Beoordelingen over Hotel Maya Alicante 3-sterren

Canónigo M.L. Penalva, 2, 03002 Alicante, Spanje

#18 van de 48 hotels in Alicante

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Kwaliteit en kamerprijs zijn niet in verhouding

De kamer is wel heel erg basic, in vergelijking tot de kamerprijs, en je moet erg lang wachten op de lift.

Locatie dichtbij het strand en op redelijke loopafstand naar de stad.

Prima hotel voor goede prijs

De kamers waren wat aan de gehorige kant. Personeel vonden wij qua vriendelijkheid wat tegenvallen. Waren niet heel meewerkend en spraken niet al te best Engels. Klein minpuntje.

Hotel ligt nét buiten het drukke deel van Alicante. Ligt ongeveer 15 minuten lopen naar het echte centrum. Ongeveer 10 minuten lopen naar het strand. voor € 5 ga je met de taxi naar het centrum (als je geen zin hebt om te lopen). Alles schoon, uitgebreid ontbijt buffet, lekker zwembad met ligbedden.

okay hotel echter waardeloze harde bedden

bedden waren veel te hard en aan de kleine kant, waardeloos geslapen, als de bedden "aangepast" zouden worden dan zou het hotel een veel betere beoordeling krijgen.

vriendelijk personeel

Goed hoel en goede kwaliteit prijs verhouding, heel vriendelijke bediening vooral Pedro!!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Kamers waren gehorig, wanneer je drukke mensen naast of boven je had kun je daar behoorlijk last van hebben. Waar we ons ronduit aan ergenden was het feit dat de mensen ,smorgens voor het ontbijt een handdoek op een ligstoel bij het zwembad gooien en daar de hele dag niet komen maar wel stoelen bezet houden. Er waren rondom het zwembad niet zoveel plaatsen dus dat was best irritant. Het is voor de bediening daar een kleine moeite om dat niet toe te staan. Gaan de mensen niet zwemmen dan handdoek weg zou ik zeggen.

Ontbijt was goed, diner ook. Ligging t.o.v.. Openbaar vervoer uitstekend.

Goed hotel met goede prijs/kwaliteit verhouding.

Zwembadwater niet altijd even schoon. Dure drankjes bij de bar van het zwembad.

Het buffet bij ontbijt, lunch en diner. Erg vriendelijk personeel. De ligging van het hotel. Centrum goed bereikbaar met openbaar vervoer. Maar toch op gepaste afstand waardoor er geen drukte bij het hotel is. Goede eigen parkeerplaats. Mooi winkelcentrum op loopafstand.

Aangenaam verrast

Het zwembad is aan de kleine kant en de ligging is bij een drukke baan, maar 's nachts hoor je er niets van. Het bed was ook hard.

Heerlijk eten. Wij hadden full pension genomen en hadden geen spijt. Er was voldoende variatie. Ik heb lactose-intolerantie en bij het ontbijt stonden zelfs 3 soorten alternatieven voor melk.

Locatie is geweldig!

Locatie is geweldig! In de buurt strand, winkels, alles op loopafstand. Bus vanaf vliegveld stopt op 100 meter van het hotel. 20 minuten vanaf vliegveld Prima bedden, dagelijkse schoonmaak.

De hoeveelheid liften.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De zeezicht waarvoor wij extra hadden betaald. Het zicht was minimaal halve zij zeezicht

De hoeveelheid liften. Er waren er 6 dus konden we snel naar boven of beneden

Viel serieus tegen

Het parkeren was een drama. Zeer kleine parkeergarage zonder lift waardoor je met je koffer de trappen af moet. Goed opletten dat je bij het uitrijden ook je pasje nodig hebt (vervelend als je net hebt uitgecheckt en alles hebt afgegeven). De keuze van het ontbijt was groot maar van geen goede kwaliteit. Heel mijn verblijf heb ik ook geen internet gehad. Het is ook verboden om eten/drinken van buitenaf mee naar binnen te nemen.

Ik had een zeer ruime kamer met een klein balkon. Ik had uitzicht op het kasteel van Santa Barbara en de zee. Het bed was comfortabel. Nette badkamer.

Ontbijt was SUPER !

De ligging was voor ons wat tegen gevallen, toch niet zo dicht bij het centrum dan verwacht. Kamers waren proper maar wel wat verouderd en het bed was echt wel aan vervanging toe.

Ontbijt was SUPER !!! Enorm veel keuze ! Gezellig zwembad.

Wij zijn tevreden over ons verblijf.

Bij het ontbijt voor een hotel zoals maya mag er wel vers fruitsap en verse koffie ter beschikking zijn.

vriendelijk personeel en zeer behulpzaam .Zeer proper hotel.

slechts 3 sterren voor dit hotel ??? Is volgens mij 4 sterren waard!

De boterkoeken waren eerder droog van smaak en er was geen vers fruitsap. In plaats daarvan kon je 'n aangelengde siroop van vruchtensap tappen. Tot slot waren we ook wat ontgoocheld in de beperkte picknick die we van het hotel meekregen toen we door een vroege vlucht niet naar het ontbijtbuffet konden.

We hadden het zeer naar onze zin in dit hotel. De C6 bus vanaf de vlieghaven (om de 20min verbinding @3,85/pers) bracht ons na 10 min rijden tot op 100m van het hotel. Inchecken ging vlot en we konden onze bagage beveiligd laten staan voor later die middag op onze kamer mochten. Na 5minuten wandelen waren we al op het strand. De oude stad ligt op 10minuten stappen. De kamer was schoon en het ontbijt rijkelijk en lekker!

dik tevreden

Alles was erg schoon tot in de detail. Ontbijt en dinerbuffet waren ook erg goed. Voor ons lekker rustig waarschijnlijk omdat het hotel niet aan het strand ligt.

Ontbijt was prima, vriendelijk personeel.

Je mag geen gebruik maken van de koelkast voor iets van jezelf. Straal douche mocht wel harder. Parkeergarage donker

Ontbijt was prima, vriendelijk personeel.

die 12 dagen veel gezien , alle dagen iets anders dank zij het gemakkelijk openbaar vervoer,

groot hotel, dus heel slecht wifi bereik, we hadden onze kamer op het 9de verdiep en hadden geen wifi, we moesten telkens naar beneden,

veel respect voor het personeel aan de receptie en de eetzaal , zij moeten zeer hard werken en doen dat uitstekend, perfecte ligging,

Prima prinjs-kwaliteit verhouding

De locatie is weliswaar mooi centraal maar het uitzicht is niet bijzonder, m.u.v. de berg met het kasteel

Prima kwaliteit voor een mooi bedrag, kamer en ontbint waren prima

mooie uitvalsbasis voor stadsbezoek Alicante

het ontbijt kan (nog veel) beter douchen vraagt een goed reactievermogen gezien de zeer frequente temperatuurschommelingen. (automatische mengkranen zouden een goeie investering kunnen zijn)

voor de echte wandelaars: locatie is goed (kasteel bereikbaar via een mooie klim) stad gemakkelijk bereikbaar voor de anderen: tramhalte vlakbij

Lekker ontbijt, vriendelijke mensen, upgrade naar kamer met...

Lekker ontbijt, vriendelijke mensen, upgrade naar kamer met zeezicht voor 10 euro per dag. Vroeg toegekomen in het hotel, en tegen 11.30 h konden we in onze kamer.

Nooit weer

Overlast van luidruchtige buren. Erg dunne wanden tussen de kamers. Letterlijk te horen wat wordt gezegd. Daardoor slechte nachtrust. Bij het, overigens verder goede ontbijt, alleen harde, koude broodjes en lauwe koffie/thee,

Locatie: Strand, centrum en kasteel op loopafstand. Gratis openbaar parkeren om de hoek mogelijk, doch weinig lege parkeerplekken. In 20 minuten met auto langs de zee naar het vliegveld van Alicante.

Een hotel net buiten de binnenstad waar je rustig kunt verblijven.

We willen graag dekbedden in plaats van dekens. We misten een lekkere stoel of een klein bankje op de kamer. Het personeel in het restaurant spreekt beduidend minder goed Engels. Zo werd mijn verzoek voor glutenvrij brood meerdere malen niet goed begrepen. De keuze aan glutenvrije ontbijt producten. Blijft ver achter bij wat er tegenwoordig in de supermarkt te koop is. Meer variatie zou welkom zijn.

Het ontbijt was goed verzorgd. Er is op aanvraag glutenvrij brood aanwezig. Dit komt uit de vriezer en moet een kwartiertje in de oven. Er is een ruime keuze aan lactose vrije producten. We keken uit op de Middellandse Zee. Personeel aan de balie en in het restaurant was zeer behulpzaam. De kamer is netjes en schoon. Het balkon is voorzien van glazen ramen. Deze kunnen grotendeels open. Ze houden de wind en het lawaai van de weg tegen, als de ramen open geschoven worden, kun je heerlijk genieten van de zon.

Zeer vriendelijk behulpzaam persoeel in goed gelegen hotel met prima ontbijt.

Deuren van de slaapkamers vielen hard dicht en dit was steeds storend. Tevens luidruchtige mede toeristen op de gang storend hoorbaar tot op de kamer. Nachtlawaai van de aangrenzende kamer!

Het zeer goed gezind vriendelijk personeel! Overdekt terras dat afgesloten kon worden met open of dicht raam. 2de verdiep met uitzicht op berg met kasteel.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Erg leuk en mooi

Kamermeisje ruimde alles op. Ook wat je nodig had alles werd weggegooid wat haar niet aanstond.

Ontbijt heerlijk! Goeie plek je hoeft nergens ver voor te lopen

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Betaal liever wat meer

Geluidsoverlast, niets geïsoleerd, hoorde de persoon in de kamer naast ons snurken alsof hij naast mij lag en de conversaties in de andere kamers kon ik mee volgen als ik de taal had verstaan. Slapeloze nacht!

Vriendelijkheid van personeel

Prima voor een korte steden trip

Prima ontbijt, Goede locatie vlak bij Bus Lijn C6 naar het vliegveld. Centrum is op loopafstand ongeveer 5 min , Bezoek aan kasteel is aan te bevelen, buiten gewoon mooi uitzicht

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Een paar fijne dagen gehad
    • Familiekamer (3 Volwassenen)

Er was geen mogelijkheid voor ‘late check-out’

Mooie ruime kamer, netjes schoon. Een heerlijk ruim balkon, waar het ondanks het seizoen toch prima vertoeven was. Het ontbijt was goed. Één avond hebben we in het hotel gedineerd; spotgoedkoop maar lekker gegeten.

Grote kamer en badkamer.

Het hotel is gelegen aan twee drukke banen waardoor het niet echt gezellig is op het terras. Je kan ook niet met het raam open slapen wegens nachtlawaai.

Grote kamer en badkamer. Heerlijk ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

We slapen thuis rustiger.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Harde muziek in een hotel moet verboden zijn.

Ontbijt was goed. 2e nacht werden we 's nachts om 14.00 uur wakker van harde muziek van een 'feestje' in het hotel. 3e nacht was het erg lawaaierig op de verdieping boven ons. De gasten in het hotel zijn bepalend voor de rust. Helaas is dat gedrag steeds minder vanzelfsprekend.

Niks hiervan
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Veel geluidsoverlast doordat er veel groepen met kinderen waren die constant gilden en deuren dichtsloegen.kamers zijn niet geluiddicht dus je hoort alles van de buren.op foto's lijken de kamers veel moderner dan aangetroffen.ik had voor een double bed gevraagd en kreeg twee single bedden..bij navraag bleken zij mij niet daarmee te kunnen helpen.kortom ik vond het heel erg tegenvallen.ontbijt was niet te eten...rauwe gebakken ei...koud gekookte eieren...weinig varieteit

Niks hiervan

Leuk er effe tussenuit in tof hotel.

Alles was ok.

Goed ontbijt met heel veel keuze en tot de laatste minuut werd er bijgevuld. Kamer in orde. Tof dat het zwembad door het mooie weer langer werd opengehouden dan 2 november, zoals vermeld was. Goed gelegen voor openbaar vervoer en kasteel. 20 minuten wandelen naar centrum over gezellige promenade.Vlakbij om de hoek lekker en goedkoop gegeten bij civitavecchiapizzeria.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

We hebben genoten!
    • Familiekamer (3 Volwassenen)

Netjes hotel met een goed uitgebreid ontbijt & goed ligging in het centrum. Vanaf het hotel naar het centrum voor 5 euro en naar de luchthaven 22 euro. Hartstikke goed dus maar naar het centrum lopen is ook maar 15 minuten.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

goed,zee,gemak,dichtbij.
    • Familiekamer (3 Volwassenen)

de omgeving en het uitzicht valt wat tegen.

fijn hotel, aardige mensen, goed openbaar vervoer, alles goed te belopen. Zwembad is ruim voldoende, ook goede service bij het zwembad, volop drankjes. in juni gaan we weer terug.

erg goed

Geluidsisolatie

Goede locatie met uitstekende verbindingen (tram, bus en aansluiting op trein). Te voet zijn de meeste hoogtepunten van Alicante te bezoeken. Het zwembad is prima, maar ook de zee is niet ver weg.

okay stay in Alicante,
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

ontbijt is veelzijdig maar geen vers fruit verse fruitsappen, vieze koffie, andere gasten zijn best ordinair

gratis upgrade naar de tiende verdieping met vernieuwde kamers, uitzicht

Prima ontbijt. Kamers ietwat verouderd, wel schoon. Vriendelijk personeel bij de receptie. Konden de dag van het uitchecken nog de gehele dag gebruik maken van het zwembad, parkeergarage enz. Dit als bijzonder prettig ervaren

Hotel vlakbij strand met uitstekend ontbijt maar wel erg onrustig.

Gehorigheid van de kamer. De hele nacht kwamen er mensen 'thuis' , luidruchtig pratend en met deuren gooiend. Mensen legden 's ochtends al een handdoek op een stoel bij het zwembad om zo een plek te reserveren. De herrie in de ontbijt ruimte. Wifi erg slecht!

Uitmuntend ontbijt.

Het ontbijt is uitstekend alsook de ligging voor strand en...

Het avondeten toch wat smaakloos maar ja voor die prijs tochniet te veel over klagen

Het ontbijt is uitstekend alsook de ligging voor strand en bezoek musea alles te voet wel wat hellend dus nog goed te been zijn Dit hotel scoort prijs/kwaliteit een minpunt is het buiten lawaai gelukkig op 7de verd.

Het ontbijt is uitstekend alsook de ligging voor strand en...

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Perfect voor een week.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het diner viel onwijs tegen qua smaak, keuze en temperatuur. Helaas bleek dit niet eenmalig maar structureel onder de maat. Het was niet druk tijdens het diner en gasten waren snel weer weg. Dit zal niet zonder reden zijn geweest. Diner bij dit hotel is naar onze mening een afrader. In het centrum, dat zich op loopafstand bevind, kan men voor gemiddeld 15 euro p.p. perfect uit eten bij een restaurant.

De locatie ten opzichte van het strand en centrum was top. Kamer met groot balkon op de 8e etage met prachtig uitzicht op zee en op het kasteel dat zich op een berg nabij het verblijf bevind. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. (Spraken goed Engels). Ontbijt perfect ivm ruime keuze zoals salades, broodjes, cornflakes, fruit of volledig Engels ontbijt. Ook de tijden voor het ontbijt zijn prima. Zo kan men tot 11.00 uur ontbijten.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Wij hadden een kamer die recentelijk vernieuwd was.

Personeel is onvriendelijk. Vooral de heren aan de receptie, deze spanden de kroon. (op 1 vriendelijke jongeman na). Onbegrijpelijk dat zo'n onbeschofte benadering van klanten door het management geaccepteerd wordt.

Wij hadden een kamer die recentelijk vernieuwd was. Deze was top.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Heerlijk ontspannen week in zomerse ambiance.

Perfecte ruime kamer, dicht bij het strand gelegen, zeer goede maaltijden, inclusief buitengewoon goed ontbijt, vriendelijk personeel, alles op loopafstand dus ook het centrum.

Zou dit zeker nog terug boeken

Voor onze normen waren de bedden te hard .

Heerlijk en uitgebreid ontbijt .Perfecte ligging voor luchthavenbus en openbaar vervoer . Slechts 10 min wandelen van het centrum .Zwembad perfect onderhouden . Vriendelijke en hulpzame bediening aan de balie .

bezoek Allicante
    • Familiekamer (3 Volwassenen)

Enige minpuntje is dat onze kaarten die als sleutels dienden soms niet werken en opnieuw moesten gereset worden aan de receptie.

Het hotel is heel makkelijk te bereiken aangezien het vlak naast een bushalte ligt en er een stopplaats van de tram ligt. (vanwaar je op pakweg 50 minuten naar Benidorm kan gaan) Vanuit de luchthaven ben je er in een kwartiertje met een taxi. Ontbijt is heerlijk met een uitgebreide keuze tussen zowel continentaal als engels ontbijt. Avondeten is "all you can eat" buffet van een hoge kwaliteit. Het zwembad is groot maar jammer genoeg heb ik er geen gebruik van kunnen maken. Bij het zwembad is er altijd animatie voorzien, gaande van dansen voor de kinderen tot een optreden van een Elvis imitator. Er is gratis WIFI en er staan 2 computers waar je gratis kan internetten.

Heerlijk, uitgebreid ontbijt.

Heerlijk, uitgebreid ontbijt. Ruime kamer met balkon, nette badkamer. Als slechte slaper vroeg ik om een stille locatie in het hotel. Het personeel deed er alles aan om dit te regelen, zelfs voor 1 nacht ! Ik sliep als een roos, bedankt !!

Goed hotel, goede locatie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

De liften zijn erg heet en het kan lang duren voordat er een lift komt. Wij hadden zonder ontbijt geboekt. In de stad kan je op meerdere plekken ontbijten. De restaurants in plaza mar serveren geen ontbijt.

Het ligt vrij centraal. Dicht bij het strand (+-10 min lopen), dichtbij een groot winkelcentrum Plaza Mar (+-3 min lopen) waar je lekker kan eten en op loopafstand naar de stad (+-15 min). Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Kamers worden elke dag goed schoongemaakt.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Wifi ontvangst was goed , ontbijt was ok doch geen super...
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Ligging aan zeer drukke weg

Wifi ontvangst was goed , ontbijt was ok doch geen super kwaliteit , omelet en pannenkoekjes ter plaatse gebakken , baliepersoneel vriendelijk en behulpzaam al naar gelang het humeur van de dag Kamers nogal gehorig , Airco zeer goed , Zwembad ok , ligging aan de drukke weg , oordopjes meenemen aan te raden

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

totaal gebrek behulpzaamheid en klantonvriendelijke service

op de luchthaven waren we onze portefeuille met papieren en geld kwijt, we hadden niet één euro meer. De baliemedewerkers mochten van de eigenaar ons niet verder helpen aan cash geld ondanks het feit dat we onmiddellijk via de iphone een overschrijving konden doen. Onvoorstelbaar om na meerdere keren aandringen te blijven weigeren om ons te helpen.

Het ontbijt was erg goed.

Kamer stonk de naar rook we wilde graag een andere kamer er was nog 1 kamer op de 10e verdieping maar dat kon alleen met bijbetalen.

Het ontbijt was erg goed.

-Een 8, echt niet

-Een 8, echt niet Nee dit hotel verdient geen 8. Bij aankomst kregen we een donkere kamer met gelige muren en 2 armoedige bedden, de badkamer nog armoediger, absoluut niet de plaatjes die je bij Booking. com ziet: schande! Met een upgrade van 20€ per nacht wel een mooie kamer op de 10e verdieping met mooi uitzicht op het kasteel, goede bedden, voldoende werkende airco, klein koelkastje. - Verder heeft het hotel een jaren 60 uitstraling en dat geldt ook voor het zwembad, niet groot, beperkt aantal ligbedden, veel lawaaiige engelsen. -Al bij een dus geen aanrader voor de prijs. Pluspunt is wel dat het hotel op 15 minuten van het strand ligt en op 20 minuten van het oude centrum. Dat is weer wel een aanrader: heel authentiek en veel restaurantjes. -Parkeren in de buurt lukt beslist niet altijd ( eind mei) en dan ben je toch op de parkeergarage a 10 euro aangewezen

-Met een upgrade van 20€ per nacht wel een mooie kamer op de 10e verdieping met mooi uitzicht op het kasteel, goede bedden, voldoende werkende airco, klein koelkastje. -Ontbijt smorgens is wel uitstekend, heel veel keus, life coocking, alles goed aangevuld, zelfs cava gekoeld op ijs. -Pluspunt is wel dat het hotel op 15 minuten van het strand ligt en op 20 minuten van het oude centrum. Dat is weer wel een aanrader: heel authentiek en veel restaurantjes.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet !
    • Familiekamer (3 Volwassenen)

Koud op de kamer omdat de verwarming afgezet was alhoewel het nog fris was.

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet ! Vriendelijk personeel ! 15 min wandelen tot aan het centrum. Bus stopt voor de deur. Groot overdekt winkelcentrum op 5 min. wandelen.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Ontbijt was fantastisch ! Je had een enorme keuze. Alles werd ook altijd voortdurend aangevuld. Onze kamer had uitzicht op de zee en het kasteel. Kon niet beter. Heel propere en ruime kamer. De mensen aan de receptie waren heel behulpzaam. Hotel ligt niet ver van een tramhalte en van de busstop naar de luchthaven. Langs de boulevard kon je gemakkelijk het strand en het centrum bereiken.

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

Groot hotel , grote kamers , groot restaurant !!

De opknap werken waren wel storend ! Maar ja deze moeten uiteraard ook eens gebeuren !!

De kamer was heel groot , ook de badkamer en terras waren voldoende groot !! De parking was wel wat duur 10 euro per dag maar was wel interessant , want weinig parking te vinden in de buurt !

Fijne vakantie

Buffet van lunch en diner was volgens de foto's meer belovend dan werkelijkheid. Het personeel in het restaurant had er deze week ook geen zin in.

Kamers werden goed schoon gehouden. Receptie medewerkers zeer vriendelijk

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Niet goed gecommuniceerd

Verder was alles op to day

Het hotel was uitstekend maar moest meer betalen voor 1 nacht, dat was minder omdat u medewerker uit Londen iets niet gedaan had of gebeld had naar het hotel voor de verandering

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

Uitstekend hotel.

Zaterdagavond een avond met een Valentijn diner. Tot drie uur ' s nachts erg harde muziek. Schande , het is een hotel geen disco. Daarna uiteraard veel rumoer op de hotelgang.

Uitstekend hotel. Perfect gelegen vlakbij het centrum van Alicante. Bus vanaf de luchthaven,C6, stopt vlakbij. Goede bedden, prima schoonmaak en elke dag wordt shampoo etc aangevuld. Voortreffelijk ontbijt met veel keus, en een kok die omeletten en pancakes bakt. Veel fruit en ruime keuze heerlijk. Gezellige bar met heerlijke snacks.

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Comfortabele ruime lichte kamer

Vrij harde matrassen. Op de foto leek het hotel in het groen te liggen, maar werd omgeven door drukke verkeerswegen. Gelukkig waren de ramen geluidsdicht. Kamers niet, buren duidelijk te horen.

Ruime kamer met grote bedden en balkon. Vliegtuigbus C6 stopt vlakbij. Kwartiertje lopen naar het centrum.

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Het enige wat tegen viel in dit hotel was het avondeten.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Het enige wat tegen viel in dit hotel was het avondeten. Het meeste was koud en het smaakte ook niet. Het buffet opend om 20u en dan was het eten al niet meer warm

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Min de eerste instantie heb ik gebeld met uw medewerker via...

Leest u in mijn vorige verslag. Verder is het een prima hotel.mijn kinderen waren mee voor weekend alleen Omdat ik vandaag jarig ben en zijn intussen vertrokken ik ben hier tot 1 februari 2017

Min de eerste instantie heb ik gebeld met uw medewerker via Londen en die zou Maya bellen voor de veranderingen , blijkbaar is het niet gebeurd.Bij aankomst in het hotel heb ik alles uitgelegd en ik kreeg kamers met 2 bedden en ik kon voor de 2 kamers 119€ betalen per kamer. Ik ben ziek geworden en was niet in staat naar beneden toegaan om te betalen en mijn dochter die vandaag weer vertrokken is ging betalen voor de ene kamer,toen zij de balie medewerker dat jullie geen contact met hun op genomen hebben en moest voor de ene kamer 173€ betalen. Een beetje scheef.

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

Prima hotel, uitstekende verhouding prijs/kwaliteit

Ik vond één ding eigenaardig: het hotel doet niet aan toiletborstels op de badkamer.

Ik was er voor werk en om te relaxen. Locatie uitstekend, faciliteiten prima en ook het eten (ochtend en avond buffet, middag a la carte) was goed.

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Bus voor de deur,met de bus ben je binnen 5 min aan de...

Met de auto is het hotel moeilijk te vinden, slecht aangegeven.

Bus voor de deur,met de bus ben je binnen 5 min aan de boulevard. Prima 3 sterren hotel, prima en gevarieerd ontbijt

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Prima hotel voor verblijf in Alicante

Ontbijt viel ons tegen 1 x genomen daarna lekker ontbijten in Alicabne zelf

Prima hotel direct naast een groot winkelcentrum en op loopafstand (15 min) van de binnenstad. Bushalte van bus naar het vliegveld C6 ligt ook vlak naast het hotel

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Ontbijt was redellijk maar 2euro duurder dan we geboekt...

Geen verwarming geen 2 aparte bedden geen 2 aparte donsdekens

Ontbijt was redellijk maar 2euro duurder dan we geboekt hadden op booking com in het hotel was het maar 7 euro

• Beoordeeld op: 29 november 2016

Mooie grote kamers met fijn uitzicht.

De kwaliteit van het voedsel bij het ontbijt en avondeten is matig. Bovendien moet het avondeten gemanaged worden door een persoon. Dit valt niet bij te houden en daardoor service hierbij erg matig.

Mooie grote kamers met fijn uitzicht. Schone badkamer met shampoo en crème van het hotel. Bedden waren naar mijn idee niet te hard. Satelliet TV met diverse Duitse zenders zodat er toch nog wat op de TV te volgen is. Personeel bij de receptie is erg behulpzaam. Al moet je ze wel aanspreken om in actie komen. Op de laatste dag te vroeg vertrokken voor het ontbijt, maar toch een ontbijtpakket meegekregen. Goede extra service.

• Beoordeeld op: 10 november 2016

Zoek volgende keer iets anders.

Het eten was een lachertje zeer slecht,geen buffet misschien door te weinig bezetting. Slechts 1 persoon die het eten de bar en de klanten moest bedienen.

De ligging mooie kamer en badkamer.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Fijn hotel voor stedentrip mét zwembad.

Bar in hotel niet sfeervol.

Fijne bedden, schone kamers, groot ontbijtbuffet, zwembad, aan de rand van Alicante. Dichtbij strand, centrum 10 minuten lopen.Tram stopt t.o. hotel. Bus C6 vanaf vliegveld ook.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Niet voor herhaling vatbaar

Kamer op rookverdieping gekregen (verdieping 4&10). Onvolledige informatie over de mogelijkheid om te wisselen. Slechte bedden. 2 euro schoonmaakkosten voor het lenen van een badhanddoek.gehorige kamers.

Fijn zwembadje. In tien minuten lopen van het centrum.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

goed hotel op goede locatie
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Bij vertrek konden we nog een hele dag blijven. Bagage in depot ging prima maar de douche bij het zwembad en kleedruimte was niet ideaal. Kon ook niet op slot.

Marina beviel ons het best.. zij is de medewerkster aan de receptie. Wat een leuke dame die ons voorzag van allerlei tips, restaurants etc.. en dat alles met een opgewekt karakter. Wij zaten 7 hoog en konden de zee goed zien en keken ook uit op het kasteel. Als je lager dan 6 hoog zit kijk je denk ik wat meer tegen andere gebouwen aan

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Topper. Gaan we regelmatig herhalen

Zeer goede bedden en groot. Zeer schoon en de ligging is perfect. 5 min van de tram minder dan 10 min van het strand. Eigenlijk zit je overal dichtbij maar net ver genoeg om niet in de stads chaos te zitten

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

nette hygiënische kamers, goede bedden.

niets te doen in hotel. Weinig sfeer in de eetzaal. Laatste dag was bovenste zonneterras gesloten voor hotelgasten ivm. voorbereidingen van een evenement. Waarschijnlijk bruiloft. Dag erna werd ook zwembad om 16.00 uur gesloten ivm hetzelfde.

nette hygiënische kamers, goede bedden. Vriendelijk personeel. Leuke wandeling om in centrum te komen. Dicht bij strand. Tram en bus voor de deur. Met tram 1 naar Vila Jojosa is een leuk uitje. Achter hotel zitten twee goede restaurantjes. La Estancia, een argentijn, zeker een aanrader. Ook bij de italiaan achter het hotel kun je lekker eten.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Genoten van dit verblijf, beslist een aanrader!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Een keer van diner gebruik gemaakt. Was goed, gevarieerd en voldoende van alles aanwezig, maar niet alles warm.

Het ontbijt was uitgebreid. Voor elk wat wils!

leuk voor 1 keer

eten was niet warm en niet lekker, alles in saus, geen pure keuken

ruime kamers met parketvloer

• Beoordeeld op: 14 september 2018

gewoon

het meubelair van de tuin het is een ramp slechte ligbedden en veel te weinig parasols

ontbijt en diner was goed

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Steeds zelfde ontbijt

Vriendelijkheid van personeel

Goede sfeer

Bezette bedjes bij zwembad met alleen handdoeken 🙈

Goede sfeer

heel goed

ligging maar dat wisten we

super ontbijt, vriendelijk, behulpzaam,hadden kamer met terrasje

Leuk familie hotel

Badkamer was gedateerd maar wel schoon en dat telt

Nette kamers met airco