Beoordelingen over Hotel MS Maestranza Málaga 4-sterren

Avenida Cánovas del Castillo, 1, Malaga Centro, 29016 Málaga, Spanje

#29 van de 92 hotels in Málaga

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Net niet

Hotels aan het strand ogen vervallen. Centrum is een leukere plek om te verblijven. Personeel niet echt vriendelijk. Roosters in de badkamer waren niet schoon. Er is geen airco in de gym.

Dichtbij het strand, gym aanwezig

Lokatie ligt super, en de service van het personeel

Ik had graag een koffie zet apparaat of waterkoker op de kamer gehad. Is wel lekker als je van het strand of wandeling terug komt op de kamer, om rustig op het balkon. koffie of thee te drinken.

Lokatie ligt super, en de service van het personeel

Personeel aan receptie kennen hun klanten na al die jaren nog niet en communiceren niet met elkaar

Fantastisch uitzicht op de haven het Alcazaba .mooi park

Nooit meer een tweede maal hier.

Geen toegang tot de rooftop. Geen uitzicht op de arena. Fotos op booking side geven geen realistisch beeld van het hotel. Geen uitzicht op de stad en arena zoals is weergegeven op de booking side. Echt een teleurstelling op dat vlak.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en de locatie geweldig naast...

Wij dachten s avonds lekker op het dakterras iets te drinken maar het was dicht.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en de locatie geweldig naast de prachtige tuin

Super locatie

Geen

De kamer was prima, (grote) goede bedden, ontbijt zeer uitgebreid. De lokatie is uitstekend, op 5 minuten lopen van het centrum en 3 minuten van het strand. Hotel ligt aan een drukke weg maar is niet hoorbaar in de kamer. Terugvlucht in de avond? Geen probleem. Ook bij het uitchecken in de ochtend is het nog mogelijk, voor b.v. toch nog die allerlaatste stranddag, later op de dag te douchen en om te kleden in het hotel. Prima service.

Omdat wij het bij een vorig verblijf uitstekend hadden...

Omdat wij het bij een vorig verblijf uitstekend hadden hebben wij dit Hotel weer geboekt. Helaas viel het enorm tegen en hebben wij bij de receptie geklaagd. Wij hebben toen een andere kamer gekregen die beter was.

Te hoge prijs verder prima hotel mn door ligging.

Schoonmaak, rooster van airco vol met stof, houten rooster in plafond ook en stoflaag op lampen etc, spinrag op muren en het en der haren.. Dakterras niet open, geen ligbedden en ook geen personeel om je te helpen daar. Ontbijt pas vanaf 7.30. Niet gebruikt ivm uitcheck om 6.30.

De locatie, alles op max 10 min. loopafstand, stand, park en centrum.

Een mooi hotel op een perfecte locatie

De warme gerechten van het ontbijt zaten in warmhoudbakken zonder deksel. Hierdoor bleven de gerechten niet goed warm. Beter op de deksel erop te plaatsen. Douche in het bad is ook minder.

Een perfecte locatie voor een stedentrip Malaga. Restaurantjes aan de haven vlakbij en ook het centrum op loopafstand. Vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt, mooie kamers, wij hadden zelfs een balkon.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Prachtig hotel in een fijne stad

Jammer dat, vanwege onze vroege vlucht, het ontbijt op de laatste dag niet van de rekening ging.

De locatie is prachtig. Onze kamer op de 12e etage had een schitterend uitzicht.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

De moeite om terug te keren

Veel geluid van de straat, kleine ontbijtzaal ( nu was het niet druk, maar ik vraag me af wat ze doen in hoogseizoen)

Ideale locatie, vriendelijk personeel, lekker ontbijt, houten vloer (allergie huisstofmijt)

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Mede door ons verblijf in Hotel Maestranza hebben we een topweek gehad in Málaga.

De liften zijn erg klein; dat is een beetje lastig voor mensen met claustrofobie.

De kamer was heel goed, de bedden geweldig, de badkamer prima (het bad heeft een veilige ruwe bodem, en badsteunen), de ramen praktisch geluiddicht, prima lichtwerende gordijnen. De lokatie beviel ons uitstekend, op 4 minuten lopen van het centrum en 2 minuten van het strand. Het ontbijt is goed en uitgebreid.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

We hebben 5 heerlijke dagen beleefd.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Extra Bed

de spa zou iets langer mogen open blijven, desnoods op afspraak.

We werden vriendelijk ontvangen, het ontbijt was goed en de kamer werd elke dag heel goed onderhouden.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Prima prijs/kwaliteit verhouding!

De bedden waren wat minder. Het kussen was zelfs echt niet fijn.

Het ontbijt was heerlijk, en uitgebreid. Veel gezonde produkten maar ook veel lekkernijen. Dus voor ieders wat wils. Zelfs de koffie was lekker.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Ideale ligging. Ik kom zeker nog terug.

De ligging was ideaal. Ontbijt is zeker niet af te breken maar is nogal prijzig. We hebben maar 1 maal ontbijt genomen. We konden op andere locaties ook lekker ontbijten voor bijna de helft van de prijs. Voor de rest niets op aan te merken. Heel hygiënisch.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Prima hotel voor zijn prijs.

Kosten van het ontbijt en diner, je kunt beter bij de bakker tegenover het hotel eten, is goedkoper en verser.

Bereikbaarheid, netheid, personeel en hygiëne.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Vier sterren? Eigenlijk 2,5-3 ***

Aankomst in eerste kamer, zeer veel geluid van snelweg onderaan. Was tevens weken niet gekuist. Tweede kamer was rustiger maar heeft last van vieze badkamergeur.

De ligging is perfect, personeel krijgt 9/10, keuken,-onbijt is zeer goed

Je doet dit voor de locatie
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Extra Bed

Bedden te hard Er zou een een sauna en jacuzzi op het dak zijn maar die waren buiten gebruik Beetje ouwbollig inrichting. Wel balkon maar geen zitjes Ik betaalde zowat 200 voor een kamer Bizar veel . Was grote kamer, kleine waren niet beschikbaar maar evengoed

Fantastische ligging.

De lakens waren hoognodig aan vervanging toe ( gaatjes)

Fantastische ligging. Dicht bij het strand en redelijk dichtbij het oude centrum. Alles heel goed te belopen

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Heerlijk hotel op perfecte locatie!

eigenlijk niks

Hele fijne, ruime kamer op de 9e verdieping dus fantastisch uitzicht. Ontbijt op kamer laten bezorgen fijne betaalde optie. De locatie is prettig. Dicht bij strand en stad.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Malaga en omgeving overtrof onze verwachtingen als winterse bestemming.

De koffie in de bar en bij het ontbijt was minder onze smaak.

De sublieme ligging ten opzicht van : de stad, de bezienswaardigheden, de trendy havendokken met veel boetieken en restaurants en het strand. Ruime kamer met balkon met prachtig uitzicht op stad en haven

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Goed maar op maat qua prijs en wat je krijgt. Andere locatie voor de fitness en iets meer apparaten

Heerlijke bedden echt een (9). Restaurant goed (8)en de fitness redelijk voorzien van apparaten kan meer (6). Spa sereen precies naast de fitness geen succes omdat je muissstil moest wezen in de fitness voor de mensen die ernaast gemassseerd werden. Personeel receptie en de rest gemiideld (6). De masseuse was snel gepikeerd. De sauna werkte niet naar behoren daarentegen de whirlpool was fijn.

Bedden, strategische ligging en de whirlpool

mooi hotel op prachtige locatie met goed ontbijt

De liften gaan niet heel vlug en er kunnen maar 4 mensen in de 2 liften. Soms echt een probleem. Hebben aantal keren gelopen!!. De citroenlucht bij het schoonmaken mocht van ons iets minder

ontbijt was goed, zeker voor een hotel in spanje. Kamers zijn goed. We hadden een mooie kamer met prachtig uitzicht. Klein bad en goede douche. Personeel heeft ons goed geholpen met aantal zaken. Sommige spreken goed engels. Wel handig. Hotel is vlakbij centrum en boulevard

ideale verblijfsplaats om malaga te verkennen

kerstavond diner was niet echt aangepast aan de omstandigheden

vriendelijk en behulpzaam personeel, ideale locatie om de stad en omgeving te verkennen, makkelijke verbindingen met openbaar vervoer, lekker ontbijt

zeer goed

Niets,4* waard in Malaga

Ontbijt was goed,alles voldoende aanwezig,wordt zeer goed bijgehouden,aangevuld waar nodig. Kamers zeer proper. Personeel zeer vriendelijk. Als je vroeg moet vertrekken(je kan geen ontbijt nemen)kan je een lunchpakket vragen en krijgen. Ontbijt ruimte gaat niet open voor:07,30 uur Enig minpuntje:ligt aan een drukke baan(voor de slechte slapers) Hotel ligt ideaal:+/- 300m vd stranden en 150m vd promenadepier 1,winkels,restaurants,haven voor jachten,enz. Ongeveer 800m van het oude centrum

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Voor de rest was het hotel zeker en vast ok, kamer was in orde en prachtig uitzicht! Wel wat lawaai!

Ontbijtruimte te klein, bar en restaurant in één ruimte. Te weinig ruimte? Dat lossen ze dan op door tafels bij te zetten en de zetels van de bar opzij te schuiven. Je zit dus tussen de salons gepropt!

Hygiëne en ligging van het hotel

Prima lokatie, schone kamers, vriendelijk, personeel, uitgebreid ontbijt €14,- p.p.

We hadden een kamer op de 3e verdieping aan de straatzijde. Je kunt in verband met het verkeerslawaai de deur naar het balkon niet open laten. Bij een volgend bezoek zal ik dit hotel zeker aanbevelen. Wel zou ik vragen naar een kamer aan de achterzijde die uitzicht bieden op de arena en minder verkeerslawaai gevoelig zijn

Perfecte locatie nabij Haven met nieuwe winkelgedeelte, restaurants en bars. Via de haven of het park wandel je in 5 minuten naar het oude centrum. Ontbijt hebben we slechts eenmaal in het hotel gedaan. Direct tegenover zit een prima restaurantje met heerlijke broodjes en zeer gunstige prijs/kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Gewoon een super goede vakantie

NietsGew

Het is een prachtig hotel. Super vriendelijk personeel. Zeer goed gelegen vlak aan de haven met vele winkeltjes en restaurantjes, ook vlak bij het historische centrum,200 m van het strand gewoon super Maar vergeet niet te dineren in het restaurant van de Maestranza super lekker we hebben alle drie iets anders gegeten en we vonden het top. Reeds 5 maal geweest en altijd even goed ontvangen. De laatste keer zelf gewoon verwend Dank aan het personeel.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Niet te massaal hotel.

Geen koffie en thee faciliteiten op de kamer.

Niet te massaal hotel. Goede ruime kamer met goed uitzicht. Ligging van het hotel is mooi centraal t.o.v. het strand en het centrum van Malaga.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Fantastisch!!

Alles was naar ons wens!

Het was een heelijke kamer met fantastische bedden De reis was ter gelegenheid van ons 45 jarih huwelijk. We zijn op onze kamer verrast met een wijnkoeler en daatin heerlijke fles cava en 2 champagneglazen! Echt een warm bad van attentie!

Net hotel aan de rand van het centrum van Malaga. Goed ontbijt en vriendelijke mensen.

prijs was wat aan de stevige kant. Hotel was wat gedateerd. Wat wel vreemd was; was het feit dat de welness pas om 16.30 uur open ging. Maar er was naast de welness een schitterend zonne tarras met mooie ligstoelen; dus dit was overdag gesloten?? Verder was er een mooie Gym bij de Welness overdag ook gesloten; er vreemd.

Kamers waren wat oud maar netjes en schoon. Ontbijt was zeer goed. Personeel aan de balie was zeer vriendelijk en erg behulpzaam. Gewoon een goed hotel

• Beoordeeld op: 17 november 2017

NietsFantastic

Ontbijt was zeer uitgebreid Kamer ruim goede bedden elke dag schone handdoeken. Het hotel ligt goed tussen haven en oude stad.kortom perfect .

Niks kon niet beter

Ontbijt niet genomen ivm uitslapen ernaast en er tegenover super ontbijtjes bovenop terasje met ligstoelen bar maakt lekkere cocktails Hotel is dichtbij strand en boulevard en vlakbij winkelcentrum

• Beoordeeld op: 8 november 2017

voor herhaling vatbaar

verkeer geluiden bij kamers (07 t/m 10) aan de straatzijde vooral hogere etages, aan kant van stierenvechtersarena heb je daar geen last van en dat zijn de kamernummers 01 t/m 04

alles zeer goed in orde, ook "La Canasta" aan de overkant is een aanrader voor brood(jes), banket, koffie en diverse verse sappen om mee te nemen of op terras of binnen

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Formidabel

Fantastische ligging, vlak bij de haven en het strand. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Een uitstekend ontbijtbuffet met vele soorten charcuterie en ontbijtkoeken!

Toplocatie, we zijn er nu twee maal geweest en dit was niet de laatste.

Het hotel is niet goedkoop, maar een beetje zoeken en op het juiste moment beslissen dan heb je een redelijke prijs.

Onze kamer (nr 906) had een schitterend uitzicht en een balkon om nog laat van het zonnetje te genieten. De bus van en naar de luchthaven stopt op 100 meter afstand. Verder is de locatie van het hotel perfect. alles op loopafstand, centrum openbaar vervoer. Het treinstation is 25 minuten lopen maar je kunt ook de bus nemen. Verder is Malaga een prima uitvalbasis voor omliggende plaatsen. Ontbijt is zeer goed, je kunt ook naast het hotel een ontbijt scoren. Dit is goedkoper.

Goed.

Gelegen aan een druk kruispunt.Eerste kamer aan de voorzijde was zéér luidruchtig , Hebben andere kamer gevraagd; geen probleem! Ontbijt aan de dure kant. In de buurt kun je goedkoop en goed ontbijten!

Grote kamers

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Goed hotel dichtbij malaga haven/strand met vriendelijk personeel

Bed was aan 1 kant doorgezakt. Mijn man heeft hierdoor slechte nacht gehad.

Prima kamer met zeer fijne regendouche. Zeer vriendelijke begroeting door receptionist. Konden al vroeger dan gebruikelijk inchecken. Auto werd voor ons in privé parking geplaatst met beheer van sleutel en werd ook weer voor ons gehaald. Goede locatie. Zaten op derde verdieping wel iets verkeergeluid te horen maar niet storend. Mooi uitzicht bovenop rooftop van 12e verdieping (geen terras maar ligstoelen)

De kamer was OK, zij het wat lawaaierig (straatkant), maar...

Wat het ontbijt betreft: bedenkelijke kwaliteit van omelet, en te weinig capaciteit zelfbediening koffie (slechts één apparaat) met een product van hoogstens mediane kwaliteit.

De kamer was OK, zij het wat lawaaierig (straatkant), maar er was dubbel glas en airco, dus een alternatief. Terras met mooi uitzicht(haven, stad, burcht). Kameronderhoud zeer goed. Hotel goed gelegen, via park vlot te voet in centrum en ook dichtbij het strand en de uitgangsbuurt (dijk).

• Beoordeeld op: 28 september 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

T ligt aan n drukke verkeers weg door malaga maar binnen hoor je er niks van en super vriendelijk personeel die alles voort je doen je koffers naar boven en naar beneden brengen met je mee lopen waar de hop om bus stopt ( om de hoek ) en de koffers voor je in de taxi zetten en tegen de taxi chafeur zeggen en uitleggen wat je wilt gewoon top

prima hotel op perfecte lokatie
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Extra Bed

in de koelkast op de kamer kwamen we achter dat enkele blikjes die erin stonden over de datum waren. en door het vocht van de koelkast ook roest onderaan de blikjes.niet zo fraai dus. ontbijt moesten we apart betalen, wat ook wel weer de gelegenheid geeft om elders ontbijt te nuttigen

iedere dag schone handdoeken, dicht bij taxi standplaats, dicht bij het strand en op loopafstand van restaurant en stad ed.

Goed hotel, vriendelijk personeel en maar een klein stukje...

Het ontbijt is duur, maar er zitten goede opties onder het hotel en er tegenover. Een zitje op het balkon zou fijn zijn. Nu heb je er niet veel aan.

Goed hotel, vriendelijk personeel en maar een klein stukje lopen naar het strand. Het centrum is wat verder, maar is een leuke wandeling.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Goed hotel op fijne locatie vlak bij het strand en 15 min...

Goed hotel op fijne locatie vlak bij het strand en 15 min lopen van het centrum.Om het hotel zijn er genoeg gelegenheden om te eten en te drinken.

Heerlijke locatie, mooie kamer.

Balkon was klein en zonder stoelen/tafel. Er lagen lange zwarte haren op de vloer van de kamer en badkamer; het hele verblijf lang.

Hele prettige locatie. Ontbijt was goed maar wel duur. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Grote kamer en badkamer.

info voor de wagen. kan niet parkeren op straat aan hotel. parkeer even op voetpad, daarna brengt personeel naar privé parking.

top ligging, vriendelijk personeel.

Goed, maar hotel is meer geschikt voor korte verblijven.

Op het balkon waren geen stoelen aanwezig. het is een hotel zeer geschikt voor korte verblijven. Voor een langer verblijf zou ik een ander hotel/appartement aanraden.

De kamer is ruim en wordt dagelijks goed schoongemaakt. Tevens een ruim balkon aanwezig. De airco functioneert goed en houdt ook tijdens de warme nachten de kamer koel.

De ligging van het hotel is prima, op loop afstand veel...

Eigenlijk hebben wij er niets op aan te merken. Dit was onze tweede keer in dit hotel, en volgende keer zal ik zeker weer gebruik van dit hotel gaan maken.

De ligging van het hotel is prima, op loop afstand veel restaurants, en naar de binnenstad binnen 15 minuten te lopen. Fietsen gehuurd op 2 minuten lopen van het hotel.

prima hotel voor wie Malaga bezoekt of wie er zijn reis begint/beeindigt

Nogal veel verkeerslawaai: kies een kamer aan de achterkant (kijkt uit op Plaza de Toros). Wij hebben (gelukkig) nog nooit meegemaakt dat die werd gebruikt.

De ligging van het hotel is (voor een stedelijk gebied) uitstekend: zelfs de wandelroute naar het centrum is prachtig; De (jacht)haven is binnen 5 minuten te bereiken

Comfortabel.

Hadden aangevraagd of we rond 12 uur konden inchecken i.v.m. vroege vlucht maar moesten toch nog bijna een uur wachten.

Ruime kamer, goede bedden. Op korte afstand van strand en van het oude centrum. Prima ontbijt bij Gallopain op de hoek.

Ligging is goed net tussen de haven en het centrum in.

De spa valt wat klein uit, daar moet je het niet voor doen.

Ligging is goed net tussen de haven en het centrum in. Bushalte van luchthavenbus is haast voor de deur. Het uitzicht aan de achterkant is niet slecht, met zicht op de arena en het kasteel op de heuvel. De kamer is netjes en zeker niet krap.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Proper en klantgericht hotel.

Soms wat rioolgeur in kamer, moeilijk op te sporen. Waarschijnlijk van leidingen onder vloer. Zal zeker niet in alle kamers zijn.

Proper en klantgericht hotel. Goed en gevarieerd ontbijt. Vriendelijk personeel (receptie, bar, ontbijtzaal). Ligging is vlakbij haven waar veel restaurants en winkels zijn. Wel naast drukke invalswegen wat veel lawaai kan geven, zeker igv open venster. Positief is ook dakterras met mooie uitzichten.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Centrale ligging tussen strand, haven en Alcazaba

De hotelgasten in de kamer erboven kun je horen lopen. Kleine liften. Geen zitje op balkon. De kamers aan de voor/straatkant hebben zon op hun balkon, maar ook veel straatlawaai. De kamers aan de andere kant liggen in de schaduw, maar de hogere verdiepingen hebben mooi uitzicht op de stierenvechter arena en het Alcazaba. En koetsjes door de rustigere straat.

Ideale ligging. Grote kamer en badkamer. Met mooi uitzicht ,6e verdieping. Luxe douche met 4 standen: regen, waterval, hand en van opzij waarbij het haar droog blijft. Goede matrassen. Goed internet. Heerlijk dakterras met ligbedden, uitzicht en spa. Je kunt vanaf daar in de arena kijken. Bus vanaf het vliegveld stopt in de buurt. Ontbijt is goed, soms wat druk.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Een goed hotel, goede uitvalsbasis om de stad te verkennen!

Soms is het druk bij het ontbijt en dan moet je wachten op een tafel. Logistiek klopt het niet helemaal. Van het balkon bij onze kamer hebben wij geen gebruik gemaakt vanwege het enorme lawaai van het verkeer (wij zaten aan de voorkant). De kamer zelf is volkomen geluiddicht daar heb je dus totaal geen last van het lawaai.

Ontbijt zeer goed. Wij hadden een superior Tweepersoonskamer op de hoogste verdieping: erg ruim, aardig ingericht, goed bed, fijne ruime badkamer. Een zeer aangenaam hotel met vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Ligging, kamer op hoogste verdiep, welkom drink

Vislucht in het restaurant toen we voor de welkomstdrink gingen,we zijn dan ook niet gebleven om te dineren

Ligging, kamer op hoogste verdiep, welkom drink

Leuk hotel, goede ligging, vriendelijk personeel en zeer...

Gewoon tevreden

Leuk hotel, goede ligging, vriendelijk personeel en zeer netjes. ' spa' eens aanpassen indien daar budget voor is, voor de rest in orde.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

uitstekend hotel

uitstekende ligging t.o.v. strand en centrum - superior room met balkon met prachtig zicht - aparte grote douche en jacuzzi bad - heel vriendelijke receptie ( Juan )

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

De ligging ten opzichte van de stad.

hotelkamer is qua kleurstelling gedateerd. badkamer slecht geventileerd waardoor onprettige geur bij entree van de kamer aanwezig is.

De ligging ten opzichte van de stad. Alles op loopafstand. uitzicht van onze kamer was geweldig.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Aanrader👍

Airco werkte niet echt goed, maar was voor ons niet echt een probleem. Iets teveel omgevings geluiden om met het raam open te slapen.

Prima kamers, het ontbijt goed en op een prima locatie vlak bij het park, en op ongeveer 10 minuten lopen vanaf het centrum.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

vooral goede ligging en lekker ontbijt

-hotel heeft gebreken :vb knoppen in bad kwamen los en vielen ook in bad als je bad nam, hotel oogt ook ouderwets

-ontbijt is heel goed -ligging is prima (oa bus A vanuit luchthaven stopt er dicht aan, prima ligging aan alle bezienswaardigheden) -vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

kamer op de 12e verdieping met schitterend uitzicht, erg...

niets we hebben een super verblijf gehad.

kamer op de 12e verdieping met schitterend uitzicht, erg mooi. vriendelijk personeel, doen er alles aan om je welkom te voelen. heel veel dank Maria van de receptie voor het reserveren van de kaartjes voor de Alhambra het was super.

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Fijn hotel met alle faciliteiten op loopafstand

Parkeren is lastig in deze omgeving en kostbaar. 15 euro per nacht in het hotel en ongeveer 18 euro in de directe omgeving. Ik ben erg gesteld op een fijn en stevig kussen maar die op de kamer waren voor mij te zacht

Prima locatie. Goede uitvalsbasis naar het kasteel, haven en centrum. Makkelijk te lopen. Fijne receptie met auto haal en brengservice. Heerlijk ontbijt in tegenovergelegen la canasta voor een goede prijs. Fijne tapas restaurantjes in de buurt en heerlijke terrasjes in de haven.

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Prachtige winterzon vakantie

Misschien samenwerking met de bakker beneden voor het ontbijt?

de locatie met het uitzicht op de boulevard en direct aan het bus station voor naar Castillo de Gibraltar. Prachtige tuinen en haven voor de deur

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Een goed hotel waar het aan niets ontbreekt. Geen super luxe, maar gewoon goed.

Het kan altijd beter, maar voor ons was dit een prima hotel.

Goed hotel, geen overdreven luxe. Nette kamers. Goed ontbijt en vriendelijk personeel. Perfecte ligging t.o.v. boulevard haven en centrum Malaga.

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

Ideale locatie aan de nieuw aangelegde haven-infrastructuur

Een kleine badkamer met een minder goede douche. Spijtig dat we geen koffie konden maken op de kamer. Het ontbijt was goed maar relatief duur in vergelijking met wat je betaalt in de cafetaria's in Malaga (trouwens 2 vlakbij het hotel).

Prijs-kwaliteitverhouding was goed in januari. Nette kamer met terrasje met zicht op een deel van de haven. Zeer vriendelijk personeel, dat behoorlijk goed Engels sprak. Bus en taxiservice naar de vlieghaven vlakbij het hotel.

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

Ontspannen genieten van een prachtige stad in een prima hotel

Niets viel tegen.

Heerlijke kamers met prima bed prima Badkamer, iedere dag weer alles TipTop in orde. Goede Laundry-servive en een fantastische ligging. Zeer vriendelijk,gadtvrij personeel.

Mooi en luxe hotel op een fantastische locatie in het centrum!

Matrassen zijn hard.

De Spa op de bovenste verdieping was heerlijk. Tegen betaling een massage gehad van een lieve vrouw die heel goed is in haar werk.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Centrale ligging

Ligging van het hotel , binnen 5 minuten op het strand en op 5 a 10 minuten van de oude binnenstad,lekker ontbijt en heel vriendelijk personeel. Zeer goede bedden!

• Beoordeeld op: 2 november 2016

relaxed, zomers gevoel eind oktober

Eigenlijk niets

Kamers netjes, goed sanitair. Geen gebruik gemaakt van het ontbijt, prijs 14.- euro. voor de helft eet je onder het hotel of bij een bar aan de overkant van de straat.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

mooie locatie, vriendelijk personeel

Er wordt momenteel (okt 2016) naast het hotel, aan de kant van de arena, een gebouw gestript. Daardoor zat ik 10 dagen van 8-17u in de herrie (drilboor, hameren etc). Helaas dus amper gebruik kunnen maken van het balkon. Als je rust/stilte wilt overdag vraag dan vooral even hoe het ervoor staat met de sloop/opbouw

Geweldige locatie. Dicht bij strand, haven en de stad. Prima onderhouden hotel, vriendelijk personeel, ruime kamers, alles er op en eraan. Prachtig uitzicht over de arena, het alcazaba en de gibralfaroberg vanaf het balkon

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Vakantie

De badkamer is wat ouder. Dat geeft niet. Maar er lagen klonten haren van vorige gasten op de vloer. Er was niet goed gedweild. Er wordt tevens met geurtjes gespoten. Hygięne badkamer matig.

De plek bij het park en de medewerkers.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

zeer goed ligging t.

Wij hadden een kamer van 3, kwaliteit van 3e bed (=zetelbed) viel tegen

zeer goed ligging t.o.v. centrum en strand, ruime kamer met parket, geen last van geluidshinder, verzorgd ontbijt

Goed hotel op toplocatie

Zeer schoon en grote bedden

Beetje opgeleefd

Het hotel lag direct aan een drukke weg.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Extra Bed

Het hotel lag direct aan een drukke weg.

Locatie was dichtbij het strand en Alzacaba.

Oude kamers, onhandige toegang, parkeren elders in garage

Locatie was dichtbij het strand en Alzacaba. Mooi uitzicht op de tiende verdieping. Balkon.