Beoordelingen over Cosmo Apartments Sants

Passeig Sant Antoni, 30, Sants-Montjuïc, 08014 Barcelona, Spanje

#252 van de 1.300 vakantiewoningen in Barcelona

Gebaseerd op 1694 beoordelingen over dit appartement

Top appart met top view en top CREW🙌🏻🙏🏻🤩, rustige buurt heel...
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Krappe ondergrondse parking , maar voor wie de afmetingen van zijn wagen kent...No problem🤪😉

Top appart met top view en top CREW🙌🏻🙏🏻🤩, rustige buurt heel dicht bik Arena💕❤️👍🏻

Kamers en bedden goed.
    • Loft Suite

Ontbijt is inbegrepen maar verwacht er niet veel van. Wel prettig dat het op aangegeven tijd op je kamer wordt bezorgd.

Kamers en bedden goed. Keurige ruime badkamer. Het is wel gehorig. Je hoort naast gelegen appartement. Geen last van drukke straat. Ligt naast treinstation en vlakbij metro. Parkeren is ok. Garage moeilijk te vinden(receptonist is moeten meerijden) en kost 22 euro per nacht. Personeel reageerde direct op vraag voor meer toiletbenodigdheden. Gratis koffie bij aankomst. Ter plaatse hoefden we alleen nog toeristenbelasting te betalen.

Nette en ruime kamers, in een rustige omgeving. Bruisende centrum is heel goed bereikbaar.
    • Loft Suite

parking is te smal qua doorgang voor monovolume; en steil. Moest zowel bij binnenrijden als uitrijden eventjes terugkeren.(korte draai) De handdoeken werden niet ververst hoewel op grond gelegd. Pas na vraag bij balie. Ontbijt wordt gebracht aan kamer, en is beperkt. Moet op voorhand via checklijst aangeduid worden. Voor dit type hotel had ik meer verwacht (kwantiteit en kwaliteit)

Kamer voldoende ruim, badkamer proper en bood alles (zeep, handdoeken haardroger,strijkijzer). Keukentje was volledig hoewel zelf niet gebruikt. 2 metrohaltes dichtbij, zelf een treinstation en bushaltes. Vanuit dit hotel is Barcelona heel goed bereikbaar. Airco werkt goed (na toelichting door balie)

De kamer was netjes
    • Loft Suite

Opeens moesten ze voor meerdere dingen onze creditcard hebben en wilden ze deze ook kopieren, terwijl er al via booking.com betaalt was. Ze hadden ook kaartjes voor het aquarium zeiden ze. Echter, bestelden ze die gewoon online. Dat hadden we zelf ook kunnen doen. Ook toen werd weer geprobeerd om onze creditcard te gebruiken, we hebben geweigerd.

De kamer was netjes

Voldeed voor 2 dagen maar niet voor herhaling vatbaar.
    • Loft Suite

Wifi op 6de verdiep was niet voldoende (te traag of geen). Ontbijt was inbegrepen (hadden we zo geboekt) maar ter plaatse bleek dat er voor de meest relevante zaken zoals hesp/salami/kaas/vers fruitsap liefst 3€ per keuze en per persoon moest bijbetaald worden! Nog nooit meegemaakt. Enkel de basis zoals koffie/thee/melk/yoghurt/cereals/toast(maar 3 sneetjes pp)/choco-confituur/gekookt ei bleek inbegrepen.(meeste zaken voorverpakt dus niet vers). Heel jammer dit pas ter plaatse te moeten vernemen. Ook geen voldoende isolatie, als er iemand anders op de gang loopt of praat hoor je dat heel goed.

Ligging aan het station is perfect als uitvalbasis. Accommodatie op zich was OK. Alles voldeed. Brachten ontbijt op de kamer. (dus wel geen ontbijtbuffet dan...). Vriendelijke mensen en behulpzaam.

Prima apartement voor kort verblijf.
    • Loft Suite

Voor 4 personen is het efg krap. . Voor een paar dagen stad te doen. Ontbijt is beperkt en ook qua uren 8.30-10.30 u. We gingen de laatste dag vroeg weg - geen mogelijkheden.

Locatie in de stad en naar luchthaven. Bed prima. Badkamer prima.

Domper op de feestvreugde
    • Appartement Maisonnette/Duplex 2 Slaapkamers

We sliepen precies op straat het was alsof de vespas en auto's door je bed rijden dus geen geluidsisolatie. Er zijn geen gordijnen enkel zonnewering aan de binnenkant dus s avonds en s nachts kamer verlicht met straat verlichting, geeft met kinderen en ook voor jezelf problemen. Ontbijt= op het appartement aan de deur gebracht met voorverpakte croissants, niets vers behalve de toast

Netjes proper en vriendelijk

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Verblijf was redelijk in het algemeen ..
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Het ontbijt is heel arm aan kwaliteit en hoeveelheden. Te gestreste medewerkster. Het is te veel werk voor een medewerkster. Slecht organisatie.

Het lokatie.. design van de apprtemeten.

Perfect!
    • Loft Suite

Standaard informatie over de omgeving of verder kant-en-klare info over Barcelona. Deze had men niet standaard voorhanden.(tip)

Ontbijt was eenvoudig. De dame was erg behulpzaam, en ondanks dat het beperkt was vulde ze alles tijdig aan en konden we koffie en toast krijgen zoveel we wilden. Locatie is perfect bij Sants treinstation, 200 meter lopen vanuit de uitgang. Wij moesten een dag laten naar de luchthaven en ook hier heeft men ons een goed advies gegeven en konden we eenvoudig met d trein reizen. Vanaf Sants kun je ook eenvoudig de metro pakken en Barcelona ontdekken. Ook hier was niets te veel en printten ze alles wat we nodig hadden.

Geweldig! Zou zo weer gaan (als het niet zo duur zou zijn), maar wel echt de moeite waard!
    • Deluxe Appartement met 3 Slaapkamers

Had wel iets van aanbod willen hebben als het gaat om ontbijt

Zwembad van het penthouse is echt geweldig in combinatie met het dakterras en het uitzicht uiteraard!

Modern, fris appartement in leuke wijk.
    • Loft Suite

De airco konden we niet goed regelen, daarom was het erg warm in de kamer.

Het appartement is nog heel nieuw en fris. Leuk modern ingericht. Zalige grote handdoeken in de badkamer. De locatie in de wijk Sants is verrassend leuk. Als je voor de deur met trap naar beneden gaat, kom je in wijk met leuke bars, restaurantjes etc. En nog niet zo heel toeristisch.

Voor dat geld misten de puntjes op de i
    • Appartement Maisonnette/Duplex 2 Slaapkamers

Het gehele plaatje miste de puntjes op de i.. Bij aankomst wilden wij graag douchen na de lange reis. Er was geen warm water, de boiler moest eerst nog ingeschakeld worden en vervolgens duurde het 2 uur voordat er warm water was. De keuken loopt vol met mieren. Handdoeken worden niet dagelijks verschoond, ook niet om de dag, je moet er expliciet om vragen en zelfs dan wordt er moeilijk gedaan. Daarnaast geven de fel groene en oranje handdoeken enorm af, na het douchen zit je volledig onder de pluisjes, hetzelfde geldt voor je kledig als een handdoek eenmaal je kleding heeft geraakt. Schoonmaken gebeurt niet dagelijks en het vuilnis moet je zelf buiten zetten wat buiten het gebouw zit aan de overkant van de straat. Ondanks dat er wordt geclaimd dat de kamers niet gehorig zijn konden wij wel degelijk meegenieten van de gesprekken, het plezier en de ruzies van onze buren. Al met al een geslaagde vakantie, je moet er zelf het beste van maken maar het zijn de kleine puntjes die voor mij moeten kloppen om een vakantie geweldig te maken en je moet je niet irriteren aan mieren in je keuken terwijl je 2 uur staat te wachten op warm water om vervolgens eruit te zien als een teletubbie door de pluisjes van de handdoeken.

Ondanks dat de ruimtes niet zo groot zijn als de foto's doen lijken had het appartement vooralsnog genoeg ruimte, het was ruim ingericht, de slaapkamer was groot, de woonkamer en keuken hadden ook genoeg ruimte. Als de airco eenmaal werkte dan deed ie het ook goed. Het bad was lekker. Parkeren was veilig voor mijn gevoel in de ondergrondse garage.

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

Vriendelijk en behulpzaam baliepersoneel.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Veel lawaai buiten. Met open raam slapen is geen optie

Vriendelijk en behulpzaam baliepersoneel. Dicht bij openbaar vervoer (station sans). Veel winkeltjes in de buurt.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Lekker om in een schoon en ruim appartement te zitten.
    • Loft Suite

Bij de receptie is geen wc. Beetje onhandig als je te vroeg bent om in te checken of je koffers op een later moment ophaalt.

Lekker om in een schoon en ruim appartement te zitten.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Ondermaats
    • Loft Suite

Bedden, ontbijt, terras, uitklapbank, grootte van de kamer, vriendelijkheid van de hosts, geen kuisploeg -> zelf opkuisen na verblijf

De locatie, de bedden, het appartement zelf, personeel was...
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Geen wasmachine, dat was jammer.

De locatie, de bedden, het appartement zelf, personeel was super!

Het ontbijt was zeer basic, geen vers brood en dat hebben we...
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Het ontbijt was zeer basic, geen vers brood en dat hebben we echt wel gemist.

Parkeergarage van het hotel zeer moeilijk te vinden

Parkeergarage van het hotel zeer moeilijk te vinden

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Locatie Schoon Vriendelijk en behulpzaam personeel

Het appartement is super!
    • Loft Suite

Het appartement is super! Hele fijne bedden en het ontbijt was prima... had iets uitgebreider gemogen..

Heerlijk appartement om Barcelona te ontdekken.

Het was te kort

Ruim appartement, lekker de kamer ontbijten..

super
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Prima ontbijt op de kamer en de vriendelijke mensen die je graag willen helpen

Een heel aangenaam verblijf.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Het onbijt is een beetje sober.

Super ligging en ruim proper appartement.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Uitstekend voor mensen die meerdere dagen willen verblijven.. EN 200 METER VAN STATION SANTS

TIONB SANTS.

De ruimte en de kitchenatte

goed hotel, net gerenoveerd. Leuke moderne inrichting. Het appartement was zonder meer geweldig.

ontbijt zonder meer uitstellen

Het ontbijt met uitgesteld van 8.30 naar 10 uur. Het was inclusief maar erg karig

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

superfijne plek voor stedentrip
    • Loft Suite

punten op de i in technisch onderhoud appartement (afzuigkap, doucheslang)

locatie, privacy

Kamer, ligging

Kamer, ligging

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Dat ik zelf moest poetsen wilde ik dat er geen 50 euro...
    • Loft Suite

Dat ik zelf moest poetsen wilde ik dat er geen 50 euro schoonmaakkosten in rekening werden gebracht.

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Familie bezoek en vakantie
    • Appartement met 2 Slaapkamers

De plek was perfect, taxi,metro en station in de buurt

• Beoordeeld op: 9 mei 2016

Groot appartement, uitermate stil, geen lawaai van straat,...

Niets! Bij voorkeur te nemen indien je Barcelona verkent met de fiets (aan te raden trouwens)

Groot appartement, uitermate stil, geen lawaai van straat, vlakbij trein- en metrostation Sants, voldoende mogelijkheden om te ontbijten in nabijgelegen koffiebars.

• Beoordeeld op: 27 april 2016

Heerlijk ruim, modern, fris en verzorgd appartement,...

Heerlijk ruim, modern, fris en verzorgd appartement, dichtbij station Barcelona Sants gelegen, wat voor ons ideaal was aangezien wij Barcelona met Girona hebben gecombineerd.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

Prima appartement voor 7 personen.

Wc kan niet op slot. In de keuken was er een plek dat niet schoon was. Matrassen zijn hard. Ramen kunnen een sop beurt gebruiken. Maar deze negatieve puntjes wegen niet op tegen de vele positieve punten.

Prima appartement voor 7 personen. Goede ligging tov metro en centrum. Aanrader! Vooral personeel is zeer vriendelijk

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

mooi ruim loft

Bed was te kort Hygiene kon beter.

mooi ruim loft Vlakbij openbaar vervoer Leuk horecaplein in de buurt. Eten bij Teta de Monya. Balkon met uitzich op Montejuc.

• Beoordeeld op: 10 september 2015

Ideale ligging openbaar vervoer.

Bij aankomst was er wat onduidelijkheid over de betaling via booking.com, echter alles was achteraf wel kloppend.

Ideale ligging openbaar vervoer. Rondom is er 's avonds ook voldoende gelegenheid om in de buurt te eten. Mooi apoartement.

• Beoordeeld op: 6 september 2015

Zeer goede locatie waardoor de echte trekpleisters snel met...

Geen vaathanddoek aanwezig wel een afwasmachine .

Zeer goede locatie waardoor de echte trekpleisters snel met de metro ( 2 lijnen) bereikbaar waren. De mooie , moderne en functionele inrichting van het appartement was OK

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Heerlijk luxe en ruim appartement.

Heerlijk luxe en ruim appartement. Erg rustig en direct bij station waarna je met metro in 10 minuten bij de bezienswaardigheden bent. In- en uitrijden parkeergarage vraagt met een grotere auto wat stuurmanskunst, maar plekken zijn ruim.

• Beoordeeld op: 22 februari 2016

De kamers waren uitstekend en de ligging eveneens.

De kamers waren uitstekend en de ligging eveneens. Goed bed, interessant uitzicht, prettige badkamer. Beter kon ik mij niet wensen

• Beoordeeld op: 14 februari 2016

Topappartement

Topappartement

• Beoordeeld op: 2 oktober 2015

Ideale ligging, vriendelijk personeel, schoon appartement

Ideale ligging, vriendelijk personeel, schoon appartement

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

zeer proper en stil appartement.

zeer proper en stil appartement. Goede ligging.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

Netje en vriendelijk personeel

geen

Netje en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Heel net personeel.

Garage

Heel net personeel. Garage is drama rest prima aanrader

• Beoordeeld op: 16 juli 2015

Strak schoon en mooi gelegen , makkelijk parkeren , weinig...

Strak schoon en mooi gelegen , makkelijk parkeren , weinig last van lawaai

• Beoordeeld op: 18 mei 2015

locatie prima, schoon netjes appartement

locatie prima, schoon netjes appartement

• Beoordeeld op: 30 april 2015

Modern en schoon

Slechte koekenpannen , koffie apparaat met dure cups

Modern en schoon

Er zijn ook 14 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.