Beoordelingen over Hotel Ibaiondo 3-sterren

Carretera de Irún, Km. 11, 31799 Olave, Spanje

#1 van de 2 hotels in Olave

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

gezellig en sfeervol

geen opmerkingen

gemakkelijk bereikbaar, goede parkeer mogelijkheid , vriendelijk onthaal, personeel vriendelijk en goeie servies, ontbijt was heerlijk , kamers waren ruim en netjes alles was voorzien, het ontbijt was heerlijk, wij hebben s'avond geeten in het hotel prijs kwaliteit ok

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

De bereidheid van José en Monier om het ons naar de zin te...

De bereidheid van José en Monier om het ons naar de zin te maken. Wij mochten omdat we 4 nachten bleven slapen een keuze maken uit de mooiste kamers!

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Prima overnachting!

Helaas we aan een drukke weg, maar alles dubbel glas.

Uitermate vriendelijke ontvangst, heel schoon, kregen prachtige grote kamer. Etennwas goed en vers. Ontbijt prima. Vlakbij Pamplona

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Niet echt aan te raden

Prijs kwaliteit niet positief; rioollucht in badkamer; deuren klemden of konden niet sluiten

• Beoordeeld op: 19 september 2015

José, de eigenaar, loopt het vuur uit de sloffen om je de...

De locatie heeft inderdaad een nadeel: aan een drukke weg waardoor zowel in eetzaal als in tuin verkeerslawaai te horen is. In de kamers aan de achterkant (junior suites) hoor je echter niks. En de locatie is ideaal voor het verkennen van gans Navarro, inclusief Pamplona.

José, de eigenaar, loopt het vuur uit de sloffen om je de best mogelijke service te bieden. Munir (de hulp) doet niet veel onder. Grote ruime moderne junior suites, met alle ruimte en comfort (mini jacuzzi in je bad). Goed ontbijt en avondeten (geen gastronomie maar goede dagelijkse keuken) met een paar positieve uitschieters ("piment verts" en varkenswangetjes sterk aanbevolen).Goede keuze uit lekkere lokale wijnen. Spuitwater, dessert, koffie en de occasionele aguardente inbegrepen in menu. Perfecte ligging voor het verkennen van gans Navarro, inclusief Pamplona. Buiten verkeerslawaai zijn er in mijn ogen geen minpunten. Zowel installatie als eten onovertroffen verhouding prijs-kwaliteit

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

De eigenaar doet al het mogelijke om het naar je zin te maken

een minpuntje is de ligging. Het ligt een 10-tal km buiten Pamplona. Als pelgrim is dit wat ver. Als je eigen vervoer hebt, vormt dit zeker een uitstekend alternatief voor de duurdere hotels in Pamplona

De eigenaar doet al het mogelijke om het naar je zin te maken