Beoordelingen over Isla Mallorca & Spa 4-sterren

#42 van de 73 hotels in Palma de Mallorca

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Super goede locatie!
    • Stedelijke Economy

De laatste twee dagen was het hotel volboekt waardoor het heel druk was terwijl het hotel net een zekere rust uitstraalt, dus dat was ergens wel jammer. Er zouden wel meer parasols aan het zwembad geplaatst mogen worden.

Super goede locatie! Ongeveer 10 minuutjes wandelen van het centrum. Ook openbaar vervoer om andere steden te bezoeken is dicht in de buurt. Ontbijt was zeer uitgebreid en heel lekker! Elke dag verse pannenkoeken en vers fruitsap. Er is ook een Spa aanwezig om helemaal tot rust te komen.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Hotel Isla Mallorca zonder Spa
    • Executive Kamer met Balkon

Een twee persoonsbed is 1.50 breed dat is voor ons persoonlijk aan de kleine kant. Het hoofdkussen erg slap. Gebruik maken van de Spa kan alleen tegen betaling als je de executive kamer hebt geboekt. Als je later besluit om toch te ontbijten in het hotel kan dit tegen een bedrag van 12 euro pp in plaats van 10 euro pp als je dit vanaf dag 1 doet. De schoonmaak was ook niet optimaal een gebruikt glas heeft een aantal dagen op het balkon gestaan. Asbak werd niet geleegd. Gebruikte handdoek lag in een hoek op de grond en heeft daar 2 dagen gelegen.

Restaurants en winkels op loopafstand. Ruime douche.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Geweldig verblijf voor herhaling vatbaar.
    • Stedelijke Economy

Kamers aan de kleine kant

Heerlijk ontbijt met ruime tijden. Kamers niet heel groot maar wel van alle gemakken voorzien. O.a een koelkastje, douchebenodigheden. Wij hadden een heel groot terras met een zitje en ligstoelen. Het hotel had een rustige ligging maar alles was te voet te bereiken. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

Heerlijk!

Zwembad wat vol, door de drukte misschien.

Mooie kamers, fitnes ruimte erg goed uitgerust, personeel heel vriendelijk. We moesten wachten ivm late vlucht terug en mochten de hele dag nog gebruik maken van alle facaliteiten.

Ideale locatie om Palma te bezoeken.
    • Stedelijke Economy

Ideale ligging om de stad te bezoeken. Ongeveer 1 km van het centrum. Het openbaar vervoer is ook dichtbij maar niet nodig. Rustige locatie. Zwembad en kamers zeer netjes onderhouden. We waren half pension aanwezig. Zowel ontbijt en avondeten uitgebreid en lekker.

Heerlijke plek om te ontspannen
    • Executive Kamer met Balkon

Mensen leggen ‘s ochtends vroeg handdoekjes waardoor bedden soms uren bezet worden gehouden zonder dat ze gebruikt worden, badmeester zou iets meer toezicht moeten houden, bijvoorbeeld ook niet toestaan dat mensen met glas aperol en nootjes in het zwembad gaan, gewoon te risicovol. Op de kamer misten we een waterkoker.

Comfortabele kamer met lekker bed, fijn balkon en zeer prettige airco. Aardig personeel die helpen bij huren auto, fietsen en regelen taxi. Lekker gegeten in restaurant. Er wordt goed schoongemaakt.

het was top!
    • Stedelijke Economy

Sommige personeelsleden van het Hotel konden geen engels. Dit was vooral bij de poolbar.

Het was naar mijn beleving gewoon perfect. Ik heb genoten van mijn verblijf!!

Heel fijn hotel
    • Stedelijke Economy

Fijn hotel dat een prima ligging heeft. Op loopafstand van de haven en iets verder naar centrum. Gratis parkeren voor de deur. Mooie kamers met hele fijne badkamers. Goed ontbijt met happy man Ismael!

Geen aanrader (slechte prijs/kwaliteit)
    • Stedelijke Economy

Bij het douchen loopt de halve badkamer onder water. We hadden eigenlijk te weinig handdoeken om dit op te vangen en ook niet alle handdoeken werden vervangen door de poetsdienst. Het viel me ook op dat er in de badkamer geen glazen staan voor bij het tandenpoetsen en ook geen zeep dispenser. In de gang naar onze kamer had iemand iets gemorst van ik denk popcorn: dat is bijna 24u zo blijven liggen. Bij het vragen voor late check out gaven ze aan dat dit niet mogelijk was en we later nog eens moesten terug bellen. Ze vragen dan ook nog eens 10 euro per uur extra = dit is totaal geen service. Wij hebben 100 euro per persoon per nacht betaald en hadden dus echt wel een veel betere ervaring verwacht. Mocht ik de helft betaald hebben was ik tevreden geweest, maar dit hotel is ondermaats voor de prijs die men aanrekent.

Inrichting van de kamer is modern, heel groot terras aan onze kamer. Ontbijt sas basic maar goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

We hadden duidelijk een kamer met Twin beds gevraagd en...
    • Executive Kamer met Balkon

We hadden duidelijk een kamer met Twin beds gevraagd en kregen bij het laat aankomen een kamer met dubbel bed. Wanneer we vroegen om van kamer te wisselen, ging dit niet meer want het hotel zat vol. pas de volgende dag kon gewisseld worden. Waren we helemaal niet blij mee - zeker ook niet als je ziet welke prijs je hier betaald. Wanneer we dan nog het commerciële geste vroegen voor het ongemak van die nacht kon dit ook helemaal niet. Totaal niet commercieel. Hotels genoeg dus kies een ander.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Heerlijk rustig vertoeven in Isla Mallorca & Spa...
    • Executive Kamer met Balkon

Warm gedeelte van ontbijt kon na 9.30 nog wel eens minder warm zijn. Vrije parkeerplaats bij het hotel was soms even zoeken. Hotel heeft wel parkeergarage voor € 10 p/nacht. In de avonduren geen entertainment in het hotel. Voor degenen die van rust houden wel prima. Rustige live achtergrond lounge muziek bij de bar zou wel leuk geweest zijn. Voor de rest prima hotel en personeel.

Alle dag ontbijt gedaan, 1x diner: allebei prima. Kamer en badkamer ruim en schoon. Bedden zeer comfortabel. Elke dag schone handdoeken gekregen. We zaten in gedeelte waar spa, fitness en massageruimte ook is. Was zeer prettige. Ligging hotel zeer centraal. Dicht bij het centrum en uitvalswegen. Het is geen "adults only" hotel, maar doordat er geen kinderattracties zijn, vrijwel alleen volwassenen gezien. 24-Uurs incheck service, personeel goed, vriendelijk en vlot.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

mwa

We hadden om twee kamers dichtbij elkaar gevraagd. Kregen twee kamers in verschillende gebouwen. We hadden een kamer met twee eenpersoonsbedden geboekt, kregen een kamer met een tweepersoonskamer. De kamers waren klein. Een kamer stonk en is ook een dag niet opgemaakt. Bij de andere kamer hadden we erg last van luidruchtige buren. Er werd gebouwd aan uitbreiding. Dit gaf geluidshinder overdag.

Ontbijt was goed

Prijs kwaliteit super! Ideaal voor citytrip!
    • Stedelijke Economy

De kamers zijn heel gehorig! Jammer dat je voor de sauna moet betalen als gast. De kussens van het bed zijn niet zo goed.

Fijn dat er een parking was voor de huurauto! Goede ligging tov Palma zelf. Hotel heeft veel faciliteiten: fitness (heel uitgebreid), roomservice (lekker!). Super vriendelijk personeel!!

Zéér aangenaam op alle vlak!
    • Urban Kamer met Terras

Wij waren heel tevreden van ons verblijf. De optie's zoals het binnenzwembad is héél leuk. Je moet er wel voor bijbetalen maar er zijn dan ook de spa mogelijkheden. Komt op 9€ per persoon voor 2 uur. De moeite waard. ..Mooi fris hotel!

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Uitstekend hotel
    • Stedelijke Economy

Behalve die 2 makkelijke stoelen van boven niets.

De inrichting van de kamer; verlichting, stoffering, douche- en toiletruimte. Met 2 "gemakkelijke" stoelen erbij was het top geweest.

Prima hotel op dit voorval na
    • Executive Kamer

De opslag vd koffers andere ruimte geven waar de receptie zicht op heeft, stroom was uitgevallen en heb n vreemde vrouw net op tijd betrapt die met onze spullen ervan door wou gaan, receptie heeft paspoortnr v haar genoteerd maar kon verder niets doen omdat ze geen camerabeelden hadden vanwegen de stroomuitval, dat vonden zeer nalatig vt hotel

Ontbijt prima, ligging rustig 15 min lopen na t centrum voor ons geen probleem

Fijn en schoon hotel op loopafstand van centrum.
    • Stedelijke Economy

Nette standaard kamers met standaard faciliteiten. Schoonmaak is zeer goed van gehele accommodatie trouwens. Zeer goed ontbijt en fijne gym. Spa hebben we niet gebruikt maar is niet duur en ziet er netjes uit. Lokatie is goed, op ongeveer 15 minuten lopen van het centrum.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Fijn hotel met goede faciliteiten op een prima locatie
    • Executive Kamer met Balkon

Mooi zwembad met in het weekend (juni) veel te weinig bedjes waardoor het een handdoekenrace wordt...

Heerlijk ontbijtbuffet met echt vers sinaasappelsap en groot assortiment aan vers fruit. Kamers zijn prima met zeer comfortabele bedden. Fijne locatie, uit de drukte maar op loopafstand van haven en oude centrum. Fijne spa, heerlijke massage gehad.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Zeer vriendelijk personeel, grote kamer

Geen balkon, enkele defecten op de kamer, bv enkele lampen stuk, bepaalde loszittende stukken, bv. haardroger maar half in de muur, knop sluiting bad los, niet altijd voor 3 personen handdoeken alhoewel voor 3 betaald

Zeer vriendelijk personeel, grote kamer

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Misschien was een upgrade ons beter bevallen...
    • Urban Kamer

Hotel geboekt voor de Spa omdat we in januari naar Mallorca gingen. Komen we daar aan... Was de Spa dicht! Verbouwing! Echt heel erg balen!! Niemand die ons hiervan op de hoogte heeft gebracht. Het hotel had wel een vervangende Spa bij een ander hotel geregeld maar dat was 20 minuten lopen. En aangezien we 7 dagen regen hadden was dat niet echt leuk. Als we van tevoren hadden geweten dat de Spa deze week gesloten zou zijn hadden we een ander hotel genomen.

De ligging van het hotel was prima. Zeer vriendelijk personeel. Kamer matig. Bedden niet echt tof, hard met kuilen erin. Elke dag wel schoon beddengoed. Douche was smoezelig, overal vieze randen. Heb met slippers aan gedoucht. Geen balkon, maar wel mooi uitzicht over Palma. Ontbijt prima, veel keus. Kok aanwezig voor bereiden van het gewenste eitje. Baliemedewerkers Super! Erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Echt vakantiegevoel
    • Executive Kamer

De cleaning viel wat tegen met name de badkamer. Douche was niet goed schoongemaakt. Wanneer je gebruik maakte van de plastic bekertje(s) en je gooide deze weg, werd dit niet vervangen. Ook bij het gebruik van shampoo/douchegel (geleverd door het hotel) werd niet vervangen.

Ontbijt was super, de service en de kwaliteit van receptie was uitstekend. Je kon voor elke vraag terecht bij de receptie en werd heel goed geholpen In het Engels. De ligging van het hotel ligt in een rustige buurt. Lopen naar het centrum was niet ver. Er was een bushalte in de buurt. Kortom een aanrader.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Echt een aanrader!
    • Executive Kamer met terras

Poetsen van de kamer kon sommige dagen beter!

Zalig breed bed! Fantastisch terras met tafel en zeteltjes en 2 ligbedden met parasol. Vriendelijk personeel. Perfecte locatie op wandelafstand van kathedraal,bars,restaurants en terrasjes.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

ontbijtbuffet met veel keuze ;

schimmel in de douche, voor de rest alles proper

ontbijtbuffet met veel keuze ; vers fruit, omeletjes op aanvraag, koffiekoeken, veel keuze in brood en beleg, perfect !

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Zeer goed uitgenomen de ligging van de kamer!
    • Stedelijke Economy

Ligging van de kamer (119) was niet goed: 1/aan de plaats waar de leveringen gebeuren=veel lawaai 2/boven de hotelkeuken= veel lawaai 3/geen zicht. Voor een klant die 11nachten boekt! Upgrades waren de eerste drie dagen niet beschikbaar.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

net buiten alle vertier, dus redelijk rustig

mn kamer (nr 4) had geen balkon

goede matrassen, keuze hoeveelheid ontbijt, rust.

mooi hotel met fijne zwembaden
    • Stedelijke Economy

Fijne kamer, mooie zwembaden en vriendelijk personeel. Goede douchegelegenheid voor een late check out.

prachtig en aangenaam hotel .
    • Executive Kamer met Balkon

De vriendelijkheid en de behulpzaamheid van alle personeelsleden. Het eten buiten was een pluspunt. De ligging was super.

Prima centrale ligging

Prima centrale ligging

De ligging en de rust in combinatie met de afstand tot het...
    • Stedelijke Economy

Kamer iets aan de kleine kant

De ligging en de rust in combinatie met de afstand tot het centrum

goed hotel, netjes, lekker ontbijt, heerlijk avondmaal, een...
    • Stedelijke Economy

goed hotel, netjes, lekker ontbijt, heerlijk avondmaal, een aanrader, enige minpunt, klein zwembad...

Ontbijt betalend, spa betalend ??

Ontbijt betalend, spa betalend ??

Mooie ruime kamer.
    • Executive Kamer met Balkon

Restaurant is niet sfeervol.

Mooie ruime kamer. Prima ontbijt.

Heerlijk hotel van alle gemakken voorzien
    • Executive Kamer

Heel uitgebreid ontbijt, fijne kamers en vriendelijk personeel.

Was goed alleen jammer dat we voor de spa bij moesten betalen
    • Stedelijke Economy

Dat we voor de spa bij moesten betalen

Het personeel was heel erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Alles netjes en schoon

Alles netjes en schoon

• Beoordeeld op: 18 november 2017

alles top behalve wifi
    • Stedelijke Economy

Wifi is gewoon slecht. Beter geen Wifi dan dit soort fake-internet. Met een gewone 4G verbinding surf je tot 12x sneller.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Redelijk verblijf

Iets te hard bed Prijs/kwaliteit

Ontbijt Hygiene

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

De prijs van een biertje en wijntje bij de buitenbar viel wel tegen

Schone kamers , heerlijk omeletje, fijn terras.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Ontbijt en diner fantastisch
    • Urban Kamer

Te Weinig ligstoelen en kleine zwembaden

Ontbijt en diner fantastisch

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

• Urban Kamer met Uitzicht en Balkon

Te weinig ligplaatsen aan het zwembad

Prachtig mooie ligging

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Mooi hotel goed ontbijt rustige ligging schoon

Mooi hotel goed ontbijt rustige ligging schoon

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Aanrader
    • Urban Kamer met Uitzicht en Balkon

Tweede maal in dit hotel. Perfecte ligging. Sympathiek personeel. Prijs kwaliteit super hotel.

• Junior Suite met Uitzicht

Te koud, verwarming functioneerde niet (meer). Als hotelgast dien je te betalen voor twee uur spa.

Ontbijt was prima.

ruime kamer, brede en comfortabele bedden, nette badkamer

ruime kamer, brede en comfortabele bedden, nette badkamer

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Genoten!
    • Urban Kamer met Uitzicht en Balkon

Badkamer had wel iets schoner gekund

Ontbijt was heel goed

Ontbijt was heel goed

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

'n heel goed hotel

Internet was langzaam

rustige omgeving

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Heerlijk ontbijt en vriendelijk,behulpzaam personeel.
    • Urban Kamer

Extra kosten voor het binnenzwembad

Heerlijk ontbijt en vriendelijk,behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

p r i m a

ontbijt

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Prima liging aan een mooie stad,een aanrader
    • Stedelijke Economy

Zeer mooie kamer en badkamer.....alles erop, een super ontbijt,Top !

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Heel goed
    • Executive Kamer

Het bed is klein en hard, airco was uitgeschakeld maar het was ruim 20 gr. Te warm in het hele hotel

Lokatie, vriendelijke mensen, eten prima.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Enorm genoten van ons verblijf !
    • Urban Kamer

Zeer uitgebreid en lekker ontbijt !!!

• Beoordeeld op: 3 november 2016

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Kamerinrichting zoals vermeld is niet aanwezig

Kamerinrichting zoals vermeld is niet aanwezig

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Te duur voor wat je krijgt
    • Urban Kamer

Sauna was kapot, kleine kamer, bedden ook klein en keihard.

Ligging is goed

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Heel aardig personeel, heerlijk ontbijt, prima lokatie
    • Executive Kamer met terras

Heel aardig personeel, heerlijk ontbijt, prima lokatie

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Het is een erg schoon hotel met vriendelijk personeel en...
    • Executive Kamer

De kamer was wat aan de kleine kant .

Het is een erg schoon hotel met vriendelijk personeel en prima faciliteiten

• Beoordeeld op: 19 mei 2016

Ontbijt was goed, fijne en schone kamer.

Het zwembad ziet er mooier uit op de foto's dan in het echt

Ontbijt was goed, fijne en schone kamer. Stukje lopen naar het centrum van Mallorca, maar dat vonden wij juist wel lekker. Ik was ziek geworden tijdens de vakantie en vloog pas laat terug, wij mochten toen laat uitchecken: heel aardig!

• Beoordeeld op: 14 mei 2016

Ruim hotel, mooie infrastructuur.

Het fietsenverhuur was duur en jammer dat het maar tot 20:00 was!

Ruim hotel, mooie infrastructuur. Onbijt was zeer lekker ook aangenaam zitten. Zeer vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 5 april 2016

Heerlijk binnen en buiten terras.

Een enkele barman viel tegen, die had het verkeerde beroep gekozen.

Heerlijk binnen en buiten terras. Prima ontbijt (bij prijs inbegrepen). Fraaie kamer met groot balkon (let op maar 9 stuks). Fraaie kiosk in aanbouw voor drankjes en hapjes buiten bij het zwembad. Parkeergarage voor € 10,00 per dag. Leuke bar binnen met goede zitplaatsen. Kortom niets te klagen, wij gaan in september weer.

• Beoordeeld op: 31 maart 2016

Zeer rustige locatie, maar toch vlakbij het zeilhaventje aan...

SPA was niet inbegrepen in de kamerprijs. De hotelbar sluit vroeg: tussen 23u en 24u.

Zeer rustige locatie, maar toch vlakbij het zeilhaventje aan de Gabriel Roca. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Ideale service voor fietsvakantie: de fietsen konden 's nachts in de ruime bagagezaal en de laatste dag konden we na uitchecken 's namiddags douchen en omkleden in de SPA. Zeer uitgebreid en lekker ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 2 februari 2016

heerlijk ontbijt.

sauna wordt mooi omschreven op website, maar is niet in de prijs inbegrepen, raar als je een hotel met spa en welnessmogelijkheden boekt. De werken/ geluidshinder als je in de sauna was, was niet aangekondigd op voorhand. Bar was ongezellig.

heerlijk ontbijt. Ruime kamers met lichttherapie :). mooie accommodatie. fietsenverhuur ter plaatse.

• Beoordeeld op: 2 december 2015

Degelijk hotel met vele faciliteiten.

Bedden mogen beter voor deze klasse van hotel. Gemeenschappelijke ruimtes missen wat uitstraling.

Degelijk hotel met vele faciliteiten. Vriendelijk doch zakelijk personeel. Ruime keuze bij ontbijt.

• Beoordeeld op: 27 november 2015

Prima hotel, parking nabij, vriendelijk personeel.

Niets echt, ontbijt was vanaf 07:00 uur maar om 07:30 was een deel nog maar gereed, dit eigenlijk enige minpuntje

Prima hotel, parking nabij, vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijt. Kamers eerder klein maar alles is aanwezig.

• Beoordeeld op: 26 november 2015

Zonnig balkon, lekker & uitgebreid ontbijt, gratis...

Kwaliteit dinner in het hotelrestaurant

Zonnig balkon, lekker & uitgebreid ontbijt, gratis fietsen, goede fitness, vlak bij de zee, op wandelafstand van het centrum

• Beoordeeld op: 12 november 2015

Het hotel was erg mooi.

De bediening was vriendelijk maar was vele malen te laat . En ja s' avonds geen thee of koffie. De kok was heel veel niet op zijn plaats en daarom moesten mensen soms wel eens te lang wachten. Als het restaurant op gaat om half acht vinden wij dat alles wel klaar moet zijn.

Het hotel was erg mooi. Wij hadden een kamer superior met heel groot balkon met twee ligbedden en ja ook nog een zitje met drie stoelen en parasol. Ons uitzicht was uitstekend . We konden van ons balkon het fort zien en die was erg mooi. We hebben hem ook bekeken. Dit is een aanrader. De kathedraal van Palma is ook erg mooi. We hebben een fijne week vakantie gehad.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2015

De gastvrijheid, ontvangst tijdens ontbijt.

Accomodatie binnen spa, leek op het internet uitgebreider. Bepaalde dingen waren defect. Aquarium is een goede lokaas, maar uiteindelijk niet echt (lijkt op internet wel zo) :0)

De gastvrijheid, ontvangst tijdens ontbijt. Hygiene op kamers.

• Beoordeeld op: 29 september 2015

Vriendelijk personeel, goede ligging met supermarkt in de...

De huurfietsen waren vaak niet meer beschikbaar en moeten voor 20:00 uur terug zijn.

Vriendelijk personeel, goede ligging met supermarkt in de nabijheid. Palma is een leuke stad goed bereikbaar met de fietsen die gehuurd kunnen worden

• Beoordeeld op: 17 september 2015

Kamer: goede bedden, goed werkend sanitair, mooie...

Onze kamer (urban room) had geen balkon. Dat wisten we van te voren, maar het was een gemis. Verder had deze kamer een badkamer zonder deur en de douche had een matglazen wand naar de kamer. Verlichting op de badkamer aan en de hele kamer was verlicht! Verder had de w.c. een matglazen klapdeur, was dus niet geluiddicht. Wij vonden dat storend. Ik zou om die reden nooit meer dit type kamer boeken, ondanks de vele pluspunten. Wifi werkte goed, maar je moest heel vaak opnieuw inloggen.

Kamer: goede bedden, goed werkend sanitair, mooie inloopdouche, zeer goed werkende airco, lichtdichte gordijnen, safe. Prima, uitgebreid ontbijt, goede en betaalbare lunch en diner, heerlijke cocktails. Keurig verzorgd zwembad, goede ligbedjes. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 6 september 2015

Personeel was zeer vriendelijk

Bed was een twijfelaar ipv een tweepersoonsbed. Geen ramp ofzo maar dit is een eerlijke mening. Ik ben thuis groter gewend ;-)

Personeel was zeer vriendelijk

• Beoordeeld op: 5 september 2015

De gastvrijheid!

Rugpijn door harde matras. Pedicure, vriendelijk maar minder goed opgeleid. De handdoekleggers.

De gastvrijheid! Lekker ontbijt en avondbuffet. Optreden van muzikanten. Heel vriendelijke bediening!

• Beoordeeld op: 23 juni 2015

Wij hadden een kamer met een patio geboekt.

Lawaai bij de ingang van het hotel. Gasten maakte tot in de laatste uurtjes lawaai wat enorm tussen de gebouwen door keste en de deur was niet geluids dicht

Wij hadden een kamer met een patio geboekt. Lekker veel ruimte om buiten te zitten als je 's avonds terug kwam.

Er zijn ook 40 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Isla Mallorca & Spa