Beoordelingen over Senator Gran Vía 70 Spa Hotel 4-sterren

Gran Via, 70, Madrid Centrum, 28013 Madrid, Spanje

#257 van de 349 hotels in Madrid

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Parkeerplaats Plaza Monstenses is top en om de hoek.
    • Kamer met Kingsize Bed

Niet te wijten aan de accommodatie, maar houdt rekening met werkzaamheden aan de Gran Via waardoor het er druk en rumoerig is. Er zijn ook een aantal wegafsluitingen (september 2018). Enige kleine minpunt aan de kamer was de niet gezellige verlichting (TL).

Parkeerplaats Plaza Monstenses is top en om de hoek. Rooftop jacuzzi perfect. Mooie grote kamers met afscheiding naar grote badkamer. Staat tevens hoog in onze douche top 10!

Centraal goed gelegen hotel, alle faciliteiten aanwezig, maar geen 4* waard.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Het is vrij omslachtig om gebruik te maken van de welness. ( moeilijk reserveren, masage enkel mogelijk voor 1 persoon en niet voor 2 tegelijk) Bijkomend is het dragen van slippers verplicht. In een 4* hotel zou ik verwachten dat dit beschikbaar is voor hotelgasten en verwacht niet er 3€/per persoon te moeten voor bijbetalen. Hotel is vrij verouderd. Dit zie je bijvoorbeeld aan de vele krassen op de vloer en de ouderwetse infrastructuur. ( kast, kranen,..) Centraal gelegen = positief, maar het verkeer op de baan is er ontzettend druk. Bijkomend nog eens veel bouwwerven, wat extra lawaai meebrengt.

Zeer goede ligging, centraal en vlak bij de metro ook. Late check-out was mogelijk, mits bijbetaling van 30€ wat me schappelijk lijkt. Alle faciliteiten aanwezig in kamer met terras. Zeer proper. Infrastructuur is wel wat verouderd: douchekop - warmwater kraan niet van 4* kwaliteit. Airco aanwezig, gelukkig want de voorkant van de kamer geeft uit op de straat en zelfs op de 10e verdieping zeer veel lawaai van heel druk verkeer. Centraal liggen heeft voor- en nadelen. We hebben een positieve indruk van het hotel, echter door de veroudering lijkt het mij persoonlijk geen 4* sterren meer waard, maar dat is een persoonlijke indruk.

niet voor herhaling vatbaar
    • Kamer met Kingsize Bed

het ontbijt is een catastrofe; de aangevoerde produkten zijn relatief goed maar de service, het aanvullen en vooral de HYGIENE is absoluut beneden peil !! Dit ontbijt is een 4 ster hotel absoluut onwaardig. Ga ergens elders ontbijten

de kamer is ruim en proper, de ligging van het hotel is zeer goed

Mooie stad, veel regen en koud, beter maandje later?
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Gran Via

Het hotel is wat gedateerd. Wij bestelden een kamer voor twee personen PLUS een kind van 9 jaar. We kregen twee eenpersoonsbedden. Geen bed voor het kind! Dit kon mits bijbetalen van 20 euro per nacht. Ik las dit nergens bij reservering. Ook voor het gebruik van het zwembad moest bijbetaald worden!

Het ontbijt en de ligging.

Madrid: top Ik had graag kingsize bed gehad cf boeking, grotere kamer en prijs zwembad inbegrepen.
    • Kamer met Kingsize Bed

Ik was op reis met mijn zoon van bijna 12 jaar. Hij mocht alleen tussen 10 en 12.00 uur gebruik maken van het zwembad. Op zich prima en te begrijpen, maar ik vraag me af waarom we hiervoor voor een uur zwemplezier 2x EUR 17.50 moisten betalen. Kinderen zijn maar een zeer beperkt aantal uren welkom in het zwembad (en nogmaals dat begrijp ik best), maar waarom moet ik dan de volledige entree betalen? Ik had een Kingsize bed, maar we hadden een 'gewoon' bed van 150 cm breed.

Kamer was schoon, personeel vriendelijk (sprakern goed engels) en (veelal) behulpzaam. En locatie was goed centraal.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Top dicht bij centrum en Senator Hotels is voor herhaling vatbaar!!
    • Kamer met Kingsize Bed

Bed had ik voor kingsize groter verwacht, jammer dat er geen balkon is.. Prijzige minibar!! Zondags is het druk voor Spa bezoek ivm aankomst mensen op zaterdag!!

goed ontbijt en genoeg, goede koffie. Jacuzzi 's middags wat koud, wel heel de dag beschikbaar. Top weer gehad in oktober. Centrum uitstekend bereikbaar. Metro kosten: 5 dagen goedkoper dan 3dagen + 1 als tip.

perfiect hotel voor goede locatie
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Extra Bed

het bij betalen van hotelkamer omdat we er eerder waren en bij vertrek wilden ze nog eens geld vragen om kamer langer te behouden kwa sevice en niet drukte hadden ze wel iets ogen geven

de ligging van hotel is centraal

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Schitterend hotel in Madrid el centro !!!

?????????????

De leuke attentie (een fles cava) die mijn dochter kreeg omwille van haar verjaardag. De wellness is ook heel goed en mooi ingericht. Het ontbijtbuffet is super met vers geperst fruitsap en een nespresso koffiemachine. Het personeel aan de balie is heel vriendelijk. Het hotel is een echte aanrader !!!

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Ontbijt was goed verzorgd.
    • Kamer met Kingsize Bed

Warm gedeelte ontbijt (gebakken eieren en aardappelen, ontbijtspek e.d.) was lauw tot koud.

Ontbijt was goed verzorgd. Staf heel behulpzaam en direct reagerend. Alle bezienswaardigheden op loopafstand.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Redelijk hotel maar geen 4* waard. Personeel receptie top; ander personeel veel minder.
    • Kamer met Kingsize Bed

Personeel anders dan bij de receptie; minpunt. Schoonmaakdame kon niet eens Engels. En ook mij beviel de ober van ontbijtbuffet niet. Grote Spa, maar zeer klantonvriendelijk qua openstelling. Oa veel eerder sluiten dan aangekondigd (al wel EUR 9,90 betaald); ook op feestdagen onaangekondigd gesloten. Redelijk hotel maar geen 4 sterren waard.

Personeel bij receptie; een dikke 10. Assortiment bij ontbijtbuffet; heel goed. Tenslotte is de locatie perfect.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Leuke stad, hotel geen vier sterren en dus ook de prijs niet waard.
    • Kamer met Kingsize Bed

Het hotel is geen viersterrenstatus waard: We boekten een kamer met King Size bed, er was een King Size bed maar voor de rest was de kamer super klein, net nog plaats voor een halve meter ruimte aan beide zijden van het bed, een bureautje met 1 stoel. De minibar was niet gevuld, behalve met enkele flesjes gratis water - voor de rest moest je het maar bestellen, als ze het al in huis hadden. De badkamer was wel ruim en ok. We hadden een ruim terras aan de achterzijde van het gebouw, maar daar heb je bij winterse temperaturen weinig aan. Het hotel heeft geen bar. De ruimte op de eerste verdieping waar het ontbijt is, is verouderd en rumoerig, het warme eten (spiegelei, spek en worst) is meestal koud. De lobby van het hotel wordt gedeeld met een soort thee en koffiebar van een of andere keten. Eigenlijk is dit niet echt een hotel meer.

De locatie is beste: vlakbij het metro station Plaza de Espana en aan de drukke shopping straat Gran Via, met ook veel restaurants in de buurt.

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Het ideale hotel voor een vakantie in Madrid.
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Alles was fijn aan dit hotel. Een mooie kamer, een goed bed, uitstekende badkamer met toebehoren, koffie en thee faciliteit op de kamer, goede geluidsisolatie, schoon, héél goed en uitgebreid ontbijt, aardig en attent personeel. Het hotel ligt op een mooie centrale plaats in Madrid.

Prima hotel op een top locatie

Harde bedden

Prima locatie, goede service en een mooi uitzicht

Lekker
    • Kamer met Kingsize Bed

Dat je weken van te voren moest reserveren voor de Spa en het ontbijt was karrig.

Midden in het centrum

was een wat ouder hotel maar oké
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik met Uitzicht op Gran Via

alles oke

zeer centraal

Uitstekend hotel, schoon goed onderhouden, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Geen minpunten

• Beoordeeld op: 11 april 2017

goed gelegen hotel 3,5 sterren waard
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Extra Bed

Het ontbijt is niet wat het moet zijn, geen 13€ waard

goede ligging

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

• Kamer met Kingsize Bed

Dat de airco niet aan mocht door de winter maanden. Het was buiten 21 graden, niet echt winter. Te warm in de kamer.

Service

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Ontbijt te traag aangevuld

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Een top plek om te verblijven als je de bezienswaadigheden van Madrid wil bekijken op loopafstand!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (2 Volwassenen en 1 Kind)

Kamers zijn iet wat verouderd

Fantastische ligging!!

• Beoordeeld op: 21 januari 2016

Ik ben vaker verbleven in Senator Gran Via 21.

Ik ben vaker verbleven in Senator Gran Via 21. Ik vond het personeel daar veel vriendelijker. Het feit dat je al jaren daar komt, maakte het hotel in Senator Gran Via 70 niet uit. In Senator Gran Via werd dat veel meer op prijs gesteld... jammer.

• Beoordeeld op: 3 december 2015

- Ligging/Locatie centrum

- Hot tub gesloten - Tijdstip van en het aantal vrije uren Spa - Geen groentes/salades aan ontbijtbuffet - WiFi (gratis erg traag; extra betalen voor snelheid) - Merendeel hotelpersoneel spreekt geen tot weinig Engels

- Ligging/Locatie centrum - Spa accommodatie - IJsmachine (gang) - Koelkastje (kamer)

• Beoordeeld op: 7 november 2015

Nette kamer ,badrand verkalkt , dus alleen gedoucht .

Slechts een vraag gesteld i.v.m. Prado , de man achter de balie niet vriendelijk, noch behulpzaam . Betalen om te gaan zwemmen na 14 uur : 10 euro

Nette kamer ,badrand verkalkt , dus alleen gedoucht . Uitgebreid vers ontbijt . Gelegen naast metrohalte .

• Beoordeeld op: 5 november 2015

personeel, bereidheid om ons te helpen.

Er was nogal wat aan reparatie toe. In de fitness ruimte waren bijna alle apparaten voor en deel kapot. Ook deuren (van o.a. de badkamer) waren oud en aangetast door vocht. verder ontbraken er schroefjes bij de deurklink. Allemaal niet heel ernstig maar wel onverwacht bij een hotel met deze uitstraling. Ontbijt was niet bijzonder goed.

personeel, bereidheid om ons te helpen. perfecte locatie in centrum van de stad.

• Beoordeeld op: 23 september 2015

spa center onder was wel niet gratis

de wifi aangeboden door hotel gratis fel beperkt kubi gratis heb 26€ betaald voor beperking op te heffen voor 10 dagen

spa center onder was wel niet gratis

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Uitzicht en jacuzzi op dak

Onvriendelijk personeel in bar 'Cafe & te', wat ook in hal van hotel zit.

Uitzicht en jacuzzi op dak Spa Goed bed Goede airco op kamer Receptie leende ons zonder problemen paraplu's toen het ineens hard regende

• Beoordeeld op: 30 juni 2015

Centrale ligging van het hotel

Bubbelbad op dak van het hotel is niet echt schoon, had de dag erna al een infectie. Het zwembad en Spa gedeelte in de kelder is ernstig verouderd en er zat zelfs schimmel op de knoppen in het bubbelbad. Het water voelde vettig aan en je rook ook geen enkele chloorlucht. Wellicht zijn wij in Nederland net iets te precies als het gaat om hygiene maar ik verwacht van een 4 sterren hotel wel meer.

Centrale ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 28 mei 2015

De locatie in het hart van Madrid is perfect.

Spa is enkel tussen 10 en 12 gratis voor gasten. Minibar is gratis, maar er staan enkel 2 flesjes water in en ze wordt niet bijgevuld. Ze eisen om bij aankomst het volledige bedrag te betalen. Geen reservatie op je credit card voor de duur van je verblijf - ineens afrekenen. Kamer was net groot genoeg voor een bed, met 50cm aan elke kant. Wifi is gratis, maar als je een werkbare snelheid wil, moet je betalen.

De locatie in het hart van Madrid is perfect.

• Beoordeeld op: 14 mei 2015

Locatie (dicht bij metro en op - flinke - loopafstand van...

Locatie (dicht bij metro en op - flinke - loopafstand van diverse musea, restaurantjes in de buurt) Prima kamer/badkamer met gratis wifi (als je het eenmaal snapt)

• Beoordeeld op: 19 april 2015

Ontbijt was in orde.

Geen 4 sterren waard.Hotel aan renovatie toe. Zwembad en dakterras gesloten gedurende het verblijf. Online inchecken ging niet. Geen gratis minibar en koffiefaciliteiten tijdens het verblijf.Stond wel vermeld maar was er alleen de eerste dag. Spijtig.

Ontbijt was in orde. Ligging van het hotel vlakbij metro.

• Beoordeeld op: 22 februari 2015

Metrostation Plaza de Espana op 50 meter.

Spa de eerste keer gratis tussen 10 - 12 in de morgen. Erna 9,90€ per persoon. Dit werd ons niet duidelijk verteld. Wifi werkt niet optimaal.

Metrostation Plaza de Espana op 50 meter. Midden in het centrum. Bezienswaardigheden op loopafstand. Receptioniste Maria erg behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 17 april 2016

Prachtige locatie en mooie kamers.

Kleine kamers

Prachtige locatie en mooie kamers. Uitzicht over de stad vanaf het balkon.

• Beoordeeld op: 15 april 2016

heerlijk ontbijt

wifi werkte niet in de kamerm

heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 24 februari 2016

Ruime kamer!

Ruime kamer!Tv-koelkastje-heerlijke douche in ruime badkamer. Helaas geen tijd voor ontbijt. Uitzicht binnenplaats, maar niet storend.

• Beoordeeld op: 12 januari 2016

Een 7,5 vind ik aan de hoge kant.

Een 7,5 vind ik aan de hoge kant. Prima hotel maar weinig bijzonders.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2015

De ligging in de stad is perfect.

Koffie/thee voorziening op de kamer en huur badlakens bij de welness.

De ligging in de stad is perfect.

• Beoordeeld op: 16 mei 2015

Great location.

Great location. A little old fashioned, but a large clean room. Great sound isolation for a hotel in gran via

• Beoordeeld op: 3 mei 2015

Goede ligging, schone en goede kamer en uitgebreid ontbijt...

Wellness faciliteiten alleen paar in de ochtend gratis toegankelijk

Goede ligging, schone en goede kamer en uitgebreid ontbijt met Nespresso koffie

• Beoordeeld op: 28 april 2015

Gewoon een prima hotel.

Gewoon een prima hotel.

• Beoordeeld op: 21 april 2015

Prima kamers en ontbijt was goed

Gratis WIFI is niet te verkrijgen ontbijtzaal is te klein indien het hotel vol zit

Prima kamers en ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 30 maart 2015

Ligging van het hotel.

Hotelkamer is gedateerd. Kamer had ook een rooklucht die ook in de kamer bleef. Ondanks veelvuldig luchten.

Ligging van het hotel.

• Beoordeeld op: 20 maart 2015

prima kamers, goed ontbijt

spa gedeelte niet altijd inclusief

prima kamers, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 22 februari 2015

de ligging is perfect alles binnen loopafstand

de ober die het ontbijt verzorgde was niet altijd tactvol

de ligging is perfect alles binnen loopafstand

• Beoordeeld op: 17 februari 2015

Rustige kamer aan de drukste straat van madrid

Kingsize bed was niet eens heel kingsize ;-)

Rustige kamer aan de drukste straat van madrid

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Senator Gran Vía 70 Spa Hotel