1. Startpagina hotelbeoordelingen

Beoordelingen over Jardin Las Hayas

Carretera Las Hayas, 38869 Valle Gran Rey, Spanje

#40 van de 48 hotels in Valle Gran Rey

4,3

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 24

• Beoordeeld op: 29 november 2018

Wij hadden appartement nr 204.
    • Standaard Cottage (2 Volwassenen)

Geen winkels in Las Hayas voor zover jij hebben kunnen ontdekken. Ontbijten kan wel in het restaurant van de eigenaar.

Wij hadden appartement nr 204. Het was een klein, knus appartement, slaapkamer met een goed 2 persoonsbed, woonkamer met bank en tafeltje + 2 stoelen en de keuken. Het is er lekker rustig en de plaats was een goede uitvalbasis om wandelingen te maken. Er komt openbaar vervoer, maar een auto ter beschikking is een aanrader. Er zijn geen winkels in Las Hayas. Het restaurant van de eigenaar ligt op 5 minuten lopen van het appartement. Ze serveren er wel elke dag hetzelfde, smakelijk vegetarische menu.

Verbleven in november 2018

Fantastisch!

Niets! 👍

De accommodatie. Gezellige kamers, goeie bedden, schoon. Op elke kamer een magnetron, tv-tje en kleine koelkast. Heerlijk warme en krachtige douche. Mooie omgeving, rust!

Ons huisje was gezellig.
    • Huisje met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Wat niet fijn was.... dat de foto's die staan bij de boeking van het huisje niet kloppen dat was een heel lelijk huisje ! Gelukkig was het huisje van de foto wel vrij en hebben we die gekregen. Het huisje was wel €15 per nacht duurder.... volgens eigenaar is de verantwoordelijkheid van de foto's bij bookings..

Het huisje wat wij uiteindelijk kregen was heel mooi en romantisch van oude steen en met een houtkachel.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Het weer was de spelbederver en vertekende het beeld van de accomodatie.

Het weer viel vreselijk tegen. Gelegen op 1000m hoogte bleven we de hele tijd in de mist en de regen. Helaas valt er ter plaatse absoluut niets te beleven. Bovendien was de regen en mist na zonsondergang ronduit gevaarlijk: wij zaten helemaal bovenaan 40 trappen in het pikdonker. Bij goed/droog weer is dit een ideale uitvalsbasis naar heel wat wandeltochten in het nationale park. Een half uurtje rijden naar de kust Valle Gran Rey of San Sebastian was de oplossing. Het plaatje zou er helemaal anders uitgezien hebben bij goed weer. De accommodatie had ook appartementen met kookgelegenheid; dat zou het al een stuk aangenamer gemaakt hebben maar we wisten dit niet bij het boeken.

Geen ontbijt geprobeerd omdat het avondeten van het 1-keuze menu nogal simpeltjes was en het restaurant gedateerd. ( geschikt voor wandelgroepen maar niet erg gezellig). We zijn naar het vlakbijgelegen café-restaurant gegaan of gewoon op onze kamer ontbeten. Het restaurant van de accommodatie ligt een 200m van de kamer: niet ver maar wel in de gietende regen... De kamer was zoals beschreven en binnen de verwachtingen (en best ok)

• Beoordeeld op: 29 december 2016

- personeel was zeer onvriendelijk, nors

- personeel was zeer onvriendelijk, nors - het eerste wat bij ontvangst (met een kopje koffie, dat dan weer wel) van ons werd gevraagd was te betalen; we kregen gelijk de rekening gepresenteerd! - verblijf in de badkamer was zeer onprettig; slecht onderhouden, lekkage en wormen op de vloer! - parkeren bij het huisje was bijna onmogelijk; slechts plek voor twee auto's voor 11 huisjes - we zijn na een nacht verhuisd naar Valle gran Rey, ook omdat het in december veel te fris is in Las Hayas; in Valle gran Rey nog vier fijne nachten doorgebracht met mooie dagtochten over La Gomera, wat een fantastisch mooi eiland!

• Beoordeeld op: 25 november 2018

Afgelegen verblijf, mooie kamer maar arme badkamer

Badkamer

Kamer

Verbleven in november 2018

Een kleine, tegenvallende ruimte.

Heel ongediertje in de kamer. Temperatuur: koud.

Prachtig
    • Huisje met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Schone handdoeken

• Beoordeeld op: 21 april 2016

Het bijbehorende restaurantje zat op een mooi plekje en we...

De dame die nu de scepter zwaaide was niet erg oplettend, zonder aandacht en service. Wij voelden ons bezwaard om iets te vragen. Ze was ook niet bereid om een taxi voor ons te regelen. In de kamer waren enkele wormpjes te vinden die in grote getalen ook buiten lagen. Zonder slippers niet fijn. Kamer lag nog ver en onhandig lopen bij het restaurantje vandaan. Dat was met koffer bijna niet te doen.

Het bijbehorende restaurantje zat op een mooi plekje en we hebben lekker vegetarisch en lokaal gegeten. De initiatiefneemster, the old lady, was een heel lief en zorgzaam mens.

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

Moeilijke communicatie met personeel, problemen met...

Moeilijke communicatie met personeel, problemen met inchecken, nadien was alles in orde. Maar het kan er wtee koud zijn, gelukkig is er electrische verwarming. Prachtig gelegen om te wandelen.

• Beoordeeld op: 7 januari 2016

Prima bedden maar een deprimerende kamer en klein...

Prima bedden maar een deprimerende kamer en klein binnenplaatsje waar amper daglicht binnenkwam. Het licht moest aldoor aan! Gelukkig was er een gemeenschappelijk terras! Kamers aan de voorzijde hadden een schitterend uitzicht.

• Beoordeeld op: 25 september 2015

we vroegen een andere maaltijd dan hun...

muffe, vochtige kamer op het gelijkvloers

we vroegen een andere maaltijd dan hun 'traditionele' voorstel (sedert jaren) en kregen een overheerlijk maal met paella

• Beoordeeld op: 27 mei 2015

Mooi gelegen restaurant met aparte huisjes waar je verblijft.

Het was ooit erg mooi, dat is nog nét te zien. Schimmel in de badkamer waardoor de hele kamer als een muffe kelder rook. Stofdraden aan het plafond. De accommodaties is mooi gelegen, maar onderhoud is nodig!

Mooi gelegen restaurant met aparte huisjes waar je verblijft.

• Beoordeeld op: 31 maart 2015

Het authentieke karakter van de ouderwets ingerichte...

Geen wifi op de kamers. Enkel in het restaurant. Maar op zo n locatie past dit wel..

Het authentieke karakter van de ouderwets ingerichte receptie/restaurant met een echte mama die zo trots is op al haar erkenningen die ze inkadert. Daartegenover zijn de kamers wel erg modern en comfortabel.

• Beoordeeld op: 12 maart 2015

De locatie is perfect.

De badkamer was heel erg klein. De kastjes van het keukentje viel wat uit elkaar, maar er was wel voldoende kookgerei om er prima te koken.

De locatie is perfect. Goede uitvalbasis voor wandelingen en heerlijk rustig gelegen in een klein dorpje. Het appartementje had een ruime woon/eetkamer en een aparte slaapkamer

• Beoordeeld op: 26 februari 2015

Bij mooi weer een prima plek.

Erg ver van de bewoonde wereld. Vooral geschikt voor de minder veeleisende reiziger die alleen komt om te wandelen. Bij wat mindere weersomstandigheden is Las Hayas geen fijne plek om te verblijven. De accommodatie bestaat uit een centraal gebouw (vegetarisch restaurant) met daar omheen (op afstand) een aantal huizen met appartementen. Hierdoor nauwelijks contact met andere gasten.

Bij mooi weer een prima plek. Veel wandelingen kunnen van hieruit gestart worden.

• Beoordeeld op: 25 februari 2015

Vriendelijke eigenaresse.

Eind jan. 7 graden. In het restaurant zou een kacheltje aan mogen. Onaangenaam koud.Wij stonden voor een dichte deur op ontbijt-tijd. Reden onbekend, geen excuus. Ene dag heel goed avondeten, andere dag aanfluiting...

Vriendelijke eigenaresse.Kamer ruim.

• Beoordeeld op: 16 februari 2015

Bij helder weer prachtig uitzicht op La Gomera!

Aangezien alle deuren op een klein halletje uitkomen is het erg gehorig wanneer andere gasten later terugkomen.

Bij helder weer prachtig uitzicht op La Gomera!

• Beoordeeld op: 14 februari 2015

karakteristiek verblijf

moeizame communicatie met personeel. heel koud (5 graden/storm/regen) zeer slechte verwarming

karakteristiek verblijf mooi centraal gelegen op la gomera

• Beoordeeld op: 19 januari 2015

Leuk huisje, mooie plek, goed te verwarmen met 2 electrische...

Internet in de casa niet beschikbaar, wel in restaurant waar de receptie is. De afstand tot de receptie/is 10 tot 15 minuten lopen.

Leuk huisje, mooie plek, goed te verwarmen met 2 electrische kacheltjes. mooie wandelingen vanaf het huisje. Je loopt in een kwartiertje in het Nationale Park

• Beoordeeld op: 16 mei 2016

lekker eten maar de kamer=

onze kamer was vochtig en beschimmeld..keek uit op ..een rotsmuur..

lekker eten maar de kamer=

• Beoordeeld op: 24 februari 2016

De omgeving en het uitzicht

Dat er geen Engels gesproken werd en onvriendelijk personeel.

De omgeving en het uitzicht

• Beoordeeld op: 9 januari 2016

Mooie kamer met fantastisch uitzicht

Eten in restaurant was wel apart maar matig van kwaliteit. Er is ook slechts 1 menu

Mooie kamer met fantastisch uitzicht

• Beoordeeld op: 7 maart 2015

Het eten was speciaal maar heel lekker

Het eten was speciaal maar heel lekker

Resultaat 1 – 24

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!