Beoordelingen over Hostal Abril 2-sterren

Pintada, 124, 29780 Nerja, Spanje

#14 van de 27 B&B's en herbergen in Nerja

Tegenvallende prijs-kwaliteitvrhouding
    • Appartement (2 Volwassenen)

Wij verbleven maar liefst 11 dagen in een appartement maar kregen om de 3 dagen schone handdoeken/beddengoed en niet wat andere zeggen elke dag. Ons appartement werd dan ook even aangeveegd. De prijs kwaliteitverhouding was niet helemaal wat wij ervan verwacht hadden.

De ligging. Dicht bij alle voorzieningen en de oude stad. Vriendelijk personeel

Nerja was prachtig en we hebben genoten Maar Hostel Abril zou ik niet aanraden..

Geen verlichting aan de bureautje. Ijskastje was steeds nat en het water lekte eruit. TV was vast gekleefd rondom het scherm. Vonden wij gevaarlijk..Vloer werd gewoon uit geborsteld. Behalve de badkamer die werd gedweild. Pluspunt. We hadden telkens propere handdoeken !!Het nachtlawaai in het Hostel was enorm. Slagen met de deuren. I.p.v die zachtjes toe te doen.Kamers waren lawaaierig..

Er was geen ontbijt of een zaaltje waar je kon eten..

mooie streek de moeite waard maar geen rust gehad

1/naast het gebouw is er een constructie van een nieuw gebouw dwz om 7uur s morgens geklop en geboor de volledige dag bij ons aan de kust is het verboden te bouwen tijdens de vakantie periode 2/het meubilaire in de kamer is volledig gezwollen door water en hang de 1/2 uit elkaar 3/ geen plafond verlichting en de stekker van de muur verlichting was bezet door de koelkast als je iets of wat verlichting wou dan moest je de koelkast uittrekken ;zo dus idem als je computer of tel wou opladen 4/ koelkast was ver van top qua hygiëne 5/de rolluik van het enige raam ging niet volledig omhoog je moet er onder door kruipen voor naar het balkon te kunnen als optie er zouden toch in een hotel andere tv kanalen mogen zijn dan alleen de 5 Spaanse posten zeker net nu met de wereld beker ik weet dat men niet op vakantie gaat om tv te zien maar de kost voor deze???geld voor alle kamers van het volledige hotel

er is geen ontbijt

Heel aangenaam verblijf

Publieke parking aan de dure kant. Wc pompte om het halfuur, een beetje vervelend voor de nachtrust, maar dit is ook de enige opmerking

Heel goede ligging van het hostel tov het centrum, heel dichtbij. Wel publieke parking voor 18 euro per dag, wat wel wat hoog is, maar dit is in heel nerja zo. Nerja is heel mooi, en mooie stranden en baaien, Frigiliana heel dichtbij, mooi bergdorp. Fantastische tocht gedaan el RIO de chillar, een aanrader

Hotel Abril

Onze kamer lag aan de straatkant en daarnaast was men volop bezig met bouwwerkzaamheden.Dit alles maakt het wat minder betreffende de accommodatie.

Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Maffiachic in geweldig appartement!
    • Appartement (4 Volwassenen)

Als we dan toch iets moeten noemen, een paar kleine dingen; de haak van de (extra) douche ontbrak. De boiler was vrij snel leeg zodat badderen met warm water niet echt ging en een paar van de prachtige lampen konden niet aan, wat jammer was.

De ruimte en inrichting waren een grote en aangename verrassing. Alsof we in een film zaten en woonden in een luxe appartement. We zaten op locatie San Juan 40 op de bovenste verdieping. De inrichting was wat maffiachic en voelde luxueus. Van alle gemakken voorzien en ook nog erg schoon. De locatie was perfect, net buiten de drukte maar alles op prima loopafstand, zowel het strand als alle restaurants, winkels en Balcon de Europa. We hebben een heerlijke tijd gehad.

De moeite ...

Het personeel kon enkel Spaans waardoor de communicatie niet zo heel vlot verliep. Maar ze waren wel vriendelijk.

Locatie - prijs Je krijgt echt wel waar voor uw geld. Heel ruime kamer en badkamer op enkele minuten van het strand en alles wat erbij hoort. Ik heb wel verbleven in de appartementen, dus liggen een straat verder.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Kom er beslist terug.

Jammer geen stoel om te zitten,

Midden in centrum, 4 minuten lopen vrij parkeren, en iedere dagen schone handdoeken. Alles aanwezig voor kop thee of koffie te zetten.

Prima en goed gelegen hostal

In ons geval helaas geen directe toegang van kamer tot balkon/terras. Jammer ivm onze 2 kinderen, maar na contact met eigenaresse kregen we de sleutel tot het terras dat naast de kamer gelegen was, zodat we 's avonds als de kinderen in bed laten toch nog even buiten konden zitten. Prima opgelost voor de 1-kamer appartement.

Prima rustige locatie in Nerja. Straat -die vanaf halverwege voorzien is met winkeltjes en bars/restaurantjes- uitlopen en je staat in het centrum, bij balcon de Europa. Vriendelijk, attent personeel. Basic kamer, maar ruim en schoon. Twee nachten verbleven wij in Nerja met 2 kinderen (8&6) waar wij eigenlijk alleen voor het slapen waren. Ontbeten en fruit gekocht in de straat. Auto aan de andere kant van de grote weg geparkeerd.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Heerlijk appartementje
    • Appartement (2 Volwassenen)

De handdoek wissel mag iets vaker, wij zaten er 9 dagen en er werd maar 1x de handdoeken gewisseld.

Het appartement was ruim, schoon en modern ingericht. Goed uitgeruste keuken. Mooi en groot terras met zitjes en ligbedden. Goede service bij de receptie. Hebben via hun ook een taxi geboekt van het vliegveld naar het hotel. Vriendelijk personeel! Goede en rustige lokatie van het hotel. 10 minuten lopen naar het centrum en 10 min lopen naar playa burrianna. De supermarkt ligt om de hoek, dus boodschapjes halen is heel gemakkelijk. Busstation is ook om de hoek mocht je een dagje naar malaga willen of met de bus terug naar het vliegveld is dit goed te doen.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Mooie locatie met modern interieur in het centrum van Nerja

Super schone accommodatie in het centrum van Nerja. Vlakbij het busstation. Geen ontbijt maar voldoende mogelijkheden hiervoor in de nabije omgeving.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

aanrader voor wie in het oude centrum van Nerja wil verblijven.

geen parkeergelegenheid in de kleine nauwe straatjes, maar wel iets verderop en gratis, dus ook dat viel erg mee!

Zeer vriendelijk en adequaat personeel, kamer was schoon, goed en modern ingericht. leuk gezamenlijk terras, en gratis aanbod om voor ons de wasmachine te laten draaien. Resultaat; alle was weer schoon zodat we weer verder konden reizen. daarnaast: op loopafstand van het knusse centrum met alle leuke winkeltjes, en iets verderop een heerlijk strand, goed om de benen te strekken op weg daarheen en weer terug.

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Vriendelijke attente eigenaar en dochter.

Moeilijk parkeergelegenheid te vinden. Bij aankomst na 18.00 uur was het inmiddels donker.

Vriendelijke attente eigenaar en dochter. Schone kamers, goede bedden en voldoende handdoeken. Gelegen in het centrum prima om lopend de hotspots te bezoeken. "s Morgens heerlijk in de zon op het terras bij de kamer op een ligbed het nieuws bekeken.

• Beoordeeld op: 26 november 2016

Comfortabel, ruim appartement.

Deuren en ramen sloten slecht, bed comfortabel maar kraakte wel!

Wij hadden zeer ruim appartement, op loopafstand van het centrum. Grappig betegelde badkamer, fijne douche. Leuke schilderijen aan de muur.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Goede prijs en ligging

We hadden veel kamers geboekt, waaronder 1 appartement. Dit bleek op een andere locatie. Keurig appartement, naar we hadden het graag geweten bij boeken. Sommige kamers hebben een hele kleine douche.

Nette kamers, gunstige ligging

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Proper, en Nerja is een fijne bestemming

Gelukkig heb ik een basis Spaanse kennis want Engels...Via mail wel, maar in 't echte leven was dat geen mogelijkheid. Dat was nu wel overal in Andalusië.

Zéér propere kamer, flesjes water in de ijskast.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Keurig Hostal.

Men adverteert met rookvrije kamers maar onze kamer rook nadrukkelijk naar sigaretten. Er wordt geen ontbijt aangeboden.

Hostal Agril heeft twee, dicht bij elkaar gelegen locaties. Het ligt relatief dicht bij het balcon van Europa. De locatie waarin wij verbleven had een zonneterras met meubilair. Personeel was vriendelijk. In de buurt zijn enkele cafetaria's waar men kan ontbijten.

Proper hygiène

Lawaai aan straatkant Snel uit kamer gezet. Kloppen om te vertrekken

Proper hygiène

Aanrader

Goede ligging, rustig, proper

6,0
    Alles was schoon

Naast onze kamer was n bouwput iedere morgen om 8 uur boren en timmeren vrachtwagen draaiende moter

Alles was schoon

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Prima accommodatie tijdens onze fietsvakantie.

Prima accommodatie tijdens onze fietsvakantie.

volgend jaar weer naar hostal abril

de kamer en badkamer was perfect

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Prachtig verblijf op wandelafstand van kust en toeristisch centrum

Geen enkel negatief punt te vermelden

Grote kamer en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Heerlijke vakantie gehad in Nerja.

Lokatie prima: dichtbij centrum en zee. Bushalte dichtbij. Prima kamer, schoon, licht, aardig prrdoneel.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Kleinschaligheid en locatie.

Kleinschaligheid en locatie.

Erg leuk

Schoon netjes en fijn personeel

Eén nacht in Abril geslapen om een nacht te overbruggen, prima hotel voor een goede prijs

Nette moderne kamer

Lekker centraal

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Ligging zeer goed .
    • Studio (2 Volwassenen)

WiFi werkt niet goed . Personeel spreekt alleen Spaans .

Ligging zeer goed . Net en comfortabel appartement.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Geweldig Hostal en superpersoneel.

Geweldige plaats om tot rust te komen. Mooie omgeving om te wandelen. Maar ook excursie naar diverse steden mogelijk. Superverblijf.

• Beoordeeld op: 17 december 2016

De kamer was niet groot!

Alles was heel schoon. Iedere dag werden er schone handdoeken neergelegd en het personeel was zeer vriendelijk!

• Beoordeeld op: 30 november 2016

Erg onpersoonlijk.

Zeer stoffig, geen toiletpapier, TV alleen Spaans.

ruime kamer

• Beoordeeld op: 12 september 2015

- De locatie ( echt ALLES op loopafstand) van het...

- Parkeren bijna onmogelijk (indien u auto huurt) - extreme gehorigheid! 9 nachten slecht geslapen! - veel last van mieren in het appartement - de bedbank stonk ontzettend (staat in de woonkamer). Rook je door de hele woonkamer heen.

- De locatie ( echt ALLES op loopafstand) van het appartement en de oppervlakte/inrichting ervan. - Vriendelijkheid host Wij hadden een appartement in een straat ernaast gelegen. Mooi ingericht met oog voor detail. We mochten kiezen tussen 2 app, benedenappartement gekozen.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Ligging centrum

Smalle kamer tv viel constant uit na vragen bij receptie om een droogrek werd er gezegd hang maar op de patio dat hield in over de stoelen waar ook andere mensen gebruik van maakte kakkerlak in de kamer airco niet uit te zetten waardeloos en geheel niet in verhouding tot de prijs

Ligging centrum

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

Een appartement met een moderne inrichting (Ikea) en goede...

Niets viel ons tegen.

Een appartement met een moderne inrichting (Ikea) en goede bedden en een uitstekende locatie niet ver van het Balcon van Europa en de strandjes. Nerja is een leuke plaats met vele winkeltjes restaurants en terrassen. Niet al te druk. Maar wij waren er midden juni dus nog geen hoogseizoen. Zowel het appartement als Nerja zijn absolute aanraders.

• Beoordeeld op: 18 mei 2015

Mooi, schoon en compleet

Geen lift voor mensen die niet zo goed trappen kunnen lopen maar voor ons niet van toepassing; geen wifi op bovenste verdieping

Mooi, schoon en compleet

• Beoordeeld op: 25 april 2015

Een prachtig huis, prachtige kamer echt met smaak ingericht.

Alles was perfect.

Een prachtig huis, prachtige kamer echt met smaak ingericht. Heel proper. Met waterkoker en koffie mogelijkheden. Heel goedkoop. Ideale ligging in centrum.

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

De prettige kamer en ligging in het centrum.

Geen parkeergelegenheid direct bij het hotel.

De prettige kamer en ligging in het centrum.

• Beoordeeld op: 27 april 2016

De kamer was schoon, elke dag schone handdoeken en de bedden...

De kamer was schoon, elke dag schone handdoeken en de bedden opgemaakt.

• Beoordeeld op: 29 februari 2016

Mudden in het centrum

Vies bij de tv.

Mudden in het centrum

• Beoordeeld op: 12 juli 2015

Elke dag schone handdoeken.

Straatlawaai aan de voorkant.

Elke dag schone handdoeken. Achterkant kijkt uit op de tuin en geen lawaai.

• Beoordeeld op: 4 juli 2015

Het appartement wat wij kregen ipv een kamer

Kleine en smalle badkamer

Het appartement wat wij kregen ipv een kamer Erg vriendelijke mensen en een top locatie

• Beoordeeld op: 25 juni 2015

Schoon!

Schoon!

• Beoordeeld op: 22 juni 2015

prima uitvalbasis voor bezoek stadje en strand, net buiten...

prima uitvalbasis voor bezoek stadje en strand, net buiten uitgaanszone

• Beoordeeld op: 28 mei 2015

Alle dagen schone handdoeken en een opgeruimde kamer

Kan niks verzinnen wat echt tegen viel.

Alle dagen schone handdoeken en een opgeruimde kamer

• Beoordeeld op: 3 maart 2015

Ligging en ruimte

Ligging en ruimte

• Beoordeeld op: 12 februari 2015

Super hostal, uitstekende kwaliteit voor een heel betaalbare...

Super hostal, uitstekende kwaliteit voor een heel betaalbare prijs!! Erg schoon. Vriendelijk personeel. In het centrum.

Er zijn ook 13 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.