Beoordelingen over Hotel Spa La Quinta Park Suites 4-sterren

Bicacarera, 21, 38390 Santa Úrsula, Spanje

#6 van de 13 hotels in Santa Úrsula

5,5

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

De locatie en de Spa fasciliteiten van het hotel prima, gratis bus naar Puerto Cruz goede service

Het matras was zeer slecht!! We lagen op een doorgezakte oude matras, kan echt niet meer in een hotel met zoveel uitstraling! Ze gaven ons eerst een andere kamer, maar wij vroegen omdat er werklui in de gang bezig waren en het stonk er naar verf een ander, kregen toen deze met het slechte matras.

Het uitzicht was fantastisch, het ontbijt was goed.

Verouderd maar over het algemeen goed voor 1 nacht

Het uitzicht was op straat, er was geen parkeerplaats (wel tegen betaling) en het personeel vroeg om iedereen zijn identiteitskaart -- dat heb ik nog nooit geweten ! De kamer was redelijk proper maar hygiëne van toilet was veel minder. Airconditioning was vuil. Hoge prijs voor wat je maar krijgt.

Ontbijt was matig

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

Layout van het gebouw.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Binnenbad genereert enorme chloordamp door gehele hotel. Absoluut gevaarlijk voor copd patienten. Onervaren jong inflexibel personeel. Zeer slechte kwaliteit eten. Binnenbad gevaarlijk glad en zonder toezicht. Zag 2 oudere mensen binnen half uur na mezelf zwaar vallen. All-in arrangement af te raden door beperkingen en kwaliteit van wat het bied. En geloof ons, we houden ons nog sterk in.

Layout van het gebouw. Groot en imposant van opzet dat veel doet aan het sociaal contact tussen reizigers zoals, Wifi niet op kamers wel op klein stukje van centrale hal en wel van dusdanige kwaliteit dat je bij elkaar op schoot moet zitten voor een minuutje doorkomst. Oh ja en samen schelden op de kwaliteit van de drankjes is ook heel gezellig.

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Diner ,
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Diner , We gingen eten rond 20.00 uur , alles wat in de bakken lag van het buffet was koud . Zelf het vlees wat de kok van een groot stuk af snijde was koud .

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Hotel spa la quinta park Mooie uitstraling maar zo SLECHT!!!
    • Junior Suite (3 Volwassenen)

Het ontbijt was dramatisch, van 8:00 tot 10:30u maar om 10:00u geen aanvulling meer dus geen fatsoenlijk ontbijt en dat voor 25 euro. Over het ontbijt geklaagd maar helaas geen reactie van het personeel. Service personeel drama, niets werd fatsoenlijk in een keer geregeld, voorbeeld; parkeerplaats voor de auto alles geregeld maar sleutel van de garage krijgen was een groot probleem. Bedden zo slecht dat zelfs onze dochter van 8 jaar s'morgens met pijn in de rug op stond, de veren staken door het matras heen. S'avonds douchen was geen optie omdat je dan geen warm water had. Avondeten in het hotel was redelijk alleen jammer dat je het voorgerecht en het hoofdgerecht tegelijkertijd krijgt, het hoofdgerecht is na het voorgerecht koud. Bediening terras onpersoonlijk en zoooo traag. Al met al niet voor herhaling vatbaar. Uitstraling van het hotel goed tot zeer goed maar het aantal sterren wat dit hotel heeft klopt zeker niet!!!! Hopelijk wordt dit bericht gedeeld zodat men niet kiest voor dit hotel.

De huurauto om mee weg te kunnen, in het hotel blijven was geen optie..

• Beoordeeld op: 10 december 2016

Hotel met mooie tuin,zwembad en goed a la kart eten. Prima voor een kort verblijf.

De omgeving. Voor eten en entertainment erg op het hotel aangewezen. Slechts een restaurant in de buurt. De laatste bus van het stadje gaat om 19.30.

het hotel heeft een hoofdgebouw en heel veel tuinkamers tegen de berg. De tuinkamer die wij kregen zag er leuk uit maar was koud en vochtig. Het bed was keihard. Na een nacht bij de receptie geklaagd en een kamer in het hoofdgebouw gekregen. Warm, licht een een beter bed!

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Genoten van de rust, de mooie omgeving en het fijne appartement
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Via de site van booking.com leek het of we gratis gebruik konden maken van het binnenzwembad, maar dat bleek niet zo te zijn, dit hoorde bij de spa en moest apart betaald worden. Ook leek het vooraf noodzakelijk een parkeerplaats te reserveren a 6,- per dag, ook dit was niet nodig geweest ivm voldoende gratis parkeergelegenheid in de omgeving.

De heerlijke rustige ligging van het appartement, je kon de stilte horen. En het prachtige uitzicht, links de Teide en rechts de zee :-).

Prachtige kamer, erg schoon, prachtig uitzicht, uitstekende...
    • Junior Suite met Panoramisch Uitzicht

Prachtige kamer, erg schoon, prachtig uitzicht, uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Heel erg aangenaam. De kamer was beter dan we verwachten. We hadden zelfs een keuken

De eetzaal was erg warm en benauwd en ongezellig. Het buffet was niet 21 euro waard

De kamer was geweldig !!!!!! Alles was vrij nieuw en schoon !!

• Beoordeeld op: 26 november 2017

polsbandje massa tourisme

grootte kamer, schoon, ligbad

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Vroeg ontbijt was mogelijk op de laatste dag ( Vlucht halen)
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Vroeg ontbijt was mogelijk op de laatste dag ( Vlucht halen)

Santa Ursula, koud en ver van alles

De bedden zijn vlgs mij dringend aan vervanging toe...

Het personeel was enorm vriendelijk.

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

4,0
    Geen wifi op kaler

Geen wifi op kaler Betalende faciliteiren

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Goed hotel zoals ze moeten zijn

Eigenlijk niets

Het is geen super deluxe maar heel netjes en vriendelijk personeel.ontbijt voor ieder wat wils

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

De servicegerichtheid van het personeel was uitstekend.

Niet dat het echt minder was, maar het buffet deden ze hun best op. Het vlees en vis wisselde elke dag en werd vaak vers gemaakt. Daarnaast kan het buffet eentonig worden bevonden wanneer men langer verblijft. Doch goed te doen. Het hotel bevindt zich in het noorden van Tenerife. Hier is het ook wat koeler dan in het zuiden. Bij Las Americas was het 42 graden en in La Quinta rond de 28 graden. Zeer aangenaam. Een nadeel is wel, waar het hotel zelf niks aan kan doen, aan een specifieke kant zitten van de berg waardoor er wat vaker kans is op bewolking. Wij vonden dit niet erg, want we hadden ook een huurauto om zelf onze weg te kunnen vinden. Bij het boeken van een reis zou men hier rekening mee moeten houden. Wij waren hier twee weken, wij zouden voor onze afwisseling een week in dit hotel doen en een week in een ander hotel. In andere reviews kwam het wifi steeds aan bod. Dit was inderdaad niet het beste, maar van ons zou dit ook niet per se hoeven op vakantie.

De servicegerichtheid van het personeel was uitstekend. Wanneer de gast met een vraag heeft, proberen zij zo goed mogelijk te helpen. In ons geval een succes (ze waren voor een keer flexibel met het gunnen van een lunch in het hotel terwijl wij maar HP arrangement hadden, dit omdat wij op aankomst dag vertraging hadden en daardoor niet van een avondmaal gebruik konden maken). Het hotel was duidelijk te vinden. Hotel was bij een aantal attracties. Tickets voor attracties waren al te verkrijgen in het hotel, waardoor wij wachtrijen konden vermijden.

• Beoordeeld op: 8 mei 2015

Groot balkon met uitzicht

Het is erg massaal, onpersoonlijk. Ruime keuze in ontbijt'fabriek', kwaliteit redelijk. Had zelf niet zo'n eetlust door de drukte en massaliteit.

Groot balkon met uitzicht

• Beoordeeld op: 2 april 2015

Ruime kamers.

Te groot het hotel, niet voor mensen (zoals wij) die zoeken naar rustige, kleinschalige hotels. Geen wifi op de kamers.

Ruime kamers. Uitstekend ontbijt. Zeer verzorgd buffet 's avonds (maar opgediend in reuze eetzalen, eigenlijk: refters) Mooi uitzicht.

• Beoordeeld op: 2 maart 2016

Spa was zalig, ook zeer vriendelijk.

Één receptioniste was erg onbeleefd, geeft naar gevoel.

Spa was zalig, ook zeer vriendelijk. Prachtige locatie en ruim appartement.

• Beoordeeld op: 17 januari 2016

Heel vriendelijk personeel, prima ontbijtbuffet.

Geen WiFi op de kamer en douchen in het bad.

Heel vriendelijk personeel, prima ontbijtbuffet. Alles is schoon en goed onderhouden.

• Beoordeeld op: 6 januari 2016

uitzicht

bed had een flinke kuil, meerprijs (20,- euro ?!) voor een verwarmd zwembad erg overdreven.

uitzicht

• Beoordeeld op: 20 september 2015

Enkel beperkte WiFi aan de receptie.

Enkel beperkte WiFi aan de receptie. Shuttlebussen tussen Puerto de la Cruz en het hotel reden niet 's avonds (laatste bus was rond 19u - 19u30)