Beoordelingen over H·TOP Royal Sun 4-sterren

Passeig Maritim s/n, 08398 Santa Susanna, Spanje

#23 van de 29 hotels in Santa Susanna

6,1

genieten

wij sliepen boven het terras en hadden soms last van het lawaai 's avonds, als je aan de andere kant ligt dan heb je hier geen last van

het eten was zeer lekker en het personeel zeer vriendelijk

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Vreselijk! Gaan nooit meer terug

Te druk en vol gebouwd met flats. Bedden vreselijk veel te hard waardoor klachten. Ontbijt werkelijk schandalig vies in n ongezellige ruimte. Tip; beter eten en mogelijkheid om buiten te nuttigen!

personeel receptie en schoonmaak vriendelijk.

Uitermate slecht!

Absolute afrader! Zeer slecht hotel! Vies en muf ruikend, werd al duizelig bij binnenkomst, badkamer waar je niet dood in gevonden wilt worden. Bedden zo hard en vies alsof je op safari bent en op een uitklapbed ligt! Heb per direct mijn koffers in de auto gegooid en naar een ander hotel gezocht! Cijfer 0,0! Een 2,5 is zelfs te veel! Heb er geen goed woord voor over! Hoe kan zo'n hotel 4 sterren dragen! Ongelovelijk! Walgelijk!

Het was een prettig verblijf, op het eten na. Gezien de lage prijs , willen we verder niet klagen.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

temperatuur van het warme eten. Vaak was het eten lauw ipv warm of heet.

Ontbijt was goed, kamers waren ook goed, alleen de bedden waren niet zo best voor mijn rug.

• Beoordeeld op: 16 november 2016

Slechte verblijf

De bedden waren zeer slecht ik heb rugpijn van gekregen en ook mijn moeder en vader eten was slecht dus ik zal nooit meer in dat hotel verblijven we zijn met zen tween op kamer maar we kregen 1 sleutel dus als de andere weg is moet je wachten of zoeken waar die is ik kwam binnen en trof ik een vieze stofige wc papier aan de badkuip heb ik zelf schoon gemaakt het was super vies ercodation werkte niet dus ik moest in de warmte slapen ik wouw red mijn vakantie in schakelen want het is niet normaal nooit meer ga ik naar H Top Royal Sun.

De personeel was heel erg aardig en helpen graag de aanimatie van hotel was geweldig.

Versleten hotel uit de jaren 80’ , overal schimmels in...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

Versleten hotel uit de jaren 80’ , overal schimmels in badkamer, heel de hotel stinkt wanneer er gekookt wordt in de keuken.

alles

alles

Tophotel Zekker terug

Een woord goed

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Ligging aan het strand
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

Lift straatniveau, animatie voor kinderen

Ligging aan het strand

Ontbijt goed kamers moeten gerenoveerd worden

Ontbijt goed kamers moeten gerenoveerd worden

• Beoordeeld op: 4 oktober 2015

Rien?decu de cette hotel

Wij hebben een heel slechte ervaring gehad met dit hotel,dit hotel is zijn 4sterren zeker niet WAARD,ontvangst was slecht,kamer uod versleten,oud,kasten vielen uitmekaar,dagelijks onderhoud kamers nooit gedaan geweest alleen bed opmaak,vriendelijkheid niets,een schande! Het eten slecht,een echte oechepot vol vetten,en geen variteit, Het is niet omdat het hotel is geboekt vol engelsen dat alles moet gaan volgens hun etensgewoontes,SORRY ik boekte dit hotel 4sterren voor een zeker kwaliteit en comfort voor ons huwelijksreis 20jaar GEHUWT,om alle dagenbonen of resterende ouchepot op mijn bord te vinden,Onze reis was een nachtmerrie op alle gebiet in dit hotel,voor de prijs dat we betaalde amaai een echte schande,dit hotel is zelfs geen ster waard,en graag respect voor de niet engelse andere nationaliteit .voor ik nu nog boek bij jullie zal ik toch eens tweemaal nakijken!!!!!!ik zou in jullie plaats eens onverwacht ter plaatse gaan en beoordelen!!!!een ding is zeker veel geld verloren indien zo n een hotel die geen enkel belang heeft indien ander nationaliteit dan engels groot britangne!!! Nooit nooit meer!!!!!!!

Rien?decu de cette hotel