Beoordelingen over One Shot Palacio Reina Victoria 04 4-sterren

Barcas, 4, Ciutat Vella, 46002 Valencia, Spanje

#8 van de 95 hotels in Valencia

Mooie locatie, mooie en schone kamers!
    • Standaard Suite

Ontbijt!! Hadden dit ter plekke geregeld en ik tekende bonnetje af bij restaurant voor €18,62 voor 2 personen. Bij afrekenen moest ik 28 (14 pp) afrekenen (op 3 dagen een erg hoog bedrag, zeker prijs/kwaliteit). Bij de receptie was t einde discussie. Bij restaurant geïnformeerd hoe dit kan! Zij vertelden dat hotel en restaurant apart zijn. Het bedrag van € 18,62 was het bedrag dat t werkelijk kostte en het hotel deed er dus € 10 per keer bovenop!!! Jammer....

Mooie locatie, mooie en schone kamers! Vriendelijk personeel

Heerlijk en prachtig in het centrum !
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We waren net getrouwd en hadden dit laten weten. Hier hebben ze niets aan gedaan. Is niet erg maar meestal doet een Hotel of andere accommodatie er wel iets mee.

Heerlijke kamers en vriendelijk personeel en erg behulpzaam.

In dit hotel 2 nachten geboekt.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het enige wat eigenlijk niet fijn was, dat was de erco. Wij hadden deze de hele dag aan en daardoor werd het in de kamer echt heel erg klam. Je kroop S’avonds in een vochtig bed. Heb zoiets eigenlijk nog nooit mee gemaakt. Als je de erco een tijdje uit deed was het probleem wel weer verholpen.

In dit hotel 2 nachten geboekt. Eigenlijk weinig op aan te merken. Ontbijt is echt super ze hebben van alles en het is zeer goed verzorgt. Personeel ook heel vriendelijk. Locatie top.

Enorm genoten!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Enig klein minpuntje is het ontbreken van koffie/thee faciliteiten. Simpel waterkokertje met oploskoffie en theezakjes zou al voldoen.

Fantastisch hotel op toplocatie! Mooie frisse kamer met goed bed en fijne regendouche. Ondanks locatie in oude centrum complete rust op de kamer en goed werkende airco. Mooi en gezellig ingericht restaurant /bar.

Goede locatie, bussen om de hoek, fietsverhuur aan de...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Vond de kamers erg gehorig. Vooral de deuren die hard dicht vielen.

Goede locatie, bussen om de hoek, fietsverhuur aan de overkant. Ruime kamertjes, hotel met uitstraling.

Nette kamer maar voor 222,- had ik meer verwacht
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt was vreselijk, alle schalen waren leeg, alles stond op een onlogische plek, koffie konden ze niet zetten, waren alleen met elkaar aan het klestsen en het leek wel alsof we niet bestonden!!!

Locatir

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Valencia is een heerlijke stad voor een paar dagen, veel te doen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het bleek dat voor het tarief waarvoor we geboekt hadden en dat echt niet heel laag was, we een standaard kamer kregen. Kamer was prima maar een klein raam met uitzicht op een stortkoker ! Na klacht bij de receptie andere kamer met klein balkon (kan geen stoel op) aan de voorkant van hotel maar met een bijbetaling van € 20,- p.k.p.n... Verder was slechts één stoel op de kamer, na klacht wel verholpen.

Het comfort in de kamer was goed, bed uitstekend en ook de douche/badkamer. Ook de locatie van hotel is uitstekend.

Dunne lakens Weinig opbergruimte (kasten) voor kleding of ander gerief

Ligging Hygiëne Personeel Ontbijt Mooie stijl van het hotel Goede airco / verwarmingssysteem

nee, zeer matig ontbijt en altijd koude eieren, geen of...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

nee, zeer matig ontbijt en altijd koude eieren, geen of nauwelijks kaas. De directie, jongelui, zeer met zichzelf ingenomen en zeer onvriendelijk. Zeer vieze toiletten bij de ontbijtzaal. Altijd een kapotte lift/ Voor mij en mijn partner nog 3 sterren waardig. Een voordeel, in het centrum gelegen. Erg nadeel het vele chloor in alle leidingen. Wij gaan er nooit meer heen!! Mw.R.P. van der VlietBoël en Dhr. Th. de Greef.

aangename citytrip; alleen te duur voor wat het was
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

prijs/kwaliteit kan beter: kleine kamer (oorspronkelijke kamer had nauwelijks lichtinval; vlot upgrade gekregen en betaald naar kleine kamer maar met veel licht;); kamervloer was mooi maar niet goed gepoetst

zeer centrale locatie; rustige buurt; prima ontbijt; zeer comfortabele bedden

Heerlijke kamer

Kleine smalle receptie.

Geweldige ligging midden in het centrum van Valencia. Prachtig historisch hotel. Mooie hoge kamers, met oog voor detail ingericht. Heerlijk bed, geweldige regendouche en een super föhn.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Eerst kamer op de 4e bijzonder warm en veel geluid ventilatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De toiletten bij het restaurant waren niet schoon en t toiletpapier niet aangevuld.

Ontbijt was erg goed en locatie van t hotel is perfect. Aardig personeel receptie.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Formidabel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Eén maal waren de eieren bij het ontbijt koud.

Zéér mooi interieur zowel kamer als restaurant. Smaakvol! Goed ontbijt. Personeel van receptie zéér behulpzaam.

Fijn modern hotel op toplocatie!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het uitzicht naar buiten. We keken uit om een muur. Daardoor weinig daglicht. Daarnaast hadden wij last van geluidsoverlast. Het leek alsof ze in het naastgelegen pand aan het verbouwen waren.

Superlocatie. Nette moderne kamer. Personeel sprak goed Engels.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Ideale locatie met een heerlijk hotel waar iedereen tot rust kan komen en heerlijk kan ontbijten
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen roomservice van maandag tot woensdag.

Heel verzorgde kamer, met grote bedden en heerlijke matrassen. Kamer was groot en netjes en het hotel was heel erg stil (maw je had geen last van het drukke buitenleven)

Schitterende ligging, verzorgd design en stevig ontbijt
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Receptionistes waren niet echt op de hoogte, wel vriendelijk. Heb me lelijk aan de hoek van het bed gestoten.

Uitgebreid ontbijt, mooie inrichting, uiterst vriendelijke en behulpzame portier, perfecte ligging

Ontbijt was uitstekend.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De noodverlichting in het halletje is 's nachts hinderlijk. kastruimte is zeer beperkt. We konden 's avonds in het restaurant niet eten. WIFI op de iphone werkte niet, ondanks de inzet van het personeel.

Ontbijt was uitstekend. Kamers erg goed, douche uitstekend

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Door het gebrek aan faciliteiten, viel het hotel tegen.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het restaurant annex hotellobby annex bar was maar 3 avonden per week open. De andere 4 avonden was er dus geen plek om te zitten of een drankje te drinken. Voor een 4-sterrenhotel absoluut onaanvaardbaar!

Ruime kamer, mooi ingericht, goed bed. Gunstige ligging van het hotel, dichtbij een groot plein en allerlei restaurants..

heerlijke stad

het is 5 minuten lopen naar je parkeergelegenheid

er is een heerlijk restaurant op de eerste verdieping,waar ze ook nog eens een perfect ontbijt serveren. En de locatie is uitstekend tussen de 2 leuke pleinen in

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Maand januari is echt buiten seizoen en het was zalig. Fris maar met zon, niet teveel volk.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Onze buren waren nogal luidruchtig en hun TV stond heeeeel luid tot 4 uur in ochtend.

De ligging was perfect, het ontbijt was ruim voldoende en het personeel aan de balie vriendelijk.

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt was schandalig,slechte koffie vuile koffiekannen, alleen stokbrood en toastbrood, weinig beleg, weinig keuze en veel te weinig van alles. Personeel aan het ontbijt super onvriendelijk.

Citytrip Valencia
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Service op alle vlakken, toekomen om 9:30 in een ontbijtzaal waar alle tafels vol vuile borden en bestek liggen. Niemand ruimt dit op. Kuisen van de kamer is steeds op andere momenten soms 9:00 soms 16:00 zonder dat de kamer bezet was. Isolatie is niet aanwezig, buren boven,onder of naast lijken op elke uur van de dag of nacht je kamer binnen te komen of tegen jou te praten. Voor een hotel in deze prijscategorie verwacht ik meer! Voor dezelfde prijs van hun ontbijt kan je op 50m een geweldige koffie-thee krijgen met vers ontbijt naar keuze (je kan er ook lunchen) bij la manera

Ligging centraal

Perfecte ligging!
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Service bij het ontbijt, heel uitgebreid maar alles was op, borden, glazen, thee, etc. En de bereidheid van het personeel was slecht. Ze waren duidelijk onderbezet en te druk met opruimen. Ze gaven ook aan dat ze te druk waren. Daarnaast jammer dat zo’n hotel geen Spa en/of gym heeft.

Perfecte ligging!

Prachtige kamer.

Wel een zithoek, maar geen koffie/thee faciliteiten op de kamer.

Prachtige kamer. Zeer ruim en stijlvol (modern) ingericht. Luxe badkamer met douche EN bad. Centrale ligging. En het gebouw zelf is erg mooi.

Valencia een prachtige stad; een combinatie van een oud centrum en moderne architectuur.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het restaurant was helaas gesloten.

Het hotel heeft en mooie klassieke uitstraling. Het ontbijt was prima. De ligging van het hotel in het oude centrum met parkeergarage op steenworp.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Muy delicioso!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik zou het werkelijk niet weten.

In 1 woord Fantastisch. Dit hotel heeft werkelijk alles mee, van de uitstraling tot de ligging, van de inrichting tot het comfort en het eten. We liepen nog net niet jubelend rond daar. We vonden alles zó fijn en comfortabel, alleen al de leuke, smaakvolle en toch kleurrijke inrichting, met durf en aparte elementen, zonder afbreuk te doen aan de algehele warme sfeer. Heerlijke, enorm grote bedden met zalige kussens. Een luxe brandschone badkamer, met regendouche. Een werkelijk fantastisch ontbijt (tot 11 uur, heerlijk!) , mét lekkere Cava, in ijsemmers. Lief personeel. En dit alles voor een absoluut milde prijs én ook nog midden in het centrum, aan het Stadhuisplein, met alles op loopafstand. Wij hebben alweer geboekt voor het voorjaar! Hasta la Vista, Reina Victoria!

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Leuke stad, mooi hotel, maar kan duidelijk beter
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

In het hotel hangt continu een putjeslucht, ook in de kamer. Niet fijn. Geen koffie en/of theefaciliteiten op de kamer. Koelkast vd minibar koelde niet.

Zeer centrale locatie, uitgebreid ontbijt tot 11 uur, in een mooie grote ruimte.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Heerlijk!

Kan niets opnoemen.

De locatie is top. Alle bezienswaardigheden zijn vanuit hotel allemaal te bewandelen. Mooie kamer, breed heerlijk matras. Ontbijt was super. Een hotel als we weer naar Valencia gaan om weer naar terug te keren.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

geweldige ligging in het centrum
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ligging van het hotel is in het centrum en op wandelafstand van de voornaamste bezienswaardigheden, vanuit de luchthaven neem je de metro tot aan station Colon, dan is het nog tweehonderd meter en je bent bij het hotel, het hotel is een prachtig groot gerenoveerd herenhuis , alle kamers zijn mooi en volledig uitgerust , wil je het allerbeste dan kan je upgraden naar een suite voor 20€ per dag, het ontbijt is uitgebreid en kan tot 11.00Hr genomen worden , de ligging is op minder dan 150 meter van alle busverbindingen in het centrum

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Moest onze kamer normale vensters gehad hebben dan was het voor ons 10/10.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onze kamer was netjes maar had twee kleine ronde venstertjes laag bij de grond. Dus... bijna geen natuurlijke lichtinval. Dit werd ons nergens vermeld!

Het hotel kon niet beter gelegen zijn. Centraal in het oude stadsgedeelte. Er was een prima, uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

De ligging is perfect, op wandelafstand van het oude centrum...
    • Standaard Suite

Het personeel aan de balie had nauwelijks ook voor de gasten. Iedereen kon er binnen en buiten stappen (veiligheid?).

De ligging is perfect, op wandelafstand van het oude centrum, 10 ' van Reina. Het hotel is een combinatie oude grandeur en hedendaagse look. De kamer was ruim en en smaakvol ingericht met een modern 4 posterbed. De kamers an de kant van de binnenkoer zijn zeer stil (als er geen lawaai is op de gang!). Het bed en de kussens waren comfortabel. In de badkamer was een echte regendouche en het badlinnen werd elke dag ververst. Het ontbijt was prima op het spek na. Alles was vers en werd regelmatig aangevuld.

Geweldige locatie, geweldig mooi hotel en fantastisch ontbijt.
    • Standaard Suite

Bij de receptie sprak niet iedereen Engels! Geen probleem als je een beetje Spaans spreekt maar voor het hotel is het beter wanneer de receptiemedewerkers ook Engels praten.

Het ontbijt was heerlijk maar wij kwamen een beetje laat namelijk 9:30 uur en toen waren de eitjes en scrambled eggs en ook de koffie en het thee water was op en leeg. Uiteraard werd dit weer aangevuld nadat we hier om hadden gevraagd maar dat was een beetje jammer.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Prachtig!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Het ontbijt viel wat tegen. We hadden de indruk dat de producten niet zo vers waren en het aanvullen verliep moeizaam. Daarom zijn we slechts 1x gaan ontbijten in het hotel en de overige dagen in "Lotelito" aan de overkant van de straat (nr 13). Zeer vers en vriendelijke bediening.

Heel mooie kamers met hoge plafonds! Het hotel is in het centrum gelegen dichtbij alle bezienswaardigheden. Je kan overal te voet naartoe.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Wij hebben een heel fijn verblijf gehad.
    • Standaard Suite

Ontbijt restaurant. De tafels werden niet direct afgeruimd. Wij moesten zelf op zoek naar bestek en kopjes voor de koffie.

Service van de receptie. Denken goed mee bij specifieke vragen. Wij zijn daarin uitstekend geholpen.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Prima verblijf, maar we zullen de volgende keer een ander hotel in Valencia boeken.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Voor een dergelijke luxe hotel waren de kamers zeer gehorig. Je kon de bovenburen erg goed de toilet horen doortrekken en buurman zijn kamer in en uit gaan. Dit heeft invloed gehad op de nachtrust.

Heerlijke brede bedden, ruime kamer met een heerlijke douche.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Fantastisch, leerrijk, inspannend maar toch ook ontspannend.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De koffiemachine was niet gebruikvriendelijk. Personeel moest iedere keer uitleggen hoe het werkte. Voor hen kroop er veel tijd om altijd maar opnieuw te tonen of te helpen.

Het ontbijt was heel lekker, alles wat we zin in hadden was voorzien! Het eten die warm werd gehouden mooi in bakken geserveerd, alsook de koude gerechten. Er werd snel afgeruimd als personen ontbeten hadden, hygiënisch! Ook heel gezellig om te zitten proper en mooi. Op het eerste verdiep met uitzicht op de straten.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Uitstekend! We gaan terug.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen parkeergelegenheid bij het hotel. Moeten parkeren in een private parking in de buurt van het hotel.

Ligging hotel in het centrum, uitstekend onbijt en goede kamer

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Moderne en mooie kamers (vooral de bedden en de douche!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Moderne en mooie kamers (vooral de bedden en de douche!), zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, uitgebreid en heerlijk ontbijt. De kamer was steeds lekker koel dankzij de airconditioning.

Comfortabel en ontspannen!
    • Standaard Suite

Jammer dat we een tweepersoonsbed kregen ondanks dat we 2 eenpersoonsbedden hadden opgegeven (ik was met mijn moeder). Hier hadden we zelfs het hotel op geselecteerd. Volgens de receptioniste was er geen andere kamer vrij. Gelukkig werd het goed opgelost met een extra dekbed en was het bed erg breed! We hadden een kamer naast de lift, maar hier uiteindelijk geen last van gehad, het geluid viel erg mee. Wel jammer dat de bar om 23.00 ging sluiten! Waardoor de bedachte borrel na het eten niet meer ging lukken.

Prima kamer, door de airco boven het zitgedeelte (en niet boven het bed) een heerlijke constante temperatuur. Fijne ruimte met apart zitje, ideaal. Badkamer netjes verzorgd. Zeer comfortabel en groot bed, heerlijk geslapen!

Top Plek!
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

even goed opletten bij boeking welke kamers je boekt. ik was er van overtuigd dat wij kamers met balkon hadden. maar stond ook niet op de bevestiging.

Een heerlijk ontbijt in een mooie ruimte, de bedden waren...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

De kamer was nogal klein en er was te weinig kastruimte

Een heerlijk ontbijt in een mooie ruimte, de bedden waren zeer goed, de inrichting van de kamer was mooi en verzorgd en de ligging was super Wij hebben wel een kamer met balkon genomen aan de rustige kant van het hotel : het uitzicht was mooi

Heerlijk Hotel in het midden van het centrum van Valencia.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heerlijk Hotel in het midden van het centrum van Valencia. Met veel bezienswaardigheden op loopafstand. De charmante kamers waren net gerestaureerd en de kingsize bedden waren heerlijk. Het personeel was behulpzaam en aardig .

In deze mooie stad een super verblijf gehad!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Alles was op en top! Ontbijt was heerlijk met een zeer ruime keuze. Ik had een kamer geboekt met balkon en deze ook gekregen, uitzicht op Placa de l'Ajuntament met het stadhuis. Een grote kamer met airco, kluis, TV en grote badkamer. Kamer werd telkens mooi schoongemaakt. Goeie ligging om de stad te verkennen.

Luxe hotelkamer in een stijlvol, historisch hotel op een prima locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Parkeren kon alleen in een openbare parkeergarage. Het hotel ligt aan een drukke weg. Het ontbijt vonden wij duur vergeleken met andere mogelijkheden in Valencia. Daarvan hebben we dus geen gebruik gemaakt.

Zeer comfortabele, ruime kamer met een heerlijk bed en mooie badkamer met regendouche. Airco maakte zo weinig geluid dat deze 's nachts ook aan kon blijven. Stijlvol historisch hotel. Vriendelijk personeel. Prima locatie, midden in het centrum.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Prima hotel op superlocatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt is echt niet zo goed als wordt beweerd door andere reviewers. Heerlijke verse jus en zoetigheden, maar weinig brood, weinig vers fruit en hele slechte koffie. Ook kan je niet dineren in het hotel.

Heerlijk bed, super plafonddouche en fantastische ligging!

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

stylish, centraal gelegen , mooi, echt een hotel om van te genieten
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

zeer stylish verantwoord sophisticated verblijf. de ligging is zeer centraal , je bent zo in el carmen en zo op alle plazas. het ontbijt is uitgebreid en alles is heel zorgvuldig samengesteld en mooi aangeboden.de ruimte is prachtig....kom zeker terug! fiets huren aan de overkant en je bent zo op la playa!!

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Perfect, centraal gelegen maar toch rustige kamer voor de lichte slapers.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zou fijn zijn als je nog ergens kunt douchen als jouw vlucht pas laat vertrekt en je wilt afsluiten met een dagje strand.

De geweldige regendouche, houten vloeren, bijna geluidloze airco voor 's nachts en zalig bed met fris bedlinnen.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Een van de beste hotels die we ooit gehad hebben.

Niets eigenlijk

Uitstekende kamer, comfortabel en mooi. Stil, ruim, schoon en smaakvol ingericht Prima ontbijt. uitstekende prijs/kwaliteitverhouding

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Zeer aangenaam
    • Standaard Suite

Geen ruimte om op te frissen of douche te nemen bij laat vertrek

Ideaal was de opsplitsing van de badkamer: een gedeelte bad en wc en ander deel met wastafels

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Uitstekende accomodatie waarbij de prijs/kwaliteit iets tegenvalt!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

kamers iets aan de kleine kant voor het gevraagde vergoeding! Niet de mogelijkheid om een kopje Koffie of thee te zetten op de kamer!

Prima ontbijt! Schoon en centrale ligging.

Aanrader!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Inloopdouche: Wanneer je een douche nam, was de ganse badkamervloer nat.

Authentiek hotel. Mooi modern ingericht. Propere fris ruikende kamer. Lekker ontbijt.

Heerlijk ontbijt met alles er op en er aan.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Aangeven waar de dichtstbijzijnde parkeergarage is bij de boeking zou wel handig zijn

Heerlijk ontbijt met alles er op en er aan. Heerlijke kamer met balkon en goede airco

Perfect hotel midden in centrum.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen koffie en thee faciliteiten op de kamer. De laatste dag ( zondag) was er pas vanaf 8 uur ontbijt mogelijk ,gezien de vroege vlucht zonder ontbijt uitgecheckt. Dat was jammer, zeker voor een 4 sterren hotel.

Ligging van hotel perfect gelegen, prima uitvalshoek om de stad te voet te verkennen. Mooi hotel.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Prima hotel, personeel niet vriendelijk!
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Enkel het personeel was niet vriendelijk. Zowel aan het onthaal was de ontvangst koel en zakelijk, als aan het ontbijtbuffet. Echt jammer, want we voelden ons niet echt welkom. Voor een hotel van die klasse hadden we aan het buffet ook verse producten verwacht: er was koffie uit de koffiezet, verpakte confituur.

Alles prima in orde. Mooie kamer, prima toegankelijk, goede bedden, goede douche!

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Prima lokatie en nachtrust.

Geluid van de gang en dichtslaande deuren van andere gasten was wat luid. Ontbijt is niet echt goed (als je wat later bent). Gelukkig genoeg goede ontbijtjes te krijgen in de buurt. Aanrader: Doe er geen ontbijt bij.

Comfortabel bed, ruime kamer (junior suite), schoon, prima douche. Een lichte kamer (hoek).

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Leerrijk, mooie stad zeker een dagje de fiets huren en in de bedding van de Turia fietsen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Laatste dag vertrokken om 7u30, ontbijt kon maar vanaf 8u. Wel lunchpakket gekregen, maar was maar pover.

Super kamer, lekker ontbijt met veel variatie. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Zeer matige uitvoering van potentieel tophotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Twee keer een vieze vlek (haren in een substantie vastgeplakt) in de lakens, in een stukje glas gestapt, geen kast om je kleding in/op te leggen, je staat op het putje met een losliggend dekseltje te douchen, de hele badkamer is glad en zeiknat na het douchen. Personeel spreekt nauwelijks Engels en is ongeinteresseerd in je welzijn en verblijf.

Goed bed (wel de lakens checken want lang niet altijd goed schoon), douche wordt goed warm (wel uitkijken dat je niet in de afvoer stapt of uitglijdt)

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Heel tevreden!
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Weinig of geen variatie van ontbijtbuffet. Beperkte bergruimte op de kamer.

Mooi en goed gelegen Hotel! Ruime moderne kamer! Gezellige ontbijtruimte met goed ontbijt.

Heerlijk hotel in een leuke stad
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Eigenlijk weinig, als ik dan toch wat moet noemen, zou ik zeggen de liften. Die zijn wat langzaam en als je denkt dat ie eruitscheidt, dan Ben je op je verdieping

De kamer was mooi, maar vooral de bedden waren geweldig. Breed met goede matrassen. De inrichting was modern, maar passend bij het hotel. Het restaurant hebben we niet gebruikt, maar de lobby was prima om iets te drinken. Personeel is vriendelijke en behulpzaam

• Beoordeeld op: 8 april 2017

super hotel voor citytrip vakantie.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamers aan de kleine kant, Weinig kastruimte. Zicht op muur in ons geval.

Super ontbijt. In het centrum, alles makkelijk bereikbaar op wandel afstand. Geen last van lawaai. Goed bed. Alles aanwezig in de badkamer, zelfs tandenborstel en Scheermesje.

Aanrader!
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Nespressokoffie is veel lekkerder!!

Het onthaal was zeer aangenaam. De kamers volledig naar onze smaak en een zeer gevarieerd ontbijt. De ( opgewarmde?)koffie was de enige echte tegenvaller voor een koffiedrinker zoals ik...

• Beoordeeld op: 3 april 2017

een aanrader
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Super uitgeruste , ingerichte en schone kamers goed ontbijt en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel totaal niks mis mee en zeer centraal gelegen in het oude centrum

service personeel , de perfecte staat van de kamer, het...
    • Standaard Suite

Het hotel zou een Welkomst email bij boeking kunnen verzenden met daarop een GEDETAILLEERDE kaart waar ook de Parkeergarages in de omgeving staan aangegeven. Valencia is verkeersintensief met veel één richtingsstraten!

service personeel , de perfecte staat van de kamer, het ontbijt

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Perfect hotel in Valencia
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hotel is ideaal gelegen, mooi ingericht, vriendelijk personeel, ontbijt is zeer uitgebreid en zeer lekker. Kamer is sober ingericht, badkamer met regendouche en zeer ruim.

Goed hotel in het centrum
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Een waterkoker op de kamer had wel gekund. De ventilatie zoog af en toe vreemde lucht aan. Met het raam open verkeersdrukte, met raam dicht stil.

Prima locatie, goed bed, leuke bar in het hotel. Aardig en vlot personeel.

mooi stadshotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de tafels in de ontbijtruimte mochten sneller afgeruimd worden. De kamer en badkamer waren vrij klein.

Het ontbijt was heerlijk en werd regelmatig aangevuld. Bedden waren comfortabel. Zeer rustige kamer (achteraan). Personeel aan de balie was steeds bereid om info te geven. Fietsen huren was aan de overkant van de straat. Zeer centrale ligging.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Goed hotel, alleen jammer dat de foto niet klopte.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

1. De foto op de site is het gebouw naast het hotel. Het hotel kijkt dus niet uit op het plein. 2. de badkamer is klein, vooral omdat de deur naar binnen draait. 3. er staan erg weinig meubelen in de kamer: voor 2 personen slechts een zitstoel en een makkelijke stoel. 4. er zijn kamers zonder uitzicht; dat betekent een raam op een luchtkoker/klein lichtpatio (1x2 m), er zijn kamers met ramen en balkons. Deze kamers liggen beiden aan de straat en zijn om en om: een kamer balkon, een kamer raam, een kamer balkon. Verschillend te boeken via booking.com. De balkons zijn heel klein: 80 cm diep. Met raam open is er verkeersgeluid van de straat. Met raam dicht geen probleem

Uitstekende locatie met alles op wandelafstand, ruime kamer, erg goede bedden, aardig personeel. Op eerste verdieping een bar met zitruimte waar o.a. voor E 3,5 een goed glas goede wijn geschonken wordt.

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Een heerlijk verblijf in het hartje van de stad.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het hotel is niet zo goed geïsoleerd. Je kon alles horen, en niet alleen van de mensen in de kamer langs je. Ik was alleen dus dan valt dat allemaal harder op natuurlijk.

Lekker ontbijt in een mooie ontbijtruimte. Ik had een mooie, propere kamer met een groot bed.

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Super hotel, maar betaal een tikkeltje meer voor een iets aangenamer uitzicht.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Goedkope kamer = uitzicht op margi binnenkoer.

Geweldige ligging, dicht bij metro station, winkels en alle interessante dingen. Mooi design v kamers, lobby en restaurant.

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De bedden waren top en het ontbijt was erg uitgebreid. Ook de ontbijtzaal was erg gezellig ingericht. In de avond kun je hier ook nog erg fijn een cocktail / frisje drinken. Het personeel was ook super vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Prachtig hotel op uitstekende locatie, voor herhaling vatbaar!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De standaardkamer oogt op de foto's een stuk ruimer dan ze in werkelijkheid zijn. De kamers zijn wel compleet met een groot bed en een heerlijke regendouche. Wij hadden een kamer die niet aan de straatkant lag maar aan een soort binnenplaatsje, daglicht en mogelijkheid om even te luchten viel wel tegen.

Het hotel zit op een uitstekende locatie midden in het centrum, tussen 2 metro stations in. Het hotel ziet er prachtig uit, alles is goed verzorgd. De ontbijtgelegenheid is goed, er is ruime keuze en het personeel is heel vriendelijk en attent.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Een vorstelijke ontvangst in een hotel dat ideaal gelegen is in het historisch centrum van de stad.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het badkamertje had iets groter gekund; in betere proportie tot de rest van de kamer.

Het hotel is uitstekend gelegen in het hart van het historisch centrum. Zeer vriendelijk personeel, aan de receptie, in het restaurant, en ook het kamerpersoneel. We hadden een executive room tegen een uiterst gunstig tarief. Een zeer royaal ontbijt; niets ontbrak!

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Kwaliteit, rust, fantastische locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Aan de receptie werd wat langzaam gereageerd toen de wifi niet werkte. Moest ze er verschillende keren om vragen, toen werd pas de technicus gebeld. Verder uitstekende hulp van receptie

Heerlijk rustig, schoon, ruime kamer en vooral de super locatie. Werkelijk overal dichtbij: de kathedraal + oude centrum, prachtige keramiek museum, de winkels o.a. Corte Ingles, metro, busstation, barretjes, restaurantjes

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

ontbijt was uitstekend, kamers uitstekend!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

bij het ontbijt was uitstekend, enkel mochten de eitjes en het spek wel iets warmer zijn!

ontbijt was uitstekend, kamers uitstekend! goede service, en zeer netjes

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

sfeervol traditioneel hotel maar geweldig gerenoveerd. Sieraad van Valencia.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

handdouche kapot. deken wat dun voor de koude nacht. en waarom zit de scheerspiegel ter hoogte van mijn navel?

fantastisch en groot bed. uitstekende wifi. zeer smaakvol gerenoveerd. goede geluidsisolatie van de (vooral overdag) drukke straat. geweldige locatie.