Beoordelingen over Hostal Jentoft 2-sterren

Benidorm, 2, Casco Antiguo, 41001 Sevilla, Spanje

#33 van de 68 B&B's en herbergen in Sevilla

Prima verblijf bij stedentrip.

Kleine televisie, die ook stoorde.

Bereikbaarheid vanaf de snelweg en loopafstand naar het centrum was goed. Parkeren van de auto in de privé garage van Hostal was ook goed. € 12,00 per dag. WiFi was prima en ontbijt eenvoudig.

Vriendelijk onthaald en de transfer van luchthaven naar Hostal Jentoft was heel goed geregeld.

Er was echter wel een misverstand ontstaan bij de booking. Onze reservering (2 zussen) heb ik geregeld, maar het lukte mij niet het geld over te maken om de een of andere reden. Vervolgens heeft mijn zus de creditcard van haar man gebruikt. Toen we bij Hostal Jentoft aankwamen bleek echter dat zij twee kamers hadden gereserveerd. Dat was natuurlijk niet de bedoeling en zij gaven aan dat de fout bij booking.com lag. Tja, misschien wat arbitrair, maar ik leg het toch even neer. Met vriendelijke groet, namens Anna van der Zwan en Thea van der Zwan.

Uitstekend verblijf ! Zo zou het overal moeten zijn.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Gratis Parkeren

Nihil

Heerlijk uitgebreid ontbijt.Zeer vriendelijk personeel.Ruime kamer met twee aparte bedden. Uitstekende hygiene.Parkeergarage tegenover de accomodatie. Geen enkele negatieve opmerking!

Aangenaam verblijf en zeker een aanrader om daar te logeren

Het ontbijt had iets uitgebreider gekund (meer soorten brood nu alleen wit) en een gebakken of roerei in de morgen erbij had wel gemogen

Prima locatie en prijs/prestatie verhouding is goed. Het enige is als je aan de straatzijde slaapt is het wat gehorig, want het verkeer raast voorbij. Verder erg vriendelijk personeel en ze zijn altijd bereid je te helpen en te adviseren. Heerlijke week gehad, waarbij de ligging van het Hostel uitstekend is.

ideaal voor citytrip

12 € om te parkeren, van 12 tot 12 u

ontbijt (3,5 €) zeer basic, mits supplement 2 € kan men meerdere malen iets nemen , dat heet dan buffet centraal in centrum gelegen, parkeren in Sevilla : één grote ramp

Propere kamers maar benauwend

Onze kamer was ruim, proper maar donker. De kamer keek uit op luchtschacht. Airco maakte te veel lawaai en kon niet zelf bedient worden

De locatie is prima. Alles op loop afstand.

Hadden een aangenaam verblijf.
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Voor het ontbijt was er een ruime keuze. Vrijwel alle bezienswaardigheden in de oude stad waren binnen wandel afstand wat een groot voordeel is in een de stad. Parking voorhanden na reservatie. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Dicht bij het centrum, de rivier en aan de Via de la Plata...

Badkamer kan opknapbeurt gebruiken. Kamer heeft een raam... maar uitzicht in schacht van 4x4 meter. Licht/lucht zijn 8 verdiepingen hoger te zien. Kamer aan straatkant vragen.

Dicht bij het centrum, de rivier en aan de Via de la Plata route. Goede, beveiligde, fietsopslag. Fa. Soetens levert hier fietsen af vanuit Nederland. Redelijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Prima hotel voor een bezoek aan het mooie Sevilla

Ik heb echt niets te klagen gehad ..

Zeer schone kamers vriendelijk personeel 24 uurs receptie Bij aankomst alles geregeld en duidelijk Personeel let zeer goed op . Goed verstaanbaar Engels sprekend personeel . Makkelijk te vinden . Uitstekende prijs kwaliteit verhouding .

Eerst de stad per fiets verkend, daarna een keus maken hetgeen we echt wilden zien.

We hadden pech dat net voor ons een “asociale” roker de kamer had gehuurd. Personeel was er niet blij mee. Het parkeren van eigen fietsen was perfect. Het versturen via Soetens uit Eersel is een aanrader. Bezoek aan het Caixa Center is de moeite waard, museum, en moderne architectuur, nog niet overstroomd met toeristen,

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Alles was zuiver, vriendelijk en behulpzaam peraoneel,...

Weinig licht van buitenaf. Het raam was bedekt met folie. Waarschijnlijk omdat het uitzicht was op een binnenplaats

Alles was zuiver, vriendelijk en behulpzaam peraoneel, standaard maar goed verzorgd ontbijt

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Goede basic kamer, verwarming om kleren en schoenen te...
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel was wat chaotisch georganiseerd, vooral omtrent ontbijt, en hoe alles juist verliep.

Goede basic kamer, verwarming om kleren en schoenen te drogen. Op wandelafstand van het centrum, tegen lage prijs.

voldeed volledig aan verwachting
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

alles eenvoudig, maar niks te kort ! kleine maar propere kamer, tv, wifi, bad, toilet. iedere dag kamer mooi gekuist. Ontbijt is simpel : broodje, croissant, kaas, salami, koffie, fruitsap, yogourth, fruit. wel elke dag hetzelfde. prijs-kwaliteit : prima !

Prijs-kwaliteit één van de beste verblijven waar we al geweest zijn.

De badkamer was vrij klein en de douchekop kon niet opgehangen worden wat het douchen toch altijd een beetje moeilijker maakt als je zelf de kop moet vasthouden.

Zeer degelijk ontbijt, mooi verzorgde kamer met goed bed. Vriendelijk personeel aan de balie, die bovendien 24/7 open was. De hostel heeft ook een eigen parkeergelegenheid over de deur.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Parkeergarage en de mogelijkheid om na het inchecken de auto...

Ontbijt, ziek van geworden. Douche.

Parkeergarage en de mogelijkheid om na het inchecken de auto tegen een betaling van € 1,- per uur langer te laten staan.

Stadsbezoek Sevilla

Kleine,donkere kamer. Piepklein venstertje op vuile binnenkoertje. Zelfs geen stoel op de kamer.zeer matige bedden die steeds verschuiven. doolhof van smalle gangen naar kamer. Hopeloos bij brand of paniek.

Ligging, dicht bij historische centrum . Parking bij accommodatie.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Wij vonden vonden het weer relaxt en wij zouden het iedereen aanbevelen. Ga zo door.
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij kunnen niets bedenken.

De Hostel is voor alle extra's service zeer goed en de vriendelijkheid was prima. Het ligt dichtbij het centrum, zodat je naar alle bezienswaardigheden goed kunt lopen. Voor ons was het de tweede keer en weer erg goed bevallen. En zeker voor die prijs.

Niet voor herhaling vatbaar
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gehorig lag aan n drukke weg door sevilla en n zeer gehorige airco s nachts en je moet je sleutel inleveren als je de hostel verlaat en je mag niet eten en drinken op je kamer

Ontbijt en de vriendelijke man bij receptie

Goede prijs kwaliteit verhouding.
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima accommodatie voor bezoek Sevilla, centrum op loopafstand. Parkeergarage tegenover hostel kost 12 euro. Eenvoudig ontbijt maar genoeg om de dag te beginnen.

Heel goed, voor herhaling vatbaar!

Niets. Had geen hoge verwachting voor de prijs die we betaald hebben.

Lokatie op loopafstand van veel bezienswaardigheden. Vriendelijkheid personeel. Parkeren auto, parkeergarage.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

De receptionist is erg aardig en behulpzaam.

Het hotel zit in een rare armoedige straat van Valencia. De kamers zijn sfeerloos ingericht. Het is zo druk in Valencia dat het lastig is om je auto ergens anders te parkeren dan in de garage voor 12 euro per dag.

De receptionist is erg aardig en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Er moet echt aan gewerkt worden.

Ontbijt was ruim maar in bedompte warme ruimte. Waar de etenswaren zwaar onder te lijden hadden. Vers klaargezet maar al snel klef. Koffie uit een niet goed onderhouden apparaat met veel drab. Bbrr.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Fijne locatie, kleine donkere kamer!
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kleine, bedompte kamer met een piepklein raampje met uitzicht op een smalle schacht. Het rook erg muf, naar schimmel.

Fietsen in aparte bergruimte in een garage. De locatie, lag vlakbij de rivier.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Frauduleus hotel. Pas op je creditcard!
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel heeft onze creditcardgegevens misbruikt om geld af te schrijven zonder onze toestemming. Ze hebben onze reservering 3 dagen voor aankomst geannuleerd omdat er nog,niet betaald was. Helaas stond negens in de reserveringsbevestiging dat er betaald had moeten worden. Vervolgens heb ik via Booking.com alsnog een kamer gereserveerd. De via Booking.com verkregen creditcardgegevens zijn door het hotel vervolgens misbruikt om 4 nachten af te schrijven in plaats van de 2 nachten die we er verbleven, en dit terwijl,de kamerprijzen tijdens de Feria van Sevilla maar liefst €92 zijn, het dubbele van de normale prijs.

Gunstige ligging als startpunt voor vakantie.

Schone kamer en vriendelijke personeel. Locatie is super, centraal gelegen, alles is op loopafstand
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Uitzicht van ons kamer op een binnenplaats maar wij waren de hele dag op pad dus het was geen probleem.

Locatie is perfect,alles is op loopafstand.Vriendelijk personeel en schone kamers.

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

Je kunt lopend naar het centrum en de auto kan in de garage...

Ik mis verwarming met name op de badkamer! Toen wij er waren was het nl. erg koud!

Je kunt lopend naar het centrum en de auto kan in de garage tegenover het hotel!

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Grote kamer.
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onze auto stond achter in de garage en ervoor stond een andere auto geparkeerd. Het personeel was niet in staat om die auto te verplaatsen, zodat het een half uur duurde voor we weg konden rijden!!!

Grote kamer. Basic, maar alles aanwezig.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Basic kamer met parkeergelegenheid op wandelafstand van het centrum voor een zeer goede prijs.

Receptionist doet zijn best, maar zet zich soms in verdediging, ook bij een simpele vraag zoals voor het openen van de garagepoort. Misschien cultuurverschil of taalnuances. Suggestie: haardroger in de badkamer toevoegen.

Eenvoudige kamer met een verwarming/airco toestel. Heel propere badkamer. Voldoende ontbijt voor een heel lage prijs (slechts 2,5 Euro !). Ideaal gelegen om de auto aan het hotel veilig te parkeren en naar het centrum te wandelen.

• Beoordeeld op: 3 december 2016

ci tornerei volentieri,,, Ik zou opnieuw gaan

Tutto, posizione centrale, attrazioni turistiche raggiungibili a piedi con pochi minuti alles, centrale locatie, toeristische attracties op loopafstand in een paar minuten

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Leuk, maar standaard hotel

Ontbijt niet bijzonder

Aardig personeel. We hadden een ruime loft voor een goede prijs. Ideaal als je met de auto naar Sevilla reist, kunt tegen betaling in hun eigen parkeergarage parkeren.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

De kamer was niet duur, maar had ook kraak nog smaak. Ik zou er niet nog een keer boeken.

Geen stop voor het bad, de ophanging van de douche ontbrak, ontbijt met croissantjes in plastic verpakking, donkere kamer, de ontbijtzaal was nog ongezelliger dan een sportkantine.

Eigenlijk beviel alleen de prijs:-)

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

De plek en de garage (voor de fietsen) en de rustige, eenvoudige sfeer.

Bij twee dagen keiharde regen merk je dat het vervelend was dat er geen verwarming op de kamer is, dus je kreeg niets droog.

De plek en de garage (voor de fietsen) en de rustige, eenvoudige sfeer.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Redelijk hotel

Het ontbijt, de ruimte, rommelig.

De ligging, 15 tot 20 min lopen van het centrum.

I

I

De ligging van het hotel en de goede ontvangst en...

Slechte bedden.

De ligging van het hotel en de goede ontvangst en afhandeling. Engelse sprekend personeel. Ontbijt was redelijk voor de prijs.

Alles was goed!
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niets! Het is een prima basic hotel!

Alles was goed! Fijn ook dat je kunt parkeren!

Hostal Jentoft is zeker een aanrader!

Mooie badkamer, goede bedden, vriendelijk personeel, goed ontbijt, dicht bij busstation, parkeergarage bij het hotel.

Redelijk goed

Donkere kamer zonder uitzicht

Centraal gelegen

Ontvangst, ruim bed, badkamer bij de slaapkamer, parking...

Kwaliteit van ontbijt.

Ontvangst, ruim bed, badkamer bij de slaapkamer, parking vlakbij.

Prima hotel voor stedentrip.

Kamer was rustig. We konden onze auto parkeren in de garage van het hotel. Bij de prijs inbegrepen.

Net personeel,schoon, centraal gelegen

zeer goede liging
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ontbijt goed kamers goed en uitstekende ligging 500 mtr. van het centrum.

We hebben prachtige dagen gehad in Sevilla

Eerst kamer zonder daglicht,die is een dag later omgewisseld voor een met daglicht. Kamers waren klein en benauwd.

Kamer en ontbijt redelijk.

goedkope stadsa

goede parkeerplek voor de fietsen

Centrale ligging bij binnenstad van Sevilla

Kamer bod weinig ruimte

Centrale ligging bij binnenstad van Sevilla

Jentoft

Kamer is vrij krap

De fiets mag een aantal dagen in de stalling staan

Sober hostel

Ontbijt was slecht en kamer had bijna geen daglicht.

Voor ons was t gemakkelijk om de fietsen uit Nederland hier te plaatsen.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Prima hostel

Nogal wat lawaai van buiten maar kamers goed geïsoleerd

Dichtbij busstation, prijs/kwaliteit en niet te vergeten de berging voor onze fietsen

• Beoordeeld op: 7 april 2018

• Deluxe Familiekamer

Centaal gelegen rustig apartement

Centrale ligging en s'nachts rustig
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed

Vlakbij het busstation en een grote kamer

Prima & schoon hostel tegen goede prijs

Prijs/ kwaliteit

goede loopafstand centrum.

goede loopafstand centrum.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Prima accommodatie tijdens onze fietsvakantie (fietsen in...

Prima accommodatie tijdens onze fietsvakantie (fietsen in een aparte afsluitbare ruimte in de bewaakte afgesloten parkeergarage).

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Prima, zeer goede prijs/kwaliteit verhouding
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik kan eigenlijk niets bedenken.

Prima ontbijt voor weinig geld. Dichtbij het centrum. Eigen parkeerplek (12.00 euro)

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

goede prijs kwaliteit verhouding

ligging tov stad en rivier

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Prima hostal voor een aantal overnachtingen

Locatie was prima. Hostal ligt vrij centraal.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

goed bevallen

perfecte ligging, 5 min van busstation en 15 min lopen tot in het centrum.

de wifi

Dicht bij busstation, foodhal, watet

Een avond geluid bovenburen

Dicht bij busstation, foodhal, watet

prima centraal gelegen verblijf

Hoge instap douche, douche kop moet men vasthouden.

Gratis parkeergarage, centrale ligging van de Hostal.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

De ligging was perfect, alles op loopafstand.

Ontbijtzaal was te klein voor het hotel

De ligging was perfect, alles op loopafstand.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

lage prijs. dicht bij centrum

donkere kamer. weinig nooduitgangen

dicht bij centrum en parkeerplaats

• Beoordeeld op: 22 september 2017

De locatie.
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De locatie. In het centrum. Voor stedentrip prima!

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Slechte nacht gehad.

Ontbijt was slecht, en de koffie ook. En moest er ook nog voor betalen!! Bleek niet inclusief te zijn!!

Het was vlakbij het busstation.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Prima hostel voor een steden trip.

In het zijstraatje,een beetje donker ,als je iets moet zeggen.

Dicht bij het centrum en een eigen parkeerplek in eigen parkeergarage

Gezellige hostel
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Matras was iets minder comfortabel

Centraal gelegen en vriendelijk personeel, lekker ontbijt

Super locatie
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Super donkere kamer zonder daglicht

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

redelijk

Kamers iets groter en comfortabeler.

Ontbijt simpel, doch zeer goedkoop. Parkeren wat aan de dure kant. Sevilla als stad is kortom geweldig.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Prima hotel ,goede locatie.

Prima hotel ,goede locatie.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Prima onderkomen in de stad

Alles op loopafstand in de stad goed berijkbaar

• Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De airco en het uitzicht,met een brommend geluid naast onze slaapkamer.

Ik vond het prima,alleen de airco maakte veel herrie en koelde slecht

prettig
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mooi gelegen dicht bij de rivier en op ruim een kwartier lopen naar het centrum.

Betaalbaar, voldoende kwaliteit voor een relatief laag bedrag. Gunstig gelegen aan de Zilverroute.

Bed, douche, toilet etc. waren goed. Rustige locatie.