Beoordelingen over Balneario de Archena - Hotel Levante 4-sterren

#4 van de 8 hotels in Archena

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Leuke ervaring
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Iets meer informatie over de vele mogelijkheden die er zijn (welness, spa, gezondheidscentrum)

Goed ontbijt en avondeten, verder is de Balneario een ervaring op zich. Goede service, attent om een badjas standaard in de kamer te hebben

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Een dagje zwemmen en relaxen
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Personeel kon amper iets uitleggen, spraken buiten een paar woorden engels enkel spaans Dure spabehandelingen Bouwwerf waardoor aantal gebouwen niet toegankelijk waren Voor alles betalen bv slotje voor locker 3 euro zonder teruggave nadien

De kamer Als je geluk hebt gratis parking Dorp op zichzelf vooral bezocht door ouderen

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Verschrikkelijk commercieel en massaal gebeuren.....
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Zeer massaal en commercieel spa-gebeuren.Onvriendelijk personeel; alles gericht op verkoop en niet op service. Maaltijden in dit (4****) hotel moesten op andere locatie worden genuttigd. A la carte eten is niet mogelijk, alleen vèèl te dure keuze-menu's in massaal restaurant: kantinevoer. Het hotel is lastig te vinden (er zijn 3 hotels bij deze Balnerario) en éénmaal gevonden moet je weer een halve km terug rijden voor de parkeergarage; Parkeren is verder nergens mogelijk...... Het moge duidelijk zijn: "Not our cup of tea....!"

Prima kamer met goed bed en ruime badkamer met douche en ligbad

De uitleg, ten eerste moesten we de auto kwijt, ze legde het...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

De uitleg, ten eerste moesten we de auto kwijt, ze legde het beroerd uit, als ze had gezegd dat het een ondergrondse parkeergarage was hadden we het zo gevonden, ten 2de hebben we de welness en sauna totaal niet gevonden, alleen de zwembaden hebben we gezien, erg jammer!

mooi verblijf - oase van rust
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Het is jammer dat de restauratiemogelijkheden (lunch en diner) zijn gericht op de mediterane keuken en niet op de internationale keuken. Verder logeren hier veel gasten, met name vanwege de kuuroordfaciliteiten (nogal wat mensen die problemen hebben met hun bewegingsapparaat. Dan zou het beter zijn geweest als de douche niet in het bad zou zitten, maar er sprake zou zijn van een inloopdouche...

De kamer is netjes. Ruim van opzet, royale badkamer. Het uitzicht op de bergen is mooi en de kuuroord-faciliteiten, met inbegrip van het zwembad zijn prima. Er is een oase van rust, met op zichzelf voldoende faciliteiten op het terrein om er een paar dagen te kunnen verblijven. Het ontbijt is prima.

Het is een typisch Spaans hotel, geen toeristen.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Het spacomplex is voor iedereen toegankelijk.Het ganse dorp komt daar vertoeven met als gevolg dat je als hotelgasten geen rust kan vinden. Een saunabezoek is met badpak en badmuts niet aan te bevelen en voor alles moet nog eens extra bijbetalen.Toegang tot de spa inbegrepen is dus niet waar, enkel toegang tot het zwembad is inbegrepen.

Het is een typisch Spaans hotel, geen toeristen.Het ligt vlak tegen een berg aan wat wel mooi is.

Dagje lekker ontspannen in typisch Spaanse omgeving.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Bediening in zwembadrestaurant slecht en onbeschoft, eten zeer slecht. Bar Casino was vroeger slecht maar is nu beter, nu het aanbod aan hapjes en kleine schotels nog.

Mooie koele kamers, schoon, vriendelijk baliepersoneel, fijne balneario, wij zijn hier vaker geweest, schitterend gelegen in een beschutte vallei. Unieke palmentuin met terras bij bar Casino.

Bloedheet bij aankomst in de kamer. Zaterdag wa het 43 graden😓

Wellness/ zwembad.Maar wel vroeg gaan anders te druk.WK hé iedereen mag zwemmen, niet enkel de hotelgasten.

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

Het was een slechte ervaring onze zwitserse vrienden waren ontgoocheld
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Het groot thermaal zwembad was gesloten voor onderhoud van 9 tot 20 Januari 2017 - dit was nergens vermeld bij de aanbieding van BOOKING.com anders hadden we een andere datum genomen ?? wij hopen op een compensatie? We hadden hadden een Zwitsers koppel mee Het avond- eten in Hotel Termas was NIET goed een ONVOLDOENDE ??

De kamers hotel Levant ok

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Goede kamer, heerlijke zwemgelegenheid, onnodig duur voor ontbijt en parkeren
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Parkeren en het feit dat ontbijt niet inbegrepen was,. Hoewel dat laatste wel duidelijk was aangegeven, vond ik het toch wel een beetje geld uit de zak kloppen (€ 12,-). Ook betalen voor parkeren (€ 7,-) , waarbij allerlei ruimten afgesloten waren, zodat je nergens gratis kon parkeren vond ik zeer slecht.

Goede kamer, goede zwembaden.

Zwembad, spa en omgeving
    • Familiekamer met Toegang tot de Spa

Eten matig

Zwembad, spa en omgeving

Als je achter het zwembad langs het riviertje langsloopt,...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

De inrichting had wat smaakvoller gekund.

Als je achter het zwembad langs het riviertje langsloopt, waan je je in de tropen.

Ligging en personeel

De spa in de buurt

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Wandel en bad vakantie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

De baden en locatie zijn heerlijk

Mooi schoon, maar de welness/thermische baden viel tegen.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

De thermische baden waren slechts wat chloorzwembaden met extra zout. De leeftijdsgrens was tocj wel 65+.

Het was schoon en mooie locatie!

De thermale baden waren fantastisch.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

De thermale baden waren fantastisch.

Dit balneario is een bijzondere plek om te bezoeken
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Standaard ontbijtbuffet in het andere hotel

Een goede verwelkoming voor toeristen met een Engelstalige rondleiding !

Zwembad

Bed

Zwembad

• Beoordeeld op: 23 april 2016

de tuin waar je wat kon drinken

badmuts verplicht en die moet je nog betalen ook. geen balkon, uitzicht ook niet zo. balneario weet ik niet door badmuts geen gebruik van gemaakt

de tuin waar je wat kon drinken

• Beoordeeld op: 19 februari 2016

personeel zeer vriendelijk en gedienstig !

Het ontbijt was een klassiek buffet Heb scrambled eggs geëten de tweede morgen en ben s'namiddags erg ziek geworden met overgeven en misselijkheid. gelukkig was het maar 1 dag. Kamer 2 bedjes had ik liever een groot bed gewild. En het uitzicht was erbarmelijk, een muur ! Bij het afrekenen werd mij 14€ aangerekend voor het gebruik van de onderaardse garage voor 2 dagen dit vond ik absoluut niet correct !Er staat nergens iets over geschreven en ik ging ervan uit dat het in de prijs was inbegrepen... De afstand van het hotel naar de therma was te groot, koud en ongezellig. De hygiëne in het complex met de baden vond ik ook niet ok je kon bijv nergens met je voeten door een ontsmettend water stappen. De privacy van een rustig publiek heb ik er ook niet gevonden vermits het vol zat met dagjes mensen en kinderen! Voor mij niet voor herhaling vatbaar. Ik zou graag die 14€ terugbetaald krijgen !

personeel zeer vriendelijk en gedienstig ! het avondeten was prima

• Beoordeeld op: 14 januari 2016

De omgeving was schitterend, net als de ligging.

Zonder verwittigen was het binnenzwembad vanaf maandag gesloten. Als compensatie mochten we gratis gebruik maken van het circuit thermal. Toch heeft personeel tot twee keer toe geprobeerd ons hiervoor te laten betalen. Omdat alle hotelgasten gratis binnen mochten werd het daar ook zo druk, dat de lol er ook snel af was... De kamer was prima. Schimmel rond het bad konden we niet waarderen. Er waren ook werken gaande in een ander hotel van de groep, wat overdag constant geluidsoverlast meebracht wanneer je rustig een glas wou gaan drinken in het casino. Vraag bij aankomst meteen om de parking mee op de kaart van de kamer te zetten ( wat wij pas later deden ),dit bespaart een hoop parkeerkosten. Zonder de werken aan het zwembad en hotel Leon, was dit een schitterend verblijf kunnen zijn.

De omgeving was schitterend, net als de ligging. Zeer verzorgd uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2015

De jets in de zwembaden.

defecte airco's op de beide kamers die we geboekt hadden. De kamers waren een sauna om in te slapen.In de nacht omgeboekt naar andere kamer. Opnieuw geen airco en bovendien maakte veel lawaai. Wilde een nacht extra boeken, maar wel met garantie airco. Enige tegemoetkoming wilde men niet geven, dus geen extra nacht genomen en alle 5 behandelingen ter grootte van 289 euro geannuleerd. Het is de arrogantie van we hebben kamers voldoende vol zitten. Het hotel richt zich de doelgroep obese/ overgewicht en andere gezondheidsproblemen 65 +. Je valt uit de toon als je geen spaans kunt spreken. niemand van het personeel spreekt Engels. onze problemen met de kamers is er een tolk ingeschakeld.

De jets in de zwembaden. Erg sterke straal , heerlijk. Temperatuur water heerlijk warm.

• Beoordeeld op: 2 juli 2015

heerlijke omgeving

In het balneario was het spa circuit kleiner dan verwacht. Het zwembad was heerlijk met allerlei massage mogelijkheden.

heerlijke omgeving prachtige tuin/cafe alles perfect verzorgd

• Beoordeeld op: 26 maart 2015

de lichaamsmassage onder stromend water

als contrast met de uitstekende behandelingen, slechte bedden met de plastic onderlakens. Het ontbijt erg goed, daarentegen de lunch zeer middelmatig.l

de lichaamsmassage onder stromend water was fantastisch, ook het medicinale modderbad voelde goed.

• Beoordeeld op: 6 januari 2015

Afstand tot baden; rechtstreekse toegang blijkt een wandeling bij bijv 1 gr celcius in een natte badjas van 10 min Badjas nodig voor de baden wordt slechts 1 keer per 4 dagen verschoond. Je loopt dus 4 dagen in een natte badjas

• Beoordeeld op: 8 november 2015

Warm water en een heerlijke massage.

Warm water en een heerlijke massage.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2015

Zwembaden

Diner redelijk eenvoudig

Zwembaden

• Beoordeeld op: 21 september 2015

De locatie , het besloten prive karakter.

Het hotelrestaurant is gewoontjes, restaurant bij zwembad s'avonds veel beter.

De locatie , het besloten prive karakter.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Balneario de Archena - Hotel Levante