Beoordelingen over Hostal Cal Batista

Raval, s/n, 08695 Bagá, Spanje

#8 van de 8 hotels in Bagá

Mooie locatie met vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Bergen

Het enige wat wij onhandig vonden was de wifi. Voor de gratis wifi moet je ieder half uur opnieuw inloggen. Maar ok. Dit staat in de schaduw van alle positieve andere zaken.

Gelegen op een mooie locatie. Aan begin van Baga. Centrum makkelijk te voet te bereiken. Personeel was erg vriendelijk en deed alles om het ons naar de zin te maken. We hebben ook een paar keer gegeten in het restaurant en dit was prima. Lekker zwembad bij hostal Cal Batista. Een tuin met een schommel is ook aanwezig. Wij zijn hier 6 dagen geweest. Dit Hostel is hier zeer geschikt voor. Veel wandelroutes in de buurt door de bergen heen. Een goed kaartje is dan wel handig. Kortom is dit een zeer fijne locatie met leuk personeel. Ondanks de taalbarrière hebben we veel grappen kunnen maken. Dan waren er ook appart badlakens voor handen om bij het zwembad te gebruiken. Voor ons gevoel was alles goed geregeld. Groeten nog aan de hond Juna. Alles tegen een meer dan schappelijke prijs.

• Beoordeeld op: 5 september 2016

Zeer vriendelijk personeel op mooie locatie.
    • Vierpersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Alles was goed.

Mooie locatie met ontzettend vriendelijk personeel. Zeer goed eten en een voortreffelijk ontbijt. Prijs/kwaliteit verhouding meer dan waard.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

Het ontbijt was schitterend.

Het bed was verschrikkelijk, ressorts met een ongelooflijk lawaai bij elke draaiing, een kleine marteling...

Het ontbijt was schitterend...fruit, lekkere koffie, brood, kaas, vers gesneden hesp...

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Zwembad.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Bergen

Taal. Ontbijt mocht iets uitgebreider.

Zwembad.

• Beoordeeld op: 28 april 2016

Ja, prima ontbijt.

Misschien moeten de matrassen geupdated worden

Ja, prima ontbijt.