Beoordelingen over Hostal Oriola 2-sterren

Torrente, 35, 07469 Cala de Sant Vicent, Spanje

Heerlijke locatie, gastvrij personeel en uitstekende kwaliteit voor prijs.

Het ontbijt viel tegen. Elke dag precies hetzelfde broodje en beleg. De bak van de douche was lichtelijk verstopt waardoor ik maar kort kon douchen.

De kamer was prettig. Ruim aanvoelend vanwege het hoge plafond en met een lekker balkonnetje. Het zwembad is ook heerlijk vertoeven. Het personeel is zeer gastvrij en vriendelijk. De enige minpuntjes waren het ontbijt: iedere dag precies hetzelfde broodje en beleg en het (weliswaar kortdurende) lawaai vroeg in de ochtend van vuilnisophalers. Mijn kamer lag aan de weg aan de voorkant, vandaar. Prachtig uitzicht op de bergen en de zee, dat dan weer wel! Een aanrader wat mij betreft. Zeer goede verhouding prijs-kwaliteit. Geen tv op kamer, ook dat vond ik prettig. Heerlijk terras om op te ontbijten.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

We hebben een prima vakantie gehad en dat is ook zeker te danken aan het verblijf.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Op kamer ontbreekt airco. Er zijn ventilatoren, maar bij hoge temperaturen zorgen die voor onvoldoende verkoeling. Ontbijt was goed, maar wel wat eentonig.

Prima akkommodatie met zeer vriendelijke uitbaters. Dichtbij baai en mooie uitvalsbasis om noorden van Mallorca te verkennen.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Nice hotel on a lovely place

Het viel ons niet tegen, maar omdat het wat gedateerd is ziet de badkamer er niet mooi afgewerkt uit, maar wel schoon. Het ontbijt was voor ons voldoende maar is een beetje afgepast. Maar ik ga er van uit dat je altijd bij kan bestellen. Daar zijn Pepe of Ramon zeker wel bereid voor.

Leuk hotel, wel wat gedateerd, maar dat doet niet af voor de mooie ligging. 300m van het prachtig Cala Molins strand(je) En het gezellig rustig dorp loop je zo binnen. Pepe en Ramon maken er een gezellig en goed verblijf van met een praatje. Zwembad is een goede aanvulling om je lekker rustig en op je gemak even af te koelen. Komen zeker een keer terug

Mooie omgeving en vriendelijk personeel. Heel geslaagd!

Mooie omgeving en vriendelijk personeel. Heel geslaagd!

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Verblijf voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Zelf voor haardroger en zeep zorgen.

De ligging van het hotel + behulpzaamheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Ruime kamer en mooi terras!

Ontbijt zou een beetje gevarieerder mogen zijn!

Ruime kamer en mooi terras! Heerlijk zwembadje!! Heel lieve mensen!!

• Beoordeeld op: 6 juli 2015

Gezellige locatie, op loopafstand van mooie baai om te...

De andere toeristen in het plaatsje waren voornamelijk Engelsen, wat een sterk accent legde op de plaatselijke sfeer.

Gezellige locatie, op loopafstand van mooie baai om te zwemmen en diverse restaurants. Voor Mallorca relatief rustige locatie, met veel te doen in de omgeving. De broers Ramon en Pepe die het hotel runnen, zijn buitengewoon vriendelijk en houden ervan een praatje te maken met de gasten, in allerlei talen.