Beoordelingen over Hotel Felix 1-sterren

Avenida Fuerzas Armadas, 14, 30800 Lorca, Spanje

#4 van de 5 hotels in Lorca

Prima kamers met vriendelijk personeel!
    • Vierpersoonskamer (3 Volwassenen + 1 Kind)

Wij kwamen wat later aan en het hotel had geen parkeermogelijkheden meer. We moesten de auto op straat kwijt. Het was erg druk en vol overal en hadden moeite met het vinden van een plek.

Super vriendelijk ontvangen en zeer behulpzaam personeel. Dit was voor ons 1 overnachting, een tussenstop. De volgende ochtend beetje getresst en snel weg. Personeel bleef super vriendelijk. Wij konden niet blijven voor ontbijt maar kregen voor een heel klein bedrag meerdere broodjes mee. Top!

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Prima hotel in prachtig Lorca

Ondanks dat er in de kamers niet gerookt mag worden,stond er een slecht schoongemaakte asbak op onze kamer In de gangen rook het ook naar rook Gehorig op straat ' s nachts

Parkeerplek tegen betaling naast het hotel Buurt met veel leuke café's en restaurantjes Makkelijk te vinden Schone kamer met ruime badkamer en goede douche Lorca is een prachtig stadje met een leuk oud centrum : het is 15 minuten lopen hier naartoe Volgens mij zijn er geen betaalbare hotels met een meer centrale ligging

wij zouden het zo weer boeken

kleine kamer

vriendelijke ontvangst bij de receptie Eenvoudig maar goed restaurant. Vriendelijke bediening en laag geprijsd. schone kamer

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Het eten viel erg tegen voor Nederlandse maatstaven.

Het eten viel erg tegen voor Nederlandse maatstaven. Niet lekker gegeten !!

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Comfortabel hotel niet ver van het centrum. Parkeren geen probleem.

Vriendelijk personeel Kamers aan de kleine kant maar functioneel. Prima badkamer met heerlijke douche. Alles heel schoon.

• Beoordeeld op: 7 maart 2016

De badkamer was klein maar toch hygiënisch in orde.

Wij hadden een tweepersoonsbed gevraagd en er werden 2 aparte bedden aangeboden. We hebben de receptie hiervoor aangesproken en het was geen probleem om te wisselen. Dit puntje kan hier ook als positief ervaren worden. Het ontbijt is normaal tot 11 u maar dikwijls was er om 10u 30 niet alles meer voorhanden. Het fruitsap kregen we 2 dagen wel en 2 dagen niet. De theetassen waren klein. Als je er van uitgaat dat wij 's morgens 2 grote mokken drinken zou een kannetje water interessanter zijn.

De badkamer was klein maar toch hygiënisch in orde. Voor ons was de ligging buiten het centrum goed omwille van de verplichte verplaatsing te voet!

• Beoordeeld op: 16 februari 2016

Prima schone kamer, pas gerenoveerd.

In lorca is er moeilijk een goede eetgelegenheid te vinden

Prima schone kamer, pas gerenoveerd. Leuk en vriendelijk personeel. Op 10, 15min loopafstand van het centrum

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

Niet veel

Het feit dat ze totaaaaal geen Engels spreken. Ik had hotel Inc ontbijt geboekt en het was onbeperkt eten. Hadden met z'n allen uiteindelijk een dubbele koffie op en een boterham extra. Naar ons weten was dit dus inbegrepen. Bij uitchecken moesten we €20 extra betalen. Ik probeerde met hem te communiceren dat wij inc ontbijt hadden geboekt. Maar meneer begreep geen Engels. Dan sta je daar! Super vervelend en irritant en uiteindelijk toch betaald want kwamen er toch niet uit. Vind dit echt een kwalijke zaak. Veel mensen zouden precies t zelfde doen om er maar vanaf te zijn.

Niet veel

• Beoordeeld op: 31 maart 2016

zeer goed zacht bed

Het ontbijt was basic maar de prijs ook : 4 euro p.p !!!

zeer goed zacht bed

• Beoordeeld op: 5 maart 2015

ligging Lorca was geen gezellige stad voor ons druk en...

ligging Lorca was geen gezellige stad voor ons druk en lawaaierig ontbijt genomen 8u30 buffet was bijna leeg en werd niet aangevuld

• Beoordeeld op: 26 februari 2015

Het ontbijt was redelijk gevarieerd.

Kleine kamer met een klein raam.

Het ontbijt was redelijk gevarieerd. De verwarming in de kamers en de gangen was aangenaam. Goed onderhouden hotel.