Beoordelingen over La Isla y el Mar, Hotel Boutique 4-sterren

Reina Sofía, 23, 35510 Puerto del Carmen, Spanje

#51 van de 232 hotels in Puerto del Carmen

9,7

Best te schrappen uit Uw 4* aanbiedingen. Geen Belgische gasten (niet verrassend).
    • Suite met Balkon (2 Personen)

Hotel ligt niet aan zee (in tegenstelling tot advertentie foto's), 500m boven haventje. Keuken kwaliteit (half-board geboekt) abominabel. Zowel bij ontbijt als dinner enkel absoluut ontoereikende buffet-oplossing. Uitermate gering aanbod voor een 4* hotel, met soms 2 opeenvolgende dagen enkel 'hetzelfde' (nooit eerder gezien in zulke klasse).

Excellence Atlantic suite voldoet aan alle comfort verwachtingen, inclusief zicht op zee. Mooi zwembad, uitstekende bedjes voor aangenaam zonnen.

Personeel top , mooi hotel voor een rustige vakantie. Lekker eten .
    • Junior Suite met Uitzicht op het Zwembad (2 Personen)

Weinig rondom Het hotel , oude eetgelegenheden en vuile wc s . Zwembad was ondiep maar wel genoeg om op te frissen. Wasrekje buiten v handdoeken en bikini te drogen was er niet.

De kamer juniorsuite

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

Werkelijk fantastisch!
    • Suite met Balkon (2 Personen)

Alles in dit hotel beviel ons: vriendelijk personeel met echte aandacht voor de gasten, lekker eten met uitgebreide keuze zowel bij ontbijt als avondeten, kleinschaligheid van het hotel, mooie en verzorgde trendy inrichting van de hele accomodatie, goede ligging (weg van de drukte, maar toch op wandelafstand van het centrum), zalige loungebedden rond het zwembad en in de chillcout zone (op een hogere verdieping met zicht op zee en door glazen wanden beschut tegen de wind), zeer goede en geen opdringerige barservice in deze loungezones, heerlijk menu in het a la carte restaurant tegen een aanvaardbare meerprijs, ... Kortom: een echte aanrader!

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

we zijn er 9 dagen geweest. rustig hotel zonder animatie. vriendelijk personeel.
    • Junior Suite met Uitzicht op het Zwembad (2 Personen)

We vonden het vreemd dat je alleen maar de eerste dag koffiecupjes kreeg en de rest moest betalen in zo"n duur hotel. we moesten ook wel om water vragen. De eetzaal was niet echt gezellig er werd sávonds ook weinig gebruik gemaakt van de dinerzaal. kamers zijn ook beetje kil wand versiering zou beter moeten

Het ontbijt was goed veel keuze, maar het fruit was bijna altijd onrijp, Het zwembad goed op temperatuur. kamers groot, en balkon ook. ligging dicht bij het centrum

top verblijf door charmante inrichting
    • Suite (2 Personen)

er was spijtig genoeg geen wellness aan het hotel vast, enkel betalend.

heerlijk ontbijt, prachtig zicht, lekkere koffie & ruime kamer.

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

zeer mooie kamer
    • Premium Suite (2 Gasten)

zeer mooie kamer

• Beoordeeld op: 23 februari 2016

Schitterende kamer (suite met balkon met zeezicht - 50m² -...

Zeer wisselende kwaliteit van het personeel, zeker aan de receptie : enkele zeer goed, een paar matige en ééntje totaal incompetent. Verder : de reiniging is matig. wat proper moet zijn is OK, maar het zit 'm in de kleine dingen zoals bv bij aankomst van nieuwe gasten moeten ook de kleerkasten van binnen gepoetst zijn, het balkon was niet in orde (werd na appel wel direct geregeld) en één dag werd het vuilbakje in de badkamer niet leeggemaakt.

Schitterende kamer (suite met balkon met zeezicht - 50m² - de meerprijs waard). Totaal van de catering uitmuntend : super werkelijk compleet ontbijt, buffet resto prima, à la carte resto super ! het geheel van de accommodatie qua architectuur ook top ! Dit hotel is nog maar recent geopend en er zijn dus nog wel details te verbeteren. Er werd ook gevraagd om commentaar te geven als we iets zouden moeten opmerken, wat we ook gedaan hebben (in de positieve zin). Op vragen om zaken te regelen die niet in orde waren werd stante pede gereageerd. prima. de problemen van andere commentatoren bij de verrekening van het halfpension (aanrader !) in het à la carte resto hebben wij niet gehad, dit werd door het personeel zelf zeer correct uitgelegd en toegepast.

• Beoordeeld op: 2 februari 2016

Accomodatie is uitstekend, de catering eveneens

Het onthaal bij aankomst dd. 2-01-2016 was ondermaats. De kamers waren niet klaar ondanks het feit dat we het hotel op voorhand gevraagd hadden voor een early check-in te willen zorgen ! De dame in kwestie hield helemaal geen rekening met het feit dat de gasten op het moment dat ze in het hotel aankomen al een lange reis hebben afgelegd, moe zijn en geen boodschap hebben aan de mededeling dat ze "moest wachten tot housekeeping de go gaf" om de sleutels te overhandigen (she couldn't care less). Ze leeft zich dus helemaal niet in in de situatie vd gasten die ze ontvangt (een totale afwezigheid v ook maar enige vorm van empathie) daar waar het personeel aan de receptie toch het eerste contact is dus ook de eerste indruk geeft vh hotel en de service. Wij voelden ons al dadelijk niet echt welkom. Van ons krijgt zij dus een dikke nul. Het management moet haar maar eens een cursus "klantvriendelijkheid in het hotelwezen" cadeau doen. Wij verbleven in het hotel met vrienden. Hun kamer was maar eerst ter beschikking om 14u25 (bij een aankomst om 10u in de ochtend! Een andere dame die 's avonds de receptie deed (Stephanie) was dan gelukkig heel behulpzaam en zeer begripvol. Zij heeft ons uitstekend geholpen zeker toen er in het à la carte restaurant een discussie was over het al dan niet rekening houden met de formule half pension t.t.z. wanneer je half pension boekt kan je wel in het buffetrestaurant terecht maar wanneer je in het à la carte restaurant wil gaan eten dan werd er gewoon geen rekening gehouden met de formule half pension dus dan was je dit gewoon kwijt.

Accomodatie is uitstekend, de catering eveneens

• Beoordeeld op: 7 januari 2016

Het eten is werkelijk zeer goed, zelfs uitzonderlijk qua...

Inchecken ging zeer moeilijk, service is super traag. We hadden ook een problem in het à la carte restaurant omdat ze ons de ganse rekening wouden laten betalen terwijl we half pension geboekt hadden en de ober deed daar zeer lastig over.

Het eten is werkelijk zeer goed, zelfs uitzonderlijk qua aanbod en qua kwaliteit

• Beoordeeld op: 19 mei 2016

Geen parking