Beoordelingen over Hotel Santa Cecilia 4-sterren

Del Tinte, 3, 13001 Ciudad Real, Spanje

#6 van de 12 hotels in Ciudad Real

Gezellig, voelde goed.

Middenin de stad, gezellige straten en pleintjes met barretjes en terrasjes waar je ook lekkere hapjes kunt eten. De reis met de auto er naar toe vanuit Portugal was betoverend door het landschap dat je alle kleuren liet zien in deze tijd van het jaar (eind april)

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Mooie groter kamer, van alle comfort voorzien.

Personeel van het hotel in niet vriendelijk en maakt fouten met het uitchecken. Erg onpersoonlijk. Personeel aan de bar/cafetaria is prima.

Mooie groter kamer, van alle comfort voorzien.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Op doorreis naar zuid Spanje.

Wat een fijn en mooi hotel, aardige mensen aan de receptie die je duidelijk uitleggen hoe en wat en je ook wijzen op de betaald parkeerzone voor het hotel. De kamer en de badkamer zijn schoon en netjes, er is een leuke bar met cafetaria, een restaurant wat voor ons alleen open ging en waar we, voor Spanje, buitengewoon lekker hebben gegeten, niets was te veel voor de ober, lekkere koude vis vooraf, een overheerlijke biefstuk en een ruime maat ook, lekkere wijn, lekker ijs, kortom een zeer aanbevelenswaardig hotel wat misschien wat lastig te vinden is maar de moeite dubbel en dwars waard om op doorreis te bezoeken. Een dikke 10 van ons. Tosca en Paul Weerensteijn Utrecht.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Aan te raden - als je alleen maar op kamer wilt blijven...

Zwembad niet eens 1m diep, veel te weinig ligbedden, lelijke omgeving, olielucht van restaurant. Verschrikkelijke stad, saai en bijna geen oude gebouwen meer. Restaurant zonder daglicht. Verouderd interieur.

Mooie en schone kamers, heel vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 29 september 2016

uitstekende deal!!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Een fles wijn als welkomst en de prima accomodatie. Locatie midden in de stad met goede parkeergarage.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2015

Aanvankelijk leek het hotel een goede/prijskwaliteit...

Erg gehorig, de wanden lijken wel van karton.Wij hadden een rustige kamer gevraagd, maar kregen er een aan de straatkant. De airco was naar de winterstand gezet, dus op verwarming! Toen we klaagden dat we met de straatherrie ook geen raam open konden zetten, kregen we een rustige kamer aan de achterkant. Het hotel is eerder 2 sterren waard dan 4.

Aanvankelijk leek het hotel een goede/prijskwaliteit verhouding te hebben.

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

In centrum gelegen hotel.

Het ontbijt was wat karig

In centrum gelegen hotel. Goed bereikbare garage

• Beoordeeld op: 9 juni 2015

hotel was ok, omgeving saai