Beoordelingen over Hotel Domus 1-sterren

Juan Valera, 20, Este, 29017 Málaga, Spanje

#94 van de 99 hotels in Málaga

4,4
    Zeer teleurstellend!!

Waren al eerder geweest en toen was het prima. Nu werden we ontvangen door een jonge dame die zich met moeite los kon maken van haar telefoon. Zonder verdere uitleg o.i.d. kregen we kamer 209 op de 2e verdieping. Wat een zware teleurstelling. Een zolderkamer waar je continu moest oppassen om je hoofd niet te stoten. Vooral op de badkamer. Geen opbergruimte. In de badkamer alleen een wastafel met spiegel. Geen schapje o.i.d. voor de toiletspullen. De doucheafvoer was verstopt. Maximaal denk ik 3 minuten douchen voor de bak overliep. Dit gemeld bij de jonge dame, maar hier is niks mee gedaan. Volgende keer misschien best nog eens naar hotel Domus, maar géén kamer meer op de 2e verdieping!!

Locatie.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Goede prijs kwaliteits verhouding

Het ontbijt kon beter. Ik had het liever wat gezonder gezien, een beetje yoghurt en fruit erbij was ideaal geweest

De ligging, het strand is op wandelafstand, er is een supermarkt dichtbij en je geraakt gemakkelijk in malaga.

beperkt comfort, wel proper

Ontbijt en personeel. Er kon bij het toekomen niets gedronken worden Dus beter vermelden dat er alleen een nette kamer geboekt kan worden.

Kamer was ok maar ontbijt viel tegen. Het ontbijt was 1 glaasje fruitsap,1 broodje met confituur, met moeite een 2de tas koffie. Zoja, moest er bijbetaald worden. geserveerd terwijl ze gsmmen

Bij aankomst was het personeel zeer onvriendelijk.

Bij aankomst was het personeel zeer onvriendelijk. De dame die ons verder hielp bleef liever nog 20 min achter haar computer zitten in plaats van ons in te checken. Ook werd er nauwelijks moeite gedaan om in een andere taal dan het Spaans te communiceren. Ook heb ontbijt was zeer sober een broodje en 2 soorten confituur. Ik zou het hotel absoluut niet aanraden!

Goed hotel voor een kort verblijf !

's Ochtends wat last van het lawaai van de andere hotelgasten.

Prijs-kwaliteit zeker in orde ! Wij hadden jammer genoeg een andere kamer dan op de foto's, maar best nog in orde. Weinig faciliteiten en comfort, maar zeker en vast genoeg voor een kort verblijf. De kamers zijn gerenoveerd en de hygiëne was ook goed. Locatie is ook top, 5 minuten wandelen van het strand en gelegen in een rustige woonwijk.

Mooie kamer met goede bedden

Dramatisch ontbijt; weliswaar verse sap met 1 kop thee of koffie; maar je mocht òf 1 bruine boterham, òf 1 oudbakken croissant, òf 1 wit broodje kiezen. Bij de vraag of we een tweede boterham mochten werd gereageerd, dat is niet inclusief; jullie moeten bijbetalen. Gelukkig zit de supermarkt en bakker dichtbij.

Mooie kamer met goede bedden

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Heerlijk geweest met alles goed op loopafstand als bushaltes restaurantjes supermarkt

Niets opgemerkt

Locatie was goed! Hotel uit links, naar benden en 2 straten oversteken en je bent bij het strand! Ik heb geen ontbijt gehad in hotel Heb lekker elke dag op de boulevard ontbeten! Bus voor de deur (lijn 34)naar de hoofdweg in malaga alameda principal en anders in de hoofdweg calle j.s. elcado uitstappen bij supersol wat de supermarkt is dus ook erg dichtbij!

Ontspannend

Ontbijt is geen aanrader, maar voor 4€/pers ben je ook niet geruïneerd.

Zeer aangenaam vissersdorpje. Gezellig om te wandelen op de promenade langs het strand. Veel gezellige bars en restaurantjes. Weg van het toeristische Malaga. (En toch vlot bereikbaar per bus voor de die-hards van ongezellige havensteden)

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Opnieuw er heen, voor ons een no go!

In de dagen dat we er zaten zijn de handdoeken nooit verschoond, in onze kamer was gerookt en drie dagen later hing de geur er nog, wij hadden geen WiFi op de kamer, ontbijt stelt niets voor. Je mag 1 broodje uitkiezen (croissant, drie stukjes stokbrood, toast) en je krijgt er jus en/ of koffie/thee bij. De keuze op brood is jam en wil je meer brood dan moet je er voor betalen. Erg jammer want zo kieskeurig zijn wij niet. Het personeel was chagrijnig dus voor ons een absolute no go!

Met de bus kun je voor €1,30 pp naar het centrum komen. De bushalte ligt 5 min van het hotel af. Vlak bij het hotel is het strand (10 minuten lopen) en diverse lekkere restaurants.

Het hotel bevindt zich in een rustige omgeving en is goed te...

Het personeel is niet vriendelijk en het ontbijt is erg karig. De kamer heeft een prima prijskwaliteitverhouding, maar verwacht er niet teveel van.

Het hotel bevindt zich in een rustige omgeving en is goed te bereiken met ov. Het strand op 5 minuten loopafstand is erg prettig.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Een aanrader!

Het hotel was klein maar aangenaam, met een leuke plek om buiten te ontbijten. De kamer was ruim en heel netjes. De locatie is prima als je de drukte van Málaga centrum wil vermijden. Het is gelegen nabij het strand in een buurt met veel bars en restaurants.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

prettig modern hotel, aanrader!

het ontbijt startte/was voor mij te laat aangezien ik een taalcursus deed en om 8.30 uur in de klas moest zitten. De handdoeken werden de hele week niet ververst. Voor mij prima, maar voor mensen die slecht ter been zijn net te ver van alles en schuine straten en trappen

de ligging vlakbij het mooie strand van pedralegajo, een oud nog authentiek vissersdorp, het is een rustig buurtje en prettig modern hotel met leuk terras

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

niet klantvriendelijk !!!

Bij de aankomst ih hotel vroegen we onmiddellijk wanneer we 's anderdaags konden ontbijten omdat we om 6u 30 moesten vertrekken. Ontbijt pas om 8 uur. Ontbijt kon niet meer geannuleerd worden en ze wilden ons geen ontbijtpakket geven. Werkelijk onvriendelijk !!!

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

we moesten het vliegtuig halen en kregen te horen dat het...

we moesten het vliegtuig halen en kregen te horen dat het ontbijt om 8 uur zou zijn. De volgende ochtend bleek dat niet zo te zijn en was er om 8.15 nog geen ontbijt. We zijn zonder ontbijt vertrokken en het personeel was totaal niet geïnteresseerd.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Prima voor ultra kort verblijf.

Ontbijt was echt waardeloos. Kost haast niks, maar dan heb je ook niks. Kamers zien er op de foto's hipper en strakker uit dan ze zijn.

De prijs in combinatie met de locatie. Op loopafstand van het strand.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Een ideaal hotelletje voor backpackers die eens iets anders willen dan een matras in Youth Hostel...

De beschikbare drankjes zitten in blik en komen uit de selfservice-automaat in de inkom. Veel keuze is er niet, maar de prijs valt dan ook wel mee. Er is echter geen warme-drankenautomaat. Op tv valt er niet veel te zien. Maar wat het meeste stoort, is de houding van de uitbaters, ze zijn zakelijk koel. Wel beleefd en als het moet hulpvaardig, maar niet meer noch min.

Het hotel ligt in een kronkelende, niet aantrekkelijke straat in een wijk, weg van het drukke verkeer (en het bijhorende lawaai). De ligging vonden wij niet zo slecht, want het stadscentrum is gemakkelijk te doen met het openbaar vervoer (meerdere bussen per uur) en je logeert op nog geen 5 min van het strand. Een héél heel eenvoudig ontbijt, het verleent de eerste nood, maar je hebt er wel mee gegeten. En er zijn in het stadscentrum of langs het strand genoeg barretjes waar je aan een schappelijke prijs jouw hongerige maag verder kan vullen. Dus eigenlijk nog best goed gezien, zo'n licht ontbijt ;-) Eenvoudige badkamer.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Het hotel ligt op 5 minuten loopafstand van een kleine...

De voegen in de badkamer zaten vol schimmel. Het bed was hard, je kon de spiralen voelen.

Het hotel ligt op 5 minuten loopafstand van een kleine boulevard met allemaal kleine baaien, leuke restaurantjes en terrasjes waar voornamelijk spanjaarden komen. Je kan hier ook prima ontbijten voor ong 2,50 (broodje, koffie en verse jus). De bushalte ligt op 3 min loopafstand. Deze rijden zeer regelmatig en je bent in ong 8 minuten midden in het centrum van Malaga.

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

Leuk klein hotel, goede locatie!

Het ontbijt viel tegen, je mag kiezen tussen een broodje of een croissant en het enige beleg is jam of boter. Wel vers geperste jus!

Leuk hotel, hele goede locatie op een rustige plek dichtbij het strand. En 10 min met bus 3 of 11 naar het centrum! €1.80 p.p

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Beloofde fietsen waren kapot

Vooraf hadden wij twee fietsen gereserveerd. Toen wij aankwamen werd gewoon gezegd, we hebben er een, de ander is kapot. Drie uur gewacht op een reparatie toen werkten de remmen nog niet. Men wilde zelfs niet de lokale fietsenwinkel voor ons bellen! Onze natte handdoeken werden gewoon over elkaar heen gehangen en je moest om schone vragen. Kranen in de badkamer waren wankel, van zeer slechte kwaliteit. Er was een stoel, er waren geen (zit)kussens. Op de foto's lijkt het heel wat, maar alles is slordig en wordt niet onderhouden. Wij komen nooit meer hier terug.

De wifi werkte, buitenterras is goed.

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Voor de betaalde prijs redelijk, maar heel gehorig!

Heel gehorig. Nauwelijks kunnen slapen. Het ontbijt wordt pas vanaf 8 uur geserveerd. Als je eerder moet vertrekken, krijg je dus niets. Ook al heb je voor je ontbijt betaald en bij inchecken duidelijk aangegeven dat je uiterlijk om 8 uur 's ochtends moest vertrekken.

Redelijke kamer voor de gevraagde prijs en leuk strand, restaurants etc op een klein kwartier lopen

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Het personeel was heel vriendelijk.

Een kamer met sigarettenrook. En gezien het hotel vol was, geen mogelijkheid om van kamer te wisselen. Behalve een spuitbus met een synthetische geurbestrijder hadden ze mij niets anders aan te bieden.

Het personeel was heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

De ligging, rustige omgeving

Het ontbijt was matig

De ligging, rustige omgeving

Het is een fijn en simpel hotel voor een mooie prijs

Een klein koelkast zou super zijn

Het is een fijn en simpel hotel voor een mooie prijs

het ontbijt was maar 1 broodje met confituur en een tas...

het ontbijt was maar 1 broodje met confituur en een tas koffie

ontbijt .

ontbijt .parkeer mogelijkheid geen je moet parking zoeken in de straten

• Beoordeeld op: 6 april 2018

De kamer en de douche

Lawaai, van deuren en omgeving auto's, brommers en vrachtwagens

De kamer en de douche

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

aangename rustige locatie

het ontbijt was ondermaats, weinig keuze , en geen zelfbediening , koffie slechts één tas , geen thee, enz...

heel proper, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Prettig

Heel karig ontbijt.

Goede prijs-kwaliteit

Het geluid klinkt wat door in het hotel

Vriendelijk personeel, goede ligging, klein en leuk hotelletje.

Goedkoop, schoon, prima bedden!

geen receptie waardoor gasten 's nachts nogal luidruchtig binnen komen

Goedkoop, schoon, prima bedden!

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

fijn hotel maar gehorig.

Dat de kamer gehorig was.

Goede kamer als slaapplek

nooit meer domus

Fotos strookten niet met werkelijkheid. Geen 24uur service. Te klein.

topverblijf op toplocatie!

Geweldige kamers, zicht op zee, op wandelafstand van het strand, heel hygiënisch, dagelijkse kuisbeurt van kamer, tophotel!

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

goede prijs-kwaliteit verhouding

erg weinig toiletpapier

Locatie dicht bij het strand

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Heeft te lang geduurd

Netheid

De vriendelijkheid van het personeel

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

Prijs

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

terras buiten was aangenaam en de mooie bloemenmuur

het ontbijt was nipt 1 croissant of 1broodje of cornflakes, geen muesli en 1koffie

terras buiten was aangenaam en de mooie bloemenmuur

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Goed voor 1 of 2 overnachtingen, niet voor een week

Ontbijt, wifi, netheid

• Beoordeeld op: 29 februari 2016

Mijn partner was onderweg geschrokken toen ze zag dat het...

Mijn partner was onderweg geschrokken toen ze zag dat het hier ging om een 1 sterren appartement. Eenmaal aangekomen bij het appartement/hotel heeft ze haar ogen uitgekeken hoe ruim en comfortabel het hotel is. Je zou het zo 4 sterren kunnen geven inplaats van de 1 ster dat het heeft. We hebben er alleen overnacht om de volgende dag de vlucht terug te nemen richting Nederland. Ik denk dat het kwa locatie ver ligt van het centrum.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2015

De ruime en moderne kamer met gerieflijke badkamer.

Het hotel was aan een steile straat gelegen en het personeel was beleefd-vriendelijk, maar voor mijn gevoel niet echt van harte.

De ruime en moderne kamer met gerieflijke badkamer.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2015

prima hotel in Pedregaleo net buiten het centrum van Malaga.

ons viel niets tegen. Het hotel voldeed aan onze verwachtingen

prima hotel in Pedregaleo net buiten het centrum van Malaga. Makkelijk met de bus naar het centrum. Hotel verhuurt ook fietsen per dagdeel. Eenvoudig ontbijt. Aardig personeel

• Beoordeeld op: 28 juni 2015

Het hotel heeft een heel goede locatie!

Het ontbijt was ZEER pover en ik vond het personeel niet vriendelijk. (zelfs geen welkom gekregen bij het betreden van het hotel) Wi-Fi werkt nergens in de kamer...

Het hotel heeft een heel goede locatie!

• Beoordeeld op: 16 mei 2016

Proper, rustig, goede bedden.

Vriendelijkheid personeel.

Proper, rustig, goede bedden. Prijs-kwaliteit in orde.

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

Prima gelegen in rustige buurt, vlak bij het strand en...

Prima gelegen in rustige buurt, vlak bij het strand en vlakbij restaurants en bars

• Beoordeeld op: 23 april 2016

Hotel ligt dichtbij de visrestaurants aan zee en verhuurt...

Hotel ligt dichtbij de visrestaurants aan zee en verhuurt fietsen!

• Beoordeeld op: 11 april 2016

super prijs kwaliteit verhouding, prima rustige ligging

super prijs kwaliteit verhouding, prima rustige ligging

• Beoordeeld op: 5 november 2015

Schone kamer.

Schone kamer. Goede wifi, per fiets in 15 min bij Malaga stad. Ligt op < 500 meter van strand. Bus om de hoek.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2015

Goede kwaliteit prijs verhouding, rustige ligging.

Goede kwaliteit prijs verhouding, rustige ligging. Parkeerruimte en goede uitvalsbasis voor Malaga.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

Schone douche toilet

De ruimte was zeer klein en de locatie slecht moeilijk vindbaar en slechte busaansluiting

Schone douche toilet

• Beoordeeld op: 20 juni 2015

Goed ligging tov de boulevard

Badkamer met schuine daken ivm zolderkamer

Goed ligging tov de boulevard

• Beoordeeld op: 23 mei 2015

nette kamer

beetje afgelegen

nette kamer

• Beoordeeld op: 27 april 2015

Proper hotel voor een schappelijke prijs.

Niet veel parkeerplaats. Granada stad is toch 3 kwartier stappen.

Proper hotel voor een schappelijke prijs.

Er zijn ook 13 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.