Beoordelingen over Hotel Cervantes 4-sterren

Cervantes, 12, Casco Antiguo, 41003 Sevilla, Spanje

#123 van de 156 hotels in Sevilla

Comfortabel hotel in het centrum van Sevilla.

Je kunt geen parkeerplaats in de eigen parkeergarage reserveren. Gelukkig was er wel plaats voor onze auto.

Op wandelafstand van het centrum, heel behulpzaam personeel dat goed Engels spreekt en een zeer goed ontbijt.

Prachtige binnentuinen. Goed ontbijtbuffet dat constant werd aangevuld. Erg schoon. Vriendelijk pers

De receptionist was een beetje chagrijnig bij aankomst. Na de drukte kon hij weer lachen.

Prachtig. Goede ligging tov locaal plein en binnen 10 minuten lopen in het Centrum

fijne plek voor een stedentripje

leuk hotel op een rustige , maar geweldige locatie. loopafstand van bezienswaardigheden en winkelstraten. prima ontbijtbuffet. het hotel bestaat uit twee oude, gerenoveerde panden. er zijn kamers aan de leuke binnenplaats, deze hebben echter geen raam naar de buitenlucht. wij gaven de voorkeur aan een kamer boven in het hotel.

Ga hier niet met een auto naar toe.

Het hotel heeft een eigen parking maar is met de auto bijna niet te bereiken. Zeker niet als er zoals in ons geval wegen afgesloten zijn ivm werkzaamheden. Ruim een uur door de supersnelle straatjes moeten rijden om her hotel eindelijk te kunnen bereiken.

Personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. Er is bovendien 24 uur per dag gratis koffie en thee beschikbaar.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Super ligging om Sevilla te verkennen;

even moeilijk om te vinden door wegwerkzaamheden (en de GPS die dan tilt slaat)

Super ligging om Sevilla te verkennen; rustig en toch alles op loopafstand. Je kon ook even op adem komen in de mooie binnenplaatsjes van het hotel :-)

Hotel prima maar erg gehorig.
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Wij vonden het erg gehorig, veel last van lawaai in de nachr, mensen luid pratend en met rolkoffers langs je kamer. Dat was wel een minpunt voor ons. Wij sliepen op de begane grond.

Prima hotel, dicht in het centrum. Goed ontbijt. Prima bedden.

Sfeer vol hotel , goed ontbijt . prettig personeel

Bad kamer erg klein , geen aanvulling van zeep en dergelijke, bedden niet goed opgemaakt. Moeilijk bereikbaar. Parkeren met een wat grotere auto in garage is moeilijk.

Sfeer in het hotel was goed

Perfecte locatie, prachtig hotel

Klein puntje: ontbijtzaal te klein waardoor je soms moet wachten

Prachtig historisch Andalusisch gebouw, vriendelijk personeel, rustige kamers, leuke wijk

De ligging is fantastisch.

Ontbijt was karig en werd matig bijgevuld. Het bad heeft de maat van een xl bidet. Gehorige gangen.

De ligging is fantastisch. Vrijwel alles op loopafstand. Anders dan de façade doet vermoeden is het hotel van binnen mooi karakteristiek. Goede kamers en bedden

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

hotel was verder goed pers vriendelijk

de belofte van booking .com om de reservering na te mailen. at niet gedaan is. tot op heden.

hier was nu onduideijk heid over . Ik heb geboekt met ontbijt. geen recervering nummer gekregen van booking .com. De reservering zou na gestuurd worden. Helaas nog niets gekregen. Maar heb dus samen met mijn reispartner het ontbijt misgelopen.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

We vonden het een heel mooi hotel en het personeel was erg behulpzaam.

We hadden een tweepersoonsbed aangevraagd, maar helaas was dat er niet. We konden geen raam openzetten, aangezien het buiten erg lawaaierig was.

Het prachtige interieur van het hotel .

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Goed hotel in oude centrum van Sevilla.

Parkeerplaats van hotel is niet te reserveren en heeft beperkte capaciteit. Tarief parkeren bij hotel (€ 19,-- / nacht) is ca. veel voordeliger dan tarief in publieke parkeergarage.

Goed hotel in centrum stad. Leuk plein met veel horeca in nabije omgeving waar je in de ochtend heerlijk kan ontbijten.

Prachtige stad, Calle Cervantes mooi maar luidruchtig steegje, vriendelijkheid jegens gasten ontbree

Geluiddichtheid: veel lawaai op straat (bevoorrading, vuilnisman, passerende personen tot laat in de nacht). Hotel tochtig en onverwarmd (onacceptabel koud). Geen welkomsattentie TV onbruikbaar: alleen maar Spaanse zenders, terwijl de meeste gasten buitenlanders zijn Slecht werkende WiFi

Ligging hotel Entree met klassieke aankleding

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Goed hotel, ligging OK, Spaanse sfeer, is het 4 sterren waard? Het hangt erom, qua kamer 112.

De badkamer van kamer 112 was wat krap, vooral het toilet is nogal in een hoekje gepropt. De kamer bevindt zich vlakbij de stalen trap naar de verschillende etages in het naar mijn idee oudere gedeelte van het hotel, dat maakt af en toe nogal wat lawaai als men daar gebruik van maakt. Kamer 112 ligt er (met nog wat andere kamers) bijna vlak tegenover. In de nacht wat minder prettig. In het 'nieuwere' gedeelte is dat niet aan de orde. Twijfel of we hier nogmaals zouden komen, want verder wel goed.

De ligging van het hotel en Spaanse gemoedelijkheid is prima. De bedden zijn prima. De medewerkers van het hotel zijn zeer behulpzaam. Alles is schoon. Iedere dag schone handdoeken, dat had niet gehoeven. We hingen de handdoeken steeds op, ten teken geen nieuwe nodig te hebben, maar dat werkte niet. Is dat min of plus?

Goed hotel, fantisch personeel, ontbijt kan beter

Ontbijt: geen gekookte eieren, wel scrambles eggs met spek, maar het spek was te dik niet uitgebakken. Broodjes slecht afgebakken: of te bleek of nog een hele deegklomp binnenin

Grote kamer en badkamer, wel geüpgraded omdat andere kamer op de begane grond kleiner was en donker. Zeer vriendelijk en behulpzaam engels sprekend personeel aan de receptie. Hotel ligt centraal t.o.v. Alle bezienswaardigheden

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Net hotel, goede lokatie , ontbijt is ws beter buiten de deur

Afvoer in badkamer stonk Dekens op bed- heb liever dekbed Matig ontbijt

Locatie was prima, in rustige straat Goed bed ( matras) Vriendelijke receptie

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Prima hotel met goede voorzieningen.

Uitstekende locatie. Ruime badkamer met goede voorzieningen. Hygiëne perfect, alles goed schoon en dagelijks verschoond. Ontbijt prima. Ruime kamer met drie ramen, licht en luchtig. Uitstekende bedden. In het centrum en toch rustig, goede service. Aardig personeel.

Aangenaam verblijf, prijs/kwaliteit absolute topper!

De vriendelijkheid van de receptiemedewerkers. De ligging, rustig maar toch centraal. Het ontbijt is meer dan voldoende. Prijs kwaliteit is TOP!!

Het verblijf was goed maar we komen niet meer terug.

Kleine kamer en een oncomfortabele kleine badkamer. De badkamerdeur kon maar half open omdat de deur tegen het bidet aankwam. Er was nauwelijks ruimte om in het bad te stappen en er was niets om je aan vast te houden.

Vriendelijk personeel, goed ontbijt.

6,0
    Heerlijke stad met veel sfeer

Het tarief voor parkeren. €19 t/m 14.00 de volgende dag. Voor drie uurtjes extra werd wederom €19 gerekend. De douche in de kamer had geen druk, dus lekker comfortabel douchen was er niet bij. Geen reactie noch actie na melding hiervan bij de receptie.

De lokatie

Mooie locatie, slechte service

Personeel geeft slechte service. Zowel bij checkin als checkout kregen we discussie met de mensen achter de balie. We werden niet geloofd en voelden ons niet serieus genomen, dat terwijl de douche het een ochtend gewoon niet gedaan heeft. Geen excuus maar in plaats daarvan werd alles ontkend.

Locatie is super. Hotel is schoon.

Teleurgesteld in deze prachtige stad

Een personeelslid was zeer onbeschoft toen we een opmerking maakten over het toilet, dat nauwelijks doorspoelde. Daarnaast was er zeer weinig waterdruk in de douche/lavabo. Er hing ook een onfrisse geur in de kamer. Onze kamer lag net naast een lift waar er de hele week werkzaamheden waren, terwijl er voldoende vrije kamers op een ander verdiep voorhanden waren. Een waarschuwing bij het inchecken was al fijn geweest. Ook de buren konden we zeer goed horen. Verder zo goed als geen natuurlijk licht in de kamer, wat vermoedelijk wel normaal is door de zomerse temperaturen in dit land, wat extra lampen waren zeker welkom. Volgens ons zeker geen 4 sterren waard.

De locatie is goed. Het ligt centraal en op wandelafstand van alle bezienswaardigheden. Om het hotel te bereiken moet je zo'n 15 minuten stappen van het busstation. Mooie binnentuin met gratis thee en koffie ter beschikking.

Oase van rust in bruisende stad

Dames aan het onthaal heel vriendelijk, de mannelijke collega's zeer afstandelijk en onverschillig.

Rustige locatie maar toch dicht bij centrum.. leuke patio..

Gezellige sfeer.

Prijs voor ontbijt aan dure kant.

Gezellige sfeer. Lekker warm in de winter. Gratis thee en koffie. Minibar op de kamer die goed gevuld is. Lekkere nootjes op de kamer. Alles proper opgedekt. Voldeed aan mijn verwachtingen.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Een aanrader op loopafstand van het warme hart van Sevilla

De vermelding van het juiste adres op het boekingsformulier. Met eigen vervoer was het erg moeilijk te vinden. Calle Cervantes met het huisnummer zou het zoeken vergemakkelijkt hebben.

Het ontbijt was uitstekend en de kamer was geweldig. Prachtige binnentuin. Gratis koffie en thee van goede kwaliteit.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Mooie ligging, prima ontbijt

We hadden een 3 persoonskamer gereserveerd voor 5 nachten maar kregen een 2 persoons kamer met een slaapbank. Na onze klacht kregen we de volgende morgen onze gereserveerde 3 persoonskamer.

Mooie ligging, prima ontbijt

We hebben het zeer naar onze zin gehad.

In de kamer van onze medereizigers 2 x lekkage van de bovenburen. Jammer dat het hotel geen bar voorziening heeft om gezamenlijk de dag 's avond s met een drankje af te sluiten.

Locatie was prima , heel veel dingen op loopafstand. Ontbijt was ook prima in orde.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

hotel slecht Sevilla fantastisch

de kamer er was schimmel vorming in de bad rand en scherm, het was erg gehorig ook met de ramen dicht, om 00.30 werd het afval opgehaald gepaard met heeeeel veeleer lawaai. kamer was erg koud ,als je uit je kamer liep was het niet normaal koud het buiten het hotel warmer dan in het hotel en dat had niets te maken met een airco. de parkeer garage was niet makkelijk om de auto in of uit te rijden dit gebeurde middels een lift die vreemd gepositioneerd was dit ondanks de parkeerkosten 19,00 euro per nacht.het ontbijt was eentonig. kortom geen aanrader om daar te verblijven.

de ligging midden in het centrum

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Prima hotel qua locatie maar faciliteiten wat basaal

De kamer is relatief klein - en de inrichting wat gedateerd en slecht onderhouden

De locatie is prima - heel dicht (loopafstand) bij zowel veel eetgelegenheden als bij bezienswaardigheden

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

De bad/douche combinatie. Doordat het water niet goed werd tegengehouden was de halve badkamer vaak drijfnat na het douchen.

Perfect hotel en een uitstekende locatie. Alles ligt op loopafstand.

Perfect hotel voor een paar dagen Sevilla

Geen op- of aanmerkingen

Mooi authentiek gebouw, zeer vriendelijk personeel, centrale ligging, goed gevulde minibar en gezellige koffie en thee hoek (gratis), mooie binnentuin met zitjes en snelle taxi-dervice!

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Hotel heeft het onmetelijk geluk, dat het in zo'n schitterende stad gelegen is.

Het hotel is een beetje gehorig, maar daar hebben we niet al te veel last van gehad, want als je in Sevilla bent blijf je niet op je kamer zitten,

De locatie in de oude stad.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Perfecte locatie en heerlijke kamer , goede service receptiepersoneel

Centrale ligging op loopafstand van almeida de Hercules met veel restaurants en terrasje.vriendelijk personeel, fietsen gehuurd via receptie, werden door verhuurbedrijf binnen half uur bij het hotel afgeleverd, echt super

goede keuze voor bezoek aan sevilla.

wat onduidelijkheid over double vs single beds, na kamerwissel verwarring hierover bij ontbijt, administratiefoutje, werd wel snel rechtgezet.

personeel behulpzaam, spreken engels, goede service bagage-opslag en printen boardingpasses.

Mooi hotel op een plezierige loopafstand naar het centrum van de stad.

Kamer iets gedateerd en ontbijtzaal aan de kleine kant

Prima ontbijt, maar de ontbijtzaal is wel aan de kleine kant. Soms wachttijden. Kamer was schoon en fris maar wel een beetje gedateerd. Verder een prachtig hotel met mooie binnentuinen!

Mooie lokatie met genoeg restaurantjes in de buurt en op loopafstand van het centrum. Prima hotel met leuke patio waar je even kunt zitten. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Prima uitvalsbasis Sevilla.

Erg kleine ontbijtruimte met heel eenvoudig ontbijt.

Perfecte locatie. Je bent op loopafstand van veel bezienswaardigheden en het zijn leuke, authentieke kamers.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Prima, zou de volgende keer zelfde locatie kiezen.

Oase van rust midden in het centrum- goed ontbijt-zeer vriendelijk, deskundig personeel, prima bedden. Vlakbij hotel een zeer gezellig, levendig plein met cafés en vele eetgelegenheden ( heerlijke tapas).

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Ideale uitvalsbasis om Sevilla te ontdekken...

Moeilijk om iets op te noemen. Misschien het stroeve en wat afstandelijke contact tijdens de check-in.

Zeer charmant en mooi hotel in typische stijl. Zeer mooie binnentuin. De kamer was vrij ruim en proper. 2 balkonnetjes gaven uitzicht op de smalle straatjes. Badkamer is praktisch maar beetje verouderd maar wel proper. Halve rolletjes wc papier is wel wat raar maar slechts een klein detail. Ontbijt was zéér goed met voor ieder wat wils. Vooral de centrale ligging is een groot pluspunt. Je zit vlakbij de alameda dé hercules gevuld met tientallen barretjes, terrassen enz. Voor de meeste highlights ben je binnen de 10min ter plaatse . Ondanks de centrale ligging is het hotel zeer rustig gelegen in een smal straatje... Kortom, bij een volgende trip naar sevilla boek ik dit hotel opnieuw, zeker met de perfecte prijs/kwaliteit verhouding in het achterhoofd.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Aangenaam en goede ligging.

Het enige minpunt is de badkamer. De klassieke douche/bad combinatie is niet meer geschikt voor oudere reizigers en ronduit gevaarlijk om in- en uit te stappen. Men zou bij renovatie moeten denken aan inloopdouches.

Goede ligging, zeer vriendelijk personeel.

Veel cultuur...vanalles te doen

Werken in buurt van hotel en daardoor maar op 1 manier te bereiken . Ook het hotel kon me niet helpen de juiste weg te zeggen . Gelukkig kon ik in mijn beste spaans hulp krijgen van politie . Anderhalf uur door stad gewroet en zelfs verboden zones .

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Uitstekend hotel in een fantatische mooie stad Sevilla.

Het ontbijt is basic maar goed. De kamers zijn niet groot maar zeer proper. Uitstekende ligging. Zeer vriendelijk personeel. Uitstekend hotel in een fantastische stad.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Ontbijt en patios waren leuk.

Bed te smal voot twee personen. Onderhevig aan slijtage. Bijvoorbeeld traplopers waren kapot

Ontbijt en patios waren leuk. Sfeervol hotel .Spaanse sfeer.

Prima hotel voor een weekend weg. ! Enorm genoten.

Een gekookt eitje bij het ontbijt 😏😛

Het personeel was zeer hulpvaardig en ontzettend vriendelijk. Bedden waren prima! Ontbijt goed verzorgd. Kamers fris.

Een persoonskamer, was prima maar klein en stond een veel te...
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Een persoonskamer, was prima maar klein en stond een veel te grote stoel - in de weg! Verder prima hotel, goede locatie, superschoon en uitstekend personeel.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Charmant Hotel in Sevilla op gunstige locatie!!

Onderhoud verfwerk in badkamer

Charmant Hotel in drukke stad!! Heerlijke en elegante plek om tot rust te komen! Prima ontbijt. Zeer behulpzame receptie medewerkers!! Div. geweldige restaurantjes in de buurt. Vraag ernaar bij de receptie!!!

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Fijn verblijf , voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Enige minpuntje :Plaats van toilet in badkamer was wat krap in een hoek.

Prima locatie in rustige straat en toch vlakbij centrum. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Erg goede bedden en schone kamer.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

leuke stad, goed hotel met een goede verzorging, personeel kon vriendelijker.

te kleine parkeer garage, vooraf telefonisch contact om te reserveren, was niet nodig. echter toen we aankwamen was de garage vol en dit werd niet goed opgepakt en opgelost. ik moest zelf maar zien dat ik de auto ergens in de binnenstad kon parkeren.

ligging in het centrum, kleinschalig hotel, prima kamer en verzorgd ontbijt.

Goed bevallen

Moeilijk per auto bereikbaar, zelfs met navigatie

Goed uitgangspunt voor bezoek aan Sevilla, alle bezienswaardigheden op loopafstand. Garage bij accommodatie. Leuke binnentuin.

Prima hotel midden in het centrum

Het hotel is iets gedateerd wel netjes verder! Er is geen bar of restaurant in het hotel wat het niet per definitie gezellig maakt na een dag in de stad te zijn geweest!

De locatie is super centraal je loopt zo het drukke stads centrum in!

locatie en service top, fijne kamer en airco, personeel...
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Ontbijt voor 12 euro wat minimaal, kamer naast ijzeren trap en dat gaf soms wat lawaaioverlast

locatie en service top, fijne kamer en airco, personeel bereidwillig en Engelssprekend

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Bedrielijke foto's op de website!

We hadden specifiek een 4-sterren hotel geboekt om wat extra comfort te hebben. Onze kamer voldeed zeker niet aan de eisen van een 4-sterren accomdatie. De kamer was erg klein, de badkamer was zelfs te klein en onpraktisch ingericht. De foto's op de website zijn bedriegelijk. We vermoeden dat dit hotel uit 2 gedeelten bestaat, één gedeelte dat klopt met de foto's en al 4-sterren betiteld kan worden en het gedeelte waar wij een kamer hadden, dat we classificeren als een gemiddeld 3-sterren hotel. Het ontbijt was mager, zeker geen 4-sterren hotel waardig. Kortom: wij voelden ons bekocht.

Enkel de lokatie was OK. In 10 min lopen ben je in het levendige centrum van Sevilla. Leuke terrasjes en restaurants zijn vlakbij.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Sevilla moet je doen!

Het ontbijt, met de slechtste koffie die ik ooit in Spanje gedronken heb. Het was poederkoffie uit de machine. Ook geen vers fruit of sap. Je kunt beter op een van de terrassen gaan ontbijten, op 2 minuten lopen van het hotel.

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. De kamer was rustig gelegen en een goed bed. Prima badkamer, met douche in het bad. Prima airco, wat hard nodig was bij een temperatuur van 47c.

De beperktheid van het ontbijt, niet de moeite om bij te boeken. Ga ook niet met de wagen zoeken naar het hotel zonder gps, het is zeer moeilijk te vinden. Het hotel was al ouder en vooral in de badkamer was dit te zien, lekkende kranen, schimmel, ...Er was ook geen raam met zicht op buiten. Enkel een raam met onmiddellijk een buitenmuur, om dit te "verdoezelen" hadden ze lampen geïnstalleerd om buitenlicht te creëren.

Badlinnen en badgerief werd elke dag bijgevuld

Dicht bij centrum.

Jammer dat kamer geen raam naar buiten had. Was voor een nacht. Dan maakt het nu zoveel uit. Was zowiezo zeer heet in de stad. Dus ook geen warmte op de kamer.

Dicht bij centrum. En terassen.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Mooi en sfeervol hotel.

Niet-roken kamer had soms toch rooklucht (via de airco?). Hotel per auto bereikbaar via smalle straatjes maar geen enkel probleem.

Goed en mooi hotel. Alles goed onderhouden en schoon. Centrale ligging voor verkennen van de stad. Eigen, kleine, ondergrondse parkeergarage die met een autolift bereikbaar is.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Perfect hotel

Wij kwamen laat toe en er was geen parking meer in het hotel. Parking garage moeten gaan zoeken, en dat heeft ons 31€ gekost

Prachtig hotel, mooi gebouw, gewoon perfect

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Prima locatie, maar heel gehorig

Veel lawaai. Van zowel de straat (om 2 uur 's nachts containers voor de deur leeghalen) als binnenin het hotel (schuifdeuren en gestommel)

Locatie is prima. Op loopafstand van het oude centrum

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Hotel Cervantes is ideaal gelegen voor stads bezoek.

Heel moeilijk met de wagen bereikbaar door de smalle één richting straatjes.

Hotel Cervantes is ideaal gelegen voor stads bezoek. Heel centraal gelegen en op wandelafstand van het stadscentrum.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

mooie locatie vlakbij kathedraal (10 minuten lopen).

kleine ontbijtzaal. Parkeren lastig te vinden, veel eenrichtingsverkeer. Hebben maar in grote parkeergarage geparkeerd aangezien men geen plek kon garanderen, vrij prijzig (30 euro per dag)

mooie locatie vlakbij kathedraal (10 minuten lopen). mooie binnenplaatsjes.

Midden in het bruisende stadsleven van Sevilla, een ruime oase van rust.

Staat van onderhoud van het bad kan beter, deels niet meer complete armaturen en ontbreken van passende badstop

Ruime kamers, goede service van de receptie

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Fijn hotel in het hart van de stad maar met veel rust

Er wordt gratis koffie en thee aangeboden maar de automaat geeft geen lekkere koffie en er staan bekertjes. Bij een hotel in deze prijsklasse verwacht je dan toch wel kopjes. Tevens vind ik het raar dat je voor de flesjes water moet betalen bij een hotel in deze prijsklasse. Omdat je het kraanwater niet kunt drinken ben ik gewend dat je per dag gewoon 1 flesje uit de mini bar kunt pakken en dat dat weer steeds aangevuld wordt

De ligging is perfect rustig maar toch dicht bij de stad, het hotel is schoon en netjes en de kamers prima

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Een rustig gelegen hotel in het centrum

Het bed was nogal hard.

De kamer die ik had, lag aan een binnenhof en was heel rustig. Vanuit het hotel loop je ook zo het historische centrum in. De toegang tot het internet was uitstekend.

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Aanrader !

Prima hotel ! Mooi gelegen, aan de rand van het historische centrum. Alles goed te voet te bereiken. Mooie grote kamer aan een voor Sevilla zo kenmerkende patio.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Uitstekende ligging, dichtbij belangrijke toeristische...

Uitstekende ligging, dichtbij belangrijke toeristische plekken en toch zeer rustige omgeving. Aangename kamers rond patio, vriendelijke bediening door competente medewerkers.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Hotel heeft een erg authentieke uitstraling, goed...

Het ontbijt is ronduit slecht op vrijwel alle ondedelen: niet goed afgebakken broodjes, beleg matig, oude cornflakes, slechte koffie, etc. En duur.

Hotel heeft een erg authentieke uitstraling, goed onderhouden. Kamer had een verrassende indeling, met een apart zithoekje en bank.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

4 sterren hotel dat gerenoveerd werd en gewoon in gebruik was,slechte zaak.

Dat er verbouwd werd en de pleintjes waar je kon zitten onder het stof zaten. Werd gek van de zaagmachines. Douche kop was stuk en wc zat in een onmogelijke hoek. Andere kamer gevraagd en gekregen. Betaald via ideal en moesten toen 150 euro borg betalen.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Zalig slenteren doorheen het oude Sevilla om heel wat moois te ontdekken.

Pas op bij taxigebruik. Onze chauffeur vroeg 38 euro om ons van het vliegveld naar het hotel te brengen waar de officiële prijs 25 euro is!! Vraag dus zeker een ticket.

Het hotel ligt midden in het oude stadscentrum (waar je kunt verdwalen in de vele nauwe straatjes). Ruim ontbijt (aan 12 euro extra pp). Geen overbodige luxe op de kamer maar wel een koelkastje (wat wel heel nuttig kan zijn om drank fris te houden). Nette badkamer.

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

Prima, niet veel meer

Het hotel heeft 4 sterren, maar dat is er niet aan af te zien. Eerder 3 sterren. Kamers zijn supergehorig! Daarnaast was de schoonmaak niet top, overal lag stof.

Locatie van het hotel, naast alameda de hercules (het leukste plein van Sevilla). Ook fijn dat er een parkeergarage is, echter is deze wel alleen geschikt voor ervaren inparkeerders!

Verzorgd ontbijt en vriendelijk personeel overal.

Haha het regende....daar kan niemand iets aan doen. Het hotel had gelukkig steeds een paraplu beschikbaar

Verzorgd ontbijt en vriendelijk personeel overal.

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

Goed hotel, matig ontbijt.

Kwaliteit van ontbijt was prijs niet waard. In de buurt kun je voor minder geld prima terecht. Parkeergarage van hotel erg duur.

Fraai gebouw. Dicht bij centrum. Alles op loopafstand.

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

een ideaal hotel voor een stad als Sevilla te ontdekken , je kunt alles te voet doen , heerlijk

ontbijt viel een beetje tegen , koffie was echt niet lekker maar we hebben dan ook buiten het hotel ontbijt genomen geen probleem op zich omdat het hotel zich in het centrum van de stad bevind

een goed hotel , prijs kwaliteit zeer goed , perfecte ligging zeer goed opgeleid personeel , vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Sfeervol, ideaal gelegen hotel

Het is vrij gehorig en onze kamer (boven de garage gelegen) was erg koud, vooral de vloer.

Centrale ligging, heerlijke bedden en ontzettend vriendelijk en hulpvaardig personeel. Mooi, sfeervol hotel met prachtige patio's.

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Mooi typisch Spaans hotel met binnentuin.

Het inchecken ging erg langzaam. En een extra deken was ook wel prettig geweest, maar daar ga je midden in de nacht niet meer om vragen.

Mooi typisch Spaans hotel met binnentuin.Goeie bedden en prima ontbijt. Dolblij dat we de auto kwijt konden in hun parkeergarage.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Mooi romantisch hotel in Andalusische stijl met twee patios...

Ontbijt met goedkope afbakbroodjes. Voor €11,- pp. te duur. Zeker als je weet dat om de hoek een veel beter ontbijt voor €5,- te krijgen is. Volgens de beschrijving, en de informatiemap van het hotel, is er een bar/restaurant in het hotel aanwezig. Bij navraag werden wij verbaasd aangekeken en doorverwezen naar horeca in de buurt.

Mooi romantisch hotel in Andalusische stijl met twee patios waar de meeste kamers op uit kijken. De ligging van het hotel is op loopafstand van het centrum (+/- 15 min.)