3. Hotelbeoordelingen: Catalonië

Beoordelingen over GHT Aquarium & Spa 4 sterren

Actor Pere Codina i Mont, s/n, 17310 Lloret de Mar, Spanje

#45 van de 83 hotels in Lloret de Mar

• Beoordeeld op: 6 april 2024

Mooi hotel met vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Soms veel lawaai de kamer boven en naast ons , lawaai van buiten. Maar hotel kan daar niet aandoen.

Veel keuze van ontbijt. Mooie kamer en grote badkamer. Binnenzwembad. Zeer vriendelijk personeel. We konden zelfs onze elektrische fietsen in de bagageruimte plaatsen .

• Beoordeeld op: 26 oktober 2023

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Het warme eten was helaas lauw of koud.

De ligging was perfect. Dichtbij alles waar we naartoe wilde en toch nog redelijk rustig. Daarnaast waren de spa, buitenzwembad en binnenzwembad prima te doen. Het personeel, kon ons goed helpen en zaken uitleggen ondanks dat niet iedereen perfect Engels kon. We konden daarnaast bij aankomst meteen aanschuiven bij het diner.

• Beoordeeld op: 20 september 2022

Prima hotel
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden en een Balkon met Uitzicht op het Zwembad

Er was genoeg keuze bij het ontbijt. Maar we vonden de broodjes niet lekker vers. Misschien bevroren en weer ontdooid? Dat was jammer.

De bedden zijn confortabel. De kamer is schoon. Het bed wordt elke dag opgemaakt. Schone handdoeken zijn elke dag beschikbaar. Groot zwembad met heel veel ligbedden. Op loopafstand van het centrum van Lloret. Ook is er een bus vlqkbij.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2022

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

De bedden waren wat minder..

• Beoordeeld op: 1 augustus 2022

• Driepersoonskamer

Ontbijt was te vroeg. Als je op vakantie bent wil je uitslapen en tot Minimaal 10:30 dit zou dus later mogen!

Het zwembad en het balkon bij de kamer waren erg fijn!

• Beoordeeld op: 27 juli 2022

We hebben heerlijk gezwommen en gewandeld
    • Driepersoonskamer

Het avondeten was erg hectisch en daar moesten we per bord extra bijbetalen voor glutenvrij, terwijl we op basis van halfpension verbleven. Ook voor de desserts werd voor glutenvrij een extra bijdrage per dessert gevraagd.

Het ontbijt was prima, ook glutenvrij was mogelijk. De kamer was schoon en mooi ingericht. Genoeg ligbedden bij het zwembad en het zwembad was niet te druk.

• Beoordeeld op: 30 mei 2022

Vakantie

Bijbetalen voor de SPA als je via booking reserveert. Eten van mindere kwaliteit

Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 17 april 2022

Gezellig
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Het geluid door de ramen.

Het eten en vers fruit was zeer goed.

• Beoordeeld op: 7 september 2021

Verblijf was prima voor mij,keurig hotel.
    • Eenpersoonskamer

niets

De kamer en het zwembad

• Beoordeeld op: 5 september 2021

hotel zeer goed, ontvangt in de stad Lloret slecht
    • Eenpersoonskamer

Het hotel is begin augustus onbereikbaar voor wie met auto aanreist. Toen ik er aankwam was de kleine hotelparking uiteraard volzet, ook een grotere betalende parking in de buurt was volzet. Na 20 minuten rondjes draaien parkeerde ik ergens waar het niet mocht maar waar ik niemand hinderde om zo tenminste te kunnen inchecken. Toen ik na het inchecken terug naar mijn wagen ging om de bagage te halen was mijn auto al weggetakeld. De stad Lloret weet dat er een megaparkeerprobleem is en buit dat uit door dagelijks vele wagens weg te takelen. Dit is voor hen een extra inkomst. Als toerist voel je je zo uiteraard niet welkom. Toen ik de auto ging afhalen ontmoette ik er een gezin uit San Sebastian die net hetzelfde hadden meegemaakt. Omdat er nergens legale parking was en ze toch wilden inchecken werd ook hun wagen meteen weggetakeld. Welkom in Lloret. De lokale overheid zou de mensen moeten leiden naar terreinen aan de rand van de stad waar geparkeerd mag worden in plaats van de bezoekers meteen te beboeten. Als nieuwkomer is het niet evident om bij aankomst meteen al een geschikte parkeerplaats te vinden.

Hotel wordt professionneel gerund. Kamers zijn ok. Personeel werkt hard.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2021

Personeel

• Beoordeeld op: 28 augustus 2022

Leuk maar hotel is aan vernieuwingen toe
    • Driepersoonskamer

Eentonigheid eten veel lawaai tot 24u weinig kennis van andere talen buiten spaans en frans door het personeel in het restaurant en bar en lange wachttijden om te gaan eten bedden zwembad doorlegen eten zwembadbar koud lift viel constant in panne is echt aan vernieuwing toe en een goeie kuisbeurt

Locatie

• Beoordeeld op: 14 augustus 2022

niet lekker rustig
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

de staff van het hotel en hygiëne

de aardige mensen achter het schoonmaak team

• Beoordeeld op: 18 juli 2022

Gewoon slecht

Parkeerplek en locatie zelf

Ik zou het nooit hier doen. Telefonistes was niet behulpzaam en geen parkeerplek terwijl ik hun e-mail heb gestuurd en zeiden is beschikbaar. Eenmaal daar geen parkeerplek. Het niet geschikt voor gezinnen en nooit meer doen

• Beoordeeld op: 14 juni 2022

was meer slaap plek
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

luidruchtigheid in de ochtend door kamer meisjes en kamers zijn gehorig . neem niet de balkon kant straat erg last tot laat van bar aan de overkant . Eten erg eenzijdig.

aardig en behulpzaam personeel receptie , kamers schoon

• Beoordeeld op: 25 oktober 2021

1,0
    Ik ga vaak naar Spanje, bijna alle hotels klantvriendelijk en faciliteiten, maar dit zeer slecht!!!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Receptie personeel onvriendelijk, geen service nooit meer in dat hotel.

Geen kwaliteit en service voor alles moet betalen.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2021

Erg slecht
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

- Personeel hektiek bij het inchecken en niet vriendelijk - badkamer beschimmeld . - kamer erg gehorig, je hoort zefls de conversaties van de buren en kan je goed verstaan. - de kussens en de lakens waren duidelijk vies en gebruikt. - bedden heel oud , versleten matras en de spiraal van de matras zijn zeer voelbaar. - zwembad lijkt op de fotos groter maar hij valt mee en de ligstoelen liggen te veel op elkaar, de bedekte zwembad lijkt erg onhygiënisch en de plafond beschimmeld. - restaurant was een Ramp, naast de chagarijnig personeel die letterlijk met borden en glazen gooien ( zogenaamd schoonmaken) was het eten. Smaakloos en er was Weinig keuze. Je verwacht meer als je een 4 sterren hotel boekt voor de prijs die wij hebben betaald, wat ons betreft wasdeze hotel niet eens 1 ster waard. Wezijn met onze klachten eerst gegaan naar de receptie maar je wordt echt niet geholpen. Ik ga zoizo nog een officieel aanklacht indienen bij Booking.com

Strand wel ver van het hotel maar wel mooi

• Beoordeeld op: 15 augustus 2021

Onbeschoft personeel, slecht hotel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

Niet heen gaan, zonde van je geld, wij verbleven hier 1 nacht, op doorreis naar Nederland, wij wonen in Spanje en hebben 2 zaken in NL, dus met kostbare spullen op weg, duidelijk aangegeven bij boeken, dat een parkeerplaats een must was, geen antwoord gekregen, vervolgens een 2e mail gestuurd, kreeg een vaag antwoord, met alleen de tekst, "beschikbaar eventueel", bij inchecken bleek dat we geen parkeerplaats hadden, zat vol, degene NA mij, had wel een parkeerplaats!!! Nou, je begrijpt mijn reactie! Vervolgens ruim een uur rondgereden, nergens een plek voor onze bus... Spullen noodgedwongen naar onze kamer gebracht, gevraagd voor eten, geen probleem, 3 kwartier gewacht, mochten we niet naar binnen! Wij naar receptie, sorry, we zitten vol! Belachelijk! Zeg dat meteen dan... Zeer onbeschoft, en dit voor een hoop geld, nooit weer. Zwembad erg vuil, schimmel op de muur, niet fris.

Kamer zelf was schoon

• Beoordeeld op: 14 augustus 2021

Voldoende
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

Ik had gemaild voor een parkeerplaats te reserveren.geen antwoord.en geen parkeerplaats gereserveerd.was en drama en buiten op straat geen parkeerplaatsen vrij.en de parkeergarage waren ze vol.

Alles was goed,behalve parkeerplaats was en drama.NOOIT MEER DOEN via boeking.com het zou mooie zijn als jullie beetje aandacht aan dit punt kunnen geven!!!!!!!!!.ik wil hier graag een VERGOEDING zou krijgen.

• Beoordeeld op: 11 juli 2021

Voldoende
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Uitzicht en geen dubbel bed, hadden we gevraagd maar werd niet aangeboden terwijl het hotel nog veel kamers over had

Redelijk

• Beoordeeld op: 30 mei 2021

Teleurstellend
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Personeel wilt om 12:00 geen eens water verkopen. Ze waren niet heel vriendelijk, alles moet direct afgerekend worden kan niet op kamernummer. Geen tweede keer herhaling vatbaar..

Ontbijt was wel goed

Verbleven in mei 2021

• Beoordeeld op: 4 augustus 2022

goed en netjes

niks

dat je veel te doen hebt in het hotel(zwembad, Spa enz

• Beoordeeld op: 2 augustus 2021

Het eten

de service

• Beoordeeld op: 25 oktober 2022

• Kamer met 1 of 2 Aparte Bedden met Uitzicht op het Zwembad (2 Volwassenen + 1 Kind)