Beoordelingen over Hotel Malaga Picasso 3-sterren

Calle Acacias de Guadalmar, 153, Churriana, 29004 Málaga, Spanje

#9 van de 92 hotels in Málaga

Goed voor een kort verlijf als je dichtbij luchthaven wil zijn.

Prijs via booking.com. Italiaans restaurant om de hoek.

Lekker ontbijt, fijn zwembad, luxueuze tuin om heerlijk te relaxen en zwemmen, dichtbij luchthaven, hulpvaardig personeel.

Al bij al toch tevreden en lekker geslapen.
    • Superior Tweepersoonskamer (1 bed of 2 eenpersoonsbedden) met Terras

Wij gebruikten het openbaar vervoer en de benodigde uitleg om bij het hotel te komen, viel een beetje tegen. Wij hebben nog een serieus eindje te voet moeten doen en met bagage is dat niet zo leuk.

Mooie kamers en heel proper. Het zwembad en tuin waren fantastisch. Héél vriendelijk personeel.

Super locatie , meer waard dan hun 3 sterren.

Er viel eigenlijk niks tegen. Alleen de bedden waren wat aan de harde kant en de koffie uit die grote thermossen , is niet meer van deze tijd. De kofie op de kamer , daarentegen , was wel lekker.

Mooie tuin en zwembad. Kamer prima in orde. Ontbijtbuffet waar niks ontbrak. Rustig gelegen , dicht bij luchthaven.

Charmant hotelletje in de omgeving van de luchthaven, maar toch rustig gelegen! Goede prijs.
    • Economy Tweepersoonskamer

In de buurt is weinig te beleven, maar dat wisten wij vooraf. Ons doel was overnachten vlakbij de luchthaven en de car return en dit was OK

Wij hebben er enkel overnacht de avond voor een vroege vlucht in Malaga na een rondrit met de wagen van 2 weken. Het verhuurkantoor van de wagen en de luchthaven waren vlakbij. Wij hebben nog een paar uur kunnen genieten van de tuin en het zwembad voor ons diner. Het hotel is charmant en is rustig gelegen. De prijs! (was 1/4 van ons hotel in Marbella...)

huiselijk knus hotel , met personeel dat zich tenvolle inzet

Wij hadden dit hotel geboekt als laatste voor onze vroege vlucht en dat was een meevaller. door al de informatie die wij aan de receptie kregen was ons kort verblijf allerbest meegevallen.

Vlak bij vliegveld, zee en mooie tuin met lekker zwembad.
    • Superior Tweepersoonskamer (1 bed of 2 eenpersoonsbedden) met Terras

Airco werkte niet zo goed

Vlak bij vliegveld, zee en mooie tuin met lekker zwembad. Goed bed, aardig personeel, lekkere bank in kamer en zitje bij je deur.

Rustig hotel, perfect gelegen voor vliegveld.

Het hotel is in een woonwijk waarbij de buren blaffende waakhonden hebben... Was erg onrustig s nachts. Geen ontbijt mogelijk bij vertrek voor 8 uur s morgens. Wel mogelijkheid tot koffie zetten op de kamer, maar daarvoor heb je wel een gebruiksaanwijzing nodig!

Mooi complex, dichtbij het vliegveld (7 minuten) maar geen last van vliegtuigen. Ook (met de auto) dichtbij Malaga stad. Eten in het hotel is niet bijzonder (snacks) maar op 5 minuten lopen zit een heerlijk restaurantje voor locals (Veroda) . Ontbijt is pas vanaf 8 uur, dus bij een vroeg vertrek, geen ontbijt! Lekker zwembad, en hoewel het volgens mij volledig bezet was, voelt het toch knus en rustig. Zwembadhanddoeken worden verstrekt.

Goed hotel waar het lekker rustig is. Van alle gemakken voorzien en vlakbij het vliegveld.

Beetje krappe kamer voor 3 personen. Derde persoon op een wat ongemakkelijke slaapbank.

Goed ontbijt. Gezellig, klein en rustig hotel. Lekker zwembadje met heerlijke ligbedden op de weide er omheen.

Praktisch.

Stoffige kamers, vieze kussens op de ligbedden bij het zwembad. Jacuzzi was buiten gebruik.

Dichtbij het vliegveld en strand in een leuke straat, de omgeving dus.

als wij op Malaga vliegen is de kans heel groot dat dit hotel opnieuw kiezen

vloer in de gangen maakt geluid bij transport van valiezen, vroege vertrekkers hebben dit niet door...

ligging voor luchthaven Malaga (zeker voor aankomst en vertrek), prijs/kwaliteitverhouding, ligging luchthaven geeft geen echte geluidsproblemen, rustige omgeving en personeel is hulpzaam

De service bij de receptie was prima.

De ontbijttafeltjes werden niet opgeruimd, waardoor de laatste gasten zelf een tafeltje moesten leegruimen. De reistijd met bus 5 naar het centrum van Malaga bedroeg door drukte op de heenreis 45 minuten. Op de terugreis naar het hotel 30 minuten.

De service bij de receptie was prima. Mooie rustige binnentuin. Prima parkeergelegenheid en dichtbij het vliegveld.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Top hotel, vlak bij het vliegveld.

Mooie ruime en schone kamer. Op een leuke manier een kleine accenten naar picasso. Kosten minibar zijn ook zeer goed te doen. De tuin met zwembad was mooi en goed verzorgt.

Verzorgd hotel op 5’ met auto van luchthaven.

Geen vroeg ontbijt mogelijk

Verzorgd hotel op 5’ met auto van luchthaven. Makkelijk bereikbaar en parkeergelegenheid in een rustige straat. Op 10’ wandelen van het strand. Centrum van Malaga op een goeie 5 km. €1,30 met bus en €12 met taxi naar centrum. Mooie tuin met zwembad, alle kamers zijn op het gelijkvloers met eigen terras.

Prima voor mijn doel: op doorreis en vlakbij het vliegveld

Gehorig, check-in pas om 15.00u, kon in overleg met de receptioniste op geen enkele mogelijkheid eerder, ook al 1 maand eerder hierom gevraagd

Ruime kamer, alles was aanwezig, redelijk goed bed

Kleine oase

De locatie is niet centraal. We logeerden hier omdat we na aankomst op de luchthaven van Malaga een makkelijk bereikbaar hotel nodig hadden. De volgende ochtend zijn we meteen noordwaarts vertrokken richting de Caminito del Rey.

Kraaknette kamers, vriendelijk personeel. Een kleine oase in de buurt van de stad in een heel rustige omgeving. Geen last gehad van lawaai van vliegtuigen (misschien gebonden aan de windrichting op dat moment). Tip: vlakbij lekkere arroceria (restaurant).

Goed voor 1 nacht voor vertrek naar luchthaven

In de omgeving niets te doen. Voor goed restaurant ca. 15 min. rijden naar centrum Malaga

Locatie vlakbij luchthaven. Gratis parkeren. Mooie tuin met zwembad. Rustig kleinschalig hotel

Een hotel met veel potentieel, maar...

De hygiëne kon wat ons betreft, net iets beter: Lange haren in de badkamer bij onze aankomst, het raam dat toegang gaf tot de tuin knelde (in die mate dat de klink bijna loskwam van de deur) en één hoofdkussen dat muf rook. De zitruimte van onze suite had één lichtpunt en dat bestond uit een ongezellig helder ‘wit licht’. Is natuurlijk persoonlijk, maar vinden wij niet echt aangenaam. Hoewel Wi-fi aangeboden door het hotel, is het signaal in de suite 1 onbestaand. We logeerden in maart in het hotel en hoewel het in een mooie residentiële wijk is gelegen, was er verder weinig te doen. Wij hebben er geen goede eetgelegenheden gevonden in ieder geval. Kan ook natuurlijk liggen aan het feit dat maart nog ‘low season’ is. Maar Malaga centrum, dat een heel aangenaam centrum heeft met tal van leuke restaurants, ligt amper op een tien kilometer van het hotel. Wat ons mateloos heeft gestoord is de aanwezigheid van een totaal ongeïnterresseerde, onvriendelijke en bijna arrogante front-desk medewerkster! Zoals velen, hebben we een rondreis gemaakt door Andalusïe met de wagen en telkens hebben we hartelijke mensen mogen ontmoeten in onze logeeradressen. Behalve dus in dit hotel. Geen “welkom”, geen informatie, niets.... Onze vragen die wij hierop stelden, werden op ‘rollende ogen’, gezucht of geforceerd antwoord onthaald. Dit ondanks het feit dat de dame perfect Engels sprak, wijzelf ook en eveneens een mondje Spaans machtig zijn. Geen excuus van taalbarriere of dergelijke.... Totaal onbegrijpelijk! Conclusie: Voor één nachtje in functie van een vroege terugvlucht : OK . Maar dan moet je er waarschijnlijk de meest norse, arrogante en klant-onvriendelijke baliemedewerkster van de regio bijnemen.

Het hotel ligt dichtbij de luchthaven (zonder hiervan enigszins last te hebben qua geluid) en leent zich dus uitstekend in het geval van een vroege terugvlucht. De tuin is perfect onderhouden en heeft een mooi zwembad. Wij hadden de juniorsuite geboekt, deze was ruim, beschikt over een aparte zithoek en toegang tot de tuin. Op de kamer ook de mogelijkheid om een kopje koffie te zetten. Steeds aangenaam! Kortom, een alternatief indien men niet wil logeren in een traditioneel “airport hotel” bij een vroege terugvlucht.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Slaapcomfort is beperkt!

In de superior kamers is het beddengoed niet aangepast aan de grootte en dikte van de (te) harde matrassen. Een synthetisch donsdeken ligt zonder overtrek op het bovenlaken, een weinig hygiënische en ventilerende oplossing! Dunne donskussens ter beschikking stellen zou welkom zijn...

Een leuk hotelletje in villastijl in een nette buitenwijk van Malaga, in de nabijheid van het vliegveld. Ideaal gelegen voor een vroege of late vlucht maar bij momenten lawaai van het luchtverkeer. Ook voor een verblijf van meerdere dagen heeft hotel Picasso troeven: een relaxte sfeer, een verzorgde tuin, een zwembad met jacuzzi en het strand op wandelafstand. De superior kamers hebben een terras, zijn ruim en proper.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Oncomfortabel bed (hard matras en wat oudere dekens).

Prachtige locatie, en zeer mooie tuin met aangelegd zwembad. Zeer sfeervol en loopafstand van het strand. Behulpzaam en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Ontbijt was in orde. De kamers waren groot en netjes. Het zwembad en het terras waren bijzonder aangenaam. Ik hoop om er nog eens naar toe te kunnen.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Aanrader!!

Jammer dat we al om 5u s'ochtends moesten vertrekken...! 😊

Prachtige nieuwe kamer (wij hadden nr 24) met groot terras en uitzicht op mooie tuin en zwembad. Hele goede nieuwe bedden, mooie en gezellige inrichting, gratis koffie en (betalende)minibar op de kamer. Zeer mooi, proper en aangenaam hotel, in een hele nette buurt. Eigenlijk jammer dat we maar 1 nacht zijn gebleven. (Geboekt omwille van vroege vlucht, met de auto 3 min. van de luchthaven) Maar dit hotel is veel meer dan een gewoon hotel aan de luchthaven! Ik zou dit zeker aanraden voor enkele dagen vakantie in Malaga, het stadscentrum en de luchthaven zijn vlakbij en toch is het in een heel rustige buurt gelegen. Ook is er een rustig strand op minder dan 10min.wandelen. Zeer leuke, vriendelijke dame aan de receptie! Sprak goed Engels en liep met ons mee om het hotel en de kamer te laten zien! Persoonlijke service.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Prima plek voor begin of einde van de vakantie.
    • Superior Tweepersoonskamer (1 bed of 2 eenpersoonsbedden) met Terras

Bubbelbad was niet verwarmd; wel koffiemachine op de kamer maar geen décafé en geen thee-mogelijkheden.

Heerlijk dicht bij het vliegveld, stad en strand. Prima tuin.

Prima plek voor kort verblijf.
    • Superior Tweepersoonskamer (1 bed of 2 eenpersoonsbedden) met Terras

De inrichting was eenvoudig/budget (ikea) maar wel recent. Benieuwd hoe lang het 'mooi' blijft.

Prima overnachtingsplek voor vroege/late vlucht. Goed te vinden. Parkeren in de straat. Op 5-10 min rijafstand van airport, 24 uurs receptie, tuin met prima zwembad, terras, mogelijkheid om wat te drinken, koffiefaciliteit en minibar op de kamer. Accommodatie ligt in een rustige buitenwijk. Bij een vroege vlucht zouden wij deze acco zo weer boeken, wel voor max 1 nacht.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Klein hotel in een woonwijk, geen vermaak of toeristische...

Klein hotel in een woonwijk, geen vermaak of toeristische attracties dichtbij. Vriendelijk personeel, goede service en op 5 minuten rijden van het vliegveld.

Erg mooi en gezellig hotelletje met prachtig zwembad.

Dichtbij zee, maar er is weinig activiteit en maar enkele restaurantjes.

Erg mooi en gezellig hotelletje met prachtig zwembad. Mooi, ingerichte kamer. Dichtbij de vlieghaven.

Prima locatie ten opzichte van vliegveld.

Prima locatie ten opzichte van vliegveld. Ligt in een buitenwijk, er rijden bussen. Strand op loopafstand, voldoende eetgelegenheden in nabije omgeving.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Klein, fijn hotel, rustig gelegen dichtbij zee

De ontbijtruimte is heel erg klein en warm. De bedden zijn iet wat aan de harde kant

Heerlijk rustig klein hotel in woonwijk, dicht bij de zee. Schone kamers, mooie grote tuin met ligbedjes en een fijn zwembad.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

• Superior Tweepersoonskamer (1 bed of 2 eenpersoonsbedden) met Terras

Als je geen auto hebt, moet je ca 30 min met de bus naar het centrum. Dat wisten we van te voren en voor 3 nachten is dat geen punt, maar bij een langer verblijf zou me dat tegenstaan, vooral omdat de spaanse bussen niet echt op tijd rijden... Het strand, dat op ca 7 min afstand ligt, is niet echt geweldig.

We hadden een kamer in het nieuwe gedeelte van het hotel. Mooi en ruim. Heerlijk rustige tuin met zwembad om lekker te ontspannen. Als je niet naar het centrum wilt, zijn er in de buurt een paar restaurantjes waar je kunt eten (bijv. een Italiaan met lekkere pizza's). Kort bij vliegveld, ideaal als je een zeer vroege terugvlucht hebt.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

wij hebben dit hotel geboekt omdat het dichtbij het...

wij hebben dit hotel geboekt omdat het dichtbij het vliegveld is en wij de volgende ochtend vroeg moesten vliegen. Ideaal... Prachtige schone kamers. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Een goede afsluiter van een vakantie, omdat het vliegveld op 5 min rijden is

De matrassen van de bedden in kamer nummer 2 waren niet meer van een goede kwaliteit. De ontbijtruimte is aan de kleine kant.

De tuin met het zwembad is een meerwaarde. Het staat in een rustige gezellige buurt waar geen hoogbouw is en het strand is niet veraf. Bus nummer 5, die naar het centrum van Malaga rijdt is achter de hoek te nemen. Ook is de autostrade en het vliegveld op een boogscheut van het hotel.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Gekozen vanwege ligging t.

Gekozen vanwege ligging t.o.v. luchthaven. Hotel ligt in een nette buurt op loopafstand van strand en winkel/restaurant. Mooie binnentuin met groot zwembad. Het ontbijt was zeer uitgebreid.

heerlijk voor een kortverblijf van zonnen en zwemmen = uitrusten
    • Superior Tweepersoonskamer (1 bed of 2 eenpersoonsbedden) met Terras

Er is totaal niks te beleven in de buurt. Slechts 2 restaurantjes noemswaardig waarvan er eentje juist toe was, de dagen dat we hier verbleven. kwaliteit van de zee niet wauw. Een week zou voor ons veel te lang zijn geweest om hier te verblijven, 3 dagen was perfect!

Heerlijke relaxen. Niet te druk, echt een oase van rust, verkoeling aan het zwembad, mooie bloementuin. De superiorkamer was echt tip top in orde!

Voor iemand die uit het centrum van Màlaga tot rust wilt komen.

Achterdeur kapot, stond altijd op een kier. Badkamer was zeer klein. Vliegveld Màlaga totaal onbereikbaar met het openbaar vervoer vanaf het hotel, taxi is een aanrader. Niet het meest vriendelijke personeel. Vliegtuigen vliegen vaak over. Laatste bus terug van het centrum naar het hotel ging om 22:30.

Rustig hotel. Ziet er netjes uit. Mooi ingericht. Zwembad was oke. Ontbijt was oke (niet qua prijs). Op loopafstand naar het busstation en strand. Tuinen waren netjes onderhouden. Zwembadhandoeken kon je daar lenen.

Goed hotel voor iemand die de volgende dag vroeg op de luchthaven moet zijn.
    • Superior Tweepersoonskamer (1 bed of 2 eenpersoonsbedden) met Terras

Bij aankomst pas kunnen inchecken na 15u00 terwijl we er al van 12u00 waren. Bij navraag naar een restaurant en/of bar in het hotel bleek dit niet mogelijk volgens de receptioniste en werden we verwezen naar enkele strandrestaurants 1 km verderop. De 2 beschikbare restaurants waren volledig vol geboekt door de aanwezige strandbezoekers: het was op een zaterdag waarbij de Spanjaarden massaal naar deze kust afzakken. Eens we ingecheckt waren, kwam een ober ons vragen of we iets wilden drinken of een snack wilden eten (sic).

Mooie, nieuwe kamers. Grote, goed onderhouden tuin met mooi zwembad. Dicht bij de luchthaven van Malaga en dus ideaal als logement de dag voor vertrek.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Mooie locatie met heerlijk zwembad, de kamer en vriendelijkheid personeel viel tegen.

Receptiepersoneel vond ik kortaf en niet echt vriendelijk. Daarnaast was de kamer niet schoon en voelde ik de veren in het bed.

Mooie locatie met het strand en een aantal leuke restaurants op loopafstand. Goede busverbinding naar het centrum van Malaga. De tuin met zwembad is heerlijk.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

top locatie en heel sfeervol hotel
    • Superior Tweepersoonskamer (1 bed of 2 eenpersoonsbedden) met Terras

ontbijtruimte is heel erg klein

Super gezellig kleinschalig hotel, heel verzorgd met prachtige tuin. Lekker dicht bij de airport maar toch in rustige groene wijk. 10 min. lopen en je staat aan zee daar heerst niet de Spaanse costa sfeer maar gewoon wandel boulevardje met een vis restaurantje. Top locatie als je op Malaga vliegt en op doorreis bent.

Prima driesterrenhotel met leuke binnentuin en zwembad.

Het personeel is correct, maar niet bijzonder vriendelijk of gastvrij. Wat gasten nog wel moeten weten is dat voor taxi's van en naar het vliegveld een minimumtarief van € 19,10 wordt gerekend. Daardoor wordt een kort ritje van vijf minuten toch wel prijzig en kun je -wat dat betreft- net zo goed de taxi naar een hotel in Malaga centrum nemen.

Prima driesterrenhotel met leuke binnentuin en zwembad. Alle kamers liggen op de begane grond. Voor het ontbijt dient iets extra's betaald te worden (rond € 8) maar is erg goed; vers en veel keuze. Parkeren kan gratis aan de brede, rustige straat. Het hotel ligt vlak bij het vliegveld (5 minuten) en is een goede uitvalsbasis voor uitstapjes in de omgeving. Je bent snel bij de snelweg. Door de ligging dicht bij het vliegveld hoor en zie je (afhankelijk van de windrichting) uitsluitend overdag in de verte wel vliegtuigen opstijgen en landen, maar dat geef geen geluidsoverlast.

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Hotel in boetieksfeer. Residentiële wijk, net buiten Malaga. Kamers basic (Ikea), niet boetiek.
    • Superior Tweepersoonskamer (1 bed of 2 eenpersoonsbedden) met Terras

De kamerinrichting is zeer basic (Ikea) en niet in de (volwassen) boetieksfeer, die de rest van het hotel ademt. Het bed was het 1e gedeelte van de nacht, warm, zweterig en "gehorig" bij omdraaien en -gelukkig- kwamen wij (halverwege de nacht) achter de oorzaak en konden we het oplossen! Om de matrassen zitten (goedkope) semi-plastic matrasbeschermers van Ikea (echt een afknapper in een volwassen boetiekhotel) die -gelukkig- zélf en ala minute te verwijderen zijn en dat hebben wij dus ook gedaan, zodat we de rest van de nacht wel lekker konden slapen. De bedden zijn verder goed! We zouden het hotel (met volwassenen) zo weer boeken (maar dan wel gelijk de matrasbeschermer verwijderen ;-) vanwege de rustig ligging, omgeving (alles op loopafstand; Malaga fietsafstand); mooie verzorgde tuin, serene boetieksfeer en kamers op de begane grond met patio, zitje, ligbedden. Als we iets moeten noemen (qua sfeer) dat van ons anders zou mogen: de mogelijkheid om nog even een drankje te doen in het hotel. Het is -waarschijnlijk- verkrijgbaar via de receptie (er staat een tafel/kast met flessen drank in de "huiskamer" en er is 24/7 iemand aanwezig bij de receptie, waaraan je -waarschijnlijk- een drankje zou kunnen vragen), maar het is niet uitnodigend. Er zijn overigens voldoende mogelijkheden -op loopafstand van het hotel- om nog even dat drankje te doen, dus dat hebben wij gedaan. De kamerprijzen zijn nogal uiteenlopend en kunnen aan de hoge kant zijn (tot € 150/160 euro per nacht (als wij het goed gezien hebben). Deze hogere kamerprijzen vinden wij niet in verhouding met datgene wat geboden wordt, danwel de faciliteiten die het hotel biedt. Voor deze (hogere) prijzen vinden wij de kamerinrichting echt te simpel en basic.

Hotel Picasso ligt in een residentiële wijk, net buiten Malaga (van Malaga gescheiden door het (prachtige) natuurreservaat met rivier de Guadalhorce); zéér dichtbij de luchthaven (waar je weinig van merkt). Aan de andere kant van de snelweg (waar je niks van merkt), bevinden zich alle mogelijke shoppingfaciliteiten met grote en bekende winkelketens en heel veel sportfaciliteiten (ook een aquapark). Zee/strand en strandtenten op loopafstand van het hotel, zowel een groot als een kleiner strand. Golfbaan naast de wijk (een wandelingetje er naartoe zou kunnen). In de wijk 2 supermarktjes; een leuk restaurantje dat de hele dag geopend is voor ontbijt, lunch, diner (aanrader! Leuke menukaart met lekkere gerechten voor zeer schappelijke prijzen). En nog een aantal andere restaurants en 2 strandtenten op loopafstand. Aanrader: op de fiets naar Malaga (ca. 3 kwartier naar centrum/haven). Fietsen zijn te huur in het hotel. De fietspaden beginnen (zo goed als) bij het hotel. Alles is vlak (dus geen bergbeklimmingen ;-) Eerst door het natuurgebied (waar veel gefietst en gewandeld wordt) en daarna via zeer goede en veilige fietspaden en langs het strand (!) naar het centrum. Prachtig en een hele leuke ervaring met het dagelijkse leven van Malaga! Onderweg kom je allerlei (openlucht) fitness-activiteiten tegen, speeltuintjes, parken en natuurlijk zee en strand. Je kunt stoppen bij een strandtent voor een hapje en een drankje of gewoon genieten op een bankje van alle wandelaars, sporters, spelende kindjes etc. In het hotel heerst een serene (volwassen) sfeer. De kamers liggen op de begane grond, rondom de tuin en het zwembad en hebben een patio met zitje. Er is een centrale "huiskamer" met een piano, televisie en een terras, dat eveneens aan het zwembad grenst. In de "huiskamer"/via de receptie is -waarschijnlijk- een drankje verkrijgbaar, maar wij vonden de sfeer daartoe niet uitnodigend.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Heerlijk!

Ruime kamer, vriendelijk en behulpzaam personeel, schoon, prachtige tuin met zwembad, heerlijk hotel om te relaxen aangezien er niet zoveel kamers zijn

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Hele fijne accomodatie dichtbij het vliegveld van Málaga
    • Superior Tweepersoonskamer (1 bed of 2 eenpersoonsbedden) met Terras

De nieuw gebouwde studio waar wij verbleven was wel wat gehorig. En je moet er even rekening mee houden dat er regelmatig vliegtuigen opstijgen en daar krijg je dan wel wat van mee. Voor ons geen probleem; wij wonen onder de aanvliegroute van Schiphol en zijn wel wat gewend.

De locatie ligt in een villawijk, dicht bij het vliegveld en op loopafstand van het strand (5 minuten). Bij binnenkomst wordt je hartelijk ontvangen door een goed Engelssprekende medewerker. Wij hadden wel direct het idee dat de locatie wat ouder is dan we op basis van de foto's die we gezien hadden mochten aannemen. Wij kregen echter een nieuw gebouwde studio, die volledig modern was ingericht met slaapbank, tweepersoonsbed en alle factiliteiten die je mag verwachten. Fijn was dat voor de ruiten rolluiken zaten, zodat je het vrijwel kon verduisteren. Wat ik verder erg prettig vond, was dat er duidelijk aangegeven werd wat de huisregels zijn en dat je bijvoorbeeld niet in zwemkleding in het restaurant mocht.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Heel prettige verblijfplaats.
    • Superior Tweepersoonskamer (1 bed of 2 eenpersoonsbedden) met Terras

Heel prettige verblijfplaats. Makkelijk als je een auto hebt gehuurd. U kunt voor de deur parkeren. Met de auto 15 min naar Malaga stad. Ontbijt is goed, voldoende keuze. Kamers zijn geheel gerenoveerd en prachtig schoon! U heeft een eigen voortuintje bij de kamer en kunt buiten ontbijten.

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

Super hotel, vriendelijke mensen, goed ontbijt, rust, zon..... perfect (ik ga er nog een x heen)

Er is 1 heel miniscuul minpunten. Het is een beetje gehorig. Wij hebben er ons niet aan gestoord. Perfect!!!!

Hotel Picaso Malaga ligt op een heerlijke rustige plek net buiten Malaga. Het hotel is kleinschalig heeft een hacienda achtige uitstraling maar heeft wel een klein zwembad en zonneweide met luxe ligstoelen. Het personeel is super aardig, de kamers zijn heel mooi en alles is heel schoon. Lekker ontbijtje. Met bus 5 zit je in 30 minuten in midden Malaga. In de buurt heb je nog allerlei restaurantjes (2 aan het strand en een Italiaans en tapasrestaurant om de hoek)

• Beoordeeld op: 8 december 2016

Schone en royale kamer, mooi gelegen rustige en luxe...

Smaken verschillen: hou je van zachte matrassen dan zul je ze hier hard vinden, hou je van harde matrassen dan ben je in je nopjes.

Schone en royale kamer, mooi gelegen rustige en luxe woonwijk op 5 minuten rijden vanaf de luchthaven. Desondanks rustig. 's Avonds was je met 10 minuten bij het strand. In november vonden we nog een open eettentje op het strand

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Super sfeervol,relaxed & romantisch hotelletje.

Omdat wij er slechts 1 dag verbleven en de volgende dag alweer vroeg vertrokken zijn we er te kort gebleven om alles duidelijk te waarderen maar het is een super leuk, relaxed hotelletje. Mooie tuin, dicht bij het strand zeker 1 om een keer terug te komen.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Leuke plek

Her ligt vlakbij vliegveld. Dus mensen die zich storen aaneen vertrekkende kist ....... Maar in de nacht geen vliegverkeer

Schoon Mooie tuin met zwembad Parkeren gratis voorde deur Gordijnen absoluutlichtdicht Op loopafstand prima rsstaurant en kleine supermarkt, Oploopafstand van strand Keurigekamers en prima ontbijt Op 10 minuten van vliegveld

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Aanrader!!!

Goede eindlocatie van onze fly and drive. In een rustige en goede buurt, dichtbij het strand en diverse restaurants. 10 minuten vanaf het vliegveld.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Heerlijk voor een laatste nacht voor een vroege vlucht terug

Op paar minuten rijden van het vliegveld gelegen in een soort villawijk. Ongeveer 10 minuten lopen naar het strand. Heerlijk zwembad en prima ligbedden. Faciliteiten op de kamer waren prima. Ontbijten en dineren kan in de directe omgeving bij een aantal gelegenheden die je via de receptie aangereikt krijgt. Ontbijt in hotel zag er prima uit, maar hebben wij niet gebruikt. Malaga centrum is met de bus voor 1,30 euro in ongeveer 30 minuten te bereiken. Ongeveer 1x per 30 minuten rijdt de bus, tot ongeveer 23:00 uur laatste vertrek vanuit Malaga.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Prima prijs / kwaliteit verhouding

Hygiëne (badkamer lagen nog haren van vorige gasten) Verder schijnen ze parkeerkosten te vragen als je bij hen een parkeerplek reserveert (staat ook op booking.com dat dit mogelijk is). Niet doen! Er is meer dan voldoende gratis parkeergelegenheid voor de deur.

Zwembad en de tuin waren prachtig. Ondanks de overvliegende vliegtuigen (het zit tenslotte vlak naast het vliegveld), is het een erg rustige plek.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

De receptie bij aankomst

De receptie bij aankomst De eerste opmerking was u bent te vroeg

• Beoordeeld op: 21 september 2018

De Hotels.

Eigenlijk niets.

De Hotels., waren echt geweldig. Zo knus. Goeie bedden. Goed ontbijt. Makkelijk te vinden met parking. Helemaal goed.

Locatie en het gehele plaatje.

Dat het tekort was

Locatie en het gehele plaatje.

Gezellig vriendelijk hotel

Super overnachting voor terugvlucht naar huis

Zeer rustige ligging vlakbij vliegveld Malaga en dicht bij de stad. De tuin met zwembad en bediening aan het zwembad!

Mooie kamers, op en top schoon.

Mooie kamers, op en top schoon. Goed ontbijt ,vlakbij strand. Erg vriendelijk personeel. Auto kan je gewoon voor de deur kwijt.

Kamers top!

Kamers top!

Super hotel

Een heel gezellig en knus hotel vlakbij het vliegveld van Malaga. Heerlijk rustig!

Geweldig sfeervol hotel voor kort verblijf of doorreis

Schoon en modern

Goedkoop

Net buiten het centrum van Malaga

Goedkoop Ruime kamer Elke dag keurig schoongemaakt

Geweldig hotel met kundig en vriedelijk personeel met persoonlijke aandacht.

Alles. Bijzonder vriendelijk personeel. Meer persoonlijk dan zakelijk. Prachtige tuin met zwembad. Goed ontbijt. Prima kamer

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Voortreffelijk

aangenaam en gezellig verblijf

redelijk wat honden lawaai hinder jacuzzi deed het niet ontbijt soms laat tijdig aamgevuld

rustig sfeer...meer b&b gevoel.

Mooie uitvalbasis dicht bij het vliegveld en zeer verzorgd

Niet echt een omgeving om lang te blijven. Malaga per bus goed bereikbaar

Mooie uitvalbasis dicht bij het vliegveld en zeer verzorgd

Uitstekende prijs-kwaliteit-verhouding met als bonus een heerlijk zwembad

Kamergrootte

Heerlijk ontbijt, prachtig zwembad, vlakbij vliegveld

Gezellig kleinschalig.

Gezellig kleinschalig. Alles op orde

Hotel met prachtige tuin.

Heerlijk ontbijt. Prachtige tuin, mooi zwembad. Ligt op loopafstand van het strand.

Heerlijk. Rustig. Luxe. Genieten. Comfort.

Ontbijt was heel erg uitgebreid! Perfect! We hebben een prima tijd gehad. Heerlijk rustig en comfortabel!

Heel mooi, pittoresk hotel, lekker dicht bij het strand

Gezellige sfeer, mooie kamers

Prima optie vlak bij vliegveld.

De kleinschaligheid, de mooie tuin en de ruime kamer.

Prima kamer

Geluid vliegtuigen

Prima kamer Leuke tuin met zwembad, waar je in april in kunt zwemmen Prima ontbijt voor € 8,90 Dicht bij luchthaven.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Prima hotel, uitstekend ontbijt

Goede Kramer, prima ontbijt

Een sympathiek hotelletje voor vakantiegangers met een beperkt budget

De ligging-te ver van centrum malaga en een beperkt en ongezellig ontbijt. Strande in de buurt zijn niet mooi.

De rust en kleinschaligheid

• Beoordeeld op: 14 april 2018

dicht bij luchthaven en toch aangenaam

We namen dit hotel om snel bij de luchthaven te komen en hadden de omgeving als minder rustig en groen verwacht.

Nieuwe en schone kamers, ongeveer 10 minuten lopen van het...
    • Superior Tweepersoonskamer (1 bed of 2 eenpersoonsbedden) met Terras

Nieuwe en schone kamers, ongeveer 10 minuten lopen van het strand!

Goed doorreishotel.

Het geluid op de gang.

Ideaal hotel dichtbij de luchthaven met lekker ontbijt en nette kamers.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Ligging, rust, personeel