Beoordelingen over Woohoo Hostal Madrid 2-sterren

Concepción Arenal, 6 - 3º, Madrid Centrum, 28004 Madrid, Spanje

#116 van de 372 B&B's en herbergen in Madrid

Super vriendelijke mensen die werken in de hostel.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Je hoort ALLES. Van voetstappen in de gang tot de douche van de buren. Dit is zeer irriterend en zeker wanneer je wil slapen.

Super vriendelijke mensen die werken in de hostel. De locatie was perfect. In de hostel bieden ze gratis ontbijt aan. De receptie is 24/24 open!

een aanrader
    • Superior Tweepersoonskamer met douche

hostel ligt centraal, we hadden een kamer aan de straatkant en er was toch heel wat nachtlawaai

Zeer vriendelijk personeel, geboekt zonder ontbijt maar toch alle dagen ontbijt gekregen, gebruik van een keuken.

Voor 3 dagen was het goed te doen, personeel was vriendelijk, de prijs kwaliteit verhouding goed.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Douche

Toilet op de gang was wat minder en erg veel herrie van de omliggende straten.

We kregen een gratis ontbijt wat simpel was maar om de dag te starten gewoon goed voor de prijs die je betaald voor de hostel. De ligging was fantastisch.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

TOP!
    • Bed op een Slaapzaal met 4 Bedden

Geen op- of aanmerkingen.

Fijn verblijf. Geweldige locatie. Meegedacht met kapotte douche, ik mocht douchen op een aparte kamer. Heerlijk ontbijt. Fijne bedden. IKEA inrichting, wat ik geweldig vind. Netjes, overzichtelijk. TOP!

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

- De ligging is echt top, het hostel ligt in een zijstraat...
    • Superior Tweepersoonskamer met douche

- Geen wifi op de kamer zelf - Chauffage kon niet afgezet worden (soms was het echt een hittegolf) - Er waren hier en daar wat zaken beschadigd - Elke keer een enorme waterplas op de vloer na het douchen - Toch wel redelijk wat nachtlawaai van buiten, de ramen trilden mee als er auto's of vrachtwagens passeerden

- De ligging is echt top, het hostel ligt in een zijstraat van de grote winkelstraat Gran Via. Alles is gemakkelijk bereikbaar op wandelafstand. - Elke dag kregen we verse handdoeken en werd het bed opgemaakt

Leuk hostel, dichtbij werkelijk alles!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Douche

Ontbijt is zeer basic. Kaas en beleg alleen in het weekend. Door de week dus niet. Alleen jam en olie en zout op je verpakte broodje. Op het moment van ons verblijf waren er problemen met de riolering en het water. Loodgieters konden dit niet snel verhelpen. Hostel heeft dit voor ons op een goede manier op weten te lossen.

Super goede locatie! Je loopt zo het centrum in. Het hostel zit in een zijstraat van de Gran Via. Zeer aardig personeel. Superlekkere bedden. Badkamer ziet er verzorgd uit. Snelle wifi. Zeer dicht bij de metro

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Citytrip
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Douche

De douche liep niet goed af, deze zorgde voor een onverzorgde indruk. De kamertemperatuur was 32°, geen airco en met een ventilator amper verkoeling te krijgen. je begeeft je in een drukke uitgaansbuurt, dus tot 4u00 s'nachts is er drukte en lawaai, voorzie oordopjes en je nachten verlopen wat rustiger.

De ligging en de vriendelijkheid van het personeel. Ook het ontbijt was verzorgd, de gezamenlijke keuken met koelkast was handig. Verzorgde, ruime kamer met douche geboekt, was netjes. Deze hostel ligt geweldig goed, dicht bij metro en Grand via, alles gemakkelijk te bereiken. Ideaal voor een korte citytrip.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

een sympathiek, goed gelegen, eenvoudig logement.
    • Superior Tweepersoonskamer met douche

De toiletcabines op de gang waren erg klein en gehorig. weinig privacy. Het lawaai van de gang 's morgens was ook erg storend in de kamer. Misschien kan een andere vloerbekleding de voetstappen wat meer dempen. het geluid van open- en dichtslaande kamerdeuren zijn ook zeer vervelend. Het ontbijt was van triestige kwaliteit. Voorverpakte koffiekoeken eet je beter niet!! Voorzie liever wat vers fruit of gewoon helemaal niets!!!

De ligging was uitstekend! Het logement was in orde! Het personeel was vriendelijk en attent. Ik boekte een citytrip naar Madrid als verrassing voor mijn man zijn 50ste verjaardag en vanwege Woohoo hostal stond een fles Cava in de kamer klaar!!! allen gelukkig!!!

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Goede ligging, aardig personeel, goed ontbijt, schone kamers.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Douche

Wij hadden helaas 1 dag koud water, deze was kapot gegaan maar dit werd meteen opgelost en de dag daarna hadden weer warm water. Als je in het centrum zit is het helaas ook wat lawaaieriger, maar dit was niet storend.

We zaten midden in het centrum en de metro was erg dichtbij! Het personeel was heel erg vriendelijk! De kamers waren prima, iedere dag was een kamer schoon gemaakt. Ook stond er dat er geen ontbijt inbegrepen was. Terwijl we iedere ochtend een lekker ontbijtje konden maken. Ze hebben daar ook een koelkast waar je je eigen eten ik kan leggen als je wilt. Dit vond ik erg fijn!

De locatie, vriendelijke ontvangst en de lage prijs.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Douche

Kleine kamer, ontbijt is beperkt, gemeenschappelijke wc.

De locatie, vriendelijke ontvangst en de lage prijs.

Goed hostel, nestjes en gastvrij.
    • Bed op een Gemengde Slaapzaal met 4 Bedden

Kleine douches

Goed ontbijt

Het ontbijt was heerlijk.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Dat de ontbijt tijd zo vroeg al was. Daar hebben we niet veel gebruik van kunnen maken.

Het ontbijt was heerlijk. De kamer was knus en fijn.

Prima locatie, wel klein en gehorig
    • Familiekamer met Douche

Het rumoer van nachtelijk Madrid

De locatie, het personeel en het ontbijt

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Goed tot zeer goed

Kleine badkamer

Mooie kamer

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

Super vriendelijk personeel, midden in het centrum, gewoon...
    • Bed in Gemengde Slaapzaal met 6 Bedden en Douche

Super vriendelijk personeel, midden in het centrum, gewoon top!

voor één nacht ideaal verblijf prijs-kwaliteit
    • Eenpersoonskamer met Eigen Badkamer

geluidshinder, veel lawaai 's nachts

prijs kwaliteit kamer

• Beoordeeld op: 19 mei 2016

Nette Hostel vriendelijk personeel

Niets viel ons tegen van de Hostel zelf alleen 's nachts was het rumoerig op straat . We sliepen aan de voorkant .

Nette Hostel vriendelijk personeel En gratis ontbijt was een verassing zeker voor de vroege vogels onder ons! Niet dat wij dat zijn maar de mogelijkheid was er om te ontbijten .

• Beoordeeld op: 8 november 2015

De lokatie is midden in het centrum.

De faciliteiten zijn er wel maar niet zo goed. Wifi was zeer zwak. Op het toilet kon ik nauwelijks zitten zonder de deur dicht. Toilet en doucheruimte zeer krap. Ontbijt zeer beperkt met alleen witbrood en cornflakes. Dus gezond ontbijten niet mogelijk. Stof de hele kamer eens goed. Dus ook op de kast van de kluizen en op de plankjes bij de bedden.

De lokatie is midden in het centrum. Alle faciliteiten zijn er zoals Wifi, Kluis,Douche, Toilet en Ontbijt. Heerlijk warme douche.

• Beoordeeld op: 1 november 2015

De ligging is perfect.

Er is maar 1 douche en als je wilt douchen kunnen de wc's niet meer gebruikt worden in de badkamer omdat alles in 1 kleine ruimte is.

De ligging is perfect.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2015

Ideale locatie.

Na ons verblijf werden nog bijkomende kosten aangerekend om onze bagage een halve dag in de Hostal te laten staan. Jammer dat er geen toiletten op de kamers zijn + zeer kleine gemeenschappelijke toiletten.

Ideale locatie. Vriendelijke ontvangst.

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

Vriendelijke behulpzame medewerkers die klaarstonden als je...

Lavabo in de doucheruimte pwas te klein om zelfs je tanden in te poetsen

Vriendelijke behulpzame medewerkers die klaarstonden als je een vraag had! Ligging is naast gran via uitstekend, naast een super wijk met leuke kleine straatjes

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

Familiekamer, super schoon en netjes.

Familiekamer, super schoon en netjes. Douche op de kamer en toilet op de gang. 24uurs receptie en zelfs ontbijt om 6 uur was geen probleem. Perfecte locatie op 50 meter van de gran via en het centrum!

• Beoordeeld op: 27 juli 2015

Uitstekende ligging, zeer vriendelijk personeel.

Uitstekende ligging, zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

Centrale locatie, erg modern en schoon

Geen airco! Erg heet in de avond.

Centrale locatie, erg modern en schoon

• Beoordeeld op: 7 mei 2015

Goeie schone bedden, centrale locatie, vriendelijk personeel

Geen toilet op de kamer

Goeie schone bedden, centrale locatie, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 10 februari 2015

De uitbaters waren super.

De uitbaters waren super. Als de traditionele butler: vriendelijk zonder zich op te dringen, maar steeds paraat wanneer nodig.