2. Hotelanmeldelser for Spanien

alt

Overnattede: februar 2023

• Anmeldt: 3. september 2022

2,0
    "vi fik først vores værelse klokke 21:00. da vi tjekkede ind fik vi at vide at vores værelse ikke var klar endnu. Men vi"
    • 1 overnatning

vi fik først vores værelse klokke 21:00. da vi tjekkede ind fik vi at vide at vores værelse ikke var klar endnu. Men vi kunne gå en tur i byen. De vil så ringe til os når det var klart. Der var ingen der ringede og værelset var først klart klokken 21:00. Vi endte med at betale fuld pris. Det er det dårligste jeg nogen sinde har oplevet.

Overnattede: august 2022

• Anmeldt: 3. juli 2022

5,0
    Rimeligt
    • Deluxe-dobbelt-/2-personersværelse

Ikke et vindue på værelse og alt for høj pris i forhold til kvalitet. Reklame for swimmingpool det er der ikke men en lille Dam på rooftop med 30 cm vand i på hjemmeside beskrives det som en pool der kan bruges

God beliggenhed

Overnattede: juli 2022

• Anmeldt: 21. april 2022

6,0
    "Once upon a time there used to be a fantastic hotel - today there's no WiFi"
    • Juniorsuite

WiFi-forbindelsen er elendig og virkede - trods utallige henvendelser til receptionen og service manageren - ikke. Det er ekstremt utilfredsstillende på et 5-stjernet hotel, at man holder gæsterne for nar på den måde. Møblementet i vores suite var nedslidt og rengøringen efterlod ofte værelset sjusket - lampeskærme sad skævt etc. Der var dårlig skabsplads på vores værelse til vores tøj. Værelset haltede teknisk, da vi kom - døren til badeværelset kunne ikke holdes lukket, men gled hele tiden op, belysningen ved indgangen var i uorden og kunne ikke rigtig slukkes. Dørene til balkonen er meget utætte med trafikstøj til følge. Der mangler møblement på balkonen, hvor man ellers kunne have siddet og hygget sig. Receptionen er underbemandet - og der var til enhver tid mindst 5-10 minutters ventetid på at komme til at tale med en receptionist. Ofte var det simpelthen umuligt at komme igennem på telefonen. Det samlede indtryk er et berømt hotel, der lever på renomméet, men hvor der er et kæmpestort vedligeholdelsesefterslæb og underbemanding.

Hotellet ligger i en meget smuk bygning med fantastisk placering højt på Passeig Gracia. Der er vidunderlig udsigt fra tagterrassen. Hallen er meget smuk. Mange af frontpersonalet er meget flinke. Laundry service er rigtig god.

Overnattede: april 2022

• Anmeldt: 8. november 2022

Overnattede: september 2022

• Anmeldt: 9. november 2021

Enestående
    • Senior-suite (1 til 2 voksne)

Overnattede: november 2021