Beoordelingen over Hotel Las Casas de la Judería 4-sterren

Santa María la Blanca, 5, Casco Antiguo, 41004 Sevilla, Spanje

#57 van de 156 hotels in Sevilla

Wat een leuk hotel en ligt centraal in de wijk santa Cruz.
    • Economy Tweepersoonskamer

Wat een leuk hotel en ligt centraal in de wijk santa Cruz. Alles op loop afstand. Het zwembad is perfect naar een dagje cultuur snuiven. Vriendelijk personeel en de kamers zijn schoon en perfect. Ik zou dit hotel zeker weer opnieuw boeken als ik naar Sevilla zou gaan.

Fantastisch!!!!
    • Economy Tweepersoonskamer

Ik raad mensen op leeftijd of slecht ter been aan dit bij reservering te vermelden, in verband met de vele trappen en afstanden in het hotel...

Alles! Zeer vriendelijk personeel, een geweldige sfeer, goede bedden, heerlijke douche, top-locatie.....!!

Beleef maximaal Sevilla in dit sfeervolle hotel!
    • Economy Tweepersoonskamer

We hebben het ontbijt niet genomen, vanwege de kosten en genoeg ontbijttentjes in de buurt. Geloof wel dat het een sfeervolle ervaring kan zijn geweest.

Sevilla op zijn best, beleef je in dit hotel. Het is een bijzondere ervaring, mooi hotel voor ons anders dan anders, mooie binnenplaatsen, stukje geschiedenis, maar wel alle comfort van nu. Daarnaast was de locatie erg prettig ! En de service van de frontdesk. Aan het eind van de middag even een plons in het rooftop zwembad met een drankje bij de rooftopbar.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

De faciliteiten van de spa waren echt minder.

De faciliteiten van de spa waren echt minder. Roest en vuil bij de massagetafels, je ligt op je buik met je hoofd door de uitsparing en dan zie je dat... ook de douches in die ruimte waren schimmelig, slecht afgewerkt en het hout liet los of was aan het rotten. Massage was prima, maar de rest was echt jammer.

Prachtig hotel en een super omgeving .
    • Economy Tweepersoonskamer

Mijn partner is 2 meter. Dus het ledikant was daardoor te kort en jammer dat het 2 losse bedden waren die je niet tegen elkaar aan kon schuiven vanwege het stopcontact .

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Een werkelijk uniek hotel op een prima locatie: Het bestaat...
    • Economy Tweepersoonskamer

Het aantal artikelen in de badkamer is beperkt tot een zeepje en een shampootje (niet echt 4 sterren achtig dus), dus zorg dat je de rest zelf bij je hebt :-) Voorts is het personeel (zeker aan de receptie) redelijk afstandelijk. Wifi werkt prima op de patios e.d., maar niet op de kamer.

Een werkelijk uniek hotel op een prima locatie: Het bestaat uit voormalige joodse huisjes, die door diverse patios & tunnels met elkaar verbonden zijn. Sprookjes achtig en zeer sfeervol. Kamers zijn comfortabel en schoon, douche is fantastisch (zeer krachtige regen douche). Zwembad & zonne terrasjes op de daken is een toppertje

Sevilla is een toffe bestemming en het hotel is een goede uitvalbasis maar volgende maal ander hotel
    • Tweepersoonskamer met Spabad

Badkamer , hier was heel weinig plaats om toiletgrief te plaatsen. Douche en toilet waren zeer klein. Hygiëne: Als u naast het bed een wattenstaafje vindt dat u de dag voordien in het vuilbakje had gegooid!!!

Ligging is uitstekend.

Mooi pand, vriendelijk personeel, maar niet voor herhaling vatbaar.

De locatie..onze navigatie wees ons door het centrum en daar is niet te rijden zonder je auto te beschadigen. De straten zijn net zo breed als 1 auto met erg hoge stoepranden. Verder stonk onze wc en keken we vanuit ons raam op een blinde muur. En de ontbijtzaal is in de kelder wat ik erg lawaaierig en bedompt vond.

De locatie; het ligt in het centrum, vlak bij alle lekkere tapas-restaurantjes.

Wat een sfeervol hotel!
    • Economy Tweepersoonskamer

Luchtbehandelingskast bleef 's nachts ook veel geluid maken.

Sfeer van hotel ademt Andalusië uit. 40 patio's, terrasjes etc. Vriendelijk personeel, zeer uitgebreid ontbijt.

Voor herhaling vatbaar!
    • Economy Tweepersoonskamer

Binnenzwembad betalend (20€ pp!) Douche op kamer is aan opfrissing toe.

Prachtige accommodatie, alles vernieuwd met behoud oorspronkelijke stijl, je geraakt er niet uitgekeken! Lekker ontbijt, toplocatie.

redelijk maar met ernstige twijfels omtrent eventuele terugkeer
    • Economy Tweepersoonskamer

Afspraken nakomen (al dan betaling van ontbijt) - kwaliteit van de kamer (voldeed niet aan de standaard zoals getoond op de website - netheid - inrichting)

Locatie en globale inrichting (van 27 huizen één overzichtelijk hotel maken)

Een heerlijk verblijf, voor herhaling vatbaar.
    • Economy Tweepersoonskamer

Er is ons niks tegengevallen.

Een prachtig decor om in te verblijven midden de oude stad, met toch volledige rust 's nachts en 's morgens een heerlijk ontbijt in de oude kelders.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

geweldig
    • Economy Tweepersoonskamer

persoonlijk geen probleem maar voor mensen slecht ter been is het doolhof van kamers en weg er naartoe met de marmeren gladde vloeren bij nat weer niet aan te raden

zeer authentieke locatie en atmosfeer. locatie erg dichtbij bijzondere bezienswaardigheden en oude centrum. alles op korte loopafstand. zeer vriendelijk personeel en erg schone kamers.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Dit hotel zit in één van de mooiste wijken van Sevilla;

Geen punten te bedenken!

Dit hotel zit in één van de mooiste wijken van Sevilla; al wandelend een kwartiertje van de bezienswaardigheden af. Een hotel met een geschiedenis! Mooie binnenplaatsen en keurig verzorgde kamer. Uitstekend personeel.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

TOP
    • Economy Tweepersoonskamer

De accommodatie was geweldig! De verrassing was enorm met alle pleintjes, straatjes, tunnel. Heel uniek Ontbijt perfect, heel veel keuze en aardig personeel

Logeren in een rustige patio woning midden in het drukke Sevilla
    • Economy Tweepersoonskamer

Het kan aan ons liggen, maar de weg vinden in het hotel vonden we de eerste keer zelfstandig ingewikkeld. Misschien dat duidelijker bewegwijzering of een beter kaartje kan helpen.

De ligging van het hotel in de oude stad, op korte afstand van de belangrijkste trekpleisters van Sevilla, is excellent. Om er met de auto te komen is een puzzel, gezien eenrichtingsverkeer door soms auto brede steegjes. Maar de parkeerservice is top! Las Casas strekt zich uit over een flink aantal "huizen met patios", zelfs over meerdere straten. De bijzondere tunnel verbindt deze huizen. De kamer was prima, verrasssend gelegen tussen twee patios. Ontbijt prima. Het personeel is vriendelijk en op service bieden ingesteld.

Super!!
    • Economy Tweepersoonskamer

Dat de kamer geen daglicht had.

Het meest verrassende hotel ooit. Gangetjes, trappetjes, patio's en gewoon 3 keer verkeerd lopen naar je kamer. Dakterras is ook fantastisch, zelfs al was het zwembad gesloten.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Sevilla mijn bruisende stad

Een historisch gebouw met karakter. Zoek je strakke moderne stijl dan ben je aan het verkeerde adres. Hier ademt alles historiek, loop je door authentieke straatjes van weleer en snuif je Sevilla van vroeger. In de zomer zeker verfrissend, nu in de winter hartverwarmend. Onvoorstelbaar wat een rust binnen het hotel.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Goede kamer in mooie locatie;
    • Economy Tweepersoonskamer

Wifi op de kamer is slecht

Goede kamer in mooie locatie; smaakvolle en goed onderhouden huizen. Prettige kamer met goede bedden. Rustige sfeer. Vriendelijk personeel. Leuke buurt

De opzet van dit hotel is niet te vergelijken met andere...
    • Tweepersoonskamer met Spabad

Mooie kamer, alleen wel een beetje donker. En het kan 's avonds / 's nachts een beetje gehorig zijn als er mensen terug komen op hun kamer.

De opzet van dit hotel is niet te vergelijken met andere hotels, het bestaat uit verschillende kleinere huisjes, met steegjes ertussen. Alsof je echt in de oude stad verblijft! Locatie is top.

De ligging ten opzichte van het centrum
    • Economy Tweepersoonskamer

Niet geschikt voor personen met een enige vorm van een handicap, teveel gangen die de panden met elkaar verbinden

De ligging ten opzichte van het centrum

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Prachtig en zeer sfeervol hotel in het centrum van Sevilla.

Het (gratis) wifi-netwerk werkt alleen búiten de hotelkamers op de patio's, lobby, enz.

Prachtig en zeer sfeervol hotel in het centrum van Sevilla. Precies wat we wensten! Paleisachtige lobby en live-pianomuziek. Erg attent personeel: zonder melding gemaakt te hebben van verjaardag van mijn vriend, feliciteerde het personeel hem en kreeg hij een taartje bij het ontbijt en een fles cava op de kamer die dag.

Heerlijk geslapen
    • Economy Tweepersoonskamer

Geen mogelijkheid om zelf koffie of thee te zetten op de kamer zelf

Kleurrijk hotel, uitstekende locatie in joodse wijk, heerlijk bed en douche, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Het kleine zwembad op de derde verdieping was prima.
    • Economy Tweepersoonskamer

We hebben er ongelogen 2 dagen over gedaan, voordat het ons lukte om onze kamer in 1x terug te vinden, of de weg naar het zwembad. Het hotel bestaat uit een wirwar van gangen, liften, pleintjes en nog meer gangen, en de enige 'bewegwijzering' is naar de receptie. Overigens wezen de kamermeisjes ons vriendelijk de weg, maar 'even' iets halen uit de hotelkamer toen we op dag 1 bij het zwembad lagen, koste mij een half uur. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, of een beperkt richtingsvermogen hebben...

Het kleine zwembad op de derde verdieping was prima. De locatie van dit hotel is fijn. Op loopafstand van het centrum aan beide kanten van de rivier.

Locatie, geweldig complex van kamers in 27 voormalige huizen...
    • Economy Tweepersoonskamer

Locatie, geweldig complex van kamers in 27 voormalige huizen, super ontbijt, prachtige patio’s, mooi dakterras met zwembad, goed bed, goede douche, veilig parkeren in de buurt.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Fantastische locatie, ambiance, kamers.

Personeel is niet toeschietelijk. Als je in de prachtige lobby zit komt er niet iemand naar je toe om te vragen wat je zou willen drinken. Terwijl de bar van het hotel , een donkere sombere ruimte naast die mooie lobby ligt. Je moet echt in de bar vragen om een drankje en mag je geluk hebben als je een ober kunt vinden, en dan kan er geen lachje af. Het zwembad gaat veel te laat open. Pas om 13.00 kwam er eens iemand de bar van het zwembad bemannen en het bad open doen. We wilden al veel eerder daar zijn. Kunnen ze veel meer uithalen. Lawaai in de ochtend: vraag om een kamer hoger gelegen, wij sliepen in 19 en 20 . Vlak bij de kobbelstenen. Als iemand smorgens vroeg hotel moest verlaten maakten de rolkoffers veel lawaai. En de welness de dames spreken geen woord engels. We mochten in dat lege gebeuren niet even met zijn vieren zitten. moest twee aan twee. anders voor 90 minuten 160 euro neertellen. Daar kunnen ze veel aardiger en flexibeler zijn.

De ambiance. Zo ontzettend mooi opgezet. Een museum opzich. Veel faciliteiten. Mooie kamers. Uitgebreid ontbijt. Perfecte locatie. Inrichting erg knus en warm. Knap dat je op geen enkele wijze merk dat er 130 kamers in dit hotel zitten.

Leuk hotel maar prijs/kwaliteit klopt niet!

Onderhoud is niet optimaal. Op onze kamer waren er vochtplekken in de muren. De indeling van de badkamer was erg onpraktisch. De wc stond vlak voor de douche! Je had nauwelijks ruimte om uit de douche te stappen. Hoe verzin je het! Ontbijtzaal is onpraktisch ingericht. Je loopt elkaar bij het buffet voor de voeten. Wij betaalden meer dan € 300,- per nacht! Veel te prijzig voor dit hotel!

De locatie is perfect in de Joodse buurt. Zeer centraal. Hotel heeft charme met vele patio's.Personeel is zeer aardig en behulpzaam. Ontbijt is goed. Goede bedden.

Te veel geld voor wat je krijgt.
    • Economy Tweepersoonskamer

De kamers vielen tegen. Erg gehorig. Het hotel is opgebouwd uit oude huizen en de inrichting is in die stijl ingericht. Maar de bedden zouden zeker beter kunnen, kraakte behoorlijk en waren zacht. Douche ruimte was laag, max 200cm hoog en klein. Toiletruimte erg smal. Ontbijtruimte in een kelder, erg gehorig en druk. Daardoor een onrustige indruk. Door drukte was buffet niet optimaal.

Het hotel is een wirwar van gangetjes en patio's . Het is een gezellig hotel. De locatie is prima, je loopt via de gezellige straten zo naar het centrum, en op 50 meter zit een geweldig lunch restaurant.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

dubbel gevoel

Ontbijt matig; op dag van vetrek ging bovendien ontbijtzaal (pas) half 8 open; vooraf betaalde ontbijt werd schandaligerwijs niet gerestitueerd of gecompenseerd; kwestie van jammer dan voor die €16,50 (en het advies is sowieso elders in de stad tegen een redelijker tarief (lekkerder) te ontbijten

Het hotel is een uniek complex met historische waarde; het kruip-door-sluip-door is wel gelijk de valuil, wat gaat tegenstaan bij langer verblijf

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Unieke locatie en een bijzondere ervaring.

Ontzettend leuke plek waar 19 huisjes met elkaar verbonden zijn via trappen patio's en gangen. Bijzonder sfeervol en prachtige decoraties. Superleuk.

Perfect!
    • Economy Tweepersoonskamer

Locatie en het hotelgebouw zelf. Echt ontzettend leuk! 27 huisjes verbonden met gangetjes, trapjes en patio's. Erg authentiek en oorspronkelijk ingericht maar toch comfortabel en mooi.

Prima vertoeven om twee en een halve dag Sevillia te bezoeken.
    • Tweepersoonskamer met Spabad

Bad en douche hebben beide zwarte schimmel sporen, dus er wordt niet goed schoongemaakt. Bij het uit checken werd niet aan ons gevraagd of alles naar wens was.

De accommodatie is in de wijk Santa Cruz en op loop afstand van de bezienswaardigheden. Zwembad op het level van de daken voor een verfrissing. heerlijke eet tentjes rondom.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

goede ligging. minder comfortabel
    • Economy Tweepersoonskamer

de kamer lag te ver van de ingang en moest of via de straat of via een ondergronds gangenstelsel worden gevonden. niet comfortabel

de ligging midden in het centrum. de ontvangst aan de receptie

Bijzonder sfeerrijk hotel,comfort kan beter.
    • Economy Tweepersoonskamer

De wel erg harde matrassen ;het te dure ontbijt;in dit hele complex is slecht 1!! hoteltoilet en die is ook nog eens niet bewijzerd,heel bijzonder! Waarom zijn er in hotels geen mogelijkheid een zgn topping op de harde matras te leggen;de kamer kan erg mooi zijn maar het gaat om het slapen

Het complex van oude huizen met patio's,de verzorgde inrichting kamers,gunstige ligging

Heel speciaal en leuk...een locatie om zeker terug te keren...
    • Economy Tweepersoonskamer

Heel special hotel: oude architectuur verdeeld over diverse panden die met elkaar verbonden zijn en al een bezienswaardigheid op zich. Leuk zwembad met barretje op de topfloor...

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Fantastisch hotel, een echte belevenis op prima locatie.
    • Economy Tweepersoonskamer

Kamer 460 heeft un de nacht wat last van herrie van een of andere motor (airco?) die om de hoek staat. En het hok van de schoonmakers ligt naast deze kamer. Toilet lekte een rook onfris. Hier werd niet heel serieus op gereageerd na het melden. We betaalden niet de hoofdprijs (economy room) en ze gaven de indruk dat het er daarom een beetje bij hoorde.

Bijzonder hotel, echt een aparte sfeer, geweldig! Zwembad op het dak is heerlijk. En parkeerservice is goed geregeld, makkelijk maar niet goedkoop.

Oogverblindende accommodatie!
    • Economy Tweepersoonskamer

Er waren weinig bedjes bij het zwembad, waardoor je niet altijd kon liggen. En het zwembad was niet erg groot. Daarnaast hadden we in de kamer soms last van mieren, ondanks dat de kamer iedere dag goed werd schoongemaakt.

Het hotel was erg groot en onze kamer had zelfs een aparte ingang en receptie. Erg handig, want zo hoefde je niet het hele hotel door om bij onze kamer te komen. De kamer was zeer ruim en had een bubbelbad én regendouche. Het hotel had vele patio's met allemaal een eigen thema waar je heerlijk kon zitten. Daarnaast bevatte het hotel een eigen spa en een zwembad op het dakterras. De lokatie van het hotel is prima, ongeveer 15 lopen naar restaurants en barren.

Geweldig!
    • Economy Tweepersoonskamer

Wij vonden het ontbijt voor €16 p.p. erg duur als je dit vergelijkt met buiten de deur eten, vooral als je er een week zit. (overnachting en drankjes/hapjes bij het zwembad kosten al genoeg).

De bouw/architectuur, de mooie gangen/patio's, het personeel, het zwembad.

Heerlijk ontbijt: verse jus, lekkere koffie, uitgebreid...
    • Economy Tweepersoonskamer

Eerste nacht kamer met kapotte airconditioning, volgende dag nieuwe kamer gekregen, helaas wel klein. Maar alles werkte naar behoren. Behalve andere kamer geen excuses gekregen. Parkeergarages (beperkte beschikbaarheid) waren helaas vol, eerste nacht daarom op straat gestaan. Dus reserveer deze op tijd of kom vroeg in de middag.

Heerlijk ontbijt: verse jus, lekkere koffie, uitgebreid assortiment. Locatie is geweldig midden in de oude stad en vlak bij real alcazar. Vele lekkere eettentjes voor het hotel en op een paar minuten lopen. Hotel zelf aaneenschakeling van oude herenhuizen met de tussenliggende straatjes.

Schitterend hotel in een van de leukste buurten van Sevilla
    • Economy Tweepersoonskamer

Kwaliteit van het matras/bed niet al te best

De kamers, het zwembad en vooral de hele sfeer in het hotel waren fantastisch. Personeel en service waren top! Een fantastische beleving in een geweldige wijk in Sevilla!

Heerlijk genieten van de spaanse sfeer in dit uniek gezellig hotel!
    • Tweepersoonskamer met Spabad

Het perfecte hotel om de spaanse sfeer te proeven. Heerlijk om te verpozen op de binnenkoertjes. Je ontdekt het ene gezellig plekje na het andere. Voor ons klopte alles. Zulk een gezellig hotel in deze prachtige stad!

Verblijf eens in een oude Joodse wijk!
    • Economy Tweepersoonskamer

Wat meer aanduiding van de weg naar de kamers, zou enerzijds mogen, anderzijds zorgt het zoeken van de weg net voor de unieke ervaring.

De charme van de indeling, de patios, het algemene autentieke karakter van de wirwar aan Joodse huisjes die prachtig gerenoveerd zijn. Alles mooi verzorgd en onderhouden. Kamers zeer net ingericht.

• Economy Tweepersoonskamer

Bed ligt oke maar kan beter. Het personeel had weinig interesse in ons en gaf ons snel een standaard praatje over de stad.

Zwembad was heerlijk en het hotel is prachtig. Het zijn 27 huizen aan elkaar. Leuk om rond te lopen en meer plekken te ontdekken.

• Economy Tweepersoonskamer

Wat een aangename verrassing. Centraal gelegen, midden in de oude Joodse Wijk, op enkele honderden meters van het Real Alcazar en de kathedraal. Prachtig klassiek ingericht hotel, waar je je constant moet oriënteren op de weg naar je kamer. Dit omdat ze prachtig onderaards met elkaar verbonden zijn. Je gaat van het ene hofje naar het andere. Alle op een geheel eigen wijze ingericht. Uiteindelijk kom je dan bij je kamer. Ook een verrassing. Prachtige knus, antiek ingericht. Voeg aan dit alle toe: vriendelijk personeel en een heerlijk zwembad op het dak, dan kan dit hotel niet anders dan als een absolute aanrader worden bestempeld.

Een fantastische ervaring!
    • Economy Tweepersoonskamer

De zoektocht naar de parking was een ramp. Gelukkig kwamen we na een helse rit door te smalle straatjes een medewerker van het hotel tegen. Hij heeft ons naar de ondergrondse parking gebracht en auto geparkeerd. Prijs voor deze parking is niet goedkoop, maar parkeren op straat is totaal geen optie. Ontbijt is super maar wel duur.

Het hotel is gewoonweg prachtig. Nog nooit iets gelijkaardigs gezien. Super ligging, zalige kamers, wirwar van gangetjes en binnenpleintjes, een klein maar gezellig zwembad. Fantastisch ontbijt.

Aanrader!
    • Tweepersoonskamer met Spabad

Prachtig hotel, net een dorp. Alles mooi verzorgd. De ligging is fantastisch, je kan overal heen lopen. De auto geparkeerd bij een parking 50m. verderop.

Prima hotel.
    • Economy Tweepersoonskamer

Mooi al die patio's, maar je kon er niet in gaan zitten om wat de drinken. Men mocht geen glazen meenemen. Daarom zat er bijna niemand. Wel jammer. De openingstijden van het zwembad. Je kon niet 's morgens gaan zwemmen, alleen in de middag. Het is dan bloedheet en druk. Ook jammer. Het personeel was wat afstandelijk. Kon wat vriendelijker en behulpzamer. Ontbijt was duur, maar wel heel luxe. Wel goed dat kon je zelf kon kiezen of wel wel of geen ontbijt wilde.

De kamers en badkamers waren zeer comfortabel en schoon. De locatie van het hotel was perfect. Hotel zelf was mooi ingericht. Heel bijzonder.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Schitterend verblijf in het hart van Sevilla.
    • Economy Tweepersoonskamer

Het dakterras rond het zwembad had groter mogen zijn zodat er meer ligstoelen konden staan. Onze airco functioneerde niet naar behoren.

De locatie is ronduit schitterend, gewoon in het hart van de stad en toch rustig. Prachtige patio's en binnentuintjes. Aangenaam zwembadje op het dak. Heel verzorgde tunnel die de verschillende huizen ondergronds met elkaar verbindt. Verrassend.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

verrassend
    • Economy Tweepersoonskamer

het ontbijt was erg duur en bood weinig keuze; helaas geen wifi op de kamer.

authentiek hotel met eigen karakter; zeer ruime kamer met veel sanitaire voorzieningen - in het begin lastig om de weg te kunnen vinden maar op een gegeven moment ging het goed; aardig zwembadje boven op dak met ligbedden.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Spaanse casa waar je heerlijk kan ontspannen!
    • Economy Tweepersoonskamer

Niks, het was een top week!

Een prachtig hotel, in hartje Sevilla met alle highlights op loopafstand. De kamer was mooi en schoon, badkamer met douche en apart bad. Het is een groot gebouw met losse huizen die verbonden zijn door een tunnel, die prachtig in oude stijl is gebleven. Overal zijn fonteinen, patio's, planten en bloemen. Het zwembad op het dakterras is te gek en een must have tijdens de warme dagen in Sevilla. Het personeel is warm en ontzettend vriendelijk. Ze hebben ons altijd vriendelijk te woord gestaan, uitleg gegeven en ons geholpen waar nodig. We wilden niet meer naar huis..

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Vriendelijk & behulpzaam personeel (muv spa personeel)
    • Economy Tweepersoonskamer

Zeer onvriendelijk personeel bij de spa De bedden zijn zo hard als beton Wifi is heeeel langzaam en valt steeds weg Kamers zijn niet 100% goed onderhouden

Vriendelijk & behulpzaam personeel (muv spa personeel) Heerlijk zwembad met dito hapjes, drankjes & service Kamer was lekker koel bij aankomst

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Culinair en cultureel genot.
    • Tweepersoonskamer met Spabad

De ligging van het hotel, vlak bij de wijk Santa Cruz. Karaktervol hotel. Badkamer perfect: apart zitbad met douche, aparte douchecel en apart toilet. Uitgebreid ontbijtbuffet.

Topligging!
    • Tweepersoonskamer met Spabad

Te weinig ligbedden aan zwembad!

Het is een hotel met karakter! Zwembad op dak aangenaam. Ontbijt is gewoon goed! De ligging is top, de gezelligste wijk van Sevilla. Vlak tegenover hotel 2 toptapastenten!

Prima plek in het midden van het gebied dat je wilt zien en waar je wilt eten
    • Economy Tweepersoonskamer

Geluidswering, maar dat was bekend van alle reviews en in ons appartement niet echt storend

Airconditioning geruisloos ( buiten 43 C), mooie kamers, enorme badkamer met ruime voor alle bagage, schitterende omgeving en oude gebouwen onderdeel van het hotel, verbonden door straatjes en onderdoorgang

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Teleurstellend hotel in een levendige aantrekkelijke stad.
    • Economy Tweepersoonskamer

De kamer (22) keek uit op het aangrenzende restaurant; was klein, muffig, warm en duur voor wat je er voor kreeg. Ik heb in goed vertrouwen geboekt, maar vond het hotel niet comfortabel, en de kamer armetierig, wat niet verwacht kan worden in een 4star hotel. Dit hotel is niet aan te bevelen aan oudere, overigens goed ter been zijn de hotelgasten.

interessante bouw in een aardig stadsdeel

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Centraal in Sevilla heeft ook een keerzijde.
    • Economy Tweepersoonskamer

Kamer was luidruchtig door airco installatieruimte aansluitend aan de hotel kamer. En er hing continu een rioollucht, welke even verdween als je alle kranen openzette om door te spoelen.

Gunstige ligging aan rand van centrum.

Is heel apart maar toch erg duur voor de kwaliteit
    • Tweepersoonskamer met Spabad

Prijs kwaliteit vd kamer. Wij betaalde 440 voor twee nachtjes, dat is echt teveel geld. Voor die prijs verwacht ik gratis water op de kamer, een beter uitzicht ipv blinde muur. Een groter 2-persoonsbed ipv twijfelaar (kmr 25).

De prachtige ambiance in het hotel, een doolhof vol mooie verrassingen

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Het hotel is een ervaring op zich.
    • Economy Tweepersoonskamer

Ontbijtzaal viel totaal uit de toon qua sfeer in het hotel. Ontbijt viel ook tegen.

Een ervaring op zich om via de ondergrondse gangen en patio's bij je kamer te komen. Toch een waar gangenstelsel waarin je kunt verdwalen. Gaf mij een wat onaangenaam gevoel.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Kleine kamer op TOP locatie
    • Economy Tweepersoonskamer

De ontvangst was nogal chaotisch omdat er geen parking bij het hotel is. De koffers moesten snel op een taxistandplaats uit de auto worden gehaald waarna iemand van het hotel de auto in een ondergrondse publieke garage parkeerde. Geen mogelijkheid om tussentijds nog naar de auto terug te keren als je iets vergeten bent. De kamer was te klein. Het was nauwelijks mogelijk om rond het bed te lopen.

De ligging was TOP!

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Het prachtige charmante doolhof-concept.
    • Economy Tweepersoonskamer

De bedden waren wat te hard voor ons. Spijtig maar dat kon de vakantie niet bederven.

Het prachtige charmante doolhof-concept. Het hotel op zich is al een attractie, zo mooi om in rond te lopen en te verdwalen in de vele wegjes. We sliepen in een rustige, gezellige kamer met zeer toffe badkamer. Zalig dakterras met mooi uitzicht en bar met heerlijke cocktails :) zeer goede service. De charme van het hotel is net dat het hotel niet perfect is, het zijn geen moderne nieuwe kamers, het zijn verschillende oudere huizen waar ze 1 geheel van gemaakt hebben in de typisch Sevillaanse stijl. Wat een droomplaatje!

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Geweldig verblijf op unieke locatie in uniek hotel.
    • Economy Tweepersoonskamer

Wifi bereik. Is toch handig als dat wat sterker en stabieler is.

Locatie en de unieke uitstraling die het had doordat het zoveel verschillende huizen omvatte.

Ideaal gelegen in een levendige buurt, vrij dicht bij Alcazar en kathedraal
    • Economy Tweepersoonskamer

In onze kamer sloot de douchedeur niet perfect af, waardoor we na elke douche een vijvertje in de badkamer creëerden. Niet zo erg, maar we gebruikten wel veel handdoeken ...

We kregen een kamer in een apart, heel pittoresk gebouw. Het hele hotel is een doolhof van met elkaar verbonden wooneenheden. Aanvankelijk is het even zoeken om je weg te vinden maar het went snel. De kamers waren netjes maar niet heel groot en vrij donker. Alle comfort was aanwezig, ook een niet gevulde minibar. We reserveerden zonder ontbijt, want via de website vrij duur (meer dan 20 euro). Maar ter plekke werd ons het ontbijt voorgesteld voor 16,5 euro. De ontbijtzaal is te vinden in een kelder. Het ontbijt zelf is heel uitgebreid, zelfs met cava en veel vers fruit. Het personeel is heel vriendelijk, vlot en behulpzaam. Ligging is ideaal (400 meter van de kathedraal), met een levendig pleintje voor de deur.

Heel bijzonder hotel op perfecte locatie met mooie faciliteiten
    • Economy Tweepersoonskamer

Het hele "complex" is een oudere constructie dus je ruikt her en der wel vocht. Wifi signaal erg zwak maar ach, het is vakantie. De Spa was wel erg duur, alsmede de bar.

Heel leuk en apart hotel, bestaande uit met elkaar d.m.v. patio's en ondergrondse gangen verbonden middeleeuwse Joodse woningen, midden in het centrum van Sevilla. Gaaf dakterras met zwembad. Sfeervolle piano bar. Mooie grote kamer en badkamer.

Het is een heel verrassend hotel omdat het uit meerdere aan elkaar gebouwde herenhuizen bestaat
    • Economy Tweepersoonskamer

Heerlijk ruim bed. Schone kamer. Fantastische badkamer. De ligging is in een heel gezellig wijkje vlak bij allemaal mooie dingen om te bekijken. Vlak bij het hotel zijn leuke restaurantjes en een goede plek voor een Flamengo-voorstelling. Het is een heel geinig, verrassend hotel omdat het uit meerdere aan elkaar gebouwde herenhuizen bestaat

prettig
    • Economy Tweepersoonskamer

het interieur: voldoende interessante stukken aanwezig om een mooi geheel te maken, maar het is er zonder liefde allemaal maar neergezet. Jammer.

ontbijt was voldoende, kamer was ouderwets, maar wel ruim.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Genoten in Sevilla!
    • Tweepersoonskamer met Spabad

De locatie van de kamer en de route ernaar toe was beroerd. Het heeft iets benauwds. Wij zijn diverse keren in het hotel verdwaald.

Ontbijt was heerlijk. Locatie top. Hotel heeft authentieke stijl en bouw. Schitterende patio's. Vergeet de pool niet op het dak; heerlijk!

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Zeker de moeite waard.
    • Economy Tweepersoonskamer

Het ontbijt had wat meer gevarieerd mogen zijn, vooral in brood was er weinig keuze.

De locatie is ideaal voor het verkennen van de stad. Het hotel zelf is een belevenis op zich, zeer authentiek en zeer rustgevend. Goede bedden en ook vriendelijk en hulpvaardig personeel.

Fantastisch hotel!!!
    • Tweepersoonskamer met Spabad

Fantastisch hotel! Locatie is erg goed. Vlakbij alle bezienswaardigheden en alles is lopend te bereiken. Met de auto ook prima te bereiken en voor de auto zorgt het hotel. Personeel is meer dan vriendelijk. Faciliteiten perfect, incl spa en zwembad. Kamer en hotel wellicht wat vreemd ingericht maar dat vonden wij juist zo bijzonder: dat het niet standaard is. Bedden van prima kwaliteit. Wij komen zeker terug!!

Een unieke ervaring.
    • Economy Tweepersoonskamer

WiFi op de kamer was welkom geweest, maar was wel van behoorlijke kwaliteit in de verschillende patio's.

Wij genoten van de historische en authentieke sfeer van het hotel. De prachtige patio's die de verschillende huizen verbinden en de onderaardse gang waar achter elke hoek een verassing ligt. Ook waren we heel blij met de valetservice want rijden en parkeren is in Sevilla geen sinecure. Het hotel ligt vlak in het historische centrum en alle wijken waren makkelijk te voet te bereiken.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Schitterend hotel, maar ondermaatse badkamer voor deze prijs.
    • Tweepersoonskamer met Spabad

Badkamer was echt wel te klein voor deze prijs! De douche was eigenlijk alleen geschikt voor kinderen!

De locatie van het hotel. Het kader. De authenticiteit. Het restaurant was fenomenaal!

• Beoordeeld op: 8 april 2017

PRIMA LOCATIE!
    • Economy Tweepersoonskamer

Heerlijk en uitgebreid ontbijt. Prima locatie in de wijk Santa Cruz. Leuk door aaneenschakeling van huizen die hotel vormen, alles via tunnel te bereiken. Kort bij kathedraal en Real Alcazar. Lekker tapas overal.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Typisch Spaans hotel met prachtige patio's
    • Economy Tweepersoonskamer

De prijs/kwaliteitsverhouding was top. Echter vond ik onze kamer een beetje stoffig en het matras van mijn eenpersoonsbed was aan vervanging toe. Ik ben 1.80 dus het bed was ook iets te klein. Misschien verschilt dit per kamer. Wij hadden een tweepersoonskamer met 2 losse bedden.

Het is waar! Het hotel heeft prachtige patio's en zijn het bezoeken waard. Het is wel een doolhof, maar overal vind je borden richting de receptie. Wij verbleven in een bijgebouw. Minder spectaculair maar wel lekker rustig.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Het hotel is net een klein dorpje met allemaal gangetjes,...
    • Tweepersoonskamer met Spabad

De badkamer was groot en voorzien van alle comfort. Nadeel was de rioolgeur die uit de wc kwam. Het ontbijt was erg duur en viel tegen.

Het hotel is net een klein dorpje met allemaal gangetjes, patios met mooie planten en bloemen. Het is heel groot maar daar merk je niks van.

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Heel goed hotel in het centrum van Sevilla, alles op wandelafstand en veel eetgelegenheden vlakbij,.
    • Tweepersoonskamer met Spabad

Vroeg op het seizoen, dus was het zwembad nog niet open en de wellness alleen tegen betaling. Alleen WiFi in het salon aan de receptie.

Geweldig mooi hotel met kamers in verschillende authentieke huizen, echt een belevenis.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Weggestopt in een bijgebouw twee straten verderop
    • Economy Tweepersoonskamer

Het begrip hotel is hier te ver opgerekt en bestaat uit allerlei wel en niet verbonden gebouwen. Wij zaten (door tunnels en stegen) 2 straten van de fraaie entree van het hotel af; in een bijgebouw. Een pensionachtig ingebouwd gebouw onder de vlag van een viersterrenhotel. Eindeloze looptijden, vaak verplicht over straat omdat diverse interne gangen en hekken dicht waren. Het ontbijt in een kelder van het hoofdgebouw raden wij u af; op weg er naar toe komt u langs diverse goedkopere en aantrekkelijkere gelegenheden.

Behulpzaam personeel.