Beoordelingen over Ibersol Antemare -Adults Only- 4-sterren

Avenida Virgen Montserrat, 48-50, 08870 Sitges, Spanje

#34 van de 38 hotels in Sitges

Prijs/kwaliteit prima en groot outdoor zwembad. Aanrader !

In het hoogseizoen iets meer ligbedden aan het zwembad nodig.

Zeer aangenaam en proper hotel met groot zwembad. Personeel is vriendelijk, kamers zijn ruim en proper, ontbijt is lekker, goeie bedden. Goeie ligging ten opzichte van strand en centrum.

Mucho Recommendable!

De accommodatie kan een likje verf gebruiken, maar staat in geen verhouding met de service die we kregen!

De service, het personeel, mag een dikke 9 krijgen: die was top! Het ontbijt erg goed....'s morgens starten met een cava en Spaanse ham....mmm, ik kan me slechtere ochtenden voorstellen ;-)

Prettig met minpunten

Water wastafel stonk en schoonmaak niet altijd ok. De ontvangst in het hotel was niet gastvrij. Er werd bijna niet tegen ons gepraat en het enige wat gezegd werd, was dat we direct de volledige som moesten betalen. Niet eerst, zoals het hoort, uitleg over het hotel. We hadden de kamer nog niet eens gezien.

Balkon en de douche

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

een super verblijf op een erg rustige locatie

vind de prijs wel relatief hoog en daarmee wat overrated....verder afgelegen van het uitgaansleven van Sitges, wel aan te lopen (maar dan moet het niet regenen)...

super goed ontbijt, mn de serano ham is muy rico....ideaal groot zwembad en zonnetarras....mooie schone kamers....voortreffelijke behulpzaam personeel, kleine staff maar super gemotiveerd en xperts,....super live muziek bij diner

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

Acht dagen heel goed genoten op prima locatie

wij zaten in een bijgebouw aan de achterzijde, dit betekende dat je steeds een stukje moest lopen via de receptie (trappen af en op onder weg door) naar de kamer. Op ich nog wel te doen, maar een kopje koffie op de kamer was ook niet beschikbaar, dus steeds veel lopen.De kamers en de badkamer waren vrij klein, maar dat stoorde ons niet heel erg

vlakbij strand, mooi zwembad, alles heel strak ingericht. Loopafstand van het oude centrum. Minibar op de kamer. Lekker balkon.

Gastvrij

Kamers rumoerig

Gastvrij

Mooi hotel net buiten sitges

Binnen ziet het hotel er prachtig uit. Mooie grote kamers. Alle gemakken voorzien.

De service van de upgrade was geweldig

Dunne muren dus geluidsoverlast

De service van de upgrade was geweldig

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Comfortabel verblijf

De kamer met groot balkon, rustig

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Heerlijke week vakantie

Hotel al meerdere keren geboekt, ook deze keer prima bevallen. Lekker ontbijt, goede kamers en het strand dichtbij.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Heerlijk nagezomerd

Douche putjedeksel was los en door de leeftijd was de douchevloer niet helemaal schoon

Prima hotel Lekker dicht bij strand Goed zwembad

• Beoordeeld op: 24 september 2015

Het personeel is correct maar mag wel wat vriendelijker zijn.

Het personeel is correct maar mag wel wat vriendelijker zijn. Telkens als wij het hotel verlieten of binnenkwamen groeten we vriendelijk maar 9 van de 10 keer waren ze blijkbaar te 'druk' om ook maar iets terug te zeggen: jammer!

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Prima ontbijt, prachtig zwembad, lekkere bedden

Het hotel is, in het hoogseizoen zeker, flink aan de prijs, daar mag je dan ook veel van verwachten. Die verwachting wordt niet waargemaakt. Ik zie hier aan de reviews dat de meningen nogal verdeeld zijn. Dat kan ook niet anders. Voor hetzelfde bedrag worden totaal verschillende, niet vergelijkbare kamers aangeboden. Een aantal kamers(waar wij zaten) bevindt zich een heel eind van het hoofdgebouw(een lange weg binnendoor door een conferentieruimte).Hotelkamers zijn hip ingericht, maar klein en alles behalve praktisch. Lades in de kast konden bij ons niet gebruikt worden, omdat de kast niet voldoende open kon, stootte je tegen nachtkastjes aan. De laminaat vloer trekt zand aan, schone vloer was er eigenlijk nooit.Er wordt gesproken van een ultramoderne douche met diverse mogelijkheden. De druk op de douche is echter matig en de temperatuur niet constant. Regelmatig dus een gevaarlijke situatie met een te hete douche. Het gedeelte van het hotel waarin wij zaten is niet vergelijkbaar met wat er op de foto's getoond wordt. In ieder geval in dit gedeelte zijn de kamers erg gehorig. Als de buren thuiskomen, lijkt het alsof je zelf ongewenst bezoek krijgt.Tot drie keer toe ben ik terug geweest met mijn keycard omdat ie het niet deed. "De card kon niet zo goed tegen heet weer"..Daar heb ik hard om moeten lachen. Na drie keer gestuntel met een recyclede kaart kreeg ik eindelijk een nieuwe. Personeel is niet goed genoeg voor een hotel dat zichzelf als klasse hotel presenteert.

Prima ontbijt, prachtig zwembad, lekkere bedden

• Beoordeeld op: 18 oktober 2015

Mooi zwembad , ruime rustige kamer

Het is wat ver uit het centrum

Mooi zwembad , ruime rustige kamer

• Beoordeeld op: 6 september 2015

De kamers zijn niet echt groot maar erg comfortabel.

Aan de receptiekant is een soort waterval actief, deze maakt veel lawaai als je op je balkon zit

De kamers zijn niet echt groot maar erg comfortabel.

• Beoordeeld op: 30 mei 2015

Er zijn ook 9 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.