Beoordelingen over Hotel Ilunion Bilbao 3-sterren

Rodríguez Arias, 66, 48013 Bilbao, Spanje

#29 van de 47 hotels in Bilbao

Goed hotel maar check in proces is tergend langzaam
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Check in was tergend langzaam ; begrijp niet dat hotel alle gegevens nog eens in hun computer moeten steken terwijl ze alles hebben via booking.com reservatie. Stel dat er 5 personen voor jou willen inchecken, dan duurt het een uur vooraleer ja aan de beurt bent

Veel extra's in badkamer (tandenborstel, kam, scheerkit...) ; vele tv schermen in lobby met verschillende programma's ; leuke tapas bars naast hotel

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Prima hotel op goede locatie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Prijs parkeergarage, hotelrenovatie was nergens vermeld, uitzicht was zeer beperkt door werkstellage!

Ruime kamer, moderne inrichting, zag er goed uit!

eerste indruk van de receptie zorgt voor negatief gevoel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

De totale ontvangst vanaf het begin tot het uitchecken en informatie gegeven door het personeel van de receptie; kortom onvriendelijk en niet klant-gericht

Ruime kamer met voldoende voorzieningen (koelkast,waterkoker)

erger dan je vreselijkste nachtmerrie!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Bij aankomst bleek dat er verbouwingen aan de gang waren. Geen probleem, elk hotel moet wel eens gerenoveerd worden. Maar plaats je gasten dan wel niet op de verdieping waar de werken in uitvoering zijn! Verplaats ze naar een hoger gelegen verdiep of geef ze een korting. Blijkt nu dat de kamer van onze vriend (108) lag naast de kamer waar het blijkbaar nodig was om enkele muren neer te halen. Klokslag 07.00u begon men aan de sloopwerken (met de nodige slijpschijven en drilboren). Verdere uitleg is niet nodig zeker? --> filmpje met geluid is voorradig, mocht iemand er interesse in hebben. Wij - die op dezelfde etage lagen - hadden echter evenmin kans op een rustig ontwaken. Onze kamer (102) was gelegen naast het kantoortje van de poetsdienst. En inderdaad, 08.00h was het appèl van alle poetsdames en moest er eerst uitvoerig verslag worden uitgebracht over hun ervaringen van de vorige avond. Begrijpelijk maar moet dit nu echt met de deur open? En iedereen weet dat kwebbelende dames niet stil kunnen praten, als je begrijpt wat ik bedoel. 1 mei = feestdag in Spanje! Alle horeca-zaken sluiten tijdig hun deuren. Geen probleem, we bestellen gezellig een flesje wijn in de hotel-bar. Blijkt eerst dat ze geen gekoelde witte wijn hebben. Iedereen heeft toch wel ijs en een koelemmer? Bon, uiteindelijk krijgen we ons wijntje. Na ongeveer 10 minuten wordt ons (en nog andere consumerende hotelgasten) geordonneerd om ons te verplaatsen van de bar naar de lounge, 2 meter verder. Begrijpelijk, die man wil zijn bar beginnen opruimen. Maar dan plots worden alle lichten gedoofd en wordt er een lint gespannen, de barman verdwijnt... De laatste dag checken we uit. Wij, geboekt via Booking.com - kamer en ontbijt, geven onze sleutel af. Alles is in orde, de betaling hebben we immers reeds gedaan bij aankomst in het hotel. Vervolgens geeft onze vriend zijn sleutel af. Zijn boeking gebeurde rechtstreeks, ook kamer en ontbijt. Ook opnieuw betaling uitgevoerd bij aankomst in het hotel.

Uitstekende locatie om Bilbao te verkennen
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Receptioniste was niet bijzonder vriendelijk: geen welkom, we kregen geen informatie over de stad. Prijs-kwaliteit verhouding kan beter.

Uitstekende locatie om Bilbao te verkennen

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Ik ga noet meer terug naar dit hotel.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Het ontbijt was niet goed geregeld. De warme gerechten worden opgewarmd in de magnetron en komen lauw aan. Scrambled eggs is zeker geen aanrader, een boiled egg is koud. Veel beleg was op en werd niet mee bijgevuld. De staff is niet vriendelijk en roken liever een sigaret dan dat de tafels afgeruimd worden.

De ligging is erg goed. De badkamer was redelijk schoon, er lagen een aantal haren van de vorige bezoeker of de schoonmaker.

De kozijnen waren zo lek als een mandje.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden (1-2 volwassenen)

De kozijnen waren zo lek als een mandje. Het regen water liep de badkamer in. Parkeergarage was erg krap. En moest hier onverwacht €20.- voor betalen.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

De foto's van het hotel beloven meer dan de werkelijkheid.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Het hotel werd tijdens ons verblijf verbouwd wat een rommelige indruk gaf. Ook de ligging in een zijstraat gaf geen positief beeld. In de kamer brandde 's-nachts een lichtje van de airco veel te helder.

Centrale ligging aan de rand van het centrum, vlakbij het busstation.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Superleuke stad met het Guggenheim museum wat je echt niet mag overslaan.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Mensen zijn in eerste instantie wat terughoudend.

Wij hadden geen ontbijt geboekt maar in de koffie/bar kon je prima ontbijten en in de omgeving zoooo veeeel lekkere tentjes waar je pinxtos kon nuttigen. En eigenlijk zeer voordelig eigenlijk.

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Schone kamer en een goed ontbijt. Hotel staat in de steigers en het uitzicht aan de achterzijde is belabberd. Voordeel is dat je heel dicht bij het centrum zit en maar daarvan geen geluidsoevrlast ervaart.

Mooi hotel, Bilboa bezoeken op loopafstand. Ontbijt duur!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Personeel sprak enkel Spaans, gebrekkig Engels. De stadskaart van Bilboa die wij via de receptie ontvingen was heel troebel (kopie van kopie van kopie), dus op zoek naar andere en betere op zondag (alles gesloten!). Ontbijt heel duur!

de kamers waren net en airco werkte prima. Ontbijt was duur en hebben wij naast het hotel genomen voor 1/3 van de prijs, koffie was er top en koffiekoeken ook. We zaten er tussen de Spanjaarden. Hotel ligt dicht bij het centrum en wij hebben alles te voet gedaan. Mooi, ruim hotel.

Voldoende voor 2 nachten maar de stad Bilbao maakt veel goed!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Het hotel oogt modern en is dit ook maar het is een typisch groot hotel met weinig uitstraling, hier en daar alweer verouderd, slechte isolatie (veel geluid van de gang en andere kamers). We hebben er niet ontbeten omdat we hadden gelezen dat het ontbijt duur was in verhouding met het aanbod. De parkeergelegenheid in het hotel was voor onze grote auto niet eenvoudig: de parkeerplaatsen waren smal en kort (ideaal voor kleine stadswagen) en de inrit kwam na een steile helling met een scherpe bocht! Gelukkig is mijn partner een handige chauffeur :-)

Omdat we een grote auto hebben die we niet op de straat willen parkeren was dit hotel een goeie keuze want met ondergrondse parkeergelegenheid, extra te betalen uiteraard. Vlakbij het hotel is er openbaar vervoer, een mooi rustig park en de oevers van de Nervion. Langs deze oever is het mooi wandelen richting het Guggenheim Museum!

Grote kamer, goede bedden, maar geen grote klasse
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Eerste gezicht op foto's geven een luxe kamer, maar onze kamer was niet over schoon (stof op lampjes boven bed), hout van mebeuls hier en daar kapot en scheuren in gordijn. Ik vind het veel geld voor deze kamer, zeker gegeven andere steden en hotels.

Grote kamer, zeer goede bedden. Ontbijt was zeer goed.

Prettig
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Kamers zijn gehorig voor geluiden van buren en vice versa. Geluid TV buren was te volgen, maar hield (gelukkig) op om 12:00 uur. Bed is te kort voor mijn 1.83m maar ach, het sliep prima. Materialen zijn wat ouder, maar alles werkt naar behoren.

Ruime kamer, 2 bedden, grote televisie met veel kanalen. Douche en bad. Bad is snel vol; snelstromende kraan. 40% personeel van Ilunion zou elders moeilijk aan werk komen wegens een (gedeeltelijke) handicap. Locatie is prima, op loopafstand openbaar vervoer San Mamés, Guggenheim en park. Restaurant Berton next door heeft uitstekend eten; echt van genoten. Personeel behulpzaam.

Een nachtje gebleven, matige ervaring.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Parkeren was lastig, of veel betalen voor de parkeergarage van het hotel. De tegels in de badkamer vielen in de douche bijna van de muur af. Tevens werkte de airconditioning niet.

Locatie was prima, eerste indruk was prima.

Propere, ruime kamer
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Onthaal was verschrikkelijk onbeleefd. Geen woord, geen uitleg..niets...hadden twee nachten geboekt, moesten eerst veranderen van kamer. Na discussie in dezelfde kamer kunnen blijven. Negatieve ervaring

Propere, ruime kamer

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Fijn hotel in fantastische stad.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

De gym stelt echt vrij weinig voor. Een paar verouderde apparaten. Voordeel is wel dat je dan de ruimte voor jezelf hebt ;-)

Goede locatie vlakbij rivier, park en stadion Atleticó. Kwartier lopen naar Guggenheim. De bedden en de douche zijn beiden fijn.

we hadden een moderne grote kamer op het 11de verdiep, fijne...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

kamers zijn erg gehorig; geen van de beloofde genius-voordelen ontvangen (welkomsdrank en mogelijkheid op late check-out)

we hadden een moderne grote kamer op het 11de verdiep, fijne wijk met fijne restaurants & bars (oa. Brass), vlakbij metro san mames, maar ook op 20 minuten wandelen van de oude stad

prima hotel maar als je wil slapen niet aan de straatkant zitten.
    • Familiesuite (4 Volwassenen)

De kinderen sliepen op een slaapbank, slechte kwaliteit. We zaten aan de straatkant en werden wakker van het uitgaanspubliek gedurende de nacht, t/m 6 uur in de ochtend. Veel lawaai op straat. Ramen konden niet open daardoor, dus 'snel nachts ook warm op de kamer.

Lokatie en kamers prima.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Makkelijk bereikbaar, alles op loopafstand.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

De kamer was te warm, veel te warm. Ook al stond het raam de hele nacht open, het bleef warm terwijl het buiten tussen de 10 en 15 graden was.

Ontbijt was goed, maar duur. Bedden en kamer zijn prima. Mooi uitzicht over de stad.

heerlijk verblijf, aanrader paar dagen Bilbao en dit hotel

geen klachten

niet ontbeten in het hotel, was prijzig en in de buurt zijn vele kleine barretjes locatie hotel prima ten opzichte van bezienswaardigheden. prima openbaar vervoer

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Kennismaking met Bilbao
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

In het weekend was het ontbijt redelijk gevarieerd, maar na twee dagen werd het ontbijt minder goed bijgevuld, brood, broodbeleg, sapjes en de verse vruchten is op tegen 9uur en geen aanvulling. Jammer want het ontbijt was tussen 7.30-10.30 tja

Het centrale ligging en dus ook de bereikbaarheid. Ruime kamer en het raam kan open. De aanwezigheid van een restaurant is zeker een pluspunt.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Voordelig en centraal logeren
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Uitzicht op binnenplaats met buizen. De leidingen maakten zoveel herrie dat het leek alsof er geboord werd

Foto's gaven een positiever beeld dan de realiteit Bedden lagen heerlijk Locatie was gunstig

• Beoordeeld op: 7 november 2016

De verhouding prijs-kwaliteit van het verblijf en de resto
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Het personeel, onervaren en daarom onhandig, schrikkerig en soms onbeleefd. Nooit een glimlachte bespeuren

De verhouding prijs-kwaliteit van het verblijf en de resto

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Ideaal hotel voor een kort verblijf. Zeker aan te raden.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden (1-2 volwassenen)

Bij de minste beweging kraakte het bed enorm hard. De kranen in de badkamer waren enorm luidruchtig.

De kamer was goed. Het bed voelde goed aan. Het ontbijt was heerlijk. Parkeergelegenheid in de ondergrondse garage.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Drie sterren in mijn ogen 4 stèren

Geen

Ruime kamer. Goede parkeergelegenheid. Ontbijtbuffet goed. Afstand tot oude stad 20 minuten lopen. Eetgelegenheden in de buurt. Wij dineerden uitstekend in columbo. 500 meter in zelfde straat richting stad. Prijs kwaliteit voortreffelijk

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Oke hotel voor een nachtje
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Receptie sprak nauwelijks Engels, WiFi werkte niet goed en prijs was niet helemaal in verhouding met kwaliteit

Mooie locatie dicht bij het park, op loopafstand van leuke bezienswaardigheden. Modern hotel met mooie kamers

• Beoordeeld op: 13 september 2016

Goed hotel voor citytrip
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Receptie personeel niet al te vriendelijk. Ze gooiden tot 2x toe de telefoon dicht omdat ze amper engels spreken. Roomservice trekt op niks, ze verbinden je gewoon door met een plaatselijke fastfood keten. Wifi werkte een dag niet, zeer vervelend aangezien ze zich toch wat in het zaken-district begeven. Er staat bij de info dat je geen parking hoeft te reserveren maar bij ons was ze wel volzet ... Je kon je auto dan enkele straten verder gaan dumpen in een ondergrondse publieke garage. Als je al iets van ongenoegen liet blijken werd er gewoon met een smile "sorry" gezegd en werd je verder gewoon genegeerd.

Locatie is goed. Rustig hotel. Mooi design

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

goed qua prijs voor stadshotel
    • Familiesuite (4 Volwassenen)

1. onvriendelijk aan receptie (en we spreken Spaans) 2. beperkt ontbijt in ongezellige ruimte 3. veel lawaai van het straat (staat in schril contrast met het feit dat je helemaal geen last hebt van de andere hotelgasten).

Goede ligging (op 250 meter van bushalte van en naar de luchthaven), op 300 meter van metro en tramhalte. Op wandelafstand van vele goede restaurants. Onze suite (gezinskamer) was super groot. Redelijk goed bed, kids op sofabed (geen goede kwaliteit), badkamer had voldoende comfort doch was aan renovatie toe. Goede airco.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

De locatie van het hotel is perfect.
    • Familiesuite (4 Volwassenen)

Wij hebben geluidsoverlast gehad door werken in de kelder dat niet van het hotel was. checken dus of deze al gedaan zijn, zo niet een kamer op een hogere verdieping vragen.

De locatie van het hotel is perfect. Een rustige straat maar toch kort bij alle bezienswaardigheden. De kamers waren groot alsook de bedden. Ondergronds parking aanwezig wel tegen betaling. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

Dichtbij het guggenheim museum (10 minuten lopen) en dicht...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Dichtbij het guggenheim museum (10 minuten lopen) en dicht bij het busstation richting San Sebastian (ook 10 minuten lopen). Netjes, schoon, fijn bed en prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Goed hotel, dichtbij centrum Bilbao, parkeren in garage.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Parkeren is wel erg duur 20,- per nacht. Personeel bij de receptie was een beetje stug en kwam niet vriendelijk over. Personeel bij ontbijt is OK. Tissues ontbraken in de badkamer.

Redelijk goed hotel dichtbij centrum Bilbao, parkeervoorziening in garage van hotel.

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

Lekker ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Doordat we genius zijn waren er twee voordelen voorzien, nl. drankje bij aankomst en late uitcheck. We hebben geen van beide voordelen gekregen. Volgens onze bevestiging kost ontbijt 10 euro pp. Ter plaatse hebben we echter 12,5 euro pp betaald.

Lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

Wenst u de parking te gebruiken? Kom met een kleine auto!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

De ondergrondse parking is niet geschikt voor grote auto's. Persoonlijk boekte ik dit hotel omwille vd mogelijkheid om electrisch te laden. Het heeft me 20' gekost om mijn auto (Tesla) aan het (zwakke) laadpunt te parkeren. Zonder assistentie van iemand die aanwijzigingen geeft lukt het parkeren niet.

Naar spaanse normen zeer uitgebreid ontbijt. Uitstekende ligging op wandelafstand van centrum en musea.

Ruime en schone kamer

Prijs kwaliteit verhouding

Ruime en schone kamer

Prijs/kwaliteit verhouding

Perfecte locatie, fijne kamers, prima lobby

Telefonisch niet bereikbaar

Kamer met ruim dakterras

Gelegen in rustig deel van Bilbao

Gelegen in rustig deel van Bilbao

Geen bijzonder hotel, maar wel heel prettig

nvt

Locatie, weliswaar 30 min lopen van oude stad maar de omgeving van het hotel is erg prettig qua restaurants en sfeer

Ligging goed, rest zie eerdere beschrijving
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Stank vanuit badkamer Kamers te warm Vanuit buiten teveel herrie ook snachts Waten hotel aan het renoveren, was biet vooraf medegedeeld

Goede lokatie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Airco in de kamer deed het niet.

Goede lokatie

Ideaal adres in de nieuwe stad

Modern en proper

Klantvriendelijkheid

Klantvriendelijkheid

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

goede kamers
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

in de nacht was er op de achtergrond een dreunend muzikaal geluid. Weet niet waar het vandaan kwam, Irriteerde wel.

goede kamers

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Perfecte ligging in een leuke stad
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Extra Bed

De locatie is fantastisch, perfecte ligging om alles goed te bereiken.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Schone kamer en goed ontbijt

Schone kamer en goed ontbijt

Aangenaam verblijf

Geen opmerkingen

Goede locatie, comfortabele schone kamer en prima ontbijt. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Uitzicht en installatiegeluid

Keurig hotel

Perfect hotel, heerlijke koffie met broodjes. Vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Parkeren, je mag maar paar uur in straat staan en dan moet je naar andere wijk toe.

Locatie perfect, beste pintxos naast het hotel.

Onbeleefd personeel

Onbeleefd personeel

Hele slechte, onprofessioneel personeel.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Hele slechte, onprofessioneel personeel.

Prima locatie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Centrale locatie in de stad

Goede locatie, inrichting kamer
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Badkamer instapdouche ouderwets, ontbijt niet inbegrepen daardoor prijs/kwaliteit niet in evenwicht

Goede locatie, inrichting kamer

Zeer goed bed
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

De kamer is dringend aan renovatie toe

Zeer goed bed

Zeer modern hotel, iets uit het centrum maar alles nog...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Zeer modern hotel, iets uit het centrum maar alles nog gemakkelijk te voet te doen. Hotel besteedt veel aandacht aan personen met handicap. Rustig.

40% vh personeel heeft handicap

40% vh personeel heeft handicap

Kamers zijn absoluut niet in orde.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed of 2 aparte bedden en extra bed

Kamers zijn absoluut niet in orde. Overal schimmel aanwezig. Ik raad iedereen dit hotel tenstelligste af.

prettige locatie, midden in de stad

geen warm water in de avond. inchecken duurde erg lang

prettige locatie, midden in de stad

prijs/kwaliteit OK

Aanrader

Geen dakterras

De frisse uitstraling

Goede prijs kwaliteit verhouding
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Kamer was ruim en proper. Personeel aan de receptie kon iets vriendelijker.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Prima hotel!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Extra Bed

Enige dat ik kan noemen is dat het ongeveer half uur lopen is van het oude centrum

Ruim opgezet, schone kamers

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Bruisende stad in de morgen en de avond.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Loopafstand naar musea en bezienswaardigheden Ruime keuze eet locaties. Makkelijk te vinden vanaf busstation.

Mooi centraal maar snel naar de buurman voor lekker eten en drinken

Personeel was zakelijk kortaf

Het hotel lag dicht bij centrum en was netjes en verzorgd

Op loopafstand van Guggenheim
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Hotel had geen plattegrond van Bilbao maar verwees ons daarvoor naar VVV. Garage was duur.

Op loopafstand van Guggenheim

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Goed gelegen.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Veel lawaai in hotel, slechte isolatie.

Goed gelegen. Parkeren mogelijk tegen betaling.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

De prijs kwaliteit verhouding en de ligging

niet slecht maar ik kies de volgende keer voor een ander hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden (1-2 volwassenen)

Afstandelijk personeel, parkeren kostte extra wat me niet was medegedeeld

locatie, uitstekend bed

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

Ik heb het goed gehad voor een mooie prijs.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Jammer dat er bijna geen Engels wordt gesproken. Maar men probeert wel.

Goede kamer met tv. Prima keuken.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Goed hotel met ruime kamer en goed en breed bed.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Ontbijt was goed maar aan de sobere kant voor E 15.

Kamer was ruim en goede wifi. Goed locatie.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

perfect
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Prima locatie, goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Prima hotel. Keurig gerenoveerd

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

goede ligging, gunstige prijs

Uitzicht kamer was vreselijk ( op afzuigsysteem van het hotel)

Nette ruime kamers. Hotel ligt gunstig voor bezoeken musea, restaurants en winkels.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

prettig hotel

restaurant s'avonds niet open

goede bedden en prettige kamer, goede ligging

• Beoordeeld op: 10 november 2016

Lokatie vlakbij musea.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Alleen WiFi in hal en dus niet op de kamer.

Lokatie vlakbij musea.