotel

Eigenlijk niets.

Hotel Helios is heel goed. Het is volledig gerenoveerd sinds we er vorig jaar verbleven. Het resultaat mag gezien worden. Bovendien is het hotel kraaknet. Wij boekten een superior kamer met uitzicht op zee omdat die heel ruim is. Het ontbijtbuffet is uitstekend. Wel wat rumoerig.Ook het buffet 's avonds is heel gevarieerd en goed, maar we hebben weinig in het hotel gegeten omdat we de lokale restaurants wilden proberen. Hotel Helios is zeker een aanrader. Het ligt op een deftige wandelafstand van het centrum van Almuñécar.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Het valt zwaar tegen dat er vooruit betaald moet worden.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het valt zwaar tegen dat er vooruit betaald moet worden. Wij vinden dat grote onzin. Hier moeten jullie echt iets aan doen daarom gaan wij voorlopig niet meer naar zulke hotels.dringend advies haal deze hotels uit je bestand of maak goede afspraken

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Groot hotel met uitzicht op zee vanaf balkon.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Groot hotel met uitzicht op zee vanaf balkon. Mooi zwembad begane grond. Dakterras. geweldig ontbijt. Buiten seizoen erg goedkoop voor hetgeen geboden wordt.

Viel best mee
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eetzaal in de benedenverdieping is zeer druk; dus regelmatig aanschuiven.

Het hotel heeft een afgesloten parking ( sleutel vragen aan receptie, 5 euro ) op 100 meter van de ingang. Wij kregen spontaan en zonder meerprijs een upgrade naar kamer met balkon. Ongelukkig lag deze niet ver van de receptie met enig lawaai s'nachts als gevolg, dus best een kamer op verdiep vragen. Prima kamer en badkamer.

Prima hotel met goede ligging en ontbijt

Kamers zijn beetje gehorig. Parkeren kan lastig zijn maar in laagseizoen ging dit goed

Ontbijt was prima! Goede locatie ten opzichte van stadje en strand. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers met zeezicht hebben prachtig uitzicht

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Prima hotel voor een strandvakantie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

De eetzaal was souterrain en nogal massaal met krappe ruimtes om van en naar het buffet te lopen. Tafeltjes ook vrij dicht op elkaar

De ruime kamer met zijzeezicht

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Kort verblijf aan de kust

Te massaal Veel ouderen, m.n. Britten en Belgen Eenpersoons kamer was niet gerenoveerd, zeer groot verschil.

Ruime gerenoveerde kamer met zitje en uitzicht op zee

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Perfecte locatie en hotel .
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geweldig hotel, we hadden via booking.com de "basic room" gereserveerd, dit was een kamer zonder zeezicht en met een zicht op de achterliggende gebouwen. Er bleek een mogelijkheid om een ugrade naar een kamer met zijdelings zeezicht te doen voor een klein prijsverschil, dit hebben we gelukkig gedaan en hadden de perfecte kamer op een hoek aan de voorzijde. Ontbijt is zee goed en zeer uitgebreid.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Outdated senioren verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

Dit is echt een senioren hotel. Wij (beide in de 30) waren de enige onder de 60 jaar. O.a. dit gegeven gaf ons het gevoel dat we in een bejaardentehuis op vakantie waren... We hadden met half pension maar dit is echt niet aan te raden. Eetzaal is bedompt en je kan niet naar buiten. Aanbod is redelijk maar kwaliteit van het eten erg slecht. Wifi werkt nauwelijks. Kamers echt outdated en niet schoon. Zwarte haren in het bad. Hotel erg gehorig en de hele nacht worden er wc's doorgetrokken. Kortom: wij zijn een dag eerder weg gegaan en als je met bovenstaande geen probleem hebt, dan is het hotel aan te raden. Ander: niet boeken.

Personeel in de eetzaal was vriendelijk. Lounge op het dak was mooi.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Het verblijf in Helios was uitstekend: ik zou morgen zo weer gaan!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Tijdens ons verblijf werd er overdag gewerkt met pneumatische beitels (renovatie?) Doordat het hotel gebouwd is met marmer en steen, is het gehorig, maar na 23.00 uur is het wel stil!

Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt- en dinerbuffet was zeer uitgebreid, afwisselend en uitstekend. Glossy-hotel met veel marmer. Alle balkons met uitzicht op zee. Bedden (uitstekend!) werden dagelijks opgemaakt en de handdoeken dagelijks vernieuwd. Er worden ook dagelijks veel activiteiten georganiseerd, dus als je niet naar buiten gaat kun je je toch goed vermaken! De prijzen zijn prima!

Goed, in orde.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer had geen terras hoewel we daar expliciet om gevraagd hadden in onze reservatie. Men had ons dat op voorhand moeten melden! Ontbijtruimte was wel ERG druk.

De ligging, het zonneterras op het dak, het aangename terras op het gelijkvloers (zonder druk om veel te consumeren)

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Een hotel om aan vrienden aan te raden.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was goed met uitzicht op zee en een mooi balkon. Het ontbijtbuffet en dinerbuffet was uitstekend en het personeel was héél behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

• Standaard Tweepersoonskamer met Frontaal Uitzicht op Zee

Beetje massaal met het eten, locatie onder in kelder Ouderen 70+ waren 80% van de gasten.

Ontbijt Diner kwaliteit eten erg goed Uitzicht op zee Locatie Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

gezien de de datum-oktober- heel veel gepensioneerden. Niet erg, maar zo druk.
    • Basic Tweepersoonskamer - Eenpersoonsgebruik

handdroger werkte niet, trui verdwenen, veel lawaai van deuren die sloten. te weinig reclame voor de wellness.

het ontbijt was heel goed. Een prachtig boventerras . Massage exellent. Er mag meer reclame gemaakt worden over de wellness, pas de laatste dag ontdekt.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Allemaal prima, rustige omgeving, alleen parkeer probleem rondom hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

Zou op rekening consumpties moeten kunnen bestellen of bijv. dineren ( voor €12 PP prima). Nu telkens contant / creditkaart betalen,voor deze catagorie niet van deze tijd!!! Dit scheelt omzet.

Ontbijt buffet prima, vriendelijk en behulpzaam receptie personeel, vriendelijke bediening restaurant.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Helios is aan te bevelen mits met kamer met zeezicht.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het zwembad viel qua afmeting ZWAAR TEGEN. De ligstoelen grenzen te dicht bij elkaar en tegen het bad aan. In de advertentie wordt hier geen melding van gemaakt en is het uit de foto's ook niet te zien.

Altijd vriendelijke en professionele service. Uitgebreid ont bijt en diner van heel goede kwaliteit. Hygiene in kamer uitstekend. Opgewekt en vriendelijk personeel.

Heerlijk Hotel en een mooie locatie

De Cappachino

Schitterend hotel Vriendelijk personeel Goed ontbijt Super schoon

gevarieerd lekker ontbijt, verzorgde kamers
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

we kwamen te laat toe en de keuken was gesloten

gevarieerd lekker ontbijt, verzorgde kamers

Luxe hotel met fantastisch ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Frontaal Uitzicht op Zee

De atmosfeer, de kamer met uitzicht, het ontbijt.

• Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeren. Is wel gratis in mei maar niet makkelijk te vinden.

Mooi schoon groot hotel parkeren was moeilijk. Ontbijt goed wel massaal .

Zeer prettig

Kamer was ruim. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Mijn kort verblijf overtrof mijn verwachting.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prachtige ligging, zeer proper, zeer vriendelijke medewerkers , goed draadloos internet , royaal ontbijt , parking voor de auto.

Wij hebben het enorm naar onze zin gehad.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Prachtige kamer en groot balkon.... Ontbijt was erg goed met veel keus.

heel tevreden

ijsjes niet aanwezig

personeel

Relaxed
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Plaats van het restaurant in het souterrain

Aan zee direct

Het was eigenlijk allemaal dik in orde
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kleine ruimte aan het zwembad!

Het was een zeer goed en verzorgd ontbijt. De ruimte in de kamers is ook zeer goed. Properklein

Het ontbijtbuffet was heerlijk en uitgebreid.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijtbuffet was heerlijk en uitgebreid. Fijne kamer. Prima geslapen en verder weinig in het hotel geweest.

Zeer tevreden hotel
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer vriendelijk, zeer lekker eten, zeer proper

Eigen gratis parking vlak bij het hotel.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eigen gratis parking vlak bij het hotel.

aanrader
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het weer (bewolkt, miezerig)

Kregen een upgrade naar een kamer met zeezicht.

Leuk hotel in het voor- en najaar.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De buffetten 's morgens en 's avonds zijn steeds zeer gevarieerd en heel vers. Een zeer aangename sfeer in het hotel en een gezellige bar.

Uitgebreid lekker ontbijt met bubbels.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

Jammer dat de Blue bar op het dak gesloten was.

Uitgebreid lekker ontbijt met bubbels. Ook lunch en diner waren goed. Mooi uitzicht.

Ontbijt was prima en kamer met prima uitzicht op zee.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Frontaal Uitzicht op Zee

Ontbijt was prima en kamer met prima uitzicht op zee.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Alles was top,ik kan niets opnoemen wat ons is tegen...

Kan niets bedenken.Geweldig.

Alles was top,ik kan niets opnoemen wat ons is tegen gevallen.Toch zeker voor een drie sterren hotel.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

geweldig
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

alles was perfect in orde!

Zowel het ontbijt als het avondeten was fantastisch! Prachtige kamer ontvangen

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Ontbijt was ok

Soms geen warm water

Ontbijt was ok Locatie is prima

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

• Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Locatie van de kamer:net boven de afzuigsystemen

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Aanrader
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heel uitgebreid en lekker buffet zowel s morgens als s avonds Uitstekende bedden

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Het happy hour van 18-19 brengt veel gezelligheid in de bar.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het happy hour van 18-19 brengt veel gezelligheid in de bar.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Het ontbijt was geweldig.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was geweldig. De kamer was perfect.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

Een sfeervollere aankleding van de bar/zaal zou wenselijk zijn. Nu erg cleane sfeer.

Mooi hotel met fijne kamers.