Beoordelingen over Ilunion Málaga 4-sterren

Paseo Marítimo Antonio Machado, 10, Malaga Centro, 29002 Málaga, Spanje

#42 van de 92 hotels in Málaga

De super schone kamers complimenten!

Ik vond het receptiepersoneel iets te commerciële bij het uitchecken. Er werd geen eens gevraagd hoe het verblijf was in het hotel.

De super schone kamers complimenten!! aan de schoonmakers

Prima mini vakantie verblijf voor ons
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

het Gemis van een inlooop douche ipv een bad, dat is als je ouder bent en niet al te lang, een ellende om in en uit dat bad te stappen had ook hulp nodig om er uit te stappen

Ontbijt was geweldig

Het hotel ligt aan de rand van het centrum. De oude stad is een kwartierje wandelen en voor het strand mag je rekenen op een halfuurtje.

Lekker ontbijt met veel keuze. De kamers zijn heel ruim en luxueus. Het hotel ligt vlakbij een station, de verbinding met de luchthaven is razendsnel.

HOTEL "ILLUSION" waar niets is wat het lijkt.

Locatie soort van achterbuurt. Zwaar overdreven als ze bedoelen " kamer met zeezicht" daarmee bedoelen ze " zicht op dokhaven en zeer drukke straat , zelfs s'nachts ( wij waren op het 6de verdiep). Airco werkte niet ( 1ste kamer was al een flop, ander gekregen) waardoor het verschrikkelijk warm was in de kamer. Welness was maar zwak, niet zoals het voorgesteld werd Personeel was maar matig en ongemotiveerd. Wr zouden dit niet aanraden als u wil ontspannen en waarde voor u geld krijgen.

Ontbijt, op een paar puntjes na viel wel mee. Kamers waren ok en ruim.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Ontbijt was zeer uitgebreid en lekker ruim qua tijden.

Het hotel ligt iets verder van het oude centrum vandaan. Het kaartje om de deur te openen deed het twee keer niet. Het hotel is wat aan de prijs.

Ontbijt was zeer uitgebreid en lekker ruim qua tijden. Grote prima kamers.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

aangename verrassing!

Simpelweg : niets.

Ongelooflijk hotel, een echte aanrader! Wat vooral handig was, was de ondergrondse parking . Zeer ruime parkeerplaatsen .Voor de prijs krijg je heel wat luxe. Zeer uitgebreid ontbijt. Behulpzaam personeel . Als ik naar Malaga reis boek ik zonder twijfel terug in dit hotel. Een beetje weg van de stadsdrukte maar huur gewoon een fiets om de stad te verkennen!

Buitenkant ziet er mooi uit, hygiene slecht!

Alles, de bedden hadden bedwants. Wij zijn thuisgekomen met beten van bedluis op onze benen.

Weinig, kamers klein. De badkamer was klein en onhandig. Te weinig handdoeken. Eerste kamer was de wc pot ondergesmeerd met ontlasting en was tevens een invalidekamer.

kort en zeer goed ,

prijs-kwaliteit , ligging op wandelafstand naar centrum (horeca-winkels) , dichtbij uitgebreid strand en grote wandelboulevard ... april is echter nog net iets te vroeg om aan een 'gedroomde' zomervakantie te denken , lagere temperaturen dan België begin april 2018, toerisme is nog niet 'gesetteld'. Maar heerlijk uitrustende slowmotion-vakantie !

Tevredenheid in mooi Malaga, helaas te veel en harde koude wind.

Tot 2-3 keer hadden wij problemen met de toegangs- en elektrakaarten van onze kamer. Adequaat opgelost maar toch. Tijdens het avondeten was niet alles wat op de menukaart beschreven staat niet voorradig. Wij kregen een maaltijd gratis (mag ook wel: was niet goed).

Het ontbijt was uitstekend. Kamer ook wel goed maar voor eventueel volgende keer: géén kamer aan de drukke autoweg. Bij open ramen geluidsoverlast. Dicht bij treinstation en op redelijke afstand van oude centrum. Voor supermarkt: in stationsgebouw. Personeel was heel behulpzaam.

Leuk, modern hotel, op loopafstand van het centrum

Kamer was erg warm om te slapen. Minimum temperatuur 18 graden en deze kon niet lager. Ramen open geen optie ivm verkeersgeluid

Ruime kamer, keuze uit diverse kussens, goed onbijt

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Vriendelijk personeel, goede locatie en schone mooie kamers.

Stel jezelf van die 'spa' niet al te veel voor. Eenvoudig kleine sauna en een paar douches, That's it. Helaas is mijn armband gestolen uit m'n hotelkamer, dus echt betrouwbaar is de schoonmaakploeg niet.

Vriendelijk personeel, goede locatie en schone mooie kamers.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Uitstekend hotel met binnenzwembad, ruime kamers en groot bed.

Ontbijt deal was niet bekend bij de manager van de ontbijtzaal waardoor mijn vrouw eerst speciaal naar de receptie moest. De manager van de ontbijtzaal blonk niet uit in service...

Alles was uitstekend! In ons geval special deal, parkeren, kamer aan de voorkant en 2 personen ontbijt voor Euro 40, = extra. Op de dag van vertrek konden we de auto nog de hele dag in de parker garage laten staan. Toen we wegreden bleek de voorruit nog speciaal gewassen te zijn. Een geweldige service. Sociaal hotel: minimaal 40% van het personeel heeft een beperking; vonden wij een zeer positief bericht.

Fijn hotel op een goede lokatie

Het hotel ligt langs een vrij drukke weg, waardoor je, met name 's nachts, redelijk veel verkeersgeluiden hebt.

Nette kamers, veel faciliteiten in het hotel. Alles was makkelijk te voet bereikbaar.

Prachtige schone kamer, goede bedden, leuk zwembadje en...

Prachtige schone kamer, goede bedden, leuk zwembadje en sauna. Zeer praktische parkeergarage. Het is wel even lopen naar het centrum, maar het hotel is het waard.

Geen 4* hotel.

Kamer was zwaar verouderd. Leunstoelen met veren eruit en veel vlekken. Bureau waar je echt niet meer aan wilt zitten. Gordijnen hingen op half 7. Spa was welliswaar mooi maar geen kleedruimtea of lockers en je krijgt ook geen badjassen. Gevolg was allemaal drijfnatte mensen in de lift.

Algemene faciliteiten als ontbijt en restaurant en ook de Spa waren mooi.

Prima hotel, aardig personeel.
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

Prima hotel, aardig personeel. Zwembad ligt wat ingesloten maar voldoet prima. Turks stoombad en sauna zijn inclusief. Ontbijt is goed, wel wat weinig broodbeleg.

Heerlijk. Mooie stad aan de zee met een prachtig achterland

Niet alle medewerkster aan de balie waren echt vriendelijk.

Geweldig ontbijt. Prachtig rustige kamer. 15 minuten lopen naar oude centrum en via de wijk soho is het een leuke wandeling.

Heerlijk genoten,aanrader.

Geluidsisolatie voor straatgeluid kan beter.

Zeer ruime kamer en badkamer. Uitgebreid heerlijk ontbijt. Heel vriendelijk behulpzaam personeel dat Engels sprèekt.

Heerlijk hotel!

De WiFi werkte slecht en moest telkens opnieuw aangezet worden. Verder is het restaurant goed maar is het qua bezetting onderbezet waardoor het lang duurt. Dat was vorig jaar ook al zo.

Bedden zijn heerlijk. Uitzicht kamer top en fijn om een waterkoker te hebben voor thee. En dat alles voor een redelijke prijs !

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Ruime en rustige kamer, goeie ligging vlakbij station en...

De informatie over tijdstip van heropening van het zwembad was niet helemaal accuraat. Het ontbijt is correct maar iets te duur voor zijn kwaliteit. Het restaurant heeft beperkte kaart en is geen gastronomische top. de centrale PC's functioneerden niet altijd naar behoren.

Ruime en rustige kamer, goeie ligging vlakbij station en niet ver van centrum naast de strandlijn. Erg mooie en attractieve lobby. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Fijn verblijf gehad.

Het zwembad was langer dicht dan aangegeven. Toen het eindelijk open was bleek het toch geen verwarmd zwembad te zijn, het water was enorm koud. Daarnaast waren er nog bouwvakkers bezig aan de zijkant van het zwembad, zorgde voor lawaai.

De kamers waren enorm ruim, en goed schoon. Vriendelijk personeel en er werd goed schoongemaakt. Perfecte locatie, alles was goed te bereiken.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Modern hotel in de gemeenschappelijke ruimtes.

Classic kamer is verouderd en badkamer is aan vervanging toe. Kamer had muffe geur. Hotel ligt aan de haven, maar uitzicht is niet mooi. Enkel industrie en drukke weg voor de deur. Zwembad was gesloten voor onderhoud. Afstand tot centrum valt beetje tegen..toch 20 minuten langs drukke weg lopen.

Modern hotel in de gemeenschappelijke ruimtes. Grote kamers en bed. Vriendelijk personeel aan receptie, ontbijtruimte en onderhoud. Lekker ontbijt met cava en churros.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Een aanrader!

Gewoon een goed hotel!

Het hotel heeft een spa en een binnenzwembad. Was hele mooie ruime kamer, schoon, en dicht bij de zee. Ontbijt ook perfect geregeld. Parkeergarage onder het hotel was fijn, zodat we onze auto kwijt konden.

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Luxe hotel net buiten het centrum, aanrader in Malaga

Hele ruime kamer met groot bed, grote tv, makkelijke stoelen en ruimte om te bewegen. De hele buitenmuur is in glas wat de kamer heel veel natuurlijk licht geeft overdag. Goede verduistering 's nachts. Is net iets buiten het centrum maar dit maakt ook dat het niet vol lawaaierige groepen zit.

Mijn verblijf was van 29/12/2017 t/m 01-01-2018. Eerste dag met afgeprijsd kamer blij, ook zonder he

ik ben in mijn kamer gebleven 3 dagen . elk dag verhogen de prijs terwijl de receptioniste me beloofd dat ik komende 3 dagen mijn kamer wordt niet verhoogt, maar uit eindelijk in moeilijke situatie laatste moment ik had geen zien om weer ander hotel te zoeken met mijn bagage lopen van hotel naar ander Hotel. Hier draait niet voor geld maar wel voor afsprak is afsprak dat mijn kamer wordt niet verhoogt . Ander receptioniste wil niet mee werken . Dus ik heb toch betaald. Ik vindt echt niet leuk. Nooit zo een probleem gehad.

€ 180 zonder ontbijt schandalig !!!!!!!! 1e dag kamer € 100 zonder ontbijt 2e dag € 132 zonder ontbijt 3e dag € 180 zonder ontbijt. Bril vergeten in de kamer ( weg is weg ) lezen bril . Het Hotel verdient niet deze hoog prijs en zonder ontbijt. die kost per persoon 14 euros

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Het geld niet waard

Voor een 4 sterren hotel was het matig. Een groot scherm is geen luxe. Je hoort de buren letterlijk hoesten. Dunne wanden. Lang wachten voor de balie.

Ontbijt redelijk. Diner en lunch slecht. Heeeel lang wachten voor weinig en koud eten.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

een geweldig hotel aan een geweldige prijs.

kamer mocht iets minder warm zijn, maar stoorde niet, we konden raam openen.

we hadden een prachtige ruime kamer met zeezicht ! de badkamer was voorzien van een infrarood lamp, eerste keer dat we dit zagen, en gaf een zalige warmte. Hele rustige nachten, met een ergonomisch hoofdkussen (konden we kiezen). Het ontbijt was dik in orde, ruime keuze, lekkere sapjes, en kok die aan je eisen tegemoet kwam. Michael, de ober, bracht ons churros en cava, en was ontzettend vriendelijk. Het personeel, aan onthaal en in ontbijtruimte, het onderhoudspersoneel, iedereen was vriendelijk en behulpzaam. We komen zeker terug naar dit hotel, het overtrof onze verwachtingen en dit alles voor een interessante prijs.

Comfortabel hotel op korte afstand van het centrum en tegenover de zee en haven

Het bed was voor mij te hard (veren), maar op verzoek is er een zacht dekbed op gelegd.

Het ontbijt was geweldig, de kamers groot en een geweldige service

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Schitterend luxe hotel, heerlijk om te verblijven.

Hotel ligt aan zeer drukke weg, raam daardoor niet open snachts. Airco maakt veel lawaai, kan daardoor ook niet aan snachts. 3 nachten verbleven en geen nieuwe lakens op bed gekregen. Toen we daarover wat zeiden deden ze erg moeilijk, ze snapten het zogenaamd niet.

De luxe van het hotel. Zeer uitgebreid ontbijt. Mooi zwembad. Ruime kamers. Ruime badkamer: 2 wastafels, gescheiden toilet, bad en douche

Wij zouden zo weer terug gaan naar dit hotel

Zeer goed hotel, op 5 min lopen van alle bus en treinverbindingen. Hierdoor goede uitvalsbasis om de gehele stad te bekijken. 2 shoppingcenters op loopafstand en ook de binnenstad is met 20 minuten lopen gemakkelijk te doen.

zeker net voor herhaling vatbaar als zonnevakantie.

Ver van het toeristisch gebeuren en héél beperkt zwembad zonder zon. Zeker niet voor het zonnen aan het zwembad. Eerder een zakelijk hotel ipv zonnevakantie.

Het was een rustig hotel met geen luidruchtige gasten.

Een verwijzing naar het strand voorbij de haven waar leuke strandtentjes zijn ipv alleen het grote strand nabij het centrum

Het was een rustig hotel met geen luidruchtige gasten. Het ontbijt was prima en het personeel zeer behulpzaam. Dat ca. 40% van het personeel Van Ilunion bestaat uit mensen met een handicap

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Voldoende

Het bed was net een plank.Na het douchen stond de hele badkamer blank. Het geluid van de drukke weg waaraan het hotel ligt.

Ontbijt heerlijk.Schoon hotel. Uitzicht.

10 punten
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

zwembadje en bijna geen zon waar de ligstoelen staan.

Perfect hotel. Een aanrader Uitstekend ontbijt,vriendelijk personeel. Heel centraal 5min lopen naar bus en trein station. oude centrum 10 min lopen.

Ons verblijf was aangenaam en goed.

Ontbijt was perfect, ruime keus, de kamers schoon en ruim. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, goede parkeergelegenheid tegen betaling. 15min lopen naar centrum, 10min strand

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

geweldig en prima in orde we komen nog eens terug.

de bar ging om half twaalf dicht en dat is wel vroeg want een aantal mensen was er boos over die kwamen net terug uit de stad en geen afscheids drankje meer.

Ja ik heb heel veel gereisd in mijn leven maar echt alles was hier prima in orde. het ontbijt was echt uitstekend en de kamer was ook dik in orde. De lokatie is ook prima je bent in zo,n 10 mins in de alt stad en daar is veel te zien en te doen. Wij komen hier volgend jaar absoluut nog eens terug.

Drie keer gevraagd om een strijkijzer en 2x een kapotte gekregen. We hadden iets meer van het ontbijt verwacht. Was Goed maar niet super.

Lekker groot bed, elke dag schone kamer, fijn zwembadje

goede bedden en airco

na schoonmaak kamer was badmat weg, 3 lampen in de badkamer kapot en gemeld maar helaas niet gerepareerd dus douchen in het halfdonker. verder geen koffie op de kamer, receptie heeft 3x koffiezakjes gebracht.

goede bedden en airco

Hotel op loopafstand van het centrum, zeer vriendelijke...

Hotel op loopafstand van het centrum, zeer vriendelijke personeel. Wij hadden elders fietsen gehuurd en deze konden we voor de nacht binnen in het hotel stallen.

Prijs kwaliteit ivm bad en wasbak die niet goed doorliepen en vieze voegen.

Het personeel was erg vriendelijk, zelfs een speciale felicitatie ivm verjaardag.ontvangen ontbijt is prima evenals fitness centrum.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

ok

Uitzicht was helemaal geen zee, maar een grote bouwwerf, wat zogenaamd op de zee moest lijken. Via booking com was er reservatie met ontbijt, deze was er niet, en er werd gevraagd voor 1 tweepersoonsbed, kregen we 2 aparte bedden die nog maar bij het liggen van mekaar verwijderd werden. Voor 2 mensen die hun samenzijn gingen vieren was het absoluut not done.

Kamer was groot en qua comfort echt goed.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Mooi hotel, loop afstand goed te doen t.o.v. strand en historische binnenstad.

Wat meer verschillende vleeswaren bij het ontbijt. Was nu iedere keer ham, kalkoen en iberico ham. Een keer iets anders was welkom geweest. Jammer dat het hotel zwembad in de schaduw lag. Door de wind voelde het koud aan. Niet aangenaam om bij te gaan liggen.

Het hotel was mooier dan op de foto`s. Ze waren er mee bezig het te vernieuwen. Resultaat was erg mooi! Ontbijt was voldoende. Eten was erg lekker. Stond in reverenties dat het niet geweldig was. Onze ervaring was echter goed!

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Het zwembad is lekker voor wat verkoeling, maar er zijn véél te weinig ligbedden, waardoor we met ons handdoekje op de grond moesten gaan liggen. Overigens is het wel fijn dat je een handdoek kan lenen (tegen borg) bij de receptie.

Een fijne kamer, ruim en met een heerlijk ontbijt. We kregen bij het inchecken, toch al na de inchecktijd, te horen dat er nog geen niet-rokenkamer met bad beschikbaar was, maar wel een met een douche. Dat bleek een gehandicaptenkamer te zijn. Prima kamer verder.

Heerlijk hotel, zeker 4 sterren waardig!

Douchen in de badkuip

Fantastisch ontbijt, mooie ruime en vooral schone kamers. Lekker airco. Mooi zwembad om even af te koelen. Niet echt optimaal om de hele dag te blijven.

Malaga centrum

Saai zakenhotel. Ligging kamers was naast lift en tegenover ingang restaurant en zwembad/fitness. Was hierdoor erg gehorig.

Net zakenhotel met een heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Het zwembad was niet verwarmd, waardoor het water eind mei nog heel koud was (mede door het gebrek aan zon thv het zwembad)

Het ontbijt is heel uitgebreid, mooie ruime kamer, hygiëne is heel goed

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Goede locatie dicht bij centrum/treinstation naar vliegveld

-niks

-dicht bij trein naar luchthaven , 5 min lopen -zwembad , gratis fruit en drinken -erg schone en ruime kamers , koffie op kamer -10min wandelen centrum malaga -vriendelijk personeel, 24h receptie

Ontbijt was super en boven gemiddeld!

Het hotel kon de prijs van EUR 360 per nacht voor een familie kamer absoluut niet waar maken ondanks dat we er genoten hebben. We betaalden in andere bijna gelijkwaardige 4 sterren hotels Circa EUR 125 per nacht. We spraken andere Nederlanders die minder dan de helft hadden betaald. Het restaurant moet echt veranderen. We hebben er twee avonden gegeten en was beide keren teleurstellend. Eten gekregen dat we niet hadden besteld en gerechten maar ook flessen water op de rekening die we niet hadden besteld. Toen we vroegen naar het water op onze rekening werd er niet voorgesteld om dat van de rekening te halen maar om water mee naar onze kamer te nemen. ?????

Ontbijt was super en boven gemiddeld!!! Alles vers! Bedden waren van goede kwaliteit. locatie was niet heel erg centrum maar verder prima.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Meest waardeloze hotel waar ik OOIT geweest ben.

HUFTERPERSONEEL

Prijs/kwaliteit verhouding klopt echt niet, meest waardeloos hotel waar ik ooit geweest ben. -personeel uber asociaal, nog nooit meegemaakt -zwembad pruts, vies & ingebouwd totaal schaduw -sanitair smerig, schimmelvoegen etc. -locatie matig, zijn echter veel betere locaties. -kamers niet klaar bij incheck tijd, meer dan uur moeten wachten. -kale saaie bar, die om 2300 al dicht was.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Prima.

De bar is niet erg gezellig ingericht.

Ligging is uitstekend; vlakbij het strand en vlakbij het centrum. Hotel is redelijk nieuw, dus de kamers zijn bijzonder netjes.

Blijkbaar zijn er rookkamers ingericht voor gasten die...

Blijkbaar zijn er rookkamers ingericht voor gasten die roken?Wij kregen een van deze kamers omdat het op dat moment vol zat terwijl wij wel hadden gereserveerd vanuit Nederland.De dag daarna een andere kamer geeist en gekregen.Roken in hotels is Europees verboden maar dit is blijkbaar niet op iedereen van toepassing?!!

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Prima kamer, matige locatie voor toeristen. Is feitelijk zakenhotel.

De wellness stelt niet veel voor en de wandeling naar het centrum is weliswaar niet zo lang, zeg ruim 10 minuten, maar is geen prettige wandeling.

De kamer was prima.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Fijn hotel, met prima voorzieningen en vriendelijk personeel. Mooi uitzicht vanaf het royale balkon/terras over het havengebied. Het hotel ligt gunstig tov het vliegveld.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Het ontbijt was goed, De kamer was goed

De koelkast was nagenoeg leeg. Er werd slecht gepoetst. Veel stof op de kamer.De koffie/thee werd slecht bij gevuld.( een zakje koffie voor 2 personen ) De turksesauna was om 10 am nog niet in werking. De relaxruimmte veel geluidoverlast van luid ruchtige kinderen.Gezien deze gebreken vind ik de prijs aan de hoge kant.

Het ontbijt was goed, De kamer was goed

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Ruime kamers, maar harde bedden

De bedden waren erg hard. Het is de eerste keer dat ik daarover geklaagd heb in een hotel. Ook mijn vriend vond het niet prettig slapen. Gelukkig was het personeel heel behulpzaam en kreeg ik een topdekmatras. Dat hielp een beetje. Volgende keer zouden we voor een hotel kiezen in een levendigere wijk.

Het hotel ligt lekker dichtbij het treinstation, maar verder in een saai gebied. Het is tien minuten lopen naar het centrum. Kamers lekker ruim. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

Goed Hotel met zwembad

Net buiten het centrum Toegangskaart voor de kamer was gedeactiveerd dus moest daarvoor nogmaals naar de receptie.

Ruime schone kamers Vriendelijk personeel dichtbij trein / bus station

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

Het is relatief goedkoop voor de faciliteiten die er zijn.

Echter sauna was op een dag gewoon uit, er is ook geen personeel in de buurt.

Het is relatief goedkoop voor de faciliteiten die er zijn. Dichter bij het vliegveld en niet ver van centrum.

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

Heel uitgebreid en goed ontbijt, goede vriendelijke...

Sauna en turks stoombad niet warm en geen werkende telefoon om hulp te vragen.

Heel uitgebreid en goed ontbijt, goede vriendelijke bediening.mooie kamers

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

De kamer , het personeel , hygiene, service en faciliteiten.

De kamer , het personeel , hygiene, service en faciliteiten. De locatie is op loopafstand van t treinstation Maria Zambra en overdekt winkelcentrum. Vanuit daar goede busverbindingen tot diverse locaties. Ze hebben een fijn zwembad en het hotel is ook ingesteld op minder validen

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Hotel ligt op 10 minuten van het centrum.

De kamer was gedateerd, oud meubilair, raam sloot niet goed waardoor wij de 4 Baans doorgaande weg behoorlijk hoorde. Warme kamer en met airco aan lag je op bed weg te waaien.

Dat was goed verzorgd, heerlijk. Echt genieten. Wij hadden gevraagd om zeezicht en tweepersoonsbed en dat was keurig in orde.

• Beoordeeld op: 6 december 2016

goede liging voor transport, maar buiten het centrum

het is een echt hotel voor zakenmensen en het is maar een droevige buurt

Is dicht bij het treinstation naar de luchthaven en op wandelafstand naar het centrum

• Beoordeeld op: 19 november 2016

Het ontbijt was uitgebreid, maar prijzig

De rioollucht bij de ingang is heel vervelend. En het hotel ligt wel buiten het centrum van Málaga, met fietsen is het wel goed te doen.

Het ontbijt was uitgebreid, maar prijzig

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Fijn hotel vlak bij strand en centrum

Beetje kaal en sfeerloos ingericht

Fijne ligging, goede bedden, ruime kamers, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, lekker dicht bij strand en centrum. Zeer uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Ruime kamer en zeer ruime badkamer.

De locatie is toch wel een stukje lopen naar het centrum waardoor je niet in de middag "even" teruggaat naar het hotel. Bushalte is wel bijna voor de deur en treinstation naar vliegveld op misschien 5min lopen.

Ruime kamer en zeer ruime badkamer. Perfect schoon. Comfortabele bedden. Zwembad erg prettig na lange dag lopen.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Goede locatie voor strand en stedentrip.

Zwembad ging om acht uur dicht. De openingstijd ruimer, dus langer open.

Zeer uitgebreid ontbijt. Jammer dat het elke dag hetzelfde was. Als je er een week bent, zou ik graag af en toe iets anders eten.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Fijn hotel, locatie viel ons alleen wat tegen.
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (3 Volwassenen)

De afstand naar de stad en naar het strand was net te ver. Servies bij het ontbijt was vies.

Fijne kamer, met lekkere bedden. Ruim genoeg en zag er verzorgd uit.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Beviel ons goed

Bij de entree hing een enorme rioleringslucht, ook in entreehal hing een vreemde lucht. De entree is groot maar erg ongezellig en onpersoonlijk Inrichting van de ontbijtzaal is erg onpersoonlijk

De kamers waren voortreffelijk. Ruim netjes en alles was aanwezig. Het ontbijt is uitgebreid en lekker

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Een fijn hotel met goede faciliteiten op wandelafstand van het centrum van Malaga.
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (3 Volwassenen)

Ruime kamers, goed geïsoleerd. Lekker ontbijt, uitgebreide keuze, mooi verzorgd. Gemakkelijk bereikbaar met trein (vanaf luchthaven) en toch op wandelafstand van centrum. Handdoekenservice (voor aan het zwembad).

Grote kamers

Het hotel is toe aan onderhoud

Grote kamers

Beste week van mijn leven

Ontbijt + kamer

Nachtpetsoneel
    • Twee Onderling Verbonden Tweepersoonskamers

Nachtpetsoneel

Wie wisten niet dat de naam veranderd was, eerst was het monte malaga. Maar was even zoeken . Voor een nacht wel prijzig .

Vriendelijk personeel.

Centrale ligging strand/trein/centrum, hygiëne en...

Centrale ligging strand/trein/centrum, hygiëne en hulpvaardig personeel.

Heerlijk ontbijt met cava. Vriendelijk personeel. Overal heel proper.

Zwembad en kamer en personeel

Zwembad en kamer en personeel