Beoordelingen over Tramuntana 3-sterren

Mas del Pla, 7, 17700 La Jonquera, Spanje

#2 van de 6 hotels in La Jonquera

Perfect ontbijt voor 6 euro.

Helemaal niets

Perfect ontbijt voor 6 euro. Vriendelijk personeel en een perfecte afgesloten parkeergarage onder het hotel, en dat voor 5 euro. We waren op doorreis naar midden Spanje. Volgende keer boek ik dit hotel zeker weer.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Goed hotel prijs/kwaliteit om als dorreis te gebruiken

De kamers waren netjes zuiver en groot genoeg om als doorreis hotel te dienen. Het ontbijt was prijs/kwaliteit zeker ok. De mogelijkheid om je auto ondergronds en bewaakt te zetten is echt een pluspunt. Personeel was vriendelijk en zeer goed in engels ook

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Beter dan verwacht Uitstekend

Het bed was prima ,maar een extra kussen was wel fijn geweest. Ook een zomers dekbed waas ook fijner geweest. Nu was het een harde paarden deken. Jammer!

Het ontbijt overtrof alles

veel tegen ten opzichte van vorige keer

Vorig jaar augustus ook Tramuntana geboekt voor doorreis. Toen veel beter. Deze keer lawaai hoorbaar van cafe/restaurant achter hotel. Airco niet voldoende. Afvoer bad en wastafel liep niet goed door.

vriendelijke ontvangst, goed hotel voor doorreis, huisdier welkom

Perfecte tussenstop

Dichtbij groot winkelcentrum. Kamers ruim en goed. We kwamen wat vroeger aan na een nacht doorrijden. Ze hebben bij aankomst direct onze kamers schoon gemaakt, zodat we er direct in konden.

Heerlijk uitgerust op doorreis naar Althea

- De omgeving is weinig toegankelijk zonder auto. - Gaan eten in het lokale dichtstbijzijnde restaurant viel wat tegen.

- Verzorgd en heerlijk ontbijt op doorreis naar Althea. - verzorgde en koele kamers voor een heerlijke nachtrust.

Ideaal hotel voor op doorreis.

Als tussenstop op doorreis naar Spanje ideaal! Mooie propere kamers met uitstekende bedden. Geen nachtlawaai. Ondergrondse parking. Zeer vriendelijk personeel. Goed ontbijt.

9.9/10

Niets wel een probleem met het bad is heel glibberig zou een anti-sliplaag op de bodem moeten hebben dit is een heel klein minpuntje voor de rest is alles tip top in orde

Typisch doorreishotel

Jammer genoeg was er blijkbaar een ongedierteplaag net bestreden, maar niet efficiënt, want onder nachtkastjes en onderaan kamerwanden kwamen er nog steeds beestjes gekropen. Via personeel spuitbus bekomen om ze te verdelgen.

Gemakkelijk bereikbaar, ideaal als doorreishotel. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Afgesloten parking beschikbaar. Honden welkom. Shop nabij waar je inkopen kan doen.

Tussenstop

Niks doe zo verder

Vriendelijk ontvangen,zeer attent voor mijn hondje,en de kamer was al koel bij aankomst,was momenteel 36 graden,niks op aan te merken.

voor een nacht perfect, prijs kwaliteit super.

De omgeving, er was niets te doen.

Mooie schone kamer, airo deed het goed. Goed ontbijt voor 6 euro p.p. Wij waren op doorreis en dit was een zeer geschikt hotel prijs en kwaliteit. Om de omgeving moet daar niet zijn, er is niets te doen. Alleen in het tramuntana winkelcentrum kun je voor een kleine prijs goed dineren.

Gaan nog terug

Ligging ,als laatste stad aan grens ideaal om nog eens te shoppen.Hotel perfect gelegen,reeds 4de keer dat we er verblijven ,perfect voor doorreis

een hotel om tot rust te komen na een lange reis.

geen idee

ruime nette schone kamer, goed ontbijt alles ruim voldoende aanwezig. de ligging als doorreis hotel prima, mooi winkelcentrum waar het ontspannen is van de reis.

Zeer goed

Het kan niet beter ik ben er verschillende keren geweest en kom er iedere keer terug

Het ontbijt , kamer prachtig en schoon en het parkeren van de auto.

goed voor tussenstop

Omdat het aan de grensovergang ligt veel vrachtverkeer, maar dat weet je.

mooie ruime kamer, en voordeel hebben een parkeergarage. Was in ons geval prettig omdat de auto volgeladen was. Er zijn genoeg restaurants in de buurt, aanrader Autogrill Bingo, geweldig groot buffet en voor 18,50 euro zoveel eten drinken als je wilt, zonder tijdslimiet.

Proper ,goed op enkele details na die ik aangaf.

De airco was niet oké,juist kwam er warmte uit,nog nooit voor gehad,want is al onze 5 maal,dat wij naar daar komen,wel geen pantoffeltjes aanwezig,en in badkamer waren er ook een paar extraatjes niet aanwezig,hopelijk volgende keer wel.

Propere kamer,en het personeel was vriendelijk met goed ontbijt.

Aan de snelweg gelegen en met een parkeergarage.

Het hotel heeft geen restaurant en de enige gelegenheid om iets te eten is bij een supermarkt.

Aan de snelweg gelegen en met een parkeergarage. De kamers zijn ruim en netjes.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

3,5
    slapeloze nacht.

kamers waren erg warm , het leek wel een sauna . airco werkte niet goed. dus met deur open. vrachtwagen parkeerplaats . koelmotoren draaiden de hele nacht door. Weinig geslapen!!!

Ontbijt was goed!! kamers waren schoon.

Uitstekend een aanrader !

Voor deze prijs / kwaliteit niets

Bij aankomst vriendelijk personeel ,goede uitleg waar je kan parkeren( dit geval inde afsluitbare kelder garage met doorrij hoogte van 220 cm) ook waar je kan dineren keuzen uit 2 betaalbare restaurants. De kamer was verrassend groot, super schoon,goede matrassen en het ontbijt was prima. Al met al een hotel om terug te komen prijs kwaliteit uitstekend.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Uitstekend verblijf

Ontbijt,kon de eieren niet ontdekkenen weinig fruit.

Diner in aangelegen restaurant was goede aanrader van de receptionist! Kamer netjes en goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Voor herhaling vatbaar!

Kamer zeer schoon, ontbijt meer dan voldoende en dagmenu van gelijknamig restaurant was heel goed. Ook de afgesloten garage was een groot pluspunt.

Prima lokatie voor doorreis !

Op doorreis vanuit Frankrijk naar Spanje is de ligging vlakbij de autobaan ideaal ! Het personeel is alltijd zeer vriendelijk ! Logies en ontbijt hebben een meer dan prima prijs/kwaliteit verhouding ! Bovendien een veilige parkeergarage voor een zeer schappelijke prijs !!!

• Beoordeeld op: 24 december 2017

goed als overnachtingshotel en met zeer behoorlike prijs/kwaliteit.

Restaurant niet bij het hotel en dichts bij zijnde serveerde slechts dag menus van mindere kwaliteit.

Kamers : ruim en zelfs mandje en drinkbakje voor huisdier (toeslag voor dier is wel 10Euro/nacht) Zeer matige prijzen voor dranken in de bar.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Ontbijt voortreffelijk , zeker voor de prijs.

10€ per hond vind ik een beetje veel. Voor 2 hondjes kun je dan ook 10, of misschien 15€ vragen.

Ontbijt voortreffelijk , zeker voor de prijs.Mandje en bakje voor de hond. Vanuit de parkeergarage met de lift met je koffers naar je kamer.Prima!

Hygienisch

S'avonds alles BETAALD,verblijf+ontbijt,.VOOR Het vertrek gingen mijn pertner en ik ontbijten ,vest ,koffer en aktentas bleef op de kamer en na het ontbijt Onmiddelijk vertrokken.Na 200km even halt om iets te drinken en bij opening van mijn portefeuille was al mijn geld weg =5 briejes van 50€ en 5 briefjes van 20€ ...dit kan niet anders dan dat het tijdens het ontbijt gestolen is!!!!. Het zou wel aannemelijk zijn dat Booking Com min een antwoord geeft op deze toestand.NOOIT....NOOIT Meer in TRAMONTANA...men zegge het voort.

Hygienisch

Top hotel voor tussenstop!!!!!

Het ontbijt was prima en alles zag er zeer vers uit. En dat voor 6,00 €. De dame die het ontbijt verzorgde, was zeer vriendelijk. We hebben binnen geparkeerd. Kortom alles was perfect en de receptionist- receptioniste, spraken allebei Engels. Zou er zeker weer naar toe gaan.

Fantastich .

Niets. Zeer veel wind maar ja daar kunnen de mensen niets aan doen .

alles perfect . Het restaurant Els Fogons De Canada is zeker een aanrader voor het diner .

Goed geslapen maar voor ons de laatste keer.

Ik kon via de website de ondergrondse garage niet boeken dus moest deze op straat staan. Wij vinden dat niet prettig. De prijs voor het hotel wordt alsmaar hoger en daar komt het parkeren (als dat lukt) nog bij en ook het ontbijt. Voor een doorgangsplaats vinden wij een basisbedrag van 76 euro echt te veel worden. Het eten in de nabijgelegen restaurants is ronduit slecht.

Prima kamer.

Vriendelijk personeel en zeer goede ondergrondse parking qua...

Geen familiekamers. 2 kamers voor 4 personen.

Vriendelijk personeel en zeer goede ondergrondse parking qua veiligheid want met auto volgeladen op doorreis. Zeer proper.

Waren op doorreis en sliepen daar slechts 1 nacht

's avonds iets gaan eten in het restaurant achter het hotel. Was niet duur, maar viel toch wel een beetje tegen.

De kamers waren comfortabel en het ontbijt was heel lekker en betrekkelijk uitgebreid. De garage was voor ons ook een pluspunt.

Voor ons doel (doorreis) goede keus geweest.

Ik had begrepen bij de boeking dat ik mijn auto in de ondergrondse parkeergarage (gratis) kon parkeren. Dat bleek niet zo te zijn.

Comfortabele kamer, ruim, schoon, goede temperatuur om te slapen. Ideaal hotel voor op (snelle) doorreis. Omgeving naargeestig.

Perfect hotel om te overnachten op doorreis.

Perfect hotel om te overnachten op doorreis. Proper en ontbijt was in orde. Zeer vriendelijk personeel en zeer hondvriendelijk. Er stond een mand en eet-en drinkbak klaar op de kamer! De ondergrondse parking vonden wij ook super.

Goed en schoon.

Als je geen parkeerplaats had gereserveerd moest de auto langs de weg gezet worden. Dit hadden ze beter aan kunnen geven bij het reserveren.

Het was schoon. En het ligt direct aan de snelweg, maar dat hoor je niet in de kamer.

Goed!!!

Dat ze aan de receptie ons 2 kamers aan gingen rekenen.

Alles was prima in orde,ondanks een foutje bij de reservering van een dubbele boeking.wat de assistente van booking.com voor ons heeft rechtgezet waar voor dank🖒🖒🖒

zomer vakantie

ontbijt was slecht parkeren van hotel was vol (en moet je ook weer voor betalen) nu onbewaakt geparkeerd iets meer als € 180,00 kwijt voor 1 nacht slapen is een hoop geld, zullen ook niet meer teruggaan naar het hotel

Kamers waren schoon en goed

Op doorreis is dit een ideaal en goede verblijfplaats.

Lawaai op de gang bij slapengaan en s'morgens maar al bij al viel het nog mee. Wij hebben goed geslapen.

Zeer grote nette kamer en badkamer (kamer 4) en goed bed

De accommodatie is uitstekend voor mensen die op doorreis...

De accommodatie is uitstekend voor mensen die op doorreis zijn naar hun vakantie of terug naar huis. Vlakbij mogelijkheden om op restaurant te gaan eten bij aankomst s' avonds. Ik wil deze accommodatie aan iedereen aanbevelen. Airco in de kamer is een pluspunt. Vlakbij parking van vrachtwagens maar hier heb je totaal geen geluidshinder van!!

Meer dan prima accommodatie voor een paar nachtjes.

Eigenlijk niks, er is geen prachtig uitzicht, maar daar kwamen we ook niet voor.

Op doorreis naar onze vakantie bestemming was dit een hele aangename tussenstop. Mooie ruime 3 persoonskamer, heerlijke bedden, mooie ruime badkamer, airco, kledingkast, vriendelijk personeel (ook Engels sprekend), en voor E 5,00 stond de auto in een besloten garage onder het hotel.In de omgeving bevinden zich meerdere hotels, winkels en een groot overdekt winkelcentrum met oa een Nike outlet en restaurants. Figueras ligt in de buurt net als Girona. Voor ons was dit hotel een aangename verrassing, zéker als je het vergelijkt met de hotels in Frankrijk onderweg in dezelfde prijsklasse.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Goede lokatie indien je op doorreis naar Spanje bent of...

Veel rumoer op de gang en andere kamers; Hard dichtslaan van de deuren tot laat in de avond/nacht door andere gasten, een krijsende baby die maar bleef huilen en hard praten op de gang, zorgden voor een slechte nachtrust. Niet handig als je vroeg op moet en dan nog 1300 km voor de boeg hebt.

Goede lokatie indien je op doorreis naar Spanje bent of terug naar Nederland reist. Privé parkeren mogelijk.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

absolute aanrader!

Hier op reis naar Spanje overnacht. Fantastisch hotel met zeer ruime kamers en een geweldige airco. In de badkamer lagen zelfs 2 setjes met een tandenborstel, tandpasta enz. Wat een verbetering t.o.v. het 2 keer zo dure Ibis Styles hotel dat we tijdens onze eerste overnachting hadden! De locatie is niks. Midden tussen grote vrachtwagen parkeerplaatsen maar het ging ons om 1 overnachting dus locatie geen probleem voor ons.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Prima hotel op doorreis.

Eitje bij het ontbijt zou fijn zijn.

Schone en door de airco koele kamer. Goede bedden. Uitgebreid ontbijt. Enkele restaurants en winkels in de omgeving. Ondergrondse parkeer gelegenheid.

Alles was uitstekend!

Jammer dat je via booking niet een plaats in de parkeergarage kan boeken, waardoor wij geen plaats in de parkeergarage hadden, en onze auto op straat moesten parkeren.

Alles was uitstekend!

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Heerlijk hotel voor onderweg.

Hotel is makkelijk te vinden op een grote Truckersparkeerplaats. Hier heb je verder helemaal geen last van. Onder in het hotel is een parkeergarage (tegen betaling) hier staat de auto heel veilig. Kamers zien er prima uit. Ontbijt was gevarieerd en niet duur.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Leuk voor een keer, niet voor herhaling vatbaar, tenzij het niet anders kan.

Toch wel geluidsoverlast s,nachts en geluiden op de gang van vroeg vertrekkende gasten

Ontbijt was in orde en voldoende, vriendelijke receptiemederwerker, die de volgende morgen ook het ontbijt doet.

Elk jaar in maart overnachten we in het hotel en elke keer...

Elk jaar in maart overnachten we in het hotel en elke keer is het perfect . Dit keer was helemaal perfect omdat wij voor het eerst met een hondje gingen overnachten . Op onze kamer stond een hondenmand en stond er een bak voor water . Heel attent 👍🏻🐶

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Prima, maar de volgende keer wel een andere kamen en uren tevoren de 'airco' uit en deuren open.

1. De 'airco' stond ingesteld op 25 graden, alleen verwarming (de koeling werkt alleen in de zomer). Je moest hem afzetten en wachten totdat de temperatuur afgekoeld was. NIET LEKKER. 2. De kamer (117) lag pal boven de ventilatoren van het hotel, waardoor veel herrie en de bedden trilden. In de loop van de nacht verdwenen de trillingen en de herrie. Tegenover de kamer was de speelhal en een bar (met stoelen buiten)

De kamer was ruim, schoon en modern. Badkamer mooi en kompleet. Het ontbijt was goed, wel veel zoetigheden (typisch Spaans), geen eieren, vleesbeleg en verse toast. Maar voor 6 Euro echt waar voor je geld.

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Wij keren nog meermaals terug.

Het ontbijt kan iets beter. Er liggen heerlijke koffiekoeken aan de toog maar daar moet je voor bijbetalen. De koffiekoeken die voorzien zijn trekken op niets.

Onze vaste stop op weg naar huis in zuid Spanje. Zeer vriendelijke ontvangst. Propere kamer, goed bed en heerlijke douche met krachtige warm water straal.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Pure luxe in een schone verzorgde accommodatie

Hotel bevindt zich naast een parkeerhaven voor vrachtwagens. Kan wat geluidsoverlast veroorzaken, waar wij echter in het geheel geen last van hebben gehad.

Personeel bijzonder vriendelijk. Fantastische schone ruime kamer met badkamer. Perfect ontbijt in kleurige ontbijtzaal. Indien gewenst een betaalde parkeergelegenheid in beveiligde garage. Kortingsvoucher voor tankstation.Hotel heel nabij doorgaande weg naar het zuiden van Spanje.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Super doorreishotel maar volgende keer wil ik weer aan de voorkant.

Kamer aan de achterkant is vlak tegenover het casino waar de hele nacht mensen buiten komen roken en dan luidruchtig met elkaar praten. Slapen altijd met het raam open dus tot bijna 5 uur wakker gelegen.

Service is uitstekend.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Bereikbaarheid;

Omgeving; trucker area

Bereikbaarheid; prima ontbijt. Goede restsurants in de directe omgeving.

het was zeer goed

zeer proper hotel , wij waren op doorreis , zou er zeker terug gaan

Perfect

Grote kamer, goed bed

Schoon, ruime kamers, niet gehorig, goed ontbijt

Niks negatiefs

Schoon, ruime kamers, niet gehorig, goed ontbijt

Goed hotel

Prima hotel om te logeren tijdens de doorreis naar Spanje. Ontbijt was goed verzorgd voor slechts 6 euro. Mooie kamers met ruime badkamer

Tramuntana prima verblijf.

Zeer schoon en goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Vriendelijk personeel.

Vriendelijk personeel. Propere, ruime kamers. Goed ontbijt.

Zeer goed

Geen stopcontact naast bed

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, kraaknet, goed ontbijt.

De bedden en de extra dingen die aanwezig waren voor de hond...

De ontvangst man was niet vriendelijk

De bedden en de extra dingen die aanwezig waren voor de hond in de kamer

• Beoordeeld op: 12 september 2018

het ontbijt was erg goed ,de kamer was prima

het ontbijt was erg goed ,de kamer was prima

• Beoordeeld op: 4 september 2018

We waren er alleen maar voor één overnachting, maar het hotel heeft ons verrast!

Ruime kamer, goede douche, schoon, en prima eten. Absoluut aan te bevelen!

De kamer was uitstekend.

De kamer was uitstekend. Het ontbijt had iets uitgebreider gemogen. B.v. er waren geen eieren.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Prima hotel voor doorreis

ontbijt kan beter

locatie, kamer, service

voor zijn prijs een aanrader

voor zijn prijs een aanrader

Geen tegenvallers.

Geweldig hotel voor 1 overnachting onderweg naar vakantiebestemming.

Goede doorreis overnachting

Geen bijzonderheden

Dichtbij de AP7

goede overnachtingslokatie voor doorreis

schone kamers en prima ontbijt

Ligging direct langs snelweg, hoge parkeergarage, prima...

Ligging direct langs snelweg, hoge parkeergarage, prima doorreis hotel

Parkeergarage bleek niet bij de prijs inbegrepen.

Parkeergarage bleek niet bij de prijs inbegrepen. Ik heb hiervoor 5 euro extra moeten betalen

Praktisch en vriendelijke personele.

De twéé personen Bed is aan vervanging toe.

De locatie en de personele

Een aanrader

Niéts

Geniaal tussenstop richting zuid Spanje

Uitstekende stopplaats voor een overnachting op doorreis

De kamers waren erg ruim en zeer proper, alsook de badkamers. Het ontbijt was erg uitgebreide (6€/pers) en lekker

Prima hotel!

Niets viel tegen

Vriendelijk personeel dat vloeiend Engels en Frans spreekt, mooie ruime en zeer schone kamer en badkamer. Uitgebreid en goed ontbijt.

Uitgerust weer op weg!!

Geen opmerkingen

Vriendelijke personeel Kamers schoon Auto veilig in parkeergarage Waar voor je geld

De parkeergarage

De parkeergarage