Beoordelingen over Labranda Isla Bonita 4-sterren

Avenida Bruselas, 8, 38670 Adeje, Spanje

#36 van de 37 hotels in Adeje

5,7

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Nette kamers, goede hygiëne.
    • Superior 2p.kamer (2 volw.)

De ruimte om te eten.

Nette kamers, goede hygiëne. Maar wel een er groot hotel, met een erg groot restaurant in de kelder, waardoor het niet echt gezellig eten was. Eten was wel ruim voldoende en gevarieerd. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Spijtig dat we een verouderde kamer kregen voor de prijs die we ervoor betaald hebben.
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

- kamer (535) was zeer verouderd, zeker in vergelijking met andere kamers die allemaal vernieuwd leken (slaapbank was gewoon houten plank, geen tafeltje met stoelen in woonruimte...) - hoge prijs voor de kamer die we kregen

- lekker buffet met uitgebreide keuze - locatie - leuk zwembad

Ver blijf wat goed
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

De activiteiten worden buiten gedaan s,avonds maar dat vond ik te koud aperitief buiten drinken als het koud is niet leuk de bar binnen pas open om 20 uur is te laat

Het ontbijt was dik in orde

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Oke, alles was aanwezig maar niet bijzonder.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad (2 Volwassenen)

Het avondeten

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

oude hotel maar proper en eten is goed , voor de prijs is goed genoeg
    • Superior Tweepersoonskamer (3 volwassenen)

de locatie voor de show

eten en locatie

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

verouderde accomodatie, wel goed eten

Accommodatie verouderd, niet sfeervol ingericht, is geen 4 sterren hotel meer

Zeer goed eten voor een all-in formule

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Verzorging en personeel waren goed. Hotel is nogal verouderd.

Zeer slechte wifi

Eten en drinken

• Beoordeeld op: 7 april 2016

- Een zeer ruime kamer met groot terras.

- De all-in dranken vielen erg tegen. Ik heb zowat alles geprobeerd wat ik krijgen kon, maar eigenlijk beviel me niets. Er zijn nochtans genoeg erg goedkope merken die me best wel smaken (vb.soberano), maar ik heb de indruk dat ze hier echt wel alleen het goedkoopste van het goedkoopste willen serveren. Echt niet lekker... - Een ander vreselijk storend iets was het volume van de avondanimatie. Dit stond zo vreselijk hard dat het pijn deed aan de oren. Onaangenaam, maar vooral onverantwoord op een plaats met zoveel kinderen aanwezig zijn.

- Een zeer ruime kamer met groot terras. Vooral de aparte slaapkamer is erg handig als je kinderen meeneemt. - Ook het eten vond ik prijs/kwaliteit best goed. - De grote binnenplaats waar iedereen 's avonds samen iets komt drinken vind ik persoonlijk ook erg gezellig. - Hulpvaardig personeel: ze hebben ons perfect bijgestaan toen we nood hadden aan medische bijstand.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2015

De ligging was zeer centraal, 5 minuten lopen naar het...

Het eten was slecht, dag en nacht 24/7 alleen maar bacon/varkensvlees gerechten. Wij hebben in 8 dagen alleen 2 keer kip gerechten gezien(en dit smaakte ook 3x niks). Volgende keer geen all-incl in Tenerife. En gewoon buiten eten is prima te doen en zeer goedkoop!! Wanneer je naar de keuken loopt, hangt er altijd een raar lucht. De airco in onze kamer(B522/Superior kamer) werkte niet, we kregen een mobiele airco waardoor de slang uit het raam moest hangen. Hierdoor kwamen alle soorten insecten de kamer binnen, kakkerlakken/hagedissen waardoor dit voor vele onrust zorgden. De bar sluit om 23:00, dit was zeer vroeg ten opzichte van andere all-incl. hotels deze waren meestal tot 02:00 open. En je krijgt huismerk alcoholische dranken geschonken, voor de bekende merken moet je betalen.

De ligging was zeer centraal, 5 minuten lopen naar het strand met veel eetgelegenheden en winkels. De service + hygiëne was goed van dit hotel. Kamers werden elke dag schoongemaakt. Animatie elke avond met diverse shows was een uitstekende vermaak!

• Beoordeeld op: 18 juni 2015

mogelijkheid om ongegeneerd van een goedkoop verblijf te...

-hier en daar wat norse personeelsleden -onverzorgde kleding van vele gasten bij het avondeten, geen rekening houdend met de voorschriften van het hotel - te veel 'geluid' in de avondanimatie

mogelijkheid om ongegeneerd van een goedkoop verblijf te genieten

• Beoordeeld op: 5 februari 2015

Het ontbijt - de afwisseling van eten- de all-in formule-...

het bezet houden van de ligzetels aan het zwembad zonder dat er iemand in ligt (dat heb je in andere hotels ook-'s morgens liggen er al handdoeken in de zetels waar 's namiddags de zon komt)- ik erger mij vooral ook aan mensen die eten of drank nemen en het niet volledig consumeren (dat heeft natuurlijk niets met het hotel te maken) - er zou een systeem moeten bedacht worden om het gebruik van dranken in de all-in formule te beperken.

Het ontbijt - de afwisseling van eten- de all-in formule- vriendelijk en hard werkend personeel - onze kamer- de ligging van het hotel.

• Beoordeeld op: 10 januari 2016

Een te-basic en gedateerd hotel.

Een te-basic en gedateerd hotel. Simpel eten en gewoon een blok beton met geen groen.

• Beoordeeld op: 25 mei 2015

De centrale ligging