Beoordelingen over Hotel Pinos Playa 3-sterren

Costa den Nofre, 15, 07659 Cala Santanyi, Spanje

#3 van de 7 hotels in Cala Santanyi

renovatie nodig

inboedel kamer erg verouderd - strand aan hotel stelt niet zoveel voor

vlotte check-in - propere kamer - prima WIFI-verbinding - koele frigo - voldoende parkeermogelijkheid in omgeving - interessante ligging met enkele zeer mooie strandjes en natuurgebieden binnen de 5 km

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Slecht geslapen.

Ligging kamer en veel te harde bedden.

Hotel Pinos Playa ligt mooi, maar wel wat afgelegen. Het ontbijt hebben we niet genomen omdat we dat aan de dure kant vonden (11,50 per dag/per persoon).We hebben wel twee keer het diner buffet genoten. Dat was lekker en had een goede prijs (14,00 per persoon). Wij hadden een kamer zonder zeezicht genomen, maar dat hebben we geweten! (We konden de kamer "upgraden" maar dat kostte ons 20 euro per nacht...vonden wij teveel geld!) We werden, volgens ons, weggeduwd in de kelder naast de keuken. De kamer was erg gehorig. Elke dag ontzettend veel last van geluidsoverlast van een of andere keukenmachine. We lagen ook een verdieping onder de eetzaal waardoor we elke morgen en avond wakker (werden gehouden) van de mensen/bediening die met het meubilair aan het slepen waren. Ons balkon lag naast een trap aan de buitenkant van het hotel....iedereen kon gewoon bij ons naar binnen. Daarbij kwam dat de bedden ontzettend (veel) te hard zijn. Zo hard dat we meerdere keren per nacht wakker werden omdat het lichaam pijn ging doen. Al met al jammer! We hebben erg slecht geslapen. Onze kamer was ook erg oud met een stenen vloer. We hebben de kamers met zeezicht gezien en die waren schijnbaar al opgeknapt....zagen er beter uit: met laminaat vloer. Er was een zwembad aan de overkant van de weg waar nog een gebouw lag. Daar was ook een buitenbar waar soms 's avonds muziek was.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

prachtig
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De man achter de receptie was heel aardig. Hij hielp ons met alles.

Buffet in de avond slecht

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Viel tegen

Kamer geen airco, eten.

Natuur

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

locatie
    • Tweepersoonskamer met Zijdelings Uitzicht op Zee

Personeel zou meer moeten weten omgeving, b.v. eetgelegenheden in de buurt

locatie

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Prachtig uitzicht op een azuurblauwe baai.
    • Tweepersoonskamer met Zijdelings Uitzicht op Zee

Geen airco in de kamer, erg harde en oncomfortabele bedden.

Prachtig uitzicht op een azuurblauwe baai. Prima buffet voor zowel ontbijt als avondeten.

• Beoordeeld op: 28 september 2015

-de locatie is prachtig (vooral de kamers met zicht op de...

-De kamers hebben geen airco en de ventilator bracht geen frisse lucht . We bleven op een 29gr s'nachts in de kamer...veel te warm -bedden veel te hard

-de locatie is prachtig (vooral de kamers met zicht op de inham en het klotsend water tegen de rotsen) -het eten: er is variatie genoeg en veel verse groeten, prachtig ontbijt, frisse eetruimte

• Beoordeeld op: 19 september 2015

De locatie is absoluut fantastisch!

De kamers zijn verouderd en de bedden zijn hard. Alles wordt goed gemaakt met het uitzicht over de prachtige baai! In het hoog seizoen is het erg warm, dit hotel heeft geen airco....

De locatie is absoluut fantastisch! Het personeel is aardig en spreekt redelijk Duits. Helaas is het Engels minder, maar met Duits kun je je ook prima redden. De kamers met uitzicht op zee zijn een must! De kamers zijn verouderd, en frisse wind vanaf de zee is bijzonder welkom in de kamers. Neem daarom altijd een kamer met uitzicht op zee! Het eten is prima, wel erg Duits ingesteld. Verwacht geen haute-cuisine dan zit je prima voor een mooi bedrag!

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Mooie locatie.

Geen opmerkingen.

Mooie locatie. Ontbijt en avondeten was goed. Twee dagen met plezier geweest.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Pinos Playa