Beoordelingen over NH Collection Ría de Bilbao 4-sterren

Campo Volantín, 28, 48005 Bilbao, Spanje

#19 van de 47 hotels in Bilbao

Guggenheim zien.
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met uitzicht

Ongezellig restaurant en bar. Op de knieën om kluisje kamer te bedienen.

Kamer top. Snelle liften. Parkeergarage. Personeel zeer behulpzaam. Op loopafstand van Guggenheimmuseum, restaurants en historisch centrum. .

Modern comfort op een super locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden en Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

Eigenlijk niks, behalve dat de bar nog niet open was toen we om 9.00u 's ochtends het hotel verlieten. We hadden geen ontbijt bij de kamer maar wel zin in een croissantje met koffie.

We hadden een wat zakelijke associatie met NH-hotels omdat het een hotelketen is. We waren echter verrast door de frisse, moderne, comfortabele en zorgvuldig ontworpen hotelkamers waar we ons thuis voelden. Fijne bedden, superplek vlakbij Guggenheim, maar toch buiten de enorme drukte.

Lekker ontbijt met veel fruit.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Onze kamer lag in de zijstraat, boven de inkom ... dus het uitzicht ??? Er waren nochtans veel kamers die uitkeken op de rivier.

Lekker ontbijt met veel fruit. Uitstekend gelegen.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. Superlekker eten in het restaurant. De ligging is ideaal: dicht bij het Guggenheim museum en op wandelafstand van de voetgangersbrug.

Fantastische locatie met iets minder dan goede faciliteiten.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Ik had een kamer aan de achterkant, zonder uitzicht en met veel lawaai van het verkeer in de zijstraat. De kamer was ongelooflijk warm en de arico deed het - in de winter - niet. Elke keer als ik het raam openzette, deed het kamermeisje het weer dicht. De kamer vertoonde wel allemaal kleine mankementjes, die je pas ziet als je er een poosje zit (wc-rolhouder los aan de wand, kastdeuren die niet goed schuiven, een stoel met kapotte zitting ed). Ik verbeeld me dat ik bedbug-beten op mijn rug heb........... (ben daar wel erg gevoelig voor, maar toch) Ontbijt was niet included en kost €21 pp! Dat is zo belachelijk duur voor het beetje scrambled eggs en wat fruit dat ik eet, dat ik buiten het hotel ontbijt heb gezocht De openingstijden van de keuken zijn Spaans en dat zou voor een internationale keten toch de hele dag mogen zijn.

De locatie aan de Nervion vlak tegenover het Guggenheim is echt geweldig. De lobby, de liften, de bar beneden, de frontdesk en het personeel zijn allemaal prima. Het bed was geweldig qua matras en beddengoed. De schoonmaak keurig verzorgd.

SUPER!!!!!!!

't weer!!!!

Het ontvangst door het receptie personeel was FANTASTISCH!! Mrs Lorena en Mrs Usua breachten ons een overweldigend welkom !! Het is ieder jaar weer een warm welkom en een "thuiskomen" gevoel. Alle staf , receptie, bar en schoonmaak is overweldigend!!!

• Beoordeeld op: 24 november 2017

prachtig, comfortable hotel in heerlijke stad
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met uitzicht

airconditioning werkte niet, normaal niet nodig deze tijd van het jaar, maar uitzonderlijk mooi weer in Bilbao !

prachtige ruime kamer, met mooie serre met zicht op rivier en Guggenheim. Super comfortabel, modern, netjes. Prima roomservice lunch tegen redelijke prijs

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Prettig en comfortabel hotel voor een wat langer verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Heerlijk hotel voor een wat langer verblijf in de stad. Parkeren is iets lastiger: er is een garage maar die is klein en kan vol zijn. In de buurt op straat parkeren is bijna onmogelijk. Maar omdat het hotel midden in de stad ligt is dit te verwachten. Wij vonden de kamer een mooi formaat, heerlijk bed, goede badkamer. Ook het ontbijt was prima en het personeel vriendelijk. Men sprak redelijk Engels, altijd prettig. Het hotel is niet goedkoop, maar voor een langer verblijf zijn wat extra faciliteiten en comfort prettig. Wij hebben ons verblijf als zeer prettig ervaren.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Het geheel viel zeer goed mee.
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met uitzicht

Beperkt view... Het Guggenheim en de Salvebrug waren spijtig genoeg verstopt achter de hoge bomen, we logeerden op de vierde verdieping. Het zevende gaf wellicht een uitzicht...

Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Af en toe even wachten op personeel dat kon helpen. Het hotel is zeer goed, centraal gelegen. De stad kan makkelijk te voet verkend worden. Mooie kamer met view. Aan de voorkant, zicht op het water en de metalen brug.

Gunstig gelegen hotel in het centrum
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met uitzicht

Kamer vrij donker, verlichting niet goed verdeeld over de kamer. Douchekraan zat los.

Gunstig gelegen tussen Guggenheim museum en Zubizuribrug. Prima ontbijtbuffet, uitstekende bedden. Ruime kamer.

Groot ontbijtbuffet, grote luxueuze kamer.
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met uitzicht

Het hotel ligt aan een drukke straat met als gevolg geluidshinder van het verkeer.

Groot ontbijtbuffet, grote luxueuze kamer. Het hotel ligt op een goede locatie om de stad te verkennen (vlakbij Zubizuri en het Guggenheim).

Geweldig en perfecte locatie om alles te voet te doen.
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met uitzicht

Service en bediening in de bar kan beter.

Service van balie personeel was prima. Ontbijt en diner was geweldig en dinner was niet duur, maar van prima kwaliteit.

Overtrof de verwachtingen
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met uitzicht

Parkeergarage is wel uitdagend, want smal. Maar uiteindelijk goed te doen. Verder geen opmerkingen.

Superior kamer was meer suite dan kamer. Groot, strak en mooi. Ontvangst bij receptie vriendelijk. Ontbijt veel keuze. Korte loopafstand van Guggenheim, ook zo in de oude stad.

Goede locatie, temperatuur op de kamer veel te warm, overdag en 's nachts
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer temperatuur, overdag en 's nachts. De airco is op de kamer niet te regelen.Door dat het hotel vrij centraal ligt komt er veel verkeer langs en het verkeer komt al vroeg in de ochtend op gang. Slapen met het raam open geeft heel veel lawaai.

De locatie en de badkamer, de badkamer is heel verzorgd.

Een hotel met zicht op Guggenheim en op wandelafstand van de oude stad.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Een hotel met zicht op Guggenheim en op wandelafstand van de oude stad. Zeer vriendelijke en efficiënte ontvangst en personeel. Het hotel ligt aan de Ria van Bilbao aan de voetgangersloopbrug. Het hotel lijkt in een transformatie te zijn, de kamers waren eerder 3,5*, maar de rest is een super 4*. Er is een prijzige (€18) maar praktische parking achter/onder het hotel. Het lijkt een privé-parking maar kan betaald worden via het hotel, die trouwens controle heeft over de slagboom, ook bij rood licht (als er desondanks toch plaats is). Er zijn enkele goede resto's in de omgeving alsook enkele kleiner afdelingen van grootwarenhuizen. Er zijn geen shops in de omgeving. Het ontbijt is een echte 4* met alles erop en eraan. De kamer (407) en badkamer waren niet van de grootste, toch was er een bureau, stoel, zetel en voetbankje. De airco mocht krachtiger zijn. TV met vele internationale kanalen, maar geen B.V.N. Wifi werkt prima. De kamerdeuren zijn moeilijk geluidloos te sluiten en de tv van de buren kan al eens zacht gehoord worden. Wij komen hier zeer graag terug.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Uitstekend hotel, met een redelijk centrale ligging in de stad, mits 20 min. lopen geen orobleem is.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Parkeergarage onder het hotel heeft (te) weinig capaciteit. Moesten uitwijken naar een parkeergarage elders in de stad.

Ontbijt is fantastisch, kamers comfortabel en netjes.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Mooi hotel, op wandelafstand van alle bezienswaardigheden

In vergelijking met andere hotels tijdens onze vakantie, was de prijs voor deze kamers (rekening houdend met locatie, luxe, ...) naar mijn gevoel toch net iets te hoog.

Prachtige kamers, zeer uitgebreid en zeer lekker ontbijt.

Boek hier niet als er ook andere accommodatie beschikbaar is
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij kregen een kamer voor mindervaliden toebedeeld. Zeer lage wasbak en een te klein bed voor 2 lange Nederlanders. We hebben hier melding van gemaakt maar ze hadden een bruiloft in het hotel dus konden we geen andere kamer krijgen. Toch hadden we een gewone grote normale kamer via Booking.com geboekt. Die kregen we dus niet. Wel de rekening a € 125,00 per nacht (2x) en ook nog eens 2 x € 18,00 parkeerkosten voor 1,5 dagen. We voelden ons enorm bestolen. Personeel was ook erg arrogant. Niet behulpzaam en duidelijk dat men booking.com gasten liever niet heeft. Tweederangs klant ben je gewoon.

Ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Prima hotel voor een kort verblijf vlakbij de interessante punten in Bilbao
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prima kamer, goede bedden, wel iets hard. Mooie badkamer. Goede inrichting. Prima ontvangst aan de receptie. goede bar met uitzicht op de rivier en de stad. Museum Guggenheim makkelijk te voet te bereiken over de Calatrava-brug. Geen ontbijt of diner genomen, in de buurt is een zeer ruime keus uit pinxtos-bars en restaurants.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Geweldig hotel, met een fantastische ligging.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hier en daar is het meubilair wat beschadigd. AC is zelf niet te regelen.

Het hotel is fantastisch gelegen. Nette ruime kamers met grote badkamer. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid. In het restaurant van het hotel kun je heerlijk eten tegen een hele goede prijs.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Comfortabel hotel met goede ligging
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het personeel was wisselend, deels heel vriendelijk, deels gereserveerd. Op mijn vraag waar ik een geld automaat kon vinden, werd vraag op de hoek gewezen waar er geen te vinden was. De modern in gerichte kames zijn heel verzorgd van vormgeving, maar door hun donker-bruine plafonds nogal somber van stemming. Het internet was miserabel. Bij het checken en beantwoorden van mails valt voortdurend de verbinding weg. Je kunt wel upgraden naar 'premium internet', maar dat kost € 9,95 per dag. Ondertussen vind ik dat je eigenlijk wel goed gratis internet moet hebben in zo'n hotel en niet min of meer gedwongen om een tientje extra te betalen per nacht. Ook de room-service was nogal duur. Voor bestellingen onder de € 9,00, een soepje kostte al € 8,60, kwam er nog eens € 3,00 bij. Heel veel positieve punten dus en een paar onnodige minnen!

Het hotel is goed gelegen aan de rivier op loopafstand van het Guggenheim Museum. Het is modern van vormgeving en heel comfortabel. De bedden liggen heerlijk en het sanitair is heel verzorgd. Het ontbijtbuffet is heel uitgebreid.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Heerlijk centraal verblijf en goed ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Airco staat uit tijdens winter/voorjaar, erg warm in de kamers aan de achterkant. Gratis upgrade gekregen naar suite aan voorkant, heerlijke kamer en temperatuur.

Lekker uitgebreid ontbijt en upgrade naar suite met geweldig uitzicht over Bilbao.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Ongelooflijk verblijf in een stad waar we het niet van verwacht hadden. (We komen zeker nog terug)
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Niks, misschien de ondergrondse parking: best een zeeeeeeeeer kleine auto gebruiken

Hotel volzet, kamer omgeboekt naar suite, wat een luxe!! nog eens bedankt voor de heerlijke jacuzzi.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Tevreden, maar liever een frissere kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was minder dan verwacht. Bruine, donkere tinten in het interieur en tapijt niet meer zo fris. Voor deze klasse toch te weinig accessoires in de badkamer voor twee vrouwen. Misschien zijn de kamers aan de voorzijde beter.

Het ontbijt is hier overheerlijk en heel uitgebreid. Verse fruitsappen en smoothies, fruit, zelfs groenten, streekgerechtjes (pinots) en een wijntje. Heerlijke koffie.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Bilbao is prachtig. Guggenheim geweldig.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Gewone kamers erg klein. Daarom toch Superior genomen. Kamers erg warm, airco deed het niet. Geen fitness ruimte. Al met al veel geld voor weinig.

Uitzicht was goed.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Stad en rust gaan goed samen met dit hotel
    • Standaard Eenpersoonskamer

Niets !!

Uitstekend hotel op super locatie, mooi rustig gelegen aan de overkant van het Guggenheim Museum, mooier kan niet !! De rivier maakt het bijzonder, je loopt zo over de brug naar de drukte, het centrum. Of langs de rivier naar het Oude Centrum. Prima ontvangst, mooie grote schone kamer.

• Beoordeeld op: 3 september 2016

Prachtig hotel met uitstekende ligging en fantastisch ontbijtbuffet.
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met uitzicht

Wij boekten superior kamers en die waren heel goed, ruim, mooie en praktische badkamer en veel opbergruimte voor kleding. Fantastisch ontbijtbuffet en zeer goede ligging.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

rustig hotel met prima service en faciliteiten.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We hadden een tweepersoonsbed gevraagd en kregen een lits jumeauxs. De hotelstaf vertelde dat een kamer met tweepersoonsbed duurder was dan wij besteld hadden.

rustig hotel met prima service en faciliteiten.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Comfortabele, mooi bij het water gelegen hotelkamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Goedkoper ontbijt. Het kan het bedrag voor ons nooit waard zijn. Nu uitsluitend gezellig in de stad ontbeten.

Schone kamer waar weinig aan te verbeteren is. Perfecte ligging (nabij brug naar centrum en bij lift naar 'het dak' van Bilbao).

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Aangenaam verblijf op top locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er is een ondergrondse parking, wel prijzig als je weet dat je ook op straat kan parkeren. In augustus dient blijkbaar enkel in de VM te worden betaald op straat zodat het voor ons goedkoper uitkwam om op straat voor de deur te parkeren.

Wij hebben geen ontbijt genomen aangezien we dit redelijk duur vonden en wij op voorhand gelezen hadden dat het zijn prijs niet waard was. De kamer was ruim, alle comfort was aanwezig. De locatie is top! Vlak over het Guggenheim museum.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Musea en oude stad binnen loopafstand.
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met uitzicht

Musea en oude stad binnen loopafstand. Bus vanaf vliegveld stopt in de buurt. Uitstappen eerste halte na verlaten tunnel en brug naast Guggenheim. Na uitstappen terug over brug en lift naar beneden nemen. Vanuit Guggenheim gezien aan de overkant van de rivier naar rechts lopen richting hotel.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Het hotel ligt centraal, is mooi ingericht en heeft een geweldig ontbijtbuffet.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We hadden een tweepersoonskamer met een 3e bed geboekt en kregen van het hotel een upgrade naar een juniorsuite. Heel fijn.Verder was het ontbijt ook een feestje!

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Modern en aangenaam hotel met erg lekker ontbijt.

Parking 18 euro per dag.

Geweldige ligging tov bezienswaardigheden. Erg uitgebreid ontbijt. Onze kamer lag aan zijstraat waardoor we geen lawaaihinder hadden.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Een comfortabele afsluiter van onze "roundtrip".

Nihil

Een meer dan behoorlijk uitgerust hotel met dito wel overdachte faciliteiten. Voor ons een ideale afsluiter van onze rondreis door Asturië en de "Picos".

op loopafstand van Guggenheim en het centrum.

De kamergrootte.

op loopafstand van Guggenheim en het centrum.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Nihil

Prachtige kamer en leaker en uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel erg netjes

goede lokatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prima Hotel goed gelegen tov Guggenheim maar restaurant viel wat tegen weing Spaans

goede lokatie

Prima aanbevelenswaardig
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met uitzicht

Ontbijt prima vers en werd steeds aangevuld , kamer met gekleurde ramen uitzicht rivier meer dan prima .

volle parkeerplaats.

locatie

Zeer goede accommodatie, vooral de locatie.

Locatie.

Zeer goede ligging en zeer vriendelijk personeel.

Het ontbreke van sportaccommodatie

Zeer goede ligging en zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Goede prijs voor een goed hotel met super goede ligging

Niets negatiefs te melden

No nonsens. Vriendelijk. Correct. Topligging.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Ontbijt en locatie

Ontbijt en locatie

Schoon, netjes, zakelijk. Prima ligging. Prijs / Kwaliteit: 10+
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met uitzicht

Ontbijt is prima. Ligging is prima. Erg centraal.

heerlijk hotel, vlakbij het Guggenheim en de oude stad

heerlijk hotel, vlakbij het Guggenheim en de oude stad

Bezoek aan Guggenheim museum en Bilbao i.h.a.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Parkeergarage is krap. Maar dat is in Spanje wel vaker.

Ligging en ontbijtbuffet

zeer aangenaam
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

wifi was op zich uitstekend maar het was een hele inspanning om verbonden te geraken

Kregen een upgrade van de kamer 👍👍

Kregen een upgrade van de kamer 👍👍

Goede ligging tussen oude centrum, Guggenheim museum en...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Goede ligging tussen oude centrum, Guggenheim museum en Abando.

Beoordeling hotel NH Ria de Bilbao
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Weinig restaurants in nabije omgeving open op zondag en maandag

Ontbijt was goed; ook een keer gedineerd; was prima

Vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prijs van de ondergrondse parking van het hotel.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede, centrale ligging voor een stadsbezoek.

Hotel was op loop afstand van het oude en het nieuwe...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hotel was op loop afstand van het oude en het nieuwe centrum/binnen stad.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

het gevoel van thuis zijn
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de sofa's in de bar kunnen beter. Zitten niet echt gerieflijk

Goede kamers, goed dagelijks onderhoud, goede wifi

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

De kamer was heel mooi.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was heel mooi. En aan de rivierkant een prachtig uitzicht.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

perfecte locatie, naast centrum en Guggenheim.

klimaatbeheersing

perfecte locatie, naast centrum en Guggenheim. Fijne, complete, comfortabele kamer.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

ligging

gedateerde uitrusting slecht onderhouden

ligging

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Gratis upgrade van kamer gekregen!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Gratis upgrade van kamer gekregen!

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Comfort + / kamer-grootte is goed / vriendelijk personeel /

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Zeer lekker en uitgebreid ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kleine kamer. Geen fitness / wellness.

Zeer lekker en uitgebreid ontbijt. Perfecte ligging.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Lichtere bedbedekking, moeilijk te slapen met airco bij hitte

Heerlijk ontbijt Alle comfort, goed internet, centrale ligging voor stadsbezoek

• Beoordeeld op: 11 september 2016

goed hotel, prima service
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

prima hotel vlak bij de guggenheim en op loopafstand van de oude stad . prima parkeren onder het hotel

• Beoordeeld op: 5 september 2016

Het verblijf was tijdens de feestweek in Bilbao.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het verblijf was tijdens de feestweek in Bilbao. Oude wijk, centrum, station, Guggenheim, enz. op loopafstand. Comfortabele kamer en correct ontbijt.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Ontbijt was indrukwekkend, kamers goed in orde, zeer goede...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt was indrukwekkend, kamers goed in orde, zeer goede ligging

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Zeer aangenaam verblijf gehad!

Handdoeken werd niet ververst

Het ontbijt was zeer goed en uitgebreid. Verzorgde kamer!

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Ongelooflijk uitgebreid ontbijt

Vrij warm op de kamer!

Ongelooflijk uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Locatie t.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kleine kamer. Veel te duur ontbijt en drankjes.

Locatie t.o.v. museum, oyd en nieuw gedeelte v.d. stad.

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

Geweldige ligging, super ontbijt, comfortabele kamers

Geweldige ligging, super ontbijt, comfortabele kamers

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Degelijk, op een super ligging.

Ontbijt nogal gewoontjes.

Goede ontvangst. Super ligging.

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

Het was een zeer aangenaam verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De receptionist die ons ontving. Had nooit van een welkomsconcept gehoord, leek het Het was een oudere gezette man.

• Beoordeeld op: 24 mei 2016

Niet te groot hotel.

Ontbijt had iets beter gekund. Geen cappuccino.

Niet te groot hotel. Mooie grote kamer (superior). Goede locatie tussen Guggenheim en oude stad. Alles op loopafstand.

• Beoordeeld op: 16 mei 2016

Geweldige locatie en super behulpzaam receptiepersoneel!

Airco kon niet gebruikt worden, omdat het systeem voor het hele gebouw nog op verwarming stond vanwege koude nachten (kon niet samen met airco).

Geweldige locatie en super behulpzaam receptiepersoneel! Ook overig personeel was heel vriendelijk. Onze kamer was erg ruim, schoon, flink breed bed en mooi uitzicht over boulevard en rivier (we hadden een superior kamer). Guggenheim en andere bezienswaardigheden zijn op prima loopafstand. We kregen zeer uitgebreide service toen we wat ziek waren.

• Beoordeeld op: 28 april 2016

De kamer was super, prachtig uitzicht met een erg leuke...

De kamer was super, prachtig uitzicht met een erg leuke serre met uitzicht op een drukke levendige boulevard. Een aanrader. Het ontbijt was erg goed.

• Beoordeeld op: 17 maart 2016

Bar naast de lobby.

Wireless of WI-FI ging heel slecht en heel traag in het hotel... Kamer was achteraan met uitzicht op binnenplein - viel tegen...

Bar naast de lobby.... best gezellig

• Beoordeeld op: 20 januari 2016

Prima hotel, gunstige ligging, aardig personeel

Niets viel tegen, maar als er nog een keer gerenoveerd gaat worden dan suggereer ik om de gekleurd ramen te vervangen. Uitzicht wordt dan nog mooier

Prima hotel, gunstige ligging, aardig personeel

• Beoordeeld op: 17 november 2015

De ligging van het hotel is fantastisch.

In tegenstelling tot wat op de website staat zijn er geen huurfietsen. Ook geen dakterras. Echt jammer was in onze kamer de temperatuurregeling; zelfs met de thermostaat van de airco op 10 graden bleef het onprettig warm. Wat klachten over sanitair werden wel snel verholpen.

De ligging van het hotel is fantastisch. Alles op loopafstand. Kamers zijn redelijk ruim en schoon. Leuk was een gratis kaartje voor het Guggenheim als welkom.

Er zijn ook 29 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.