Beoordelingen over Hotel Mercure Jardines de Albia 4-sterren

San Vicente, 6, 48001 Bilbao, Spanje

#9 van de 47 hotels in Bilbao

Rustig hotel, fijne kamer, groot genoeg voor 2 personen,...

We hadden best een wat beter uitzicht willen hebben

Rustig hotel, fijne kamer, groot genoeg voor 2 personen, badkamer is wat krap, maar geen problemen mee gehad.

Niet kunnen slapen in een te duur hotel

Je gaat naar een hotel om te slapen. Naast het hotel is een club waar de mensen tussen 24:00 en 5:00 buiten staan te schreeuwen en feest te vieren. Hierdoor voldoet het hotel niet aan de belangrijkste eis dat je er een goede nachtrust kan hebben.

Kamer en locatie was prima

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

- receptie en bar in één grote ruimte : gezellig effect
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

- uitstekende kamer, maar slechts uitzicht op een blinde muur

- receptie en bar in één grote ruimte : gezellig effect - zéér vriendelijk en tegemoetkomend personeel - uitstekend ontbijtbuffet

We waren een uur te vroeg om te kunnen checken.

Volgens ons werkte de afzuiginstallatie in de badkamer niet waardoor de spiegel besloeg. Wij hebben hier geen actie op ondernomen.

We waren een uur te vroeg om te kunnen checken. De kamer was nog niet klaar De receptioniste ging bellen en binnen enkele minuten konden wij toch op de kamer. We hadden een probleem met de safety box op de kamer. Dit werd prima opgelost. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

Locatie van het hotel is perfect, alles is op loopafstand.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Toegang tot spafaciliteiten is tegen betaling en alleen vooraf te reserveren

Locatie van het hotel is perfect, alles is op loopafstand. Metro is vlakbij.

Goede en schone kamer.

Prima hotel tenzij je 's nachts graag wilt slapen. Het ligt tussen 3 night clubs in die allen tot 5 uur 's ochtends open zijn. Toen de muziek stopte hebben we nog een paar uurtjes kunnen slapen. Vanwege de overlast werd het ontbijt en de parking ons aangeboden, heel aardig en eigenlijk is dat zo ongeveer het enige dat het personeel ter plaatse kan doen, maar toch komen wij hier niet meer terug. Dus als je wilt slapen; oordoppen mee!

Goede en schone kamer. Erg aardig personeel.

Super!

Het was er té warm! Overal; slaapkamer, hal en ontbijtruimte hadden een ongemakkelijk warme temperatuur.

Op alle vlakken zeer geslaagd; zeer vriendelijke staff, mooi en stijlvol, ruime kamers, uitgebreid ontbijt...

Mooi hotel op een prima locatie in Bilbao!

warme gerechten tijdens ontbijt.

Mooie, ruime kamer met parket. Mooie badkamer met alle voorzieningen. Zeer goede ligging in bilbao, 10 minuutjes van Guggenheim en met restaurants en bars in de nabijheid. Spa was ook leuk en ontspannend, voor de hotelgasten aan een zeer redelijke prijs. Ontbijt was uitgebreid maar de warme gerechten vielen wat tegen (niet warm genoeg).

Locatie, snelle in en uitcheck, fijne bar om nog even...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geluidsoverlast twee nachten van de twee clubs in de straat tot 8 uur in de ochtend. Zonder oordoppen had ik niet kunnen slapen.

Locatie, snelle in en uitcheck, fijne bar om nog even wijntje te drinken en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Prima verblijf in Bibao
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer aan de straatzijde is minder vanwege de nachtclub verderop in de straat die elke morgen om 5.30 stopt en iedereen nogal rumoerig vertrekt waar we elke morgen wakker van werden, ook al waren de ramen dicht en de airco aan.

Mooie ruime en schone kamers met nette badkamer. Ontbijt is echt prima met voldoende keuze. Bijzonder aardig en behulpzaam personeel. Een prima plek voor een bezoek aan Bilbao met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

Perfecte ligging voor citytrip.

Heel slechte wifi verbinding.Geen bereik op onze kamer.viel geregeld uit .

Perfecte ligging voor citytrip.ruime kamers,goed en uitgebreid ontbijt.heel vriendelijk en behulpzaam personeel

Hotel met uitstekende ligging

Er was een muffe geur in de kamer (onzichtbaar vochtprobleem?). Met de airco aan te steken verdween de geur.

Uitstekende ligging en een zeer uitgebreid ontbijt. Mooie kamer met veel licht, goede bedden, goede kussens en een zalige inloopdouche.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Prima hotel met centrale ligging.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Uitzicht vanuit de kamer op een vies uitziend leegstaand gebouw.

Bijzonder vriendelijk personeel, vooral aan de receptie. Ligging centraal. Kamers comfortabel.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Fijn verblijf op locatie tussen Gugenheim museum en oude stad
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Om het hotel te vinden was wat lastig omdat de kaarten van Booking.com andere straatnamen gebruikt dan de meeste navigatie apparatuur (Baskisch/Spaans). Na 3 rondjes in de buurt waren we er. Dat de parkeergarage van het hotel €25,00 per nacht extra kost zou van te voren gemeld moeten worden.

De kamer was netjes, ruim genoeg en lag aan een rustige weg zodat 's nachts het raam open kon blijven. Het ontbijtbuffet was prima in orde.

Goed zakenhotel en centrale ligging
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

2 weken geleden en afgelopen zaterdagnacht, hadden we een standaard 2 pers kamer met twinn beds geboekt. De vorige keer was dat een ruime kamer, nu was het een kamer half zo klein met een 2 persoons bed en zeer kleine badkamer die we toebedeeld kregen. Bij de receptie werd de volgende morgen verteld dat dit kwam omdat we pas om 1700 uur incheckten en de twinn kamers al vergeven waren 😦 bovendien waren er allerlei festiviteiten en moesten we blij zijn met de kamer die we hadden gekregen want hier had je geen last van het straatlawaai. Dit laatste klopte wel. Op mijn vraag hoe het kan dat, wanneer ik een twinn geboekt heb, deze dan niet meer beschikbaar is, kreeg ik geen antwoord. Uiteindelijk is de zaak opgelost door de garagekosten, waar onze huurauto stond, in mindering op de rekening te brengen.

De ligging van het hotel , mooi tussen oude stad en Guggenheimmuseum en beiden op loopafstand

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Personeel was vriendelijk, behulpzaam.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een aantal snacks in de brasserie van het hotel: hoeveelheden waren ondermaats. De verhouding prijs/hoeveelheid: niet goed!!!

Personeel was vriendelijk, behulpzaam. Ontbijt goed, uitgebreid, voldoende. Ruime kamers. Goede ligging. Relatief dichtbij het Guggenheim museum en bij de oude stad.

Heerlijk hotel en gunstig gelegen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De parkeergarage is erg nauw vooral als je met een huurauto , net opgehaald en die je nog niet goed kent, je weg moet vinden. Resultaat: een flinke beschadiging aan auto. Gelukkig was de manager de volgende dag bereid om de auto eruit te rijden. Receptie personeel weigerde nl. in 1st instantie maar op aandringen onzerzijds werd de manager ingeschakeld

Ligging, kamer en ontbijt

Mooi en comfortabel hotel van waaruit het mooie en gezellige Bilbao te voet kan verkend worden.

De prijzen van het hotelrestaurant. Maar niemand verplicht je daar te gaan lunchen of te gaan dineren. In de omgeving vind je genoeg gelegenheden waar je voor minder geld goed kan eten.

De ligging van het hotel kan niet beter: het ligt pal in het midden tussen het Guggenheimmuseum en het oude stadscentrum; Het ontbijt bood alles wat je van een goed ontbijt kan verwachten al was de broodkeuze wat minder maar het aanbod aan fruit was dan weer ongewoon groot. De bar aan de receptie was gezellig, de wijn goedkoop en van een meer dan behoorlijke kwaliteit en de bediening was snel en met de glimlach. Heel grappig en handig vonden wij de apparaatjes die je op ieder tafeltje van het hotelterras kon vinden. Ze waren voorzien van drie drukknopjes: één voor de ober te roepen, één voor de rekening te vragen en één om eventueel je bestelling te annuleren! Tenslotte mag ik niet vergeten om de tapasbarretjes in de omgeving aan te prijzen waar je voor een habbekrats een geweldige keuze hebt aan niet enkel lekkere maar ook aantrekkelijk uitziende tapas.

Prima verblijf, jammer van de nachtrust.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Extreme lawaaioverlast van overgelegen bars en nachtclub. Tot 7 uur 's ochtends zeer luide menigte op straat. Geen oog dichtgedaan. Het hotel kan er niets aan doen, maar is reden om hier nooit meer terug te komen.

Locatie t.o.v. alle bezienswaardigheden. En mooie, moderne ruime Superior kamer.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Mooi hotel met tal van faciliteiten, ruime kamers
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Nachtlawaai buiten. Er was in de straat een feestje aan de gang in de tegenovergelegen discotheek. Om 6 h 's morgens werd de club uiteindelijk ontruimd door de politie.

Mooi hotel met tal van faciliteiten, ruime kamers

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Goed gelegen zakenhotel met vriendelijke efficient personeel en aangename kamers

Hygiene vloer inloopdouche... lange donkere haren op de vloer terwijl ikzelf kort blond haar heb... gaf een minder goede indruk

Ontbijt was prima, personeel, kamer prima

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

hotel is een aanrader, luxueus en betaalbaar
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Extra Bed (3 Volwassenen)

klein raam op kamer zonder uitzicht

mooie grote kamer, lekker uitgebreid ontbijt, vers fruitsap, centrale ligging op 5min van metro en restaurants en winkels,

• Beoordeeld op: 9 december 2016

Bilbao op wandelafstand van de meeste bezienswaardigheden .
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kort parkeren voor de deur - vrij klein.

Kamer was buitengewoon goed , wel geen raam met zicht , muren , maar van geen belang om slechts te slapen. Dicht bij centrum en alle bezienswaardigheden te voet bereikbaar.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

superleuke buurt
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Even lastig om de wifi te installeren op tablet en telefoon (Samsung) maar met hulp wel gelukt.

Prima ontbijt, ruime kamer(hoekkamer). De wijk waarin het hotel ligt is superleuk: veel restaurantjes in de buurt en heel levendig.Eigenlijk alle bezienswaardigheden op loopafstand.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Goede locatie voor een citytrip naar Bilbao
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Extra Bed (3 Volwassenen)

Nachtlawaai van bars in de omgeving, maar vooral van respectloze hotelgasten

Nette kamer en badkamer en goede service, leuke bar. Vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Het ontbijt is goed.

De ligging is centraal maar recht tegenover een nachtclub in het weekend beteked dat als je in de eerste kamers zit o1 en 02 je kan meegenieten tot een uur of zevn acht in de ochtend😉

Het ontbijt is goed.

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Ideale uitvalsbasis voor een korte citytrip in een veelzijdige stad.

Organisatie van het ontbijt verliep chaotisch, merendeel van het personeel (met uitzondering van receptie) kent enkel Spaans, Spaans en Spaans. "I know nothing, I'm from Bilbao."

Hotel met een uitstekende centrale ligging, vlot bereikbaar met de wagen. Receptiepersoneel was heel behulpzaam bij tal van praktische vragen (fietsroutes, resto's, events,...)

• Beoordeeld op: 10 september 2016

Ontbijt is prima.

Badkamer op millimeter ingetekend

Ontbijt is prima. Als t niet inclusief was geweest dan hadden we tegenover bij Café Iruña ontbeten: authentiek! Personeel informeerde ons over gratis op straat parkeren ipv betaald in eigen garage.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Doel van ons verblijf was het Guggenheim museum en dat overtrof onze vewachtingen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

enorm veel lawaai vanaf de straat tot diep in de nacht. Veel geschreeuw.Het werd pas tegen 5 uur inde ochtend rustig.

ontbijt was prima, de kamer ook, wel wat somber

Een prima hotel op een fantastische locatie. Precies tussen oud en modern Bilbao, alles op loopafstand.

goede centrale ligging
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

fijn hotel, goede ligging. enkel het ontbijt ziet er op de foto's beter uit.

Locatie was perfect.

Snel warm op de kamer

Locatie was perfect. Vanuit hotel alles lopend gedaan

Centrale ligging en super vriendelijk personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Centrale ligging en super vriendelijk personeel.

Uitstekend!

Niet op aan te merken.

De ligging, service, horeca prijzen, kamer, ontbijt, alles was goed.

Grote kamers - prima prijs/kwaliteit

Grote kamers - prima prijs/kwaliteit

Steeds voor herhaling vatbaar!!

Nihil

Uitstekende ligging van het hotel, behulpzaam en correct personeel alsook lekker ontbijt. Een aanrader!!

Vlot , interessante ligging. Netjes. Vriendelijk

Geen wc borstel

Geen gebruik gemaakt van restaurant

Prettig verblijf

Restaurant niet uitnodigend

Personeel ontbijt kamer en locatie

Goed gelegen hotel, uitstekend voor een citytrip !

We hebben geen bemerkingen.

Goede ligging, uitgebreid ontbijt

Fantastisch weekend gehad in Bilbao

's nachts wakker geworden van uitgaansleven, niet hinderlijk

Professioneel personeel goed verzorgd hotel

• Beoordeeld op: 27 september 2017

op zich prima
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

personeel spreekt en begrijpt heel slecht engels

op zich prima hotel

prima lokatie om de geweldige stad Bilbao te bekijken en dicht bij Gugenheim

Dicht bij centrum

Een goed gelegen en rustig hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was maar voor 1 persoon geboekt. Ik moest dus bijbetalen voor het ontbijt.

Ligging, comfort

goede locatie

de kamers waren absoluut niet geluidsdicht. aangezien er feesten in de buurt waren hebben we geen oog dicht gedaan

goede locatie

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel aan de bar en het ontbijt bij de bar.

Lokatie, ruime kamer

Goed hotel, goede service, lekker ontbijt, goede ligging.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Extra Bed (3 Volwassenen)

Goed hotel, goede service, lekker ontbijt, goede ligging.

Prima hotel, centraal gelegen

Ontbijt zeer prijzig, ook niet genomen!

Rustige kamers

Uitstekend hotel

De centrale ligging van het hotel

Heel vriendelijke gastheer die tijd en moeite neemt om je...

Heel vriendelijke gastheer die tijd en moeite neemt om je het maar de zin te maken. Eten was erg lekker. Zeker een aanrader.

een zeer goede locatie om de omgeving te verkennen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het ontbijt kan beter voor een 4 sterren hotel. Parkeren is duur in het hotel 25€ per dag.

ligging was zeer goed

Prima om Bilbao te ontdekken
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Incheck was zeer onvriendelijk!!

Locatie, is dicht bij Guggenheim en de oude stad.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Schitterend hotel.

Veel nachtlawaai. Tot 6 uur in de ochtend last van lager gelegen discotheek.

Schitterend hotel. Centraal gelegen.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Hotel is prijs-kwaliteit zeer goed!

Hotel is prijs-kwaliteit zeer goed!!

Mooie kamers.

Mooie kamers.

Fantastisch!!!!!

Alles was tiptop in orde!!!

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Centraal gelegen, vriendelijk, zeer rustig, alle comfot

Centraal gelegen, vriendelijk, zeer rustig, alle comfot

• Beoordeeld op: 28 april 2017

absolute stilte in de kamers

het weer...

absolute stilte in de kamers glorieus ontbijtbuffet perfecte ligging om de complete binnenstad te voet te verkennen

• Beoordeeld op: 19 april 2017

super lokatie

de 2 disco in de straat, na de 1e nacht een andere kamer gevraagd en gekregen

Kamers waren perfect

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Prima accomodatie voor een bezoek aan het centrum van Bilbao

Het ontbijt was zo duur dat we het niet hebben genomen.

centraal gelegen en er was een parkeergarage

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

SUPER VERBLIJF

parkeer kosten

vriendelijk personeel, goede locatie/accomodatie en ontbijt.

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Personeel

Dronken straatlawaai

Personeel

• Beoordeeld op: 15 december 2016

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer, niet qua grootte maar slechts een klein raam zonder uitzicht!

De locatie!

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Heerlijk genoten in het hotel en in de stad!

Ontbijt was heerlijk. Locatie perfect!

• Beoordeeld op: 4 november 2016

DIcht bij Guggenheim

Konden pas inchecken om 17u vanwege late uitcheckers

Prima ontbijt. Behulpzame medewerkers.Goede ligging.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Relaxed

Locatie perfect, ontbijt, luxe, eigen parking

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Ontbijt uitstekend.

Ontbijt uitstekend.

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Zeer vriendelijk personeel/onthaal

Zeer vriendelijk personeel/onthaal

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Goed gelegen hotel met eigen parking en restaurant (zondag...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Goed gelegen hotel met eigen parking en restaurant (zondag gesloten).

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Fantastisch!
    • Familiekamer (3 Volwassenen)

Ontbijt was heerlijk! Vriendelijk personeel. Keurige complete kamers. Veel ruimte. Perfecte locatie.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

ontbijt heel lekker,faciliteiten ok.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

parkingplaatsen heel klein, geen uitzicht op kamer

ontbijt heel lekker,faciliteiten ok. midden in het centrum, geen auto nodig gehad

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Mooie kamer, prima locatie

Het lawaai van de disco beneden

Mooie kamer, prima locatie

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

goede kamers en locatie, alsmede paraplu's beschikbaar...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

goede kamers en locatie, alsmede paraplu's beschikbaar bij ingang hetgeen geen overbodige luxe was.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Niets viel ons tegen

Alles was uitstekend

• Beoordeeld op: 5 augustus 2016

Relaxt bliksembezoek

Geen mooi uitzicht, sport/recreatie ruimte

Prima kamers, nieuw en fris. Perfecte ligging