Beoordelingen over Hostal Trevinca 2-sterren

Sagasta, 23 - 6º Piso, Chamberi, 28004 Madrid, Spanje

#327 van de 383 B&B's en herbergen in Madrid

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 6

Vreselijk hotel, nooit boeken

Toen wij aankwamen was de deur beneden op slot en na mijn derde telefoontje hoorde ik een persoon iets onduidelijks zeggen. Gelukkig ging een bewoner eruit en konden wij met de lift naar de 6e etage. Daar werden wij "ontvangen" door een jonge man in een voetbalbroekje die met zijn blote voeten op het bureau zat. Gezien de entourage vroegen wij om ons eerst de kamer te laten zien, dat ging niet; eerst moest er worden afgerekend. Ik was van plan om contant te betalen, maar de creditcard was al door de machine gehaald. Aangezien wij geen andere keus hadden, zijn wij de kamer ingegaan. Een erg vervuilde en armoedige kamer waarvan de grond scheef liep, de badkamer 30 cm hoger lag, de buizen volledig verroest waren, gordijnen die over de grond sleepten, gaten in de muren, toilet was zo neergezet zodat je er alleen maar schuin op kon zitten en waardoor de aansluiting met de afvoer niet vast zat. Er hing een penetrante urine lucht. Schimmel op de muren, badkuip bijna zwart van de aanslag.

Het was puur om te slapen Madrid is een mooie gezellige stad om te verblijven. Lekker goedkoop eten

De handdoeken waren erg hard duidelijk niet in een droger geweest maar wel schoon. Maar werden wel elke dag verschoond.

De ligging in het centrum en de prijs. En omdat het om de hoek was bij mijn dochter die in Madrid woont.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Aanmelden bij de balie ging heel snel.

Gedateerd. Aan een weg met veel verkeer.

Aanmelden bij de balie ging heel snel. Aardig personeel. De wijk Chamberi is super! Heel hip! 10-15 minuten lopen naar Sol. Metrohalte heel dichtbij. Rustig hotel.

Goed voor één of twee nachten.

De badkamer was klein, er was geen raampje om te verluchten en de douche was niet erg hygiënisch. Je werd ook verplicht je sleutel terug af te geven waardoor je altijd moest aanbellen om binnen te mogen.

De bedden lagen erg comfortabel, het personeel was erg vriendelijk en sprak goed Engels. Ook hielpen ze bij het regelen van een taxi of toonden ze de weg op een plannetje. De receptie was 24/7 open. Het uitzicht vanop het balkon was super!

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Goede prijs-kwaliteit.

Kamer was wel wat gehorig

Goede prijs-kwaliteit. Uitstekende ligging met metro en bus vlakbij. Goed ontbijtadresje iets verderop in de straat.Ook gezellige plaza de Olevide is op wandelafstand.

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

Goede Locatie nabij metro en centrum.

Goede Locatie nabij metro en centrum.

Resultaat 1 – 6

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hostal Trevinca