Beoordelingen over La Santa María 3-sterren

Paseo de la Ribera, 52, 08870 Sitges, Spanje

#28 van de 38 hotels in Sitges

Vriendelijk personeel , uitgebreid ontbijt buffet.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Bestek en servies niet schoon. Krakend bed. Tegelvloer kapot in de badkamer (losliggende tegels) . Verf bladert van de muren , vooral rondom de schuifpui naar het balkon .

Vriendelijk personeel , uitgebreid ontbijt buffet. Goed matras. Ruime kamer .

Wederom fijn, maar nooit meer in zulke kleine kamer
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Omdat de locatie allemaal verschillende kamers heft is het elk jaar maar weer afwachten welke kamer je krijgt. We komen hier al 19 jaar en dit jaar was de kamerprijs het hoogst van alle jaren, en de kamer die we kregen het allerkleinst. Amper plaats om je koffer neer te zetten en om het bed heen te lopen. Bij navraag om deen andere kamer bij de receptive, bleek dit NIET mogelijk, tenzij grotere kamer ZONDER balkon. De receprioniste melded dat de "grotere" kamers al geboekt worden op voorhand door de gasten die ook elk jaar terugkomen maar dat al EEN jaar van tevoren boeken...................

Ontbijt is prima, de locatie is ook super. Personeel is zeer behulpzaam .

Ligging van het hotel was zeer goed 100 meter van het strand...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Alles was goed zeker de prijs kwaliteit verhouding We komen er zeker terug en bevelen het hotel ook zeker Aan bij vrienden van ons

Ligging van het hotel was zeer goed 100 meter van het strand en 100 meter van het uitgaansgebied Je zit zo dicht bij het uitgaansgebied maar horden er totaal niets van op de kamer de kamers zijn wel wat verouderd meer zeer netjes schoon iedere dag ook schoongemaakt en vriendelijke schoonmakers Het ontbijt was goed genoeg keus

Horrible place, rude staff, bad service
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Impossible to sleep. Extremely loud techno music is played on a podium near the hotel until 5:00 AM. Sleeping was not possible in this room that costed 186€ for the night. During check-in we were offered a later check out at 1PM. And we definitely needed to sleep into the morning after a sleepless night. So annoying that the maid kept walking in after 12:00 and the reception desk started to make phonecalls. The hotel was to noisy to sleep. The staff Is rude and incompetent. Such a bad experience, never again. Tot 5 uur in de ochtend dreunde het glas in de sponningen vanwege de technomuziek die tot zonsopgang keihard wordt afgespeeld op een podium voor het hotel. Bij inchecken was een check out van 13 uur afgesproken (voorstel van hotel zelf). Na de slapeloze nacht was het erg naar dat om 12:00 uur het brutale kamermeisje de deur openzette en de receptie quasi verontwaardigd begon te bellen.

Het hotel heeft een fijn terras waar je heerlijk op kunt ontbijten. De kamer was ruim, schoon en had fraai zeezicht. The hotel has a lovely terrace for breakfast and drinkies. The room was clean, spacious with a nice view, but very very noisy.

Teleurstellend
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Kamer dringend aan verfrissing en modernisering toe. Krakend en kreunend bed = kwaliteit van een veldbed Het "balkon" : uitlaten van de keuken met bijhorende lawaaihinder + uitlaten en plassen water van de airco met bijhorende lawaaihinder. Versleten meubilair. Niet fris. Hoort niet verkocht te worden als een kamer met balkon.

De centrale ligging.

De centrale ligging aan de boulevard.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Aan het balkon heb je niets.aan de achterkant met vreselijk uitzicht..de kamer wel goed maar ongezellig door het verkeerde licht.veel trapjes op en af in het hotel.daardoor gedoe met veel bagage.bad vrij smal

De centrale ligging aan de boulevard.goed restaurant

Vlak aan boulevard.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Op zich bijna niets. Wel jammer van het balkon aan de lelijke rommelige achterkant.

Vlak aan boulevard. Zalig om airco te hebben. Ontbijt was ook handig en kon worden genuttigd op het terras van het hotel recht aan de boulevard.

Locatie was top!!!

Uitzicht aan achterzijde hotel is verschrikkelijk!!! Nog nooit zo een uitzicht gehad, bouwvallen, vieze lucht! Ik zou deze kamer nooit meer boeken!!!

Toplocatie!!!!

Het is een heerlijk hotel met heel vriendelijke personeel.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Het is een heerlijk hotel met heel vriendelijke personeel. Nog geen minuut lopen en je staat op mooi en schoon strand . We komen graag weer terug. Hans , Stacey en Beau

Redelijk
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Kamers en het restaurant bij het hotel

Het ontbijt was goed, de kamers oud, uitzicht op een bouwplaats, waarschijnlijk nieuwe huizen. De bedden waren oké. Het hotel ligt midden in centrum en vlak bij het strand. Een renovatie en het is meteen het ideale hotel

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Super locatie direct aan de boulevard.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Als er een festival is kun je last hebben van muziek op de boulevard

Super locatie direct aan de boulevard. Goed ontbijt op het ruime terras aan de boulevard, ruime kamer met hoge plafonds

• Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Afstand en moeilijkheid naar hst dorp, geen gezellige activiteit, in het hotel en ingeval van iets te ( noodzakelijk gezien ligging hotel) als bar alles erg duur

Uitzicht

Ontbijtbuffet was uitgebreid en goed verzorgd.

Op de bouwplaats aan de achterzijde werd om 8 uur begonnen met werk (lawaai).

Ontbijtbuffet was uitgebreid en goed verzorgd. Inrichting van de kamer was netjes maar sterk verouderd.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

La Santa Maria, prima plek om te verblijven, hele vriendelijke mensen met een heel lieve eigenares
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Wat mij tegen viel is, zie hieronder. Tijdens deze reis (plusminus 4 weken met familiebezoek in Madrid) ben ik me als oud-hotel-eigenaar me gaan realiseren dat veel hotels absoluut zwaar onvoldoende scoren in verband met de brandveiligheid. Terwijl de hotels best o.k. zijn.

Aanbod van accommodaties op Booking.com is voldoende maar veel accommodaties worden te goed voorgesteld en bijna allemaal dekken ze niet de lading voor bijvoorbeeld oudere mensen. Een badkamer met bad waar ik als 73 jarige met artrose in heupen en knieën niet zonder hulp van steunen (die er vaak niet zijn) uit kan komen. Of zoals La Santa Maria het hotel uit meedere naastgelegen panden bestaat met ieder haar eigen hoogte niveau. Er waren twee liften maar ik kon mijn kamer niet per lift bereiken (noch de een noch met de ander) zonder dat ik toch niet wat hindernissen moest nemen in de vorm van trappen. Er was geen aparte douche en het bad was vrij hoog, moeilijk in en uitstappen en zeker geen ligbad nemen, want daar zou ik zelfstandig niet meer uitkomen. In de kamer waarin wij zaten zouden we in geval van brand volkomen geïsoleerd kunnen komen te zitten zonder ontsnappingsmogelijkheid. Er waren wel zgn. sluizen met branddeuren maar de kamers hadden geen brandvertragende deuren (en kierden). Er was een brand-escape, een trappenhuis (als je die dus zou kunnen bereiken) maar daar stonden goederen waaronder brandbare producten opgeslagen.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

De locatie.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het hotel is sterk verouderd,de tijd is blijven stilstaan. Toch heeft het nog ziel en charme ,een trendy hotel is vaak koud en onvriendelijk.

De locatie. Het ontbijt. Strandhandoeken gratis en elke dag proper.gratis watertjes in de kamer.

Heerlijk genieten in alle opzichten!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Wat me tegenvalt (en dat is echt het enige kritische wat ik kan opmerken) is dat je voor de parkeergelegenheid nog een additionele 15 euro per dag moet bij betalen, en bij hun zuster hotel La Nina verderop zelfs 20 euro. Ik vind dat voor de prijs die je al betaalt echt wat te veel van het goede.

We komen hier nu voor het tweede jaar achtereen. Dit hotel is echt fantastisch. Het vriendelijke personeel en de schone kamers. De ligging aan de boulevard en het strand is super, je kunt hier in de ochtend genieten van een heerlijk ochtendzonnetje, onder tussen genietend van echt een super ontbijt. Als je rond 8 uur over de boulevard wandelt heb je de meest fantastische zonsopgangen.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Heerlijk ontbijt langs de strandpromenade
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Het onthaal was correct maar niet echt hartelijk. Hotel is wat oubollig... maar wel sfeervol en voor 3 sterren best ok. Kamers - althans die aan de achterzijde met balkon - zijn wel erg gehorig en wat verouderd. Buiten restaurant en terras biedt het hotel eigenlijk geen extra faciliteiten.

Uitgebreid ontbijtbuffet. Heerlijk en groot buitenterras langs de strandpromenade. Ondanks de hitte, bleef temperatuur op de kamer aangenaam dankzij een vrij stille airco. Krachtige douche, goed regelbaar. Restaurant heeft een uitgebreide kaart en levert kwaliteit voor - rekening houdende met de ligging - redelijke prijzen. Aanrader!

Leuk hotel in centrum van Sitges

Je kan geen parking reserveren alhoewel het hotel een kleine parking heeft, maar die was al vol. Je moet dan in één van de openbare parkings gaan staan, die kosten 26€ per nacht... Het bed was zeer "beweeglijk", als de één zich omdraait wordt de ander wakker.....

Goede locatie, midden in Sitges aan de boulevard met uitzicht op zee. Wij hadden een hele grote en prettige kamer met balkon en uitzicht op zee.

Helemaal top......

Eigenlijk niets.

Een prima gelegen hotel met goede service. Het ontbijt is top en kun je lekker buiten op het terras opeten. Het strand is 40 meter lopen en daar is het goed vertoeven.

Het uitzicht aan zee is prachtig en de geluiden van de...
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee en een Balkon (1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden)

Het uitzicht aan zee is prachtig en de geluiden van de boulevard zijn erg gezellig. Wij hadden een ruime balkon met 2 ligbedden, 2 stoelen en een tafel.

• Beoordeeld op: 3 april 2017

uitstekende prijs kwaliteit verhouding
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

op de site staat dat er parkeergelegenheid aanwezig is. jammer was dat er niet bij vermeld werd dat er voor betaald moet worden.

vriendelijk personeel. goedebadkamer

• Beoordeeld op: 10 november 2016

Prachtig zicht op de zee vanuit onze kamer op de derde...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

We zaten uiteindelijk niet in La Santa Maria, maar in La Niña (75 meter verderop)... twee dagen voor ons vertrek werd ons dit gemeld ...We hadden een dubbel bed gevraagd, maar kregen twee aparte bedden naast mekaar die bij het minste verschoven... En de dekens waren redelijk dun (goed voor in de zomer natuurlijk).

Prachtig zicht op de zee vanuit onze kamer op de derde verdieping. De badkamer was van al het nodige voorzien (met als extra's: kam, scheergerief, tandenborstel). Het ontbijt was erg uitgebreid en lekker.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Spaanse gastvrijheid!
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

parkeerruimte was vol, moest auto aan straat kant parkeren stuk verderop.

goed ontbijt, veel keuze, fruit, vleeswaren, eitje. heerlijk op terras ontbeten. Late aankomst(23.30) maar toch nog van een maaltijd genoten in het hotel.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

niet slecht maar niet voor herhaling vatbaar. Toch niet in deze kamer

De hygiëne kattepisgeur.konden geen raam open zetten Door de geur. Hadden geen raam in slaapkamer zelf. Moesten steeds ligt aanmaken. Wc lekte van kamer boven ons door in onze nek.

Dat het hotel aan het strand lag

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

zeer aangenaam verblijf in dit prettige hotel, goed te combineren met bezoek aan Barcelona
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

het licht viel op 'n avond en deel van de nacht uit, maar het werd direct de volgende morgen hersteld.

heerlijk ontbijt op gezellig terras voor het hotel aan de boulevard.

Uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel aan de receptie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

badkamer verouderd en slaapkamer zeer eenvoudig ingericht

Uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel aan de receptie

nooit meer santa maria
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

kamers basic,ontbijt ronduit slecht en onverzorgd,veel te duur voor wat het is

ligging vh hotel

correct hotel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

duidelijk verouderd. een grondige renovatie is nodig

correct hotel

Locatie, direct aan esplanada en dichtbij restaurants en...
    • Economy Tweepersoonskamer

Geen tegenvallers

Locatie, direct aan esplanada en dichtbij restaurants en winkels.

Ideaal gelegen: aan het strand en om de hoek van het centrum.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Ontbijt was voor vegetariërs wat mager.

Ideaal gelegen: aan het strand en om de hoek van het centrum.

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Kamer was aan renovatie toe

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Schitterend hotel . Zeker prijs/kwaliteit
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Het hotel ligt op een super locatie .. kortbij het centrum en strand.

Lokatie is top

Bedden matig

Lokatie is top

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Maximum aantal tafels op het enorme terras belemmerde erg de bewegingsvrijheid wat het eten niet aangenaam maakte.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Goed ontbijt en sfeer volle inrichting

Parkeerprijs zeer pittig

Goed ontbijt en sfeer volle inrichting

Prettig, charmant hotel op een markante plek in Sitges voor een zeer aangename prijs!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Misschien de entree en receptie wat oppimpen...beetje vergane glorie.

Prijs/kwaliteit verhouding en het ontbijt!misch

De ligging aan de boulevard is fantastisch.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

De ligging aan de boulevard is fantastisch.

Heel goed
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Balkon en de reuk van de keuken

Super kamer alles goed schoon

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Grote kamer en goed ontbijt

Gedateerd, schoon en oke

Het weer

Sfeer in het stadje was top

Fijn hotel, prachtige locatie
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De locatie, de kamer en de vriendelijkheid van het personeel en het ontbijt

GOED!

nvt

Service was heel goed. Vriendelijk en behulpzaam!

Perfect!

Jammer dat er niet bij alle kamers met zeezicht een balkon zit.

De ligging is perfect! Behulpzaam en een geweldig restaurant.

het ontbijt was zeer goed en zorgvuldig

het ontbijt was zeer goed en zorgvuldig

Lokatie

Zeer oud

Lokatie

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

uitgebreid ontbijt, grote kamer met zeezicht, perfecte...

uitgebreid ontbijt, grote kamer met zeezicht, perfecte ligging

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Ligging en prijs

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Sitges

Ontbijt slecht aangevuld Kille bediening bij ontbijt

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Echt een super ontbijt

Badkamer was aan vernieuwing toe

Echt een super ontbijt

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Prima hotel goede ligging vriendelijk personeel en goed...

Prima hotel goede ligging vriendelijk personeel en goed ontbijt

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Het Balkonuitzicht

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Uitstekend gelegen hotel met zeer goed ontbijt
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Locatie, grote kamer met uitzicht op zee. Uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Ontbijt heerlijk, locatie super, gezelligheid TOP

kan me niets bedenken

Ontbijt heerlijk, locatie super, gezelligheid TOP

• Beoordeeld op: 1 oktober 2015

Al 17 jaar zijn we hier zeer hartelijk ontvangen als gast.

geen

Al 17 jaar zijn we hier zeer hartelijk ontvangen als gast. Ute en haar staff is bijzonder aardig! Locatie is perfect en ontbijt buffet positief uitgebreid.

• Beoordeeld op: 6 september 2015

Ligging was geweldig !

Behalve de ligging viel alles heel erg tegen. Wij zouden een Luxekamer met uitzicht op de bergen hebben. In werkelijkheid was er geen berg of luxe te bekennen. En dat voor 100 euro per nacht.

Ligging was geweldig !

• Beoordeeld op: 19 augustus 2015

De locatie is ideaal.

Wat mij best wel stoorde is dat de housekeeping erg luidruchtig om 8u al over de gangen in luide Spaanse taal sprak over de gangen. Slapen is dan niet meer aan de orde

De locatie is ideaal. Strand ligt aan de overkant van de straat. Levend centrum start om de hoek.

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

Hotel had prima Airco.

Er waren 5 tv zenders Duits en Italiaans, jammer niet meer of iets van muziek. de kamers waren gehorig, maar wij hadden niet veel last van, vooral als de schoonmakers andere kamers aan het schoonmaken waren. Prijs en kwaliteit is niet in balans, te duur vonden wij. Ontbijt was op het terras, maar door de aanwezig vliegjes kon je niet rustig eten. Het balkon van ons was heel. Als je op de eerste verdieping zit kunt je ramen van je balkon niet openzetten ivm met de etenslucht van het restaurant beneden.) ( restaurant onder het hotel: De medewerkers van het restaurant waren heel onvriendelijk, slechte service, geen geduld, We hadden Paella besteld maar deze was aanbrandt maar volgens de medewerker was het goed. verder werd brood in rekening gebracht terwijl wij niet hadden aangeraakt). Het eten bij restaurant Santa Maria is erg prijzig)

Hotel had prima Airco. Gratis kluis met een sleutel. Ontbijt was goed. locatie was prima. onze kamer was met uitzicht op zee en balkon, de kamers waren groot en fijn met koelkast en zithoek.

• Beoordeeld op: 25 juni 2015

je kan er lekker s'avonds eten op de enorme grote terras...

de bedden en de matras niet goed , verouderd !! en de lawaai op de gang , deuren ploffen toe , poetsvrouwen van s'morgens vroeg die altijd maar luid praten !! het hotel is erg gehoorig dunne muren , je hoort de buren praten !! d'as spijtig !!

je kan er lekker s'avonds eten op de enorme grote terras !! zit er echter alle dagen vol te eten , dat zegt al veel he !!

• Beoordeeld op: 30 mei 2015

Kamer zeer groot ,badkamer ook.

Ontbijt was minder geen vers fruitsap ,koffie uit grote pot.enkel hart gekookte eieren .wel roerei maar koud.had wat meer aandacht kunnen gebruiken.

Kamer zeer groot ,badkamer ook. Frisdrank op de kamer bij aankomst,water werd regelmatig bijgevuld.groot terras met 2 strandbeddens tafel en 2 zetteltjes.

• Beoordeeld op: 5 maart 2015

Heerlijk uitgebreid ontbijt.

Geluidsoverlast! De gladde vloeren versterken iedere voetstap. Als er een stoel bij de buren wordt verschoven zit je rechtop in bed! Vervelend.

Heerlijk uitgebreid ontbijt. Ligging direct aan zee (maar helaas was ons uitzicht geheel uitgeblokt door een grote tent).

• Beoordeeld op: 22 mei 2016

De hele lekkere Spaanse keuken, het authentieke, de locatie,...

Eigenlijk niets, alles was perfect.

De hele lekkere Spaanse keuken, het authentieke, de locatie, de hygiëne, alles eigenlijk. Een echte aanrader.

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

kamer super, medewerkers stuk...

het viel alleen maar mee

kamer super, medewerkers stuk voor stuk klasse, keuken fantastisch

• Beoordeeld op: 21 november 2015

Super plek!

De kamers zijn erg gedateerd

Super plek! Heerlijk eten en gastvrij personeel.

• Beoordeeld op: 27 september 2015

Lokatie en terras

Kamer, achter boven de keuken

Lokatie en terras

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

ideale locatie

slechte wifi

ideale locatie

• Beoordeeld op: 7 juli 2015

Het ontbijt en de ligging zijn belangrijke redenen om...

Wifi op onze kamer aan het eind van de gang niet altijd goed

Het ontbijt en de ligging zijn belangrijke redenen om jaarlijks terug te keren!

• Beoordeeld op: 1 juni 2015

Uitgebreid ontbijt op terras aan de promenade.

Wieltjes onder het bed.

Uitgebreid ontbijt op terras aan de promenade.

• Beoordeeld op: 18 april 2015

Ligging en ontbijt.

Geen goede wifi ontvangst op de kamer.

Ligging en ontbijt.

• Beoordeeld op: 19 februari 2015

ontbijt en lokatie

kamergrootte

ontbijt en lokatie

Er zijn ook 19 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.