Beoordelingen over Rigat Park & Spa Hotel 5-sterren

Avenida América 1, Playa de Fenals, 17310 Lloret de Mar, Spanje

#15 van de 69 hotels in Lloret de Mar

top
    • Romantische kamer met zeezicht (2 volwassenen)

niks viel tegen

ontbijt 9 zeer mooie , rusting hotel ,lekker op het terras ontbijten , kamers top hotel wel oud maar super we gaan terug

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

ouderwets en passé hotel met weinig lichtinval en verouderde...
    • Superior Kamer met Zeezicht

ouderwets en passé hotel met weinig lichtinval en verouderde infrastructuur op alle vlakken.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

super fijn hotel
    • Classic Tweepersoonskamer met uitzicht op het park

tv op kamer met alleen Spaanse zenders

ligging en service

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Uitzicht op zee mooi en het geluid van de golven rustgevend.

Het hotel is na opbouw volgens mij nooit meer verbouwd. Alles is jaren '60/70. Het ruikt muf en oud. Badkamer was van een goede afmeting maar de wc- bril was geel zo oud was het. Hetzelfde geldt voor de fohn en de douchekop werd met een plasticje enigzins op plaats gehouden en viel steeds. Kluis werkte niet. Dames aan de receptie erg aardig behalve degene die mij incheckte en een stugge gesloten ober bij het ontbijt. Look en feel is het 3*. Bubbelbad bij het zwembad was verroest en het water niet verwarmd, wat toch wel prettig is bij een jacuzzi. Stoelen buiten bij het ontbijt verroest. Harde bedden. Ze hebben gelukkig wel een dun topmatrasje en ik sliep alleen dus heb dat matrasje ook op mijn matras gelegd. Kreeg alsnog pijn in mijn heup en moest steeds omdraaien. Conclusie is dat het niet €178,- per nacht waard is.

Uitzicht op zee mooi en het geluid van de golven rustgevend. Het ontbijt was goed. Gratis Wifi tot op het strand.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

Het ontbijt, de ligging en het zeezicht.

Vergane glorie, donkere inkomhal met oude meubels die ruiken. Té oubollig om nog een goed hotel te kunnen zijn.

Het ontbijt, de ligging en het zeezicht.