Beoordelingen over Hotel Eliseos 3-sterren

Paseo de Reding, 19, Malaga Centro, 29016 Málaga, Spanje

#85 van de 92 hotels in Málaga

Zalig
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vriendelijk personeel, heel behulpzaam. De kamer was proper en stil. Het is gelegen op twee minuten te voet van de haven en op 5 min van het centrum. Zou dit hotel zeker teru boeken.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Alles was prima
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Het ontbijt, ( slechts 5€!) was zeer goed! De kamer was praktisch ingericht met aangenaam balkonnetje en bijzonder netjes. Bus vóór de deur om (korte) afstand naar centrum te overbruggen indien gewenst.

allerbeste koop

niets, ook al is het zwembad op het dak nogal klein, maar daar maakten wij toch geen gebruik van,

Het ontbijt was erg goed en de hygiëne fantastisch. De mensen zijn echt heel erg vriendelijk en behulpzaam. Het hotel ligt op een fantastische locatie, midden in het centrum en toch heel rustig.

Perfecte uitvalsbasis om te city-trippen.

Het ontbijt is miniem maar voor €5 kan je niet klagen.

Vriendelijke bediening, ideale ligging vlakbij het oude centrum, propere kamers/badkamers, perfecte prijs-kwaliteit verhouding!

Ideale uitvalsbasis voor citytrip.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vlak bij historisch centrum en toch zeer rustig (niet vlak op drukke straat) gelegen. De kamers zijn niet bijzonder ruim maar wel kraaknet en praktisch. Goede badkamer accommodatie en kamer met balkon. Uitgebreid ontbijtbuffet.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers worden iedere dag schoongemaakt. Goede matrassen. Voor een gering bedrag een voortreffelijk ontbijt met een ruime keus aan vers brood en beleg.

Mooi uitzicht met terras!
    • Tweepersoonskamer met Balkon met Uitzicht

De douche werd om de paar minuten gloeiend heet!!! Zodat je hem uit moest zetten anders verbrandde je je... Kamer voor de rest simple niet veel bijzonders..

Mooi uitzicht met terras!! Goed ontbijt voor een goede prijs!! Leuk en lekker gratis welkoms drankje :D

Praktische luxe

Bed had misschien iets zachter gekund, maar dat was op zich geen probleem.

De kamer was ruim en het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Alles was op loopafstand! Een aanrader :)

We kregen goede hulp bij het terug vinden van onze...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er lagen lakens en dekens op bed met een lange kussenrol voor twee personen. Wat onhandig en ouderwets.

We kregen goede hulp bij het terug vinden van onze autosleutel. Het personeel belde voor ons naar verschillende locaties.

Geweldig, klein maar netjes hotel in het hartje van Málaga.

Matras van het bed.

Het hotel ligt zo geweldig centraal in Málaga. Het is schoon en netjes. Alleen de bedden waren verschrikkelijk hard, maar ook dat wend na een paar dagen. Klein maar alles erop en eraan. Prima hotel en ik ga zeker snel weer terug!

voor herhaling vatbaar.

hier kan ik echt niks op opmerken.

de kamers zijn basic, maar wel heel net. Ideaal om enkele nachten te verblijven bij citytrip. Het ontbijt was goed. Alles was er behalve een eitje. Prijs-kwaliteit echt een topper !

Prima uitvalsbasis voor een bezoek aan het prachtige Malaga!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het matras had beter gekund; was behoorlijk hard, maar gelukkig geen kuil... Ook wel jammer dat we apart moesten betalen voor de parkeerplaats.

Redelijk centraal gelegen plek: het is 10 minuten lopen naar het stadscentrum of 5 min naar de boulevard met winkels en vele restaurants. Veel stadsgroen in de buurt. Er is weinig verkeerslawaai doordat het hotel net even achter de drukke weg ligt. We hadden een eigen overdekte parkeerplaats tegen betaling van €12 per dag. De kamer was eenvoudig, het bed vrij hard (springveren), maar wel weer fijn dat er een ligbad was. Personeel was erg vriendelijk!

super
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onbijt voor 5 euro, zeer uitgebreid, is toch niks van te zeggen. En iedere dag schone badhanddoeken en lakens. zeer vriendelijke personeel en 24 uur receptie geopend en zeer behulpzaam. echt perfect. voor die prijs.

Hotel met zeer hoog IKEA gehalte.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Knoepharde bedden, als beton! Douche cabine deur die ontbrak, ontbijt voor 5 euro niet duur, maar zeeeer karig, geen eitje, en iedere dag t zelfde. Kaas, worst jam etc. Advies broodjes afbakken anders zeer hard.

Het drankje dat aangeboden wordt in de lobby inde middag en avond

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Was kort maar krachtig. Uitstekend vermaakt.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Eigenlijk niets. Bed iets te hard, maar na 1 nacht aan gewend.

Het hotel is eenvoudig maar schoon. Heel goeie prijs/kwaliteitsvertoning. De locatie van het hotel is super. Shuttlebus van en naar AirPort, centrum Malaga en restaurants en terrasjes van Muelle Uno vlakbij. Als je niet teveel eisen stelt aan luxe is dit hotel aan te bevelen.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

De ligging van dit hotel is super.
    • Tweepersoonskamer met Balkon met Uitzicht

De ligging van dit hotel is super. Wij hadden een kamer op de 7e verdieping. Vanaf ons balcon een prima uitzicht. We hebben hier 1 nacht geslapen. Het ontbijt is voor de prijs ruim voldoende. De kamer was netjes maar wel wat ouderwets. De prijs kwaliteit is prima in orde

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Voor enkele dagen te verblijven is dit oke.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers zijn niet echt zoals de foto's. Ik dacht dat ik een kamer kon verkrijgen met uitzicht op La Malagueta (de arena), maar dit is helemaal niet zo.

De prijs van het ontbijt is een hele aantrekkelijke en goede prijs. Goedkoop. De locatie is perfect, dichtbij de winkels en het strand.

Malaga is een fijne stad met unieke bezienswaardigheden!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In de gang klappen de kamerdeuren soms met een noodgang dicht. Als je dan al ligt te slapen ben je meteen wakker. We troffen het niet met ons 2-persoonsbed, aan de smalle kant en een matras dat al lang vervangen had moeten worden, gevolg was dat we niet best geslapen hebben.

In tegenstelling tot de tekst konden we wel ontbijten in het hotel. Men heeft daar naast de receptie een feestelijk aangeklede ruimte waar voor 5 Euro p.p. een prima ontbijt kan worden genuttigd. Vriendelijk personeel en in de ontvangstruimte staat een computer om gratis te internetten. Elke dag schone badlakens en handdoeken.

Al en al is ons verblijf redelijk tot goed, Malaga is tof. De moeite waard om terug te komen
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De eerste kamer op de 2e verdieping(205) was ronduit slecht, airconditioning werkte niet idem koelkast, accommodatie is niet van deze tijd, geen fles water op het bureau, plattegrond van Malaga is niet goed leesbaar op het brochure

Het ontbijt was goed, personeel was beleefd, het hotel strategisch, parkeren op eigen terrein, na een klacht een andere kamer gekregen met betere faciliteiten

Het ontbijt was gewoon, brood, kaas, worst, thee, koffie,...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eigenlijk niets, prijs, kwaliteit was in orde. Voor een stedentrip een prima locatie. Zou er niet een week willen verblijven omdat de accommodatie dit niet biedt. Geen bar of restaurant of verblijfruimte. Voor een stedentrip prima locatie, 500 m van de zee, vlak bij openbaar vervoer, vlakbij het oude centrum van Malaga.

Het ontbijt was gewoon, brood, kaas, worst, thee, koffie, yoghurt. Geen groene hap en geen gekookt eitje of gebakken.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Goed hotel, centraal gelegen
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was erg warm in de kamer. Airco deed het Wel, maar niet heel goed en maakte veel lawaai. Geen optie om hem aan te laten in de nacht.

De ligging is heel erg goed. Strand en het centrum in de buurt. Ontbijt aanwezig, simpel maar wel lekker en dat voor maar 5,- per persoon.

Prima hotel om Málaga te ontdekken
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Eigenlijk geen. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt in het hotel dus hier kan ik niks over vertellen.

Mooie grote kamer met een balkon en aparte badkamer. Er is een zwembad op het dak van het gebouw. Super locatie achter een drukke straat waar je dus geen last van hebt, vlakbij strand en centrum. Heerlijke ontbijt plekjes in de omgeving. Elke dag schone handdoeken en vriendelijk personeel. Ik kom hier zeker terug!

Pluspunten: airconditioning, koelkastje aanwezig, ligging t.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Minpunten: uitzicht, er vonden werkzaamheden plaats tijdens ons verblijf wat voor geluidsoverlast zorgde

Pluspunten: airconditioning, koelkastje aanwezig, ligging t.o.v. strand, haven en centrum, behulpzaam personeel

Kamers waren schoon en de locatie was fijn

Personeel hielp niet met oplossen van een probleem. Ik had betaalt voor ontbijt maar zij zeiden van niet. Ik moest dit zelf maar oplossen met booking.com

Kamers waren schoon en de locatie was fijn

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Vriendelijk personeel. Locatie is perfect.

Locatie is perfect. Vriendelijk personeel. Strand is op paar minuten loopafstand niet in de drukte en leuke echte Spaanse restaurants in de buurt. Prima hotel voor een paar dagen Malaga.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Top cityhotel

Bedden waren hard wat wij wel goed vonden maar je voelde de spiralen als je erop lag... klein minpuntje.

Perfect citytrip hotel. Hotel ligt niet direct aan de straat waardoor het lekker rustig gelegen is. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Kamergrootte was ok, ruime badkamer en alles netjes schoon. Kamer had een kleine koelkast voor eigen gebruik en een goede (lees schone) airco!

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Basic hotel op een mooie lokatie voor iets teveel geld.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel was erg basic, het bed nogal hard en klein. De kamer was ook klein. De laatste nacht was de kamer boven ons in gebruik en toen bleek het nogal gehorig te zijn. De airco was ook erg luidruchtig.

Goede lokatie met het strand op 600 m. En de stad iets verder weg.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Prima hotel op een goede locatie tegen een goede prijs
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Voor die prijs? Eigenlijk niets!

Het was voor ons de 2de keer dat we hier sliepen. Het hotel ligt dicht bij haven (5 minuten lopen) met veel terrasjes/restaurantjes. Ook naar de stad is het maar 10-15 muniten lopen. Het ontbijt is prima voor die prijs

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Fijn hotel

Het bed kon wat beter, lag prima voor een paar nachten maar niet super.

De locatie is perfect! Tussen strand en centrum, alles op loopafstand. Mooie badkamer en alles erg schoon.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

veel te duur voor de kwaliteit.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

slecht smal bed met kapot binnenveringmatras, de vering maakte knapgeluiden als je je bewoog, voelde ze ook tegen je aan springen door tijk heen. een smal lang kussen dat je samen moest delen, geen airco maar ook geen horren in de ramen , twee plastic klapstoelen om op te zitten , dit was de duurste kamer van onzde reis maar ook de slechtste superkleine douchecabine waar je net in past

Accommodatie was gunstig gelegen, dicht bij het centrum,...
    • Tweepersoonskamer met Balkon met Uitzicht

Wat mij tegenviel was de grootte van de bedden. Deze waren aan de korte kant. Mijn partner en ikzelf zijn beiden vrij lang (ik 1,91m.) en mijn voeten lagen buiten het bed.

Accommodatie was gunstig gelegen, dicht bij het centrum, haven, strand en bushalte. Alles was op loopafstand te bereiken.

Goed maar niets bijzonders
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij aankomst dachten we bij een bouwval terecht te zijn gekomen. Je moest achterom en dan kwam je bij het hotel. Het hotel wordt gerenoveerd momenteel.

Het hotel lag dicht bij het strand en de haven. Netjes en schoon. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Heel prettig verblijf in Malaga
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima eenvoudige nette kamer. Ontbijt was ook prima. Hotel ligt vlak bij het strand en dicht bij het centrum heel goed te bereiken op loop afstand helemaal top

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Schone kamers en vriendelijk personeel, locatie was heel goed!

Er was een onaangename geur in de kamer, wellicht van het toilet. Verder was de kamer wel erg schoon.

Vriendelijk personeel, het opslaan van bagage in een kamer na het uitschenken, schone en nette kamers

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Een grote teleurstelling en maken niet waar wat ze beloven.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We waren van 5 tm 8 juli in Malaga en hadden thuis Eliseos geboekt. Op de site zagen de kamers er mooi uit en werd uitzicht op de arena en een zwembad beloofd. Niets bleek minder waar. Op het terrein voor het hotel was een bende met allerlei bouwmateriaal, De hal was sober en de jongen achter de balie was net aan bereid ons te helpen. We kwamen terecht op een hele kleine (wel schone) kamer aan de achterkant van het hotel. Het bed en meubilair was oud, en de matrassen kwamen de metalen veren bijna doorheen. Het zwembad bleek in aanbouw dus kon niet gebruikt worden. Al met een grote teleurstelling ! Reden voor ons om de koffers niet uit te pakken en te vragen om een andere kamer. Hotel was echter vol werd er gezegd. Toen om 16 uur aangegeven dat we naar een ander appartement (Unisierra) in de stad wilden verhuizen, dat we inmiddels hadden gebeld. De jongen achter de bar eiste dat we de twee kamers ieder een nacht zouden betalen, ondanks dat we er geen gebruik van hadden gemaakt ! Viel niet over te praten. Eliseos zullen we bij niemand aanraden!

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Erg kleine kamer zonder enig uitzicht. Je wist niet of de zon scheen of dat het zwaar bewolkt was!

Waren nog aan het verbouwen en niet berekend op ontbijtgasten . Personeel heel vriendelijk maar jongen bij ontbijt kon het niet aan en was ook te onervaren . Verder weinig keuze ( ook maar 1x gedaan, genoeg leuke ontbijttentjes in de buurt)

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

loopafstand tot centrum. prima verblijf gehad
    • Tweepersoonskamer met Balkon met Uitzicht

bedden wat hard. ontbijt elders dat zie je pas als je geboekt hebt. was overigens prima spaans ontbijtje

loopafstand tot centrum en haven! vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Prima hotel om de stad te verkennen.
    • Tweepersoonskamer met Balkon met Uitzicht

Locatie Hotel is prima. Je loopt snel naar het strand, haven en via de boulevard naar de stad. Uitzicht vanaf 6e en 7e etage is ook prima. Wij zaten op de 7e en daar was het uitzicht prima.

• Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bed! Slecht! Ze zeggen dat ze ontbijt hebben, daar betaal je voor maar je moet naar n restaurant lopen en daar gaat t betaalde bedrag van je rekening af.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Goed hotel in midden van de stad dicht bij alle bezienswaardigheden
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen ontbijt in hotel... maar dit was toch ook wel aardig omdat we in de buurt konden ontbijten (door hotel geregeld)

Ontbijt bij bakker in de buurt was geweldig

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

De locatie van dit hotel is top t.o.v. strand, haven en oude stad en aardige medewerkers.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We misten alleen een extra deken in de kast. Een paar nachten was het nog wat fris en dan is een extra deken wel comfortabel. (We waren er de laatste week van januari)

De kamer was functioneel en goed ingericht. Geweldige douche. Goede bedden. De kamer was superschoon bij aankomst en hij werd elke dag weer schoongemaakt. Top! De prijs/kwaliteitverhouding is hier uitzonderlijk goed. Het ontbijt wordt genuttigd bij omliggende locaties, erg leuk en daar was ruim de tijd voor. Geen gehaast en "vroeg op". Het ontbijt bij "Galopain" was goed en met hele aardige bediening! Prettiger dan bij "Flor".

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

Prima slaapgelegenheid.

Enthousiasme personeel. Spreken amper Engels. Er waren geen faciliteiten muv een snoepautomaat in de receptie.

Hygiëne prima, Schoonmaak was prima, knusse accommodatie, voor het ontbijt moesten we naar een andere locatie.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Ideale ligging, super internet/wifi

Hadden een tweepersoonsbed gevraagd. Kregen twee eenspersoonsbedden, die verschoven en niet konden worden vastgezet.

De kamer was ruim. goede douche Zeer goed internet/wifi Ideale ligging Rustig

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

goed voor n city(strand)trip
    • Tweepersoonskamer met Balkon

ontbijt kan je beter zelf regelen, met de bon van het hotel voor €3.50 kan je maar beperkt bestellen, en personeel van de ontbijttentjes spreekt geen engels

de ligging, vlakbij strand en centrum

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Lokatie was top, centrum op loopafstand, personeel erg...

geen ontbijt faciliteit, maar wel zeer dichtbij in verschillende lunchrooms waren mogelijkheden, de kamer had geen uitzicht op buiten.

Lokatie was top, centrum op loopafstand, personeel erg vriendelijk en er werd goed schoon gemaakt.

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Eenvoudig goed stadshotel met uitstekende ligging en goede parking

Ontbijt kon niet ter plaatse genomen Orden

Ligging was prima. We hadden een probleem met de wagen en werden uitstekend geholpen door een man aan de receptie:MiguelAngel Ruiz Subirgs.

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Heerlijk verbleven

Het enige minpuntje was dat er gedurende het verblijf niet schoongemaakt werd. Je kreeg elke dag schone handdoeken en je bed werd opgemaakt, maar er werd niet stofgezogen. Dat was prettig geweest, doordat meegenomen strandhanddoeken soms zanderig zijn.

De kamers waren bij aankomst ontzettend schoon! Een enorm pluspunt in ons opzicht. Ook was de locatie ideaal. Binnen 5 minuten was je op het strand, ook kon je makkelijk naar het oude centrum lopen. Onderweg naar het strand bevind zich ook een supermarktje waar je evt. een lekker en goedkoop ontbijtje kan scoren.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Mijn verblijf was perfect.

De kamers worden goed schoongemaakt en dagelijks nieuwe handdoeken en bedde goed. Kleine koelkast en TV aanwezig. Airco kon je zelf regelen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam en meertalig.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Het was op loopafstand van het strand, de haven en de stad

Het hotel was ontzettend luidruchtig, personeel sloeg 's ochtends vroeg al met deuren en in de ruimte onder onze kamer was een hele verbouwing bezig tot 's avonds laat. Vervelend voor de nachtrust.

Het was op loopafstand van het strand, de haven en de stad

De ligging was zeer goed, het was heel proper en...

Geen bad.

De ligging was zeer goed, het was heel proper en prijs-kwaliteit een absolute aanrader!

Ruime kamer en dichtbij het levendige centrum.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ruime kamer en dichtbij het levendige centrum.

we zijn erg blij dat we er terecht konden we hebben een top tijd gehad lokatie is top

het bed erg hard

goede kamer behalve het bed is minder locatie is perfect

Centraal gelegen :)

Centraal gelegen :)

Topie

Niks was goedtopva

Kamers goed

De locatie en het personeel
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ze hadden wel een keertje mogen vegen tussendoor in de kamer

De locatie en het personeel

• Tweepersoonskamer met Balkon met Uitzicht

Locatie en zwembad op het dak

ontbijt goed, prijs/kwaliteit

ontbijt goed, prijs/kwaliteit

Uitstekende locatie, loopafstand stad en haven!
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Het ontbijt was prima voor 5 euro!

• Beoordeeld op: 21 april 2018

roomview

roomview

Een prima hotel naast de arena van Malaga. Alles op loopafstand.

De cheffin bij het ontbijt, niet gastvrij. Geen goedemorgen, heel heftig vragen om bonnen voor het ontbijt.

Locatie is prima.

heel goed

de kamer + terras de ligging de vriendelijkheid van het personeel vreemd dat het kleine zwembadje op het dak niet op de site vermeld stond

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Prima hotel, op loopafstand van het centrum, dicht bij de...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima hotel, op loopafstand van het centrum, dicht bij de haven. Sinds kort een goed ontbijtbuffet mogelijk voor 5,00 p.p.p.d.

De locatie was ideaal!

De locatie was ideaal!!

Goede locatie en niet duur
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bedden oncomfortabel en kamer inrichting erg basic.

Goede locatie en niet duur

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Goed hotel op prima locatie.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Prima bedden en zeer ruime en schone kamer en badkamer. Balkon op het zuiden ook erg fijn! Locatie dicht bij het centrum.

Heerlijk!

Geen verwarming op de kamer, was in januari nog wel fijn geweest

De ligging is perfect

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

oké voor een nacht

beetje kleine kamer

goed bereikbaar, parkeerplek (betaald), dicht bij de kust

perfecte locatie in Malaga

Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

De dekens waren niet warm genoeg

De dekens waren niet warm genoeg

• Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Nette schone kamer voor deze prijs.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer had wat gezelliger gekund.

Ontbijt was simpel maar van goede kwaliteit. Kamer sober maar schoon en ruim.

Malaga = top

Ontbijt OK, kamer OK

• Beoordeeld op: 21 december 2017

We hebben genoten

Locatie, zowel dicht bij het strand als dicht bij het centrum (beiden op loopafstand) maar ook een bushalte was dicht bij

De locatie is geweldig.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De dekens waren wat te dun voor deze tijd van het jaar (december)

De locatie is geweldig. 5 min lopen naar zowel het strand als het centrum.

Locatie en hygiene

Locatie en hygiene