Beoordelingen over Jardin de la Abadia 4-sterren

San José, 3-5, 47195 Arroyo de la Encomienda, Spanje

#3 van de 3 hotels in Arroyo de la Encomienda

Aangenaam voor een stop onderweg. Mede door gunstige ligging.

Prachtige douche, maar onpraktisch in gebruik.

Zeer mooie ruime suite, terwijl 2 persoonskamer hadden geboekt. Wellicht omdat ik beenletsel had en een goed toegankelijke kamer had gevraagd . Wij waren hier eerder, maar ook nu: prima menu met wijn en water tegen lage prijs.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Praktische locatie voor één nacht en op doorreis.

Dat er geen rookvrije kamer beschikbaar was. De eerste kamer hebben we geweigerd vanwege de penetrante rooklucht, de tweede zou rookvrij zijn, maar was dat ook niet. Zeer matig restaurant.

Locatie in rustige buurt vlakbij uitvalswegen. Plezierig en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

perfect en onklopbaar voor de prijs die wij betaalden

prijs/kwaliteit voor half pension perfect; lekker eten (drank inbegrepen) zowel diner (keuzes) als ontbijt met oa verse koffie en fruitsap; ruime kamers met perfecte koeling en geluidisolatie vriendelijk personeel; goede parking; rustige ligging en toch nabij autoweg dus perfecte uitvalbasis

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Prachtig hotel zonder meer.

Voor een hotel met allure toch wel een zeer basic ontbijt zonder vlees of eitjes. De omgeving van het hotel is niet leuk, enkel het ietwat verderopgelegen parkje nodigt uit tot een wandelingetje. Personeel is vriendelijk maar spreekt enkel spaans.

Hele mooie kamer in prachtig gerenoveerd hotel met mooi interieur . Keuze tussen restaurant en bar met snacks.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Zeer fijne overnachting

Bed was een beetje hard , maar voor de gemiddelde persoon is dit perfect !

Zeer fijne overnachting

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

prima verblijf voor enkele dagen in Valladolid

diner; Eten niet echt warm

Kamers en ligging

• Beoordeeld op: 24 februari 2016

Het restaurant was beneden alle peil en werd dr dezelfde...

Het restaurant was beneden alle peil en werd dr dezelfde barman als het café bediend. Lange wachttijden onverschillige bediening slechte kok. Het etablissement ziu veel beyer kunnen worden uitgebaat. Ons zien ze daar niet meer alhoewel we daar veel voorbij komen. Spijtig toch

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Echt een heerlijke kamer.

Enige wat minder is dat zijn de hoofdkussens. Te plat. Voor de rest is alles prima!

Echt een heerlijke kamer. Lekker ruim. Zelfs een bubbelbad waar we van genoten hebben. Ontbijt was heerlijk uitgebreid.

• Beoordeeld op: 17 februari 2015

Het ontbijt was prima.

De receptionist spreekt alleen Spaans, zegt eerst dat honden niet welkom zijn, daarna dat er die avond geen plaats in het restaurant is wegens Valentines day. We kregen een groot appartement, zonder behoorlijke verwarming. Dit was zogenaamd wegens de hond, maar mij was duidelijk dat alle kamers deze 14 februari beter verhuurd waren .Het hotel was volledig uitverkocht en wij werden dus in een soort nood accomodatie ondergebracht, waar we 's zomers blij mee geweest zouden zijn, maar dat in de winter in deze staat niet verhuurd zou moeten worden.

Het ontbijt was prima. Hotel ligt gunstig ten opzichte van de snelweg.

• Beoordeeld op: 3 maart 2016

De kamers

Het personeel spreekt alleen Spaans

De kamers Het restaurant Het personeel

• Beoordeeld op: 25 mei 2015

Ligging en inrichting.

Ligging en inrichting. Uitstekend restaurant met prima menu tegen lage prijs.