Beoordelingen over Beverly Park 3-sterren

• Betaald WiFi

3,2

Erg aangename ervaring
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Had verwacht dat er ook een fitnessruimte aanwezig was in zo'n groot hotel. Helaas was dit niet zo.

De zwembaden zagen er mooi uit. Daarnaast was het 200meter lopen naar de zee. Ook het ontbijt en het avondeten was uitstekend. Ruime keus aan etenswaren.

eten was ruime keuze,niet voor hoogeisende mensen,maar...
    • Eenpersoonskamer met Uitzicht op Zee

het veelvuldig uitvallen van de kamerkaart als die buurt was van GSM

eten was ruime keuze,niet voor hoogeisende mensen,maar voldoende en kamers alle dagen gepoetst

Prima hotel!
    • Eenpersoonskamer met Uitzicht op Zee

Ober Tommy Cooper in het restaurant heeft niets van het gastheerschap begrepen. Lomp en meerdere malen zeer onvriendelijk.

Perfecte receptie!!! Van ontvangst tot vertrek zeer professioneel ,alert en attent!!

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Te duur voor wat het is!

Onvriendelijk personeel, receptie helpt mensen op een boertige manier!! Nog nooit niet geweten dat je de regels van het hotel moet tekenen voor ze te lezen!

Heel gunstig gelegen hotel. Bied diverse uitstap mogelijkheden. Prachtige kuststrook. Mooi hotel.

Onthaal! Wat weinig informatie. Vlug, vlug. Weinig geduld. Grootheid van eetzaal en massa mensen. Ongezellig licht, vooral bij avondeten stoort dat. Heel ongezellige overbelichte bar. Was Jammer.

Een super ontbijt! Heel uitgebreid. Voor elk wat wils. Frisse, zonnige en nette kamer. Vriendelijk personeel voor poets en bediening.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Ontspannen en heerlijk genoten!

De koffie. Alleen de douwe egberts automaat was lekker.

Eten was heerlijk en divers. Ik eet geen vlees maar er was genoeg keus uit vis groenten en andere heerlijke maaltijden! Het hotel was rustig en vriendelijk personeel. Op het terrein zijn er beperkte parkeerplaatsen maar dat is niet erg want om het hotel zijn er weer genoeg langs de weg.

Sfeerloze all-inclusive toeristenfabriek waar geld verdienen ver boven gastvriendelijkheid staat

Alles. De gehorigheid van de kamers (alsof de buren bij je in de kamer zaten te praten en te hoesten en te kreunen), de sfeerloosheid van het 'restaurant' en de 'bar' (kaal en veel TL-licht), de kwaliteit van het eten (gaarkeuken) en onvriendelijke medewerkers waar geen lachje af kon...

het schone toilet

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Enorm gedateerd hotel, matig tot slecht eten
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De eetzaal ziet er echt uit als een foute oude aula. Het eten is sowieso niet de moeite waard om bij te boeken. Kwalitatief niet oké. Met half pension wordt je geacht om je avondeten tussen half 7 en half 8 te nuttigen ipv de gebruikelijke tijden tussen zes en negen. Overal moest je voor betalen in vorm van borg of betaling; de afstandsbediening, handdoeken bij het zwembad, water, kamer verlenging enz. Let op, geen airco in het laagseizoen terwijl het wel 25 of meer graden is. Geen jongeren in het hotel in de periode dat wij waren, alleen maar senioren. Activiteiten worden hier dus ook oo aangepast in de zin van bingo enz.

Het personeel was aardig en sprak veel talen

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Niet alle soorten drank zitten in de all incl. Je moet toch al snel iets bij betalen of je hebt echt het goedkoopste van het goedkoopste te drinken.

Top en uitgebreid ontbijt maar ook de lunch en diner super en afwisselend. Afstand tot het strand en boulevard nog geen 5 minuten lopen

Van het buffet was de basis het zelvde wel was er elke dag...

Niet al het personeel is vriendelijk All in, heeft blijkbaar grenzen ,betaalen voor wifi (3mb up 2mb down) betalen voor handdoeken voor aan zwembad 7€,betaalen voor tv remote 10€, etc die 10€ krijg je wel terug, geen parking, om 2200uh was de all in gedaan, 10min te laat voor eten wast kin kloppen, veel te veel gasten in een hotel die daarvoor niet aangepast is dus schandaalig lange wachtrijen, !! Als je een huur auto neemt best de optie extra verzekering bij nemen want die auto wordt daar volledig gevandaliseert !!

Van het buffet was de basis het zelvde wel was er elke dag een verandering in vlees & vis 2 grote zwembaden 2 whirlpools 1 kinderbad 1 60cm bad De lange broek & lange mouwen tijdens het dinner was gelukkig afgeschaft

De locatie van het hotel is ok, kort bij het strand en...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (3 Volwassenen)

Half pension - eetruimte te rumoerig om rustig te kunnen ontbijten, ....; veel regels die ook vrij dwingend geformuleerd worden; ontbijt was Ok maar het avondmaal is voor verbetering vatbaar

De locatie van het hotel is ok, kort bij het strand en promenade. Buitenzwembaden en tuin aantrekkelijk - voor elk wat wils.

Gunstig gelegen hotel dat ondanks renovaties toch achteruitgaat

Na reeds enkele keren in dit hotel verbleven te hebben, is het jammer te moeten vaststellen dat de kwaliteit achteruitgaat, zowel wat betreft de maaltijden als de service. Koude gerechten en ondoorbakken kipfilets zijn geen uitzondering. Geen mogelijkheid meer tot douchen bij laat vertrek, nochtans een basisservice voor een strandhotel. OK voor enkele nachten, maar zeker niet meer.

Gunstig gelegen hotel met degelijke kamers en fijne zwembaden.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Goed locatie , goed eten en vriendelijk personen.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Heel slecht internet verbinding. We moesten betalen voor internet. We hebben gezien op de site van booking.com dat een minibar beschikbaar op de kamer. Maar er waren geen minibar in hele accommodatie.

Goed locatie , goed eten en vriendelijk personen.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

vriendelijkheid personeel laat zwaar te wensen over.

vriendelijkheid personeel laat zwaar te wensen over. na in de ochtend ruim een half uur in de rij voor het ontbijt te hebben moeten wachten (!) krijg je doodleuk te horen dat je eerder moet komen eten. zo zijn er enkele voorbeelden.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Al bij al vrij goed meegevallen
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De kamer, geen zetel aanwezig. In de bad kamer was geen enkel bevestigingspunt om kledij op te hangen.

Ontbijt was uit goed en goed tot zeer goed, veel keuze

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Een hotel om naar terug te gaan.

Wifi tegen betaling, animatie beperkt en ruimte waarin het plaatsvindt erg kaal en betaal systeem bij drankjes op deur-pas en tekenen bonnetjes erg omslachtig.

De schoonheid van alles in het hotel en de ligging vlak aan het strand.

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

prima ontbijt, ik raad all-in echter wel af!

Ik raad aan om niet all-inclusive te gaan, gezien de kwaliteit van de koffie en met name de cocktail die ze maken. Daarnaast is een groot deel van de staff niet erg vrolijk. We waren daarnaast het jongste koppel (rond de 30 jaar) daar. Wellicht dankzij het seizoen, maar als "jong" koppel zal je weinig eensgezinden vinden in maart.

Ontbijt was best goed, als je enkel de pannenkoeken en vers gebakken eieren eet. Vrij uitgebreid. Kamer was ook wel prima, maar verwacht niet meer dan de drie sterren die zij ook werkelijk hebben ontvangen. twee aparte bedden en een badkamertje. De lokatie is wel goed! Vlakbij het strand en een aantal restaurants en een kleine supermarket.

Niet aan te raden

alles is gedateerd leek wel een bejaarden tehuis, moeilijk om met het hotel in contact te komen om iets aan de boeking te veranderen, sommige van het personeel waren weining behulpzaam, slecht avond eten, betalen voor de wifi die ook nog eens slecht bereik heeft, weinig parkeer plaatsen

Het ontbijt was goed Voor het vertrek vroeg in de ochtend kregen we een picknick mandje mee

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Prima plek om te verblijven zeer centraal, maar verwacht niet al te veel.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Avondeten. Het is zonde om voor een halfpension te gaan. Heb t de laatste dagen ook gewoon overgeslagen en ben buiten gaan eten. In principe lag er van alles was, weinig is het zeker niet. Maar als je zelf getrouwd bent met een Spaanse kok is de smaak gewoon ver te zoeken. Ook een grote minpunt is dat er naast de maaltijden/ gerechten nergens een kaartje te vinden staat met ingrediënten. Keer op keer vragen wat er in de maaltijd zit ivm allergieën.

Locatie is top! Je bent zo overal. Winkelcentrum tropical om de hoek. Jumbo, kasba en playa english ook goed te doen per voet 15 min. Het uitzicht vanuit mijn balkon, waar ik voor betaald heb maar pas kreeg nadat ik eerst een kamer kreeg waarbij ik voor de helft gebouwen zag en voor de helft zee. Na een discussie van 15 min lang kreeg ik mijn kamer met perfecte uitzicht. Ontbijt is ook gewoon prima, er ligt van alles wat. Warm koud, grote sla buffet. Lekker aan de yoghurt met vers fruit. Verschillende broodsoorten. Er wordt een omeletje voor je gemaakt als je dat wilt. Zelfs pannenkoeken, ik vind de pannekoeken nergens naar smaken

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

Zeer onvriendelijk, te groot hotel. Locatie perfect,ik zou voor een ander hotel kiezen in deze buurt

Personeel bij het ontbijt echt onvriendelijk. Je betaald met een kaart waar je bij de receptie geld op moet zetten. Handig als ze dit goed doen. Let erop dat ze het op juiste kamernummer zetten. Tijdens ons verblijf werden de kamers gerenoveerd, wij zaten dus in een bouwplaats! Ter compensatie mochten we gratis op de laatste dag tot 16:00 uur in onze kamer verblijven. Je mag niet roken op het balkon, ligt een kaart bij binnenkomst dat je een boete moet betalen. Bijzonder beleid , buiten mag je overal wel roken.

Locatie, zwembaden. Verwarmd zwembad is echt verwarmd! Lijkt mij heerlijk voor kleine kinderen en ouderen. Strand op 3 min lopen prefect. Niet te groot, veel bedjes voor 2,50. Leuk beach barretje voor een hapje en een drankje. Weinig verkopers aan je bed. Met een flinke trap loop je zo over de boulevard het drukke Playa del Ingles in. Heb je geen zin in deze drukte loop je de andere kant op naar het veel rustiger San Agustin, leuke wandeling. Bus stop bijna voor de deur, lijn 1 of 55 naar vliegveld.

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

4,5
    Dit alles hoeft geen onderwerp meer

Alles!!! Met in het bijzonder het ontbijt, als je het zo wil noemen! De borden, tassen , bestek , vlogen en kletteren er letterlijk langs je oren!!! Net een refter van een legerkazerne! Dit alles binnen in een desolate zaal!! Terwijl de buitentemperatuur 22° was. De variatie van de aangeboden producten veranderde in elf dagen niets en de kwaliteit was ronduit beneden alle peil. De ober (s) van de buitenbar, waren totaal onvriendelijk, tot op het randje van het aanvaardbare! Wij begrijpen niet dat booking . com dit hotel aanraad of zelfs in zijn aanbiedingen opneemt. Als trouwe klant zijn wij enorm!! Teleurgesteld.

Niets!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Prijs/kwaliteit was erg goed.

Niets alles was prima geregeld.

Ontbijt was uitgebreid, vers en erg goed. Zelfs een Douwe Egberts koffie automaat zodat ik mijn dagelijkse cappuccino niet hoefde te missen. Ook het systeem met eerst geld op kaart te zetten voor drinken was goed geregeld.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Goede locatie en heerljk eten!

Eerst kamer aan de achterkant. Niet aan te raden, aan drukke snelweg. Balkondeur kon vanwege geluidsoverlast niet open.Later met moeite kamer zeezicht gekregen, een verademing. Personeel is zeker een aandachtspunt. Dame achter de receptie zeer onvriendelijk en stug. Ondanks dat er hard wordt gewerkt komen een aantal medewerkers klantonvriendelijk over, jammer!!!Vergeten in welke branche zij werkzaam zijn.Gelukkig waren er ook nog vriendelijke medewerkers, deze vielen wel op.

Hygiëne, ondanks dat het hotel wat ouder is was alles brandschoon en wordt goed onderhouden. Locatie, dicht bij het strand. Kamer met uitzicht op zee. Eten was goed.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

De treurige kamer met veel herrie van de snelweg. Geen WiFi, alleen tegen betaling. Niet meer van deze tijd. De massaliteit en de herrie in de eetzaal. De kwaliteit van het eten. Soms in de rij moeten staan voordat je de eetzaal in kunt. De harde bedden. De datering van het meubilair.

De vriendelijke mevrouw aan de balie, die na 2 dagen vragen om een andere kamer, ons, tegen extra betaling, een kamer , met 2 balkons en met uitzicht op zee kon aanbieden, nadat we in een sombere kamer, met uitzicht op het parkeerterrein, hadden gezeten.

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Het ontbijt is prima.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

We zijn er vaker geweest en toen was het al wat gedateerd. Nu zijn de kamers wat opgefrist met nieuw laminaat ipv. vloerbedekking maar verder alles nog hetzelfde. De bedden liggen goed. De firma die auto's verhuurd in het hotel is wel een "ratje". Oude auto's met veel kilometers en je moet extra navraag doen om je borg van €50,- terug te krijgen. Je moet er wel expliciet zelf naar vragen. Hij geeft het niet uit eigenbeweging terug.

Het ontbijt is prima. Het avondeten was veelal (voor ons gevoel) hetzelfde (spaans) maar wel goed. Goede ligging naar het strand en de nodige faceliteiten waren prima. Prijs/ kwaliteitsverhouding is prima. Ook vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

ontbijt met vers fruit à volonté

inrichting restaurant verouderd

ontbijt met vers fruit à volonté aanbod van diverse zwembaden verzorgde tuin vriendelijke animatie goed bereikbaar dicht bij het strand rustig

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Zomertje in januari !

De medewerkers aan de receptie waren eerder onvriendelijk en niet behulpzaam; ondervonden bij check-inn, bij vraag over uren van de bus en bij check-out.

Uitstekend gelegen vlakbij de zee en busstop. Kamers en badkamer voldoende groot met veel kastruimte, alles heel netjes maar toch wat gehorig. Het ontbijt en de maaltijden in buffetvorm zeer uitgebreid en ook met lokale gerechten. Mooie en goed onderhouden zwembaden en jaccuzi's

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Zeer goede service in verhouding tot de prijs.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De wifi was betalend. Het kluisje is niet beschikbaar op de kamer, maar op het gelijkvloers in een kofferzaal. In het restaurant worden de dranken bij het middag- en avondmaal niet opgediend; men dient ze op te halen aan een balie.

De prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed. De ligging is uitstekend (dicht bij het strand / dicht bij winkels, cafés). Het personeel is over het algemeen zeer vriendelijk en behulpzaam. De wifi op de kamer werkt goed. Er is de mogelijkheid om strandhanddoeken te huren. Het restaurant is uitstekend; lekkere en gevarieerde maaltijden. Er zijn meer dan voldoende koffieautomaten, zodat er zich geen rijen aanschuivende gasten vormden. Het hotel heeft drie zwembaden. Er zijn voldoende ligzetels. Het onderhoud van de kamers is uitstekend. De locatie is kraaknet. Wij hadden een rustige kamer. Er is de mogelijkheid om een kluisje te huren. Men kan in het hotel ook een wagen huren.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

de rest van het personeel was wel heel vriendelijk.

de mensen aan het onthaal leken niet echt blij om de klanten te verwelkomen. Zuchten, puffen, ed ... het was te druk en veel werk en alles op een hoopje. Misschien daar wat meer mensen en jongeren. Ze zijn meestal toch iets enthousiaster en geeft een 'frissere' look

de rest van het personeel was wel heel vriendelijk. Lekker eten, goed verzorgd, voldoende afwisseling. Kamers niet overdreven luxueus, maar netjes en proper

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Schoon, vriendelijk, mooi gelegen, mooie zwembaden
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Heel irritant is wanneer mensen hun handdoek neerleggen 's ochtends en vervolgens om een uur of 4 's middags aan komen schijten om een uurtje aan het zwembad te hangen. Daar zou de "badjuf" wel wat aan kunnen doen lijkt me. Weg met die handdoeken. Verder vonden wij het allemaal super geregeld.

Wij zijn de laatste week van september gegaan. Zeer uitgebreid ontbijt. Schone kamers, schoon hotel, iedere dag bedden opgemaakt en schone handdoeken indien je dit wilde. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Rustige tijd nu. Let op: geen airco in de hotelkamers. Wel een soort Climat Control. Maar je kunt heerlijk slapen met de schuifpui open ;) Hoe het in de zomer is weet ik niet. Dan ligt de temperatuur een graad of 10 hoger. Bij ons was het overdag tussen de 27-30 graden. Het hotel heeft 3 zwembaden. Bij 2 zit de entertaining met muziek. Bij 1 - helemaal aan de andere kant van de tuin/hotel - zitten meer oudere mensen en is het heerlijk rustig. Aanrader!

ligging

gehorig

ligging

De verhouding prijs / kwaliteit was goed. Er waren geen uitschieters naar boven of beneden.

De parkeerruimte voor de auto. Die zijn er te weinig gereserveerd voor de gasten.

• Standaard Eenpersoonskamer

graag een stopcontact bij het bureautje/tafel ivm gebruik laptop

Voor alle types gasten geschikt

Kamers iets verouderd

Heel gewoontjes

weinig animatie - geen happy- hour

ideale ligging

Uitzicht

Bed

Uitzicht

Prima hotel. Vriendelijke medewerkers. Lekker eten.

Tv en drank bij lunch diner tegen betaling

Heerlijk ontbijt

de ligging

het eten was bar slecht!!!!!!

de ligging

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Redelijk

Kleine kamer,massaliteit

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Fijne plek nabij strand en boulevard
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Tijden ontbijt wat langer open stellen, zeker als je met puber reist...

vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Prima vakantielocatie en ondanks grote hotel fijne mensen
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Eten was prima ondanks dat e a zo massaal was

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Was voor de rest goed met een uitstekende personeel heel vriendelijk en behulpzaam
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Geen koelkast op de kamer en geen kluis op de kamer en airco is ook in deze tijd ook wel gewenst

Ontbijt was goed

Geweldig verblijf

Jammer dat er geen koelkast op de kamer stond.

Heerlijk buffet! Zowel in de ochtend als in de avond. Strand op 2 min loopafstand.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

prijs kwaliteit goede verhouding

internet te betalen

zwembaden en buitenattracties

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

slaap hotel.

personeel, service, veel lawaai kamer aan straat zijde, bed, verouderde kamer is aan renovatie toe.

hygiëne, ontbijt en het park

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Ontbijt was overdadig, vooral aanbod fruit was zeer goed,...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Kamers waren erg klein; goede kamerdienst

Ontbijt was overdadig, vooral aanbod fruit was zeer goed, brood was iets te droog koffie was goed

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Heb niet veel te veel verwachtingen van jet hotel zelf, prima locatie.
    • Eenpersoonskamer met Uitzicht op Zee

Diner, personeel in het restaurant, er kon soms geen gedag van af.

Locatie, strand aan de overkant en ontbijt

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Eten

De bedden

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

schone kamers

geen zicht op de zee vanuit de kamer, wakker worden door lawaai door verkeer

schone kamers

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

we zijn tevreden, maar zouden toch niet meer teruggaan nr daar

te weinig Nederlandstaligen voor ons

ontbijt was perfect, kamer niet zo recent, al iets oudere kamers

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

plus en min

Te massaal allemaal Betalen voor WIFI welk niet optimaal werkt in de kamer.

Kamer goed

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Fijne relax vakantie

Humeur van de managers in het restaurant

Eten was erg lekker en heel divers

Kan beter

Interieur kamer verbeteren

Ontbijt.

• Beoordeeld op: 9 december 2016

Handdoeken 1x per 2 dagen

Handdoeken 1x per 2 dagen

• Beoordeeld op: 22 november 2016

Ontbijt uitgebreid.

Eten vaak aan de koude kant Bedden heel slecht. Erg veel rugpijn gehad.

Ontbijt uitgebreid. Kamers verouderd , maar wel schoon.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Prijs/kwaliteit 10/10

• Beoordeeld op: 22 mei 2016

Schone kamers.

Ontbijt was chaotisch door grote massa mensen. Werd na een aantal dagen als een ergernis ervaren. Voor je een tafel had gevonden was het ontbijt al koud. Dat was jammer want het ontbijt was verder wel goed.

Schone kamers. Nette omgeving. Vriendelijk personeel. Leuke shows in de avond uren. Prettige zwembaden.

• Beoordeeld op: 31 maart 2016

Prijs / kwaliteit , een prima hotel.

Een wat ouder matig gerenoveerd hotel. Helaas een hotel, als de meeste hotels, die niets doet tegen dat kinderachtige en asociale gedoe van mensen die vroeg met een handdoek hun stoel/bedje bij het zwembad reserveren. (zelfs een echtpaar gezien die 4 stoelen reserveerden om maar met de zon mee te schuiven!) Maar als dat nu alles is..... Voor de rest prima.

Prijs / kwaliteit , een prima hotel. Vlakbij een lekker strandje en een paar (toeristen) restaurants. Parkeren op het terrein of in de straatjes rond het hotel. Ontbijt ook prima, een beetje een fabriek, maar toch goed georganiseerd. (wij hadden alleen met ontbijt geboekt) Prima zwembad (3x), 1 verwarmd.

• Beoordeeld op: 24 maart 2016

prima locatie vlak bij boulevard.

Inrichting is wat ouwbollig maar wel allemaal netjes! Voor WIFI betalen is ook niet meer van deze tijd.

prima locatie vlak bij boulevard. Nette kamers, elke dag schoonmaak, prima ontbijt/dinerbuffet en voor ieders wat wils!

• Beoordeeld op: 17 maart 2016

Het hotel is wat verouderd en is toe aan een grondige...

Het hotel is wat verouderd en is toe aan een grondige renovatie. Voor wifi dien je extra te betalen, evenals voor dranken tijdens het eten, en voor handdoeken aan het zwembad. Het buffet is weinig gevarieerd, en de eetzaal lijkt wel een mierennest. Een massa mensen loopt er heen en weer tussen de tafels en buffetten, waardoor rustig tafelen onmogelijk is.

• Beoordeeld op: 10 maart 2016

hygiene, service, voor alles moet extra betalen, maaltijden slechte kwaliteit en smaak kakalaken in de badkamer. geen vriendelijk personeel en erg masaal 4 steren verdiend het niet

• Beoordeeld op: 14 februari 2016

ligging tov zee, het was in Playa een van de weinige hotels...

massaliteit van het restaurant (was al grote zaal, ongezellig ingericht, waarbij ook nog eens grote spiegels dit het nog massaler over lieten komen)

ligging tov zee, het was in Playa een van de weinige hotels met zeezicht, prettige kamer

• Beoordeeld op: 2 februari 2016

Zeer goed ontbijt

ER werden eieren gebakken op de bakplaat waar ook spek op gebakken werd, voor mij als vegatarier niet gewenst

Zeer goed ontbijt Ik miste alleen bv gerookte zalm

• Beoordeeld op: 2 februari 2016

Uitgebreide en lekkere buffetten, zowel ontbijt als diner.

Drank niet incl. halfpension. Geen gratis WIFI. Ligbedden aan zwembaden reeds vroeg in bezit genomen dmv handdoeken.

Uitgebreide en lekkere buffetten, zowel ontbijt als diner. Goede ligging, rustig maar toch niet afgelegen en vlakbij bushalte, zee en restaurantjes. Personeel hielp bij elke vraag.

• Beoordeeld op: 14 januari 2016

De ligging is goed en het eten.

De WiFi is duur, de bedden zijn keihard waardoor je pijnlijke rug krijgt, personeel onvriendelijk, vloerbedekking met grote gaten

De ligging is goed en het eten. Mooi uitzicht op de zee.

• Beoordeeld op: 31 december 2015

Te duur voor wat het is , neem

Verouwderd , kamer zien er niet fris uit muffe geur !!! Verder was het wel proper , eten middelmaat , personeel houd geen rekening met klanten ruimen je tafel op als je nod iets wil bijhalen , dit gebeurede meer maals pnbeschoft dat ! Borden waren versleten , de rest is middel maar 3 /10 beoordeel ik

Te duur voor wat het is , neem Voorbeeld van hotel neptuno vlak bij yombo

• Beoordeeld op: 19 december 2015

locatie

interieur ietwat verouderd (kale vloerbedekking, fel verlichte eetzaal) gezien het overdadige aanbod is een uur tijd om te dineren te kort (hier werd wel flexibel mee omgegaan)

locatie mooi onderhouden tuin voldoende ligbedden bij het zwembad kregen ontbijt mee (we moesten vroeg vertrekken)

• Beoordeeld op: 28 oktober 2015

Zeer goede prijs-kwaliteit-verhouding.

Er zijn geen kluisjes op de kamers; deze bevinden zich in een aparte kofferzaal op het gelijkvloers. Wifi is betalend : 20 € /week. Het tapijt in de gang was aan vervanging toe. De parkeergelegenheid in de directe omgeving van het hotel is schaars.

Zeer goede prijs-kwaliteit-verhouding. De maaltijden zijn uitstekend en gevarieerd. Zeer goed gelegen, bij de zee. Wij hadden een rustige kamer. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het slaapcomfort is goed. Er is de mogelijkheid om handdoeken te huren.

• Beoordeeld op: 4 juni 2015

Ligging van het hotel.

Sommige receptionisten waren zeer onvriendelijk. Avondmaal zag er beter uit dan het was. Weinig luxe op de kamer. Weinig parking.

Ligging van het hotel. Personeel in eetzaal was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 3 mei 2015

Het ontbijt, de locatie, het zwembad.

Het bed was te hard, de overige gasten waren gemiddeld 70+ en het onderhoud was achterstallig(tapijt in de hallen)

Het ontbijt, de locatie, het zwembad.

• Beoordeeld op: 25 januari 2015

5,5
    lokatie.

hotel is dringend aan renovatie toe !! TV is 20 j oud met slechts 3 spaanse en 3 duitse zenders. Panoramic view onbekend airco blaast enkel koud ! resto : meer klanten dan de resto-capaciteit !

lokatie...weg van het drukke Playa del Ingles

• Beoordeeld op: 18 mei 2016

• Beoordeeld op: 5 mei 2016

De heerlijke ruime kamer.

Het eten.Het eten was niet echt fris. Je zag dat het er al even lag. En weinig afwisseling en vet.

De heerlijke ruime kamer.

• Beoordeeld op: 1 maart 2016

leuke animatie

eten vaak aan de koude kant veel het zelfde

leuke animatie

Er zijn ook 14 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.